quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:07 schreef Soempie het volgende:
11 juni naar de tandarts.
Laatste keer was in december 2010.
Dram, dram...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef iamredleader het volgende:
Ik wacht nog op wyccie haar antwoord wanneer ze wel kan ...
doensdag 32 oktemberquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef iamredleader het volgende:
Ik wacht nog op wyccie haar antwoord wanneer ze wel kan ...
een meisje?quote:
Een roze wolk is in beginsel uniseks toch?quote:
Dat zou goed nieuws zijnquote:Ik begrijp geloof ik uit de IBG mail van vanochtend dat ze mijn stufi vanaf september 2011 herstellen. Durf voorzichtig blij te zijn
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een roze wolk is in beginsel uniseks toch?
maar ja![]()
Ik had een raad je plaatje echo neer willen zetten, maar er was weinig te raden aan
Puik planquote:[..]
Dat zou goed nieuws zijn![]()
En anders regelen we gewoon met de IBG dat iedereen hier zijn studieschuld kwijtgescholden krijgt en dat we collectief jou sponsoren ter compensatie
Sint Juttemis toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iets met pasen en pinksteren vermoed ik
Ja maar het is ook niet leuk als ik alleen maar kom klagen enzo... Dacht ik zo. Ik kwebbel al voldoende over drama en dergelijke, ik dacht dat dit een beetje teveel zou wezenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:42 schreef wyccie het volgende:
PS, jammer dat je niet hebt meegepost toen het niet zo slecht ging.We hadden je een beetje kunnen opbeuren.
ja klopt... En hm had wellicht gekund, maar mijn vrienden zijn ook allemaal studentenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:44 schreef wyccie het volgende:
Overigens is dit toch al de tweede keer dat de IB-groep je dit flikt, PS?
Wat rot dat je noodgedwongen daar moet achterblijven. Maar kun je niet regelen dat één van je vrienden uit Nederland naar jou toe komt?
Ja, maar dit is toch heel anders?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar het is ook niet leuk als ik alleen maar kom klagen enzo... Dacht ik zo. Ik kwebbel al voldoende over drama en dergelijke, ik dacht dat dit een beetje teveel zou wezen
Oeps ja. Maar jij kunt ze vast wel overtuigen dat het een once in a lifetime opportunity is om naar USA te komen, naar Chicago, Galesburg!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar mijn vrienden zijn ook allemaal studenten
in overleg met de school therapeut besloten dat cognitieve gedragstherapie niet voor mij is. Ik heb mijn gedachtes goed onder controle. Daar ben ik letterlijk het levende bewijs vanquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch heel anders?
Je hebt geen gesprekken meer met die schoolpsycholoog? En hoe zit het met Interapy? Las gisteren dat ze zowat failliet zijn, moest aan jou denken.
[..]
Eh, ik heb hier 2x een vriendin over gehad, dat was maar 1x een succes haha. Er is letterlijk te weinig te doenquote:Oeps ja. Maar jij kunt ze vast wel overtuigen dat het een once in a lifetime opportunity is om naar USA te komen, naar Chicago, Galesburg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |