quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:18 schreef Againzender het volgende:
What's that comming over the hill, is it a Springsteend?!
trusten, ik werk nog ffquote:
Als je Deadmau5 kunt waarderen, dan zou ik dat zeker doen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Againzender het volgende:
Misschien wel symphatiek om die radio eens aan te slingeren hier
heb een heel brede muzieksmaak. Zolang het geen gabberhouse of coldplay is geef ik het een kans.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je Deadmau5 kunt waarderen, dan zou ik dat zeker doen!
even wachten of de backup van een database klaar is. Als dat goed gaat geloof ik het wel. Minuutje of 5 nog normaal gesproken. Als niet dan probleem.quote:
Zelfs dat kan ik waarderen, soms om te sarren. Ik ben een trut soms...quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb een heel brede muzieksmaak. Zolang het geen gabberhouse of coldplay is geef ik het een kans.
Cool, klinkt interessant. Heb je storingsdienst oid of ben je de enige die er verstand van heeft?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
even wachten of de backup van een database klaar is. Als dat goed gaat geloof ik het wel. Minuutje of 5 nog normaal gesproken. Als niet dan probleem.
I doquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal Mook jammer vinden met zijn vliegtuig-hobby
Dat wordt dus naar de makro binnenkortquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar dan op een tosti. Te krijgen in dozen van 20 stuks bij de Makro
Heui!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
I do. Hopelijk komt ze er nog ooit overheen, anders jammer, dan heb ik iig een reden om af en toe alleen op pad te gaan
.
Maar heb het ondertussen al gemerkt, op een brug over het kanaal in het midden lopen, ogen dicht en aan mij vastklampen is hoe het gaat.
[..]
Dat wordt dus naar de makro binnenkort. Mijn tosti's zijn al heerlijk, maar met dat erbij, nomnomnommmm..
Hehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |