praat toch met elkaar , is gewoon echte mensen hoor of dacht je tegen computer speelde.quote:
lol maar niet de sociaal die ik bedoelde sociaal buiten je computer. asl je dat kent 0_0quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
praat toch met elkaar , is gewoon echte mensen hoor of dacht je tegen computer speelde.![]()
waarom , kan toch gewoon lekker rsen ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
lol maar niet de sociaal die ik bedoelde sociaal buiten je computer. asl je dat kent 0_0
daar zeg ik ook niks van je moet doen wat je leuk vindquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom , kan toch gewoon lekker rsen ?
ja je weet toch.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:46 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
daar zeg ik ook niks van je moet doen wat je leuk vind
ahah, wow spelersquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:46 schreef Plantagehouder het volgende:
Wie wil runecloth farme in aszhara pst dan
ja dan zou ik wel voor rs kiezen met full hd fullscreen en memberquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahah, wow spelers
13 euro betalen voor maand terwijl je gewoon lekker kan rsen
ja fagex doet weer trouwe spelers als mij benadelen , krijg nooit iets gratis van fagex.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef vraagjesman123 het volgende:
ik kan mijn highscores niet eens bekijken ben er 2 jaar niet op geweest ga er ook niet op pas nog zo´n e mail gehad blabla we missen je jekrijgt 14 dagen gratis member.
ik had echt zo´n gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |