Zoals? Ik denk dat ze beter het imago van 'veel drinken' moeten veranderen. Niet dat ze dat lukt, dus laat dat ook maar zitten. Hef gewoon gelijk die gehele instantie op en laat al die jongeren doen wat ze willen. Het is de taak van de ouders, die tegenwoordig allebei werken, om hun kinderen op te voeden en dingen te leren. Daarna zullen de kinderen zelf de consequenties moeten ervaren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ben zeker verstandiger geworden, ik deed hele gevaarlijke dingen waarbij ik toen niet stil stond bij de gevolgen, dus bij mij is hij wel van toepassing ja.
Ik zag gewoon geen gevaar, en te goed van vertrouwen maar dat laatste is misschien meer een karaktertrek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef sthomass het volgende:
[..]
Zoals? Ik denk dat ze beter het imago van 'veel drinken' moeten veranderen. Niet dat ze dat lukt, dus laat dat ook maar zitten. Hef gewoon gelijk die gehele instantie op en laat al die jongeren doen wat ze willen. Het is de taak van de ouders, die tegenwoordig allebei werken, om hun kinderen op te voeden en dingen te leren. Daarna zullen de kinderen zelf de consequenties moeten ervaren.
Hoe weet jij dat het vmbo'ers waren?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:22 schreef GroovyNinja het volgende:
T mooiste was nog dat ik gister aan het werk was op mijn geweldige bijbaan in de supermarkt, en er zo'n groepje vmbo'ers aan me komt vragen of die dingen al verboden zijn.
Heel gesprek gevoerd met die jongens over waarom dat zou moeten gebeuren, maar toch niet gebeurd. Eindigen ze het met de volgende zin:
"bedankt man. Gelukkig kunnen we t nog kopen. Ik weet wel dat als ik 18 ben ik niet op de GGD ga stemmen."
GGD als politieke partij zien
Die moeten verplicht een gele ster dragen met 'vmbo'.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het vmbo'ers waren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |