Moet niet gekker worden, op vakantie gaan terwijl je al in een hotel zit. Je bedoelt natuurlijk dat je vader dat niet wil hebben. Dat je een weekje vakantie neemt.quote:Ik geef ze er gelijk in want heb 2 en half jaar binnen gezeten en 1 week VAKANTIE is al te veel
Ja ben ingeschreven bij woonbegeleiding ambulant, maar ben vooral zelf aan het kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Eigen kamer een optie ?
Op deze manier zie ik geen goed afloop komen voor jezelf. Je ouders hebben er duidelijk moeite mee wat er is gebeurd, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk, maar nu moet je weer door in het leven.
Ik zou dit zeker met de reclassering bespreken om zelf aan de bal te blijven. Snel weer in het normale ritme komen qua werk en dergelijken is wel een pre denk ik, anders kom je weer in oude patronen terecht misschien, en daar heb je denk ik geen zin in.
Ik vind dit niet leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden, op vakantie gaan terwijl je al in een hotel zit.
Ik denk dat je als de sodemieter werk moet regelen.. ook als de vrienden bij de reclassering dat niet doen.
Kerel het terugvallen is geen optie want er ontstaan alleen maar meer problemen van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Alle geluk gewenst, volhouden he
De periode net daarna is heel belangrijk om te doorstaan, omdat helaas niet alles in zeer korte tijd geregeld is. Je ziet volgens mij vaker dat de nabegeleiding niet geheel op tijd is, dit verhoogt de kans op terugval aanzienlijk denk ik. Bij zulke trajecten is het het beste om zo snel mogelijk een goed vervolg aan de situatie te geven. Met andere woorden de goede wil vasthouden!
Ik krijg van iedereen hulp maar er zijn maar 5 personen in al die jaren waar ik tot nu toe kan zeggen: Zij hebben er echt werk van gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
verder vooral kop in het zak en mee werken denk ik
je ouders (of nou ja vader) klinken namelijk niet alsof ze in zijn voor redelijkheid
en snel proberen een ritme te krijgen
Ben je nou serieus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat maakt het jou uit hoe vaak je vader doucht en hoe vaak ie zijn ondergoed verwisselt?
ja sorry je komt net uit de gevangenis en je gaat je vader meteen verwijten dat ie zich niet vaak genoeg doucht?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja sorry je komt net uit de gevangenis en je gaat je vader meteen verwijten dat ie zich niet vaak genoeg doucht?
quote:Wel jammer dat ie liever zichzelf dan z'n was ophangt.
Jij zegt dat ie vindt dat ie minder vaak dan 1x per dag wil douchen:quote:
Maar het is toch zijn zaak hoevaak ie zichzelf doucht?quote:* Ook zegt ie dat 1 keer per dag douchen te veel is. (ik snap dit niet, kijk het weer)
Al is het maar iedere dag snel 10 min afspoelen.
hou opquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij zegt dat ie vindt dat ie minder vaak dan 1x per dag wil douchen:
[..]
Maar het is toch zijn zaak hoevaak ie zichzelf doucht?
Trolololquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij zegt dat ie vindt dat ie minder vaak dan 1x per dag wil douchen:
[..]
Maar het is toch zijn zaak hoevaak ie zichzelf doucht?
Vond die van: Wel jammer dat ie liever zichzelf dan de was ophangt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef Maanvis het volgende:
TS kon me ook gewoon in post 1 uitleggen dat ik het verkeerd begrepen had ipv me uit te lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |