Oranjemongolsquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
Woeiiii andere collega komt met nķg meer oranje vlaggetjes![]()
![]()
![]()
Realitycheck pls.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
ik volg die blogger ook.
keileuke meid, maar van sommige lakjes minstens 7 backups, en je dan serieus afvragen of je er niet een paar bij moet halen
Siriues?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
ik volg die blogger ook.
keileuke meid, maar van sommige lakjes minstens 7 backups, en je dan serieus afvragen of je er niet een paar bij moet halen
Da's voorraad, niet backup.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef milka82 het volgende:
Ik heb alleen topcoatbackups en cuticleremover backup
Ja toch? Dat zijn dingen die sowieso op gaan gaan. Ies vershiel.quote:
Ja klopt. Net als nagellak remover en base coats, die heb ik meerdere op voorraad. Top coat meestal maar 1 flesje per soort.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja toch? Dat zijn dingen die sowieso op gaan gaan. Ies vershiel.
Ze lijkt me heel aardig ja! Maar dit vind ik soms echt.. Op zijn minst verbazingwekkend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
ik volg die blogger ook.
EN DAN ALS DE ZON ER IS GA IK POSTEN OP FB DAT HET TE WARM IS!!11!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
HET REGENT !111! DAS TOCH HEUL NIET NORMAAL. LAAT IK EEN POST MAKEN OP FB WAAR IK VRAAG OM ZON
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
EN DAN ALS DE ZON ER IS GA IK POSTEN OP FB DAT HET TE WARM IS!!11!!!!
Nu nog ja? Ik wist niet dat dat nog kon na een weekquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:17 schreef milka82 het volgende:
Ik ben echt lam van de narcose nog,na een week kak ik echt helemaal in nu....
kan echt weken durenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nu nog ja? Ik wist niet dat dat nog kon na een week
Even een klein tukkie doen?
Zal ik een foto plaatsen van schoolwerk als evenwicht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben ook zoooooo klaar met sommige mensen op facebooken die eeuwige fotos van alleen voeten bij een tuin/strand/zwembad weet ik wat
![]()
Dat is wel echt een fail jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Heb paar maand geleden mijn fb ook opgeschoond... En toen had ik paar vrienden verwijderd... Kreeg ik vorige week weer een vriendenrequest van iemand die ik had verwijderd'I said no damn you !
Ik heb net ook al voor de derde of vierde keer een verzoek van iemand gehad...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Heb paar maand geleden mijn fb ook opgeschoond... En toen had ik paar vrienden verwijderd... Kreeg ik vorige week weer een vriendenrequest van iemand die ik had verwijderd'I said no damn you !
Herkenbaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb net ook al voor de derde of vierde keer een verzoek van iemand gehad...
Damn, is de boodschap dan echt niet duidelijk????
Hardnekkigquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herkenbaarzouden ze gewoon vergeten dat ze het aan je gevraagd hebben of zijn ze gewoon hardnekkig?
Bij deze persoon ga ik eerder voor hardnekkigquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herkenbaarzouden ze gewoon vergeten dat ze het aan je gevraagd hebben of zijn ze gewoon hardnekkig?
Ja..quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
Wat is facebook toch eigenlijk ook een kansloos iets
F4F?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Mens0n, mijn blog is verhuisd, maar ik heb nu nog maar 0 volgers![]()
Doe mij eens volgen
Ik kan je niet volgen met bloglovin, dat had ik namelijk al geprobeerd. Ik krijg wel bij iedere nieuwe blogpost een mailtjequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Mens0n, mijn blog is verhuisd, maar ik heb nu nog maar 0 volgers![]()
Doe mij eens volgen
Huh? Dat is vreemd...?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen met bloglovin, dat had ik namelijk al geprobeerd. Ik krijg wel bij iedere nieuwe blogpost een mailtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |