abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112252597
Hallo,

Zoals ik in een topic al aangaf, ben ik nog niet zo gek lang 'buiten'.
Woon nu bij mijn ouders sinds anderhalve week, en het gaat redelijk.
Soms beter soms slechter.

Vandaag komt de reclassering en iemand langs voor werk (omdat ik momenteel niks om handen heb).
Probeer wel bezig te blijven maar werk is wel vastigheid.
Ook hier begint mijn vader vaak over te schelden: 'ZE ZOUDEN WERK REGELEN' dit dat.
Ik snap dit niet. ;(
Ze zijn er mee bezig en zeiden zelf neem eerst maar even de tijd om te wennen in vrijheid.
Ik geef ze er gelijk in want heb 2 en half jaar binnen gezeten en 1 week VAKANTIE is al te veel.

Vanmorgen begint die over de was (en was er net nog over bezig toen ik dit schreef)

'(Roept moeder): 1-2-3-4-5-6, DAT IS TOCH NIET NORMAAL?'
'Ik ben toch geen MALLOOT godverdomme!'
'HIER KAN IK NIET MEER TEGEN, DIT RED IK NIET WANT IK HANG MIJ OP!'
'IK MAAK MIJ ECHT VAN KANT!!'

* Ook zegt ie dat 1 keer per dag douchen te veel is. (ik snap dit niet, kijk het weer)
Al is het maar iedere dag snel 10 min afspoelen.

* Hij zei zelfs dat je een onderbroek/sokken makkelijk 2 dagen aan kunt hebben. (ik vind dit te zot voor woorden)

Hoe kan ik de sfeer aangenaam houden? Want over een uur is reclassering en die man hier, en dan ga ik er echt wel op in of ik nu zo abnormaal ben met deze ideeėn.

Gr
Code of the road
pi_112252735
Eigen kamer een optie ?

Op deze manier zie ik geen goed afloop komen voor jezelf. Je ouders hebben er duidelijk moeite mee wat er is gebeurd, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk, maar nu moet je weer door in het leven.

Ik zou dit zeker met de reclassering bespreken om zelf aan de bal te blijven. Snel weer in het normale ritme komen qua werk en dergelijken is wel een pre denk ik, anders kom je weer in oude patronen terecht misschien, en daar heb je denk ik geen zin in.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  PR/Manusje van alles donderdag 31 mei 2012 @ 09:05:59 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_112252746
quote:
Ik geef ze er gelijk in want heb 2 en half jaar binnen gezeten en 1 week VAKANTIE is al te veel
Moet niet gekker worden, op vakantie gaan terwijl je al in een hotel zit. Je bedoelt natuurlijk dat je vader dat niet wil hebben. Dat je een weekje vakantie neemt.

Ik denk dat je als de sodemieter werk moet regelen.. ook als de vrienden bij de reclassering dat niet doen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_112252853
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Eigen kamer een optie ?

Op deze manier zie ik geen goed afloop komen voor jezelf. Je ouders hebben er duidelijk moeite mee wat er is gebeurd, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk, maar nu moet je weer door in het leven.

Ik zou dit zeker met de reclassering bespreken om zelf aan de bal te blijven. Snel weer in het normale ritme komen qua werk en dergelijken is wel een pre denk ik, anders kom je weer in oude patronen terecht misschien, en daar heb je denk ik geen zin in.
Ja ben ingeschreven bij woonbegeleiding ambulant, maar ben vooral zelf aan het kijken.
Loop bij woningbouwverenigingen naar binnen en vraag en bied mij aan maar
het gaat allemaal niet zo snel als ik zou willen.

Daarom: Hoe kan ik de situatie thuis leefbaar houden?

quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Moet niet gekker worden, op vakantie gaan terwijl je al in een hotel zit.

Ik denk dat je als de sodemieter werk moet regelen.. ook als de vrienden bij de reclassering dat niet doen.
Ik vind dit niet leuk.
Ik ga niet op vakantie maar even op adem komen is toch niet zo gek?

Ben pas 21 nu, want denk je dat zich daarbinnen afspeeld?
wat NIET in de krant komt te staan?
Anderzijds is het beeld van hotel ook inmiddels achterhaald. Maar dat terzijde...
Code of the road
  PR/Manusje van alles donderdag 31 mei 2012 @ 09:16:41 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_112252931
Dat je 2,5 jaar vast hebt gezet zegt natuurlijk al dat je niet voor een winkeldiefstal wasknijpers moest maken. Maar je hebt je tijd uitgezeten en nu verdien je weer een kans dus. ^O^

Zolang je bij je ouders woont hebben die het natuurlijk voor het zeggen. Ik zou me rustig houden en zoveel mogelijk meewerken. Ze kunnen je natuurlijk gewoon weer op straat zetten.

Wacht dat gesprek af en kijk dan wat er moet gebeuren om de vrede te bewaren. :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_112252940
Ik kan de situatie moeilijk inschatten maar ik zou je aanraden om dit keer de verstandige te wezen en jezelf aanpassen aan de situatie voor zolang dat nodig is. Bewaar de goede vrede en zorg dat je alles in gang zet voor je verdere leven.

En wat er ook gebeurd, zorg dat je niet in aanraking komt met vroegere 'vrienden'.
pi_112253046
Thanks voor de tips, en vertrouwen! :)

Rustig met ze meedoen dat is denk ik het beste wat ik kan doen.
De goede vrede bewaren, vroeger was ik altijd van: DAT IS NIET NORMAAL DUS HET GEBEURD NIET.
Nu ga ik het eens anders proberen.
(Op de hand kleren afwassen ofzo, of 1 dag aan de kraan wassen andere dag douchen)

En vooral rustig blijven, dat word het moeilijkste.

PS: oude vrienden is al klaar, ben nog vaker benaderd als ik op verlof was (dat ik ze tegenkwam in de buurt of in de stad) maar ben er nooit in meegegaan en ben het ook niet van plan. Klaar.
Code of the road
pi_112253203
Alle geluk gewenst, volhouden he :)

De periode net daarna is heel belangrijk om te doorstaan, omdat helaas niet alles in zeer korte tijd geregeld is. Je ziet volgens mij vaker dat de nabegeleiding niet geheel op tijd is, dit verhoogt de kans op terugval aanzienlijk denk ik. Bij zulke trajecten is het het beste om zo snel mogelijk een goed vervolg aan de situatie te geven. Met andere woorden de goede wil vasthouden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Gertje-Plongers op 31-05-2012 10:22:49 ]
pi_112255584
Ik zou ook even bij je reclaseringsambtenaar checken of er niet allerlei (pariculiere) instanties zijn om je te helpen?

Geen idee ik heb hier verder geen ervaring mee maar voor mijn gevoel is in nederland overal wel een instantie of steungroep voor :P

verder vooral kop in het zak en mee werken denk ik
je ouders (of nou ja vader) klinken namelijk niet alsof ze in zijn voor redelijkheid
en snel proberen een ritme te krijgen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112258836
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Alle geluk gewenst, volhouden he :)

De periode net daarna is heel belangrijk om te doorstaan, omdat helaas niet alles in zeer korte tijd geregeld is. Je ziet volgens mij vaker dat de nabegeleiding niet geheel op tijd is, dit verhoogt de kans op terugval aanzienlijk denk ik. Bij zulke trajecten is het het beste om zo snel mogelijk een goed vervolg aan de situatie te geven. Met andere woorden de goede wil vasthouden!
Kerel het terugvallen is geen optie want er ontstaan alleen maar meer problemen van.
Kijk hoe ik er nu bij zit, moet me 3 dagen per week melden her en der.

Die nieuwe van de PI (wat net hier was) heeft wel vertrouwen in mij dat merk ik al :)
Ik moet mijzelf daarvoor ook een schouderklopje geven gezien ik zelf ook inzie dat ik in die
paar jaar 5 jaar volwassener ben geworden. Je pakt alles veel serieuzer aan.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
verder vooral kop in het zak en mee werken denk ik
je ouders (of nou ja vader) klinken namelijk niet alsof ze in zijn voor redelijkheid
en snel proberen een ritme te krijgen
Ik krijg van iedereen hulp maar er zijn maar 5 personen in al die jaren waar ik tot nu toe kan zeggen: Zij hebben er echt werk van gemaakt.
1. Dat is me reclasseringmedewerker (die heel relaxt is zolang ik mijn verplichtingen maar nakom, heb er weinig stress van)
2. Me mentor op inrichting van herkomst (hij heeft echt tegen het systeem aan lopen schoppen dat ik klaar was voor een stap naar 'buiten'.
3. Mijn advocaat (die super werk geleverd heeft)
4+5. en vader en moeder.

Mijn vader heeft vanmorgen zijn excuses aangeboden dat het inderdaad nog vieze was was van daarachter. Hij dacht in eerste instantie namelijk dat het de was was van 3 dagen geleden :P

was was

Gr
Code of the road
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:32:01 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112258913
Wat maakt het jou uit hoe vaak je vader doucht en hoe vaak ie zijn ondergoed verwisselt?
Wel jammer dat ie liever zichzelf dan z'n was ophangt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112258949
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat maakt het jou uit hoe vaak je vader doucht en hoe vaak ie zijn ondergoed verwisselt?
Ben je nou serieus? :')
Code of the road
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:33:32 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112258972
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef Klatjeblei het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? :')
ja sorry je komt net uit de gevangenis en je gaat je vader meteen verwijten dat ie zich niet vaak genoeg doucht?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112259022
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja sorry je komt net uit de gevangenis en je gaat je vader meteen verwijten dat ie zich niet vaak genoeg doucht?
_O-

wat heb jij gerookt man? :')

quote:
Wel jammer dat ie liever zichzelf dan z'n was ophangt.
:') _O-
Code of the road
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:37:14 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112259092
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Klatjeblei het volgende:

[..]

_O-

wat heb jij gerookt man? :')

Jij zegt dat ie vindt dat ie minder vaak dan 1x per dag wil douchen:
quote:
* Ook zegt ie dat 1 keer per dag douchen te veel is. (ik snap dit niet, kijk het weer)
Al is het maar iedere dag snel 10 min afspoelen.

Maar het is toch zijn zaak hoevaak ie zichzelf doucht?
Een gedicht over Maanvis
pi_112259142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

hou op :')
Code of the road
pi_112259617
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

Trololol
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:28:15 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112261093
o je bedoelt dat ie zegt dat JIJ te vaak doucht?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:32:00 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112261295
Zelfs hier weet maanvis een topic te verkloten, ga gewoon weg. TS gewoon negeren die hap, is het niet waard
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:34:16 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112261409
TS kon me ook gewoon in post 1 uitleggen dat ik het verkeerd begrepen had ipv me uit te lachen ;(
Een gedicht over Maanvis
pi_112262495
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Maanvis het volgende:
TS kon me ook gewoon in post 1 uitleggen dat ik het verkeerd begrepen had ipv me uit te lachen ;(
Vond die van: Wel jammer dat ie liever zichzelf dan de was ophangt.
Wel een goeie, maanvis mag blijven :)
Code of the road
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:06:27 #22
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_112265557
TS, ik ben het eens met de rest. Het is eventjes op je tenen lopen totdat je een zelfstandige woning hebt. Zet je beste beentje voor, dus help je moeder bij opruimen, doe eens een avond koken, enz.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_112916061
heb nu begrepen dat ik september/oktober op mezelf zit (ong.)
enige veirandering in alles is dat de sfeer weer beter is.

ik doe stofzuigen, gister heb ik met mijn vader onkruid verwijderd (vandaag weer) en dat allen zonder te vragen. Ook ben ik weer meer gitaar aan het spelen en dat is sowieso een gevoelige snaar voor mijn pa (positief)

Enige wat veranderd is is dat een man van hogere hand (die mij niet eens kent, en ook alle adviezen naast zich neer heeft gelegd) besloten mij voorlopig aan te sluiten met een enkelband.
Dit is dus gisteren gebeurd en dat gaf weer even stress. Maar we gaan door!! :) We redden ons zo wel.

PS: Heb inmiddels werk (4 dagen per week van 9 tot 5! :D
Code of the road
pi_112916372
Keep up the good work ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')