Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Voor xbox ook? Maar ik heb al een screenshot genomen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan log je niet in met de juiste gegevens, je moet het emailadres gebruiken dat je gebruikt voor PSN geloof ik
haha ik zag het, kutrijstquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef Tim86 het volgende:
Nou, jullie mongooltjes hebben het voor elkaar hoor, 2 topics.
ja voor xbox ook. Hoe neem jij een screenshot van je xbox dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Voor xbox ook? Maar ik heb al een screenshot genomen.
[ afbeelding ]
I.p.v mathijsen heb ik Kompany maar die heeft rood. Dus tijdelijk heb ik mathijsen.
Hij opent gewoon keurig zijn topic..quote:
leukteam!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Voor xbox ook? Maar ik heb al een screenshot genomen.
[ afbeelding ]
I.p.v mathijsen heb ik Kompany maar die heeft rood. Dus tijdelijk heb ik mathijsen.
jij bent gewoon blijquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je de lapo pakt moet je sowieso niks drukken. Je weet sowieso dat die gestolen wordt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je de lapo pakt moet je sowieso niks drukken. Je weet sowieso dat die gestolen wordt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja voor xbox ook. Hoe neem jij een screenshot van je xbox dan?
je bent gewoon een dief.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:05 schreef Rijst het volgende:
Oke toegegeven ik was niet snel genoeg dit keer.
Wat kost zon capture card nou en hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt ook een capture card dus, ik dacht alGa je ook streamen een keer?
Ik heb geen geluidskaart en elke keer al wil ik streamen kan het niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt ook een capture card dus, ik dacht alGa je ook streamen een keer?
moet je aan Rijst en Rhytmical vragenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wat kost zon capture card nou en hoe werkt dat precies?
Ik had hem voor 150 nieuw en 20 euro verzend kosten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wat kost zon capture card nou en hoe werkt dat precies?
ik wil de oude rijst terugquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
ehhhh hooomo ga je ze tegen me doen. ahhh tfooooeeeee is goedisgoed
Bedankt!quote:
Maar hoe werkt dat moet je die in je tv stoppen ? ofwatquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
Dat is geen capturecard maar een pvr precies dezelfde als die van mij
Te duur.quote:
Xbox/ps3 -------------TV-----quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat moet je die in je tv stoppen ? ofwat
Je doet die kabels die van je xbox naar je tv gaan in de Pvr en vervolgens een 2e set weer in je tv van je pvr.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat moet je die in je tv stoppen ? ofwat
Ik kan wel geluid opnemen, maar als ik wil streamen kan die dat geluid niet streamen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
Maar remedy. Als je weet dat je geen geluid op kan nemen waarom koop je dan zo'n ding?
vrij makkelijk dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Je doet die kabels die van je xbox naar je tv gaan in de Pvr en vervolgens een 2e set weer in je tv van je pvr.
Je hebt er één van rond de 90 euro die zelfde kwaliteit is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:10 schreef poker4lifee het volgende:
jammer dat het zo duur is, anders ook wel gehaald.
Ik ken alleen xsplit maari k neem aan dat die niet werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik kan wel geluid opnemen, maar als ik wil streamen kan die dat geluid niet streamen.
Opzich geen probleem maar ik kan geen stream software vinden die geen error geeft al heb je geen geluids kaart.
Mankeer je iets aan je handen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:12 schreef Roypsv het volgende:
Wie kan er even een goedkope voor mij opzoeken ?
Ik ken er wel eentje maar die kan niet in HD. Kost 50euquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:12 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb gewoon geluid alles maar die streaming software geeft een error omdat ik geen geluidskaart heb.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ken alleen xsplit maari k neem aan dat die niet werkt.
Zit je dus de hele tijd in stilte zonder muziek?
Heb je xbox?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:12 schreef Roypsv het volgende:
wtf?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geluid alles maar die streaming software geeft een error omdat ik geen geluidskaart heb.
Je hebt niet perse een geluids kaart nodig om geluid af te spelenJe kan ook gewoon spellen spelen zonder video kaart. Zelfde idee.
quote:
AverMedia AVerTV Capture HDquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:12 schreef Roypsv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Hoe dann.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef Desiler het volgende:
Vanavond iemand een potje 2vs2 doen? Rond 7 uur?
Ik opzich wel maar kan je dan ook even wat spelers dupliceren? Hoeft maar 2x gedupliceerd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wist ik niet man
Wie wilt er een pot. XBOX of PS3 maakt niet uit
Xbox?quote:
hihahooo. Iedereen weet hiet dat ik een rat ben dus je hoeft het niet openbaar te makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:17 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik opzich wel maar kan je dan ook even wat spelers dupliceren? Hoeft maar 2x gedupliceerd.
heb jij wel hd dan ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ken er wel eentje maar die kan niet in HD. Kost 50eu
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:17 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik opzich wel maar kan je dan ook even wat spelers dupliceren? Hoeft maar 2x gedupliceerd.
Jij snel voordat ik het zei zeggen dat je me probeerde te lichten, zodat het minder erg zou lijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:18 schreef Rijst het volgende:
Maar al wil je spelen voeg me maar toe op XBL
Ah nee hoor. Ik wil DM's ook wel postenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Jij snel voordat ik het zei zeggen dat je me probeerde te lichten, zodat het minder erg zou lijken
Maar spelers dupliceren echt..
kan ik toch niet ruiken jokerquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik betaal 170eu voor scartkabel kwaliteit
Kun je ook mijn spelers dupliceren??? ben wel benieuwdquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
hihahooo. Iedereen weet hiet dat ik een rat ben dus je hoeft het niet openbaar te maken
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:15 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
AverMedia AVerTV Capture HD
Is gewoon PVR kwaliteit.Deze is volgens mij voor in je pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik dacht voor in je consolequote:
net als met die gratis Beerens?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Rijst het volgende:
haha maar het was gewwon zo dat ik in de party hoorde dat er een noob was in het topic die niet wist hoe die zijn speler op de markt moest zetten. ik dacht ja daar kan ik wel even gebruik van maken
FLV Media Encoder geprobeerd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geluid alles maar die streaming software geeft een error omdat ik geen geluidskaart heb.
Je hebt niet perse een geluids kaart nodig om geluid af te spelenJe kan ook gewoon spellen spelen zonder video kaart. Zelfde idee.
Klopt, maar hoe je hem aansluit op je tv enzo weet ik niet. Maar staat er vast bij. Dit is ook de enige goede goedkope capture card.quote:
Ik wist niet hoeveel die waard was. Maar als jij aankomt met een 2004 RS wildy truukje ben jij eerder de noob.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Rijst het volgende:
haha maar het was gewwon zo dat ik in de party hoorde dat er een noob was in het topic die niet wist hoe die zijn speler op de markt moest zetten. ik dacht ja daar kan ik wel even gebruik van maken
zal op youtube vast uitgelegd staan. als ik niet zo lui was geweest had ik er wat mee gedaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe je hem aansluit op je tv enzo weet ik niet. Maar staat er vast bij. Dit is ook de enige goede goedkope capture card.
Jaquote:
Ok, hij zit op dit moment in mijn tradepilequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef Rijst het volgende:
?Remedy zullen we spelen om jou MOTM Pedo voor mijn TOTY Hunterlaar
Voeg me toe. GT rijstbalquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ok, hij zit op dit moment in mijn tradepile
ALLEEN ALS HET TAIWO VAN MILAN IS!!!!!!quote:
Moet alleen nog een POP en 1 opdracht makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga jij je competenties nou maar doen
Pricefix?quote:
Carequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
GJE goed met computers.Je bent gewoon een n00b als je niet weet hoe je een image brandt.
SLB ?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Careik ben dan weer beter in andere dingen
Jjij bent ook topnotch op dat gebied.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef Rijst het volgende:
Oh shit hij is noger beter met computers dan GJE
Was het maar zo'n feestquote:
Kom je nog spelen of wat? Al ben je niet binnen 5 minuten op het veld win ik automatisch.quote:
Iinv mequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Kom je nog spelen of wat? Al ben je niet binnen 5 minuten op het veld win ik automatisch.
XDXDXD hihhi XD XD ;Pquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Na dit alles laat ik liever mijn anus uitlepelen door een baviaan met parkinson
Waarom met parkinson...quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
kansloze discussies ben je wel goed in jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Careik ben dan weer beter in andere dingen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Neequote:
Ik heb wel altijd gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kansloze discussies ben je wel goed in ja
Geen idee, ik leef er niet inquote:
Ik heb geen ander team.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
één van mn beste potjes tot nu toe verdedigend!
Maar hoe triest dat je meteen met dat team gaat spelen
Ah ok. Maar hoe vond je dat ik het deed?quote:
Slecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ah ok. Maar hoe vond je dat ik het deed?
Ik kwam toch iets van 4x bij je doel in de buurt. Alleen kon niks doen aangezien jou defence hogere pace hebben dan mij striker ofzo.
Nee bij die box bij zn doel met echt een goede kans om te schieten als ik iets verder was gekomen.quote:
Ik zag dat je sneijder in de spits hebt, zal ik dit ook doen? Ik heb nog een CAM > CM kaart liggen. En als sneijder niet verkocht word heb ik deze ook nog.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slecht.Maar je begint pas net. Walxie deed het niet beter. Hij speelt al wat langer maar die had ik ook met 10-0 ingemaakt.
Je wordt vanzelf wel beter. Je hebt de juiste verededigers. Dus nu nog alleen leren verdedigen. Middenveld en spits zou i kwel veranderen.
Sneijder staat RCMquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik zag dat je sneijder in de spits hebt, zal ik dit ook doen? Ik heb nog een CAM > CM kaart liggen. En als sneijder niet verkocht word heb ik deze ook nog.
Doe IF BOnucci centraal, die > Lucioquote:
Ik heb er eentje die CAM staat. Maar dat komt perfect uit want ik wou mijn rcm al veranderen.quote:
Sanchez kan ook nogquote:
Ja hij is iig beter dan die 3 die je nu hebt staan. Ik zou dit doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die CAM staat. Maar dat komt perfect uit want ik wou mijn rcm al veranderen.
Fer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja hij is iig beter dan die 3 die je nu hebt staan. Ik zou dit doen
Van der Vaart - Fer - Sneijder
Ja sowieso moet je 1 controleur hebben ipv 3 aanvallers. Fer is dan wel zilver maar de beste Nederlandse controleurquote:
*kuch* perea*kuch*quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Maar noem dan wat namen zodat ik geld kan maken.
Koevermansquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Lucio doet het wel goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe IF BOnucci centraal, die > Lucio
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:07 schreef Santello het volgende:
Niemand die moet bikkelen voor tentamens?
Neem een speler die gewild is uit populaire competitie. Bied mee op open biedingen tot een bepaald bedrag. En zet hem vervolgens voor een iets hogere buy now er op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
El Hamdaoui is sowieso een goudmijntjequote:Op donderdag 31 mei 2012 12:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
nice! ik verlies altijd de finalquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef BDIL het volgende:
2e keer achter elkaar 7,5k toernooi gewonnen dus 20k gemaakt in totaal
Zijn die niet 500 coins waard?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Ben echt jaloers op jullie.![]()
Heb zelf een random gouden team met als bekendste spelers Gomis en Abidal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |