SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nu heb ik zin in patat met pindaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo, dat kon je wel zeggenLekker in de warme pindasaus graaien, op een gegeven moment moet je hem effe laten zitten.
Met uitjes heb je haast de bonkjes en sliertjes erbij voor het gevoelquote:
verrassendquote:
Keiharde neukseks.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zwijg wel even over waar ik zin in heb
Gaat zoeken naar zo'n moederquote:
Mexicano? Pikanto? Frikandel? Je kan alles tegen mij vertellen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Laat me radenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mexicano? Pikanto? Frikandel? Je kan alles tegen mij vertellen hoor.
Die kwamen tot vorige week nog uit mij, dus even geen bonkjes en sliertjes voor mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met uitjes heb je haast de bonkjes en sliertjes erbij voor het gevoel
zou verrassend zijn als je zou posten dat je geen honger hadquote:
Het mag ook liefdevol en tederquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
zou verassend zijn als je zou posten dat je geen honger had
Ik had niet anders verwacht.quote:
blablablaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
zou verrassend zijn als je zou posten dat je geen honger had
garpie flipsels kom opquote:
Kut speciaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kwamen tot vorige week nog uit mij, dus even geen bonkjes en sliertjes voor mij.
Mjah roep ik ook meestal tot woensdag en dan op donderdag ben ik alweer druk met verzinnen hoe en waar ik dat weekend aan de zuip gaquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
zou verrassend zijn als je zou posten dat je geen honger had
hmm dat versta ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
[..]
blablabla
Ja, het was ranzig. Waarom ben ik geen 35quote:
Ergerquote:
Bijkomen? Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sla even over, ben nog aan het bijkomen
Ze hoefden me nog net niet te dragen. Maar veel scheelde het niet.quote:
Laat me raden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het was ranzig. Waarom ben ik geen 35. Of beter, waarom is mijn dokter geen toffe vent en doet hij wat ik wil
?
Ik dank god op me blote knieen van niet zeg!quote:
Als dat ik een zware dag heb gehadquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijkomen? Hoe moet ik dit interpreteren?![]()
Met keiharde neukseks?quote:
Correctemundo!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat me raden.
Je bent te jong blabla dat soort beslissingen kan je nu nog niet nemen blabla enz?
Ah, ok. Ik dacht jij zit bij de spermabank en ze vinden je opbrengst te laag ofzo.quote:
Mijn arts zei toen letterlijk: ja we doen dat soort dingen niet bij jonge vrouwen stel je voor dat je toch nog wel kinderen wilt?quote:
MI, nee toch maar nietquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht jij zit bij de spermabank en ze vinden je opbrengst te laag ofzo.
Echt he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het was ranzig. Waarom ben ik geen 35. Of beter, waarom is mijn dokter geen toffe vent en doet hij wat ik wil
?
BOH THAT ASS!!quote:
Wat weet jij van mijn opbrengst?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht jij zit bij de spermabank en ze vinden je opbrengst te laag ofzo.
Wat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arts: ja stel je voor dat je kind dood gaat en je wil dan toch een ander kind
Uhuh dat ja.quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn arts zei toen letterlijk: ja we doen dat soort dingen niet bij jonge vrouwen stel je voor dat je toch nog wel kinderen wilt?
Ik: ik heb al een kind
Arts: ja stel je voor dat je kind dood gaat en je wil dan toch een ander kind
Ik: ik ga nu een andere huisarts zoeken!!
Ik zag hem in 3Dquote:
Dat kan je idd shaken jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En een dokter die de sliertjes netjes doorknipt.
[..]!
Ik denk niet dat ik ooit een huisarts vind die het nu al voor me doet.
Ergens is het wel logisch. Maar jezus, ik ben 25quote:
Verschil moet er zijn hequote:
Ja maar dan weet je nog helemaal niet wat je wilquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens is het wel logisch. Maar jezus, ik ben 25.
Nee, ik weet pas 10 jaar dat ik geen kinderen moet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je nog helemaal niet wat je wil
Als je 65 bent, dán pas weet je of je kinderen wilde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet pas 10 jaar dat ik geen kinderen moet.
Ik snap je hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet pas 10 jaar dat ik geen kinderen moet.
Faalquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Er voor naar Antwerpen gereden, komen we daar draait ie niet in 3d
Ik vries wel wat eitjes in, dan kunnen de draadjes doorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je 65 bent, dán pas weet je of je kinderen wilde.
Dat is jammer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Er voor naar Antwerpen gereden, komen we daar draait ie niet in 3d
Ik ben het eens met jouquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de bedenktijd bij abortus ook zo'n onzin. Als ik nu zwanger zou worden heb ik helemaal geen bedenktijd nodig. Daar denk je toch al over na voordat het gebeurt.
Ja er zijn er wel meer die dat weten hequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De vraag is: wie weet het nu wél?
Wel een toffe bioscoop, en maar een half uurtje rijden vanaf mijn vriendinquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Ach ik ging vorige week naar MIB 3 3D en toen ging de projector kapot en over mn filmavontuur van gisteren hebben we het maar niet meer
Dit ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de bedenktijd bij abortus ook zo'n onzin. Als ik nu zwanger zou worden heb ik helemaal geen bedenktijd nodig. Daar denk je toch al over na voordat het gebeurt.
Denk van niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vries wel wat eitjes in, dan kunnen de draadjes door.
Of verlies je dan ook je zin in seks? Nee toch?
Hoelang is die bedenktijd dan? Ik dacht 1 dagquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar ik vind sowieso dat NL te kut is voor wat betreft een kloddertje cellen.
5quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoelang is die bedenktijd dan? Ik dacht 1 dag
Ja zo wel mannen als vrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Wat, mag je je pas op je 35e laten steriliseren??
Tering dat is langquote:
Vast wel. En dan maar hopen dat je wel nog van seks kan genieten en er van binnen niks kapot is gemaakt dat heel had moeten blijvenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's kut
Maar het kan vast wel illegaal.
Dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. En dan maar hopen dat je wel nog van seks kan genieten en er van binnen niks kapot is gemaakt dat heel had moeten blijven
Tja. Zoveel hoeven ze niet te doen toch? Gewoon een klein knipje, 't is geen complexe operatie ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. En dan maar hopen dat je wel nog van seks kan genieten en er van binnen niks kapot is gemaakt dat heel had moeten blijven
Ach ik heb toch nooit seks dus waar maak ik mij druk overquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's kut
Maar het kan vast wel illegaal.
Bij mannen is de ingreep zelfs ingewikkelder dan bij vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Zoveel hoeven ze niet te doen toch? Gewoon een klein knipje, 't is geen complexe operatie ofzo.
Jij hoeft nog maar 5 jaar ofzo tot die leeftijd, dan maakt het sowieso niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb toch nooit seks dus waar maak ik mij druk over
Mjah en iemand die dat illegaal doet vertrouw ik dan toch net niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Zoveel hoeven ze niet te doen toch? Gewoon een klein knipje, 't is geen complexe operatie ofzo.
Nou echt niet dus!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mannen is de ingreep zelfs ingewikkelder dan bij vrouwen
Dat zit toch allemaal op heel andere plekken dan je eileidersquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en iemand die dat illegaal doet vertrouw ik dan toch net niet.
Ik vind seks best fijn vooral het feit dat ik kan klaarkomen en ervan kan genieten. Dat vind ik iets belangrijker dan zo'n operatie!
Dan pak je de prikpil ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hoeft nog maar 5 jaar ofzo tot die leeftijd, dan maakt het sowieso niet uit.
Ik moet dus nog zo'n 17 jaar pilslikken
Euh... Echt niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mannen is de ingreep zelfs ingewikkelder dan bij vrouwen
Ja dus? Dan nog kan hij genoeg kapot maken waardoor jij niet meer van seks kan genieten. Dat doe je namelijk met meer dan alleen je clit en lippen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zit toch allemaal op heel andere plekken dan je eileiders
Dat zei ik ook alquote:
Kan ook ja. Maar zo'n ingreep is veel makkelijker dan hormonale dingen in je lichaam beïnvloeden.quote:
Ben ik niet helemaal met je eens. Maar ja je bent nog jong dus komt nog welquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook ja. Maar zo'n ingreep is veel makkelijker dan hormonale dingen in je lichaam beïnvloeden.
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hoeft nog maar 5 jaar ofzo tot die leeftijd, dan maakt het sowieso niet uit.
Ik moet dus nog zo'n 17 jaar pilslikken
Sterilisatie wel. Dat is bij vrouwen een kwestie van de eileiders dicht branden. Bij een man door knippenquote:
Nee, niet geheel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook ja. Maar zo'n ingreep is veel makkelijker dan hormonale dingen in je lichaam beïnvloeden.
Dat 'je bent nog jong'-argumentquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Maar ja je bent nog jong dus komt nog wel
Dicht branden, het idee alleen alquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Sterilisatie wel. Dat is bij vrouwen een kwestie van de eileiders dicht branden. Bij een man door knippen
Waar heb je dat eerder gehoord?quote:
Wat dan wel?quote:
Mijn vader is ook gesterilliseerd en dat was omdat de ingreep minder zwaar was dan als voor mijn moederquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Sterilisatie wel. Dat is bij vrouwen een kwestie van de eileiders dicht branden. Bij een man door knippen
Ja en bij een man is dat een kwestie van plaatselijk verdoven, de balzak open maken en knippen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik ben moeder van een puber. Ik ga echt niet met een jongere in discussie over dit soort dingen.quote:
Okequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moeder van een puber. Ik ga echt niet met een jongere in discussie over dit soort dingen.
Noem je mij nou oudquote:
Het is niet mijn afschuw voor kinderen ofzo.quote:
Dateding associeert old and wise van alan parsons project met .... mijquote:
Ja maar dat denk je nu, dat kan over 10 jaar heel anders zijn hequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet mijn afschuw voor kinderen ofzo.
Het is dat ik mijn denkbeeldige kinderen mijn genetische eigenschappen niet wil meegeven.
Dan heb ik het verkeerd begrepen dacht dat dit via de vagina konquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en bij een man is dat een kwestie van plaatselijk verdoven, de balzak open maken en knippen.
Bij vrouwen moet er een incisie in de buikwand komen, zoeken naar de eileiders, branden, dichtmaken en die vrouw uit de algehele narcose halen!
Ziehier de reden waarom ik dus niet dit soort discussie met een kind van een jaar of 17 aan gaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet mijn afschuw voor kinderen ofzo.
Het is dat ik mijn denkbeeldige kinderen mijn genetische eigenschappen niet wil meegeven.
Old wel jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dateding associeert old and wise van alan parsons project met .... mij
Kinderen nare dingen meegeven is als je ouder bent wel goed te praten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat denk je nu, dat kan over 10 jaar heel anders zijn he
Nou nee dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen dacht dat dit via de vagina kon
quote:
Weer wat geleerd.quote:
Nee je wordt wijzer als je ouder wordt en dan maak je als het goed is minder stomme opmerkingen zoals bovenstaande !quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kinderen nare dingen meegeven is als je ouder bent wel goed te praten?
Nee, maar dan zue je die "nare" dingen misschien wel op een hele andere manierquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kinderen nare dingen meegeven is als je ouder bent wel goed te praten?
Hmm ik had het ook op die manier kunnen zeggen maar ik ben ff in bitchmode nuquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar dan zue je die "nare" dingen misschien wel op een hele andere manier
Niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na die opmerkingen gaan we natuurlijk geen kindjes meer maken he?
Ik ben gewoon wat wijzer voor mijn leeftijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm ik had het ook op die manier kunnen zeggen maar ik ben ff in bitchmode nu
Ik heb nu eenmaal dingen die ik niet wil doorgeven, sorry dat dat zo stom isquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je wordt wijzer als je ouder wordt en dan maak je als het goed is minder stomme opmerkingen zoals bovenstaande !
Ja vast!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon wat wijzer voor mijn leeftijd
Mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal dingen die ik niet wil doorgeven, sorry dat dat zo stom is
Wel kortzichtig om iets dom te noemen waarvan je niet weet waar het over gaat.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik zou een toekomstig kind mijn uiterlijk niet mee willen geven.
Dan moet je hopen/bidden dat hij op de vader lijktquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Dat zijn inderdaad domme dingen om niet door te willen gevenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat de wereld klaar is voor kleine Stevensquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik maak gewoon geen kinderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je hopen/bidden dat hij op de vader lijkt
Zei de puberquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever niet neequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de wereld klaar is voor kleine Stevens
Dom is relatief.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad domme dingen om niet door te willen geven
Ik snap dat ik jong ben, maar volgens mij is mijn redenering in deze niet zo naief als jij denkt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zei de puber![]()
Sorry hoor dat ik het idee heb dat een meid van 17 ofzo geen idee heeft waar ze over praat.
Toen ik 17 was dacht ik ook alle wijsheid in pacht te hebben en dan bereik je de 30 en blijk je gewoon nog niks te weten en ga je ook anders tegen al die kids van 17 (om en nabij) kijken en besef je dat ze nog veel te leren hebben!
Verstandigquote:
Is niet zozeer kortzichtig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal wijzer geworden dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zei de puber![]()
Sorry hoor dat ik het idee heb dat een meid van 17 ofzo geen idee heeft waar ze over praat.
Toen ik 17 was dacht ik ook alle wijsheid in pacht te hebben en dan bereik je de 30 en blijk je gewoon nog niks te weten en ga je ook anders tegen al die kids van 17 (om en nabij) kijken en besef je dat ze nog veel te leren hebben!
En ik heb nergens gezegd dat iets dom was ofzo!
Ik weet het niet hoor... Stel Loka zou schizofreen zijn (IK ZEG NIET DAT HET ZO IS!!), dan is het alleen maar heel mooi dat ze nu al weet dat ze dat haar kind niet aan wil doen. Al is er een kans dat er niks gebeurt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zei de puber![]()
En ik heb nergens gezegd dat iets dom was ofzo!
Kan je je voorstellen dat 17 of 18 een leeftijd is dat je sowieso al denkt dat je niet naief bent maar dat als je opeens een jaar of 30 bent dat je dan beseft dat je stiekem toch wel heel naief was?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dat ik jong ben, maar volgens mij is mijn redenering in deze niet zo naief als jij denkt.
Niet echt lichamelijke ziektes, wel mentale dingen die mijn leven nogal hebben beinvloed op negatieve wijze. En waarvan ik weet dat het erg algemeen voorkomt in mijn familie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet zozeer kortzichtig.
Is gewoon een feit dat je met de jaren dingen wat meer gaat relativeren.
En zolang het geen erfelijke ziektes of dergelijke zijn zal het met die nare dingen, en de angst en de kans om die door te geven aan een kind wel meevallen.
En je denkt niet dat doordat jij het weet je je kind er mee kunt helpen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt lichamelijke ziektes, wel mentale dingen die mijn leven nogal hebben beinvloed op negatieve wijze. En waarvan ik weet dat het erg algemeen voorkomt in mijn familie.
Dat is MPDquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zijn al je persoonlijkheden het daarover eens?
Mijn ex-vriend had precies hetzelfdequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt lichamelijke ziektes, wel mentale dingen die mijn leven nogal hebben beinvloed op negatieve wijze. En waarvan ik weet dat het erg algemeen voorkomt in mijn familie.
Waarom zou je dat doen als je zo'n kind ook gewoon niet kunt maken? Gewoon een zijweggetje, hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je denkt niet dat doordat jij het weet je je kind er mee kunt helpen?
Om er zo min mogelijk last van te hebben?
Je dacht aan een klein beetje schizofrenie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik een moord pleeg ofzo als ik er gewoon voor zorg dat een conceptueel probleemkind niet geboren wordt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
SAMZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
IK GA IN DECEMBER NAAR WAR OF THE WORLDS MUSICAL!!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zijn al je persoonlijkheden het daarover eens?
Ik had gewild dat mijn ouders zo verstandig waren geweest om geen kinderen te nemen. Sommige mensen zijn sowieso niet geschikt om kinderen te krijgen. Ik snap heel goed wat loka bedoeld en dat vind ik zelf ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Besef jij dat jij eigenlijk eerder uitzondering dan regel bent als het gaat om het feit dat je al ruim 10 jaar roept dat je geen kinderen wilt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als je zo'n kind ook gewoon niet kunt maken? Gewoon een zijweggetje, hoor.
Dateding is ook gek van WotW en we hadden het er zaterdag over en toen heeft hij meteen kaarten besteld en en en we gaan dus samenquote:
Als het echt heel erg ernstig kan ik die keuze begrijpen jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als je zo'n kind ook gewoon niet kunt maken? Gewoon een zijweggetje, hoor.
Dat weet ik. Maar daar gaat het niet om. Ik vind het goed dat Loka er nu al over nadenkt en ik vind niet dat zoiets gebagatelliseerd moet worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Besef jij dat jij eigenlijk eerder uitzondering dan regel bent als het gaat om het feit dat je al ruim 10 jaar roept dat je geen kinderen wilt?
Ik denk niet specifiek aan ietsquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je dacht aan een klein beetje schizofrenie?Niet de volle mep?
Noem bijvoorbeeld de schizofrenie waar ik het over had. Als je weet dat het erfelijk is, wil je je kind opzadelen met een leven vol onzekerheid, medicatie en ik weet niet wat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het echt heel erg ernstig kan ik die keuze begrijpen ja
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daar gaat het niet om. Ik vind het goed dat Loka er nu al over nadenkt en ik vind niet dat zoiets gebagatelliseerd moet worden.
Ja, haar gedachten kunnen veranderen, maar voor nu heeft ze een besluit genomen en een hele valide ook nog.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dus even benadrukken dat het me niet gaat om wat loka zegt. Dat ze geen kids wel en om wat voor reden dan ook.
Ik wil gewoon duidelijk maken dat het zelden voorkomt dat een puber iets zegt en daar 10-15-20 jaar later nog zo over denkt. Of dat nu om kinderen, trouwen, huisdieren of haarkleur gaat!
Op zijn 18e wil toch bijna niemand op korte termijn kinderen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daar gaat het niet om. Ik vind het goed dat Loka er nu al over nadenkt en ik vind niet dat zoiets gebagatelliseerd moet worden.
Ja, haar gedachten kunnen veranderen, maar voor nu heeft ze een besluit genomen en een hele valide ook nog.
Boeiend. Laat haar dat nu lekker zeggen. Dat moet gewoon kunnen zonder dat 'volwassenen' meteen gaan schreeuwen 'wacht maar, over tien jaar!' of zo.quote:
Ik vind het ook zeker goed dat ze er over nadenktquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat mag jij hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeiend. Laat haar dat nu lekker zeggen. Dat moet gewoon kunnen zonder dat 'volwassenen' meteen gaan schreeuwen 'wacht maar, over tien jaar!' of zo.
Ik heb daar een hekel aan, persoonlijk.
Het gaat toch ook niet om de korte termijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Op zijn 18e wil toch bijna niemand op korte termijn kinderen?
Ik wilde ze op mijn 18e ook niet op de lange termijn. Ik wil ze op m'n 25e nog niet op de lange termijn. Ook niet op de korte, overigensquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Op zijn 18e wil toch bijna niemand op korte termijn kinderen?
Nee ok. Maar je kan er altijd anders over gaan denken laterquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de korte termijn?
Dat bedoelde ik ook met erfelijke ziektes, ik vind schizofrenie ook een ziekte en kan me voorstellen dat je dat je kind niet aan wil doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem bijvoorbeeld de schizofrenie waar ik het over had. Als je weet dat het erfelijk is, wil je je kind opzadelen met een leven vol onzekerheid, medicatie en ik weet niet wat?
Ik zou dat niet doen, hoe erg ik kinderen ook haat.
Ik kan er best anders over gaan denken ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee ok. Maar je kan er altijd anders over gaan denken later
Daarom.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met erfelijke ziektes, ik vind schizofrenie ook een ziekte en kan me voorstellen dat je dat je kind niet aan wil doen.
Dat sowieso. De gemiddelde moeder interesseert de wereld geen biet, alleen haar eigen kind is koning.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er best anders over gaan denken ja.
Misschien word je egoïstischer als je ouder wordt.
Het is gewoon natuur. Evolutionaire dingen enzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef twi het volgende:
Ik wilde vroeger wel kinderen, gewoon omdat het 'zo hoorde'. De laatste twee jaren ben ik daar vrijwel volledig vanaf, al sluit ik het niet uit.
Bovendien kan je als je dat hebt je kind wel een veilige omgeving bieden waar een kind kan opgroeien. Denk van niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem bijvoorbeeld de schizofrenie waar ik het over had. Als je weet dat het erfelijk is, wil je je kind opzadelen met een leven vol onzekerheid, medicatie en ik weet niet wat?
Ik zou dat niet doen, hoe erg ik kinderen ook haat.
Of er verandert van alles in de medische wereld waardoor het leven met een ziekte draaglijker wordt ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo blij dat ik niet de gemiddelde moeder benquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Dat sowieso. De gemiddelde moeder interesseert de wereld geen biet, alleen haar eigen kind is koning.
Misschien kan ik mezelf beter handelen als ik ouder ben, hopelijk wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien kan je als je dat hebt je kind wel een veilige omgeving bieden waar een kind kan opgroeien. Denk van niet.
Maar zo is het welquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo blij dat ik niet de gemiddelde moeder ben
Ik heb een oud klasgenootje op facebook. Haar zoon is 8 maanden oud. Ik heb nog geen enkele post gezien die niet over borstmelk, afkolven, babygymen of wat voor babyonzin dan ook ging.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. Er zijn geen kuttere mensen op de wereld dan moeders. Over het algemeen.
Jeetje wat erg, een vrouw die blij is met haar kindquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een oud klasgenootje op facebook. Haar zoon is 8 maanden oud. Ik heb nog geen enkele post gezien die niet over borstmelk, afkolven, babygymen of wat voor babyonzin dan ook ging.
HALLO JE BENT EERST VROUW EN DAN PAS MOEDER GA WEER VROUW ZIJN !! ER IS MEER IN HET LEVEN DAN ALLEEN JE JANKENDE POEPFABRIEK!
Daaromquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kan ik mezelf beter handelen als ik ouder ben, hopelijk wel.
Maar voordat ik klaar zou zijn voor een kind, dan moet er echt heel erg veel gebeuren.
Ik ben blij dat we weer samen in een R&P reeks zitten die geen Singles heetquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een oud klasgenootje op facebook. Haar zoon is 8 maanden oud. Ik heb nog geen enkele post gezien die niet over borstmelk, afkolven, babygymen of wat voor babyonzin dan ook ging.
HALLO JE BENT EERST VROUW EN DAN PAS MOEDER GA WEER VROUW ZIJN !! ER IS MEER IN HET LEVEN DAN ALLEEN JE JANKENDE POEPFABRIEK!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we weer samen in een R&P reeks zitten die geen Singles heet. Ik heb het gemist.
Hormonen doen vreemde dingen met je schijntquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over het algemeen met je eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. Er zijn geen kuttere mensen op de wereld dan moeders. Over het algemeen.
Er is een verschil tussen blij met je kind of dat kind bij iedereen door zn strot duwen omdat het in jouw ogen het enige kind ter wereld is die bellen kan blazen met zn snot!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jeetje wat erg, een vrouw die blij is met haar kind
Ik stoor me daar ook nooit zo aan. Kom natuurlijk ook omdat ik maar een paar jonge ouders als FBvrienden heb en een de helft bijna nooit foto's van zijn/haar kinderen post.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jeetje wat erg, een vrouw die blij is met haar kind
Ik kan echt niks moois zien aan een zwangere vrouwquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Over het algemeen met je eens.
En dan al die moeders die een buik van een zwangere vrouw opeens mooi vinden, bij een niet zwangere vrouw is het gewoon een vette pens.
Dat kan ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen blij met je kind of dat kind bij iedereen door zn strot duwen omdat het in jouw ogen het enige kind ter wereld is die bellen kan blazen met zn snot!
Gelukkig was er toen nog geen sociaal media om het te delen met heel de wereldquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook
wat zal mijn mama trots geweest zijn
Als ze toen facebook had gehad dan had ze er vast allemaal foto's en updates over gegeven!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook
wat zal mijn mama trots geweest zijn
Je hoeft je echt niet te verantwoorden waarom je geen kinderen wilt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kan ik mezelf beter handelen als ik ouder ben, hopelijk wel.
Maar voordat ik klaar zou zijn voor een kind, dan moet er echt heel erg veel gebeuren.
Ik heb er ook zo een op FB! Kotsmisselijk word ik er van! Van die achterlijke posts van haar kind dat naar de poep-poli moet omdat het op een andere manier niet lukt. Dat hoef ik niet te weten en zeker niet 10 keer op een dagquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen blij met je kind of dat kind bij iedereen door zn strot duwen omdat het in jouw ogen het enige kind ter wereld is die bellen kan blazen met zn snot!
Ik denk het ook ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze toen facebook had gehad dan had ze er vast allemaal foto's en updates over gegeven!
Die van mij heeft elke dag wel een post over een conducteur die gewoon een praatje met haar moet maken over haar kind.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een op FB! Kotsmisselijk word ik er van! Van die achterlijke posts van haar kind dat naar de poep-poli moet omdat het op een andere manier niet lukt. Dat hoef ik niet te weten en zeker niet 10 keer op een dag
Dat soort mensen verwijder ik van m'n FB.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een op FB! Kotsmisselijk word ik er van! Van die achterlijke posts van haar kind dat naar de poep-poli moet omdat het op een andere manier niet lukt. Dat hoef ik niet te weten en zeker niet 10 keer op een dag
Hij is op de whatsapp hij zat in het theaterquote:
En dan al die koosnaampjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets met vrouw en 8 maanden oude kind dat alles meldt de hele tijd, je hebt er zelf ook een handje van omtrent dat datedingquote:
Het hoeft niet. Maar als iemand zegt dat ik het alleen maar zeg omdat ik een puber ben wil ik best de werkelijke reden uitleggen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te verantwoorden waarom je geen kinderen wilt.
Paar foto's is niet erg. Dat is zelfs nog wel leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga mijn FBvrienden nu zoveel meer waarderen. Of en toe wel een babyfoto, maar zo ernstig nog niet meegemaakt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iets met vrouw en 8 maanden oude kind dat alles meldt de hele tijd, je hebt er zelf ook een handje van omtrent dat dateding
Echt fakking irritant! Ik weet precies wanneer haar kinderen in bed liggen, wanneer ze ziek zijn, wat voor koddige dingen ze gezegd hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij heeft elke dag wel een post over een conducteur die gewoon een praatje met haar moet maken over haar kind.
Moeilijk om te geloven maar ok.
Ga ik nu ook maar doen! Toen ze hoorde dat ik geen kinderen had heeft ze ook nooit meer iets tegen me gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort mensen verwijder ik van m'n FB.
quote:
Ik ben gewoon even blij en gelukkig ja. Kan je garanderen dat dat echt geen 8 maanden gaat durenquote:
Goede instellingquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even blij en gelukkig ja. Kan je garanderen dat dat echt geen 8 maanden gaat duren
Heb jij geen kinderen? Daten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt fakking irritant! Ik weet precies wanneer haar kinderen in bed liggen, wanneer ze ziek zijn, wat voor koddige dingen ze gezegd hebben
[..]
Ga ik nu ook maar doen! Toen ze hoorde dat ik geen kinderen had heeft ze ook nooit meer iets tegen me gezegd
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan al die koosnaampjes
En als papa een keer een avond niet thuis komt voor zijn werk meteen de posts dat ze papa zo missen
Ze bemoeien zich met mijquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
Mensen die zich gaan bemoeien met andermans kinderen
En hoppa de profielfoto verandert in een echofoto waarop niemand een kind kan zien hooguit een misvormde pinda maar o wee als we dat zeggen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ja
![]()
Of als ze alleen nog maar een foto van hun kind als profielfoto hebben. Of nee deze dan:"Iedereen mag het weten: WE zijn zwanger"![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik wil er 5quote:
Ja en dan zeggen:"Ze lijkt op jou!!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoppa de profielfoto verandert in een echofoto waarop niemand een kind kan zien hooguit een misvormde pinda maar o wee als we dat zeggen!
Of foto's van als ze nog blauw zijn en onder het bloed zitten. En het dan nog mooi vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoppa de profielfoto verandert in een echofoto waarop niemand een kind kan zien hooguit een misvormde pinda maar o wee als we dat zeggen!
Gelukkig ken ik dat soort mensen niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of foto's van als ze nog blauw zijn en onder het bloed zitten. En het dan nog mooi vinden.
Volgens mij mag je van facebook geen closeup foto's posten maar anders zou je gewoon bijna live de bevalling kunnen volgen
5 kinderen? Ben je serieus?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik wil er 5
[..]
Ja en dan zeggen:"Ze lijkt op jou!!"
WTF hoe zie je dat dan!?
Whehe ja inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ik wil er 5
[..]
Ja en dan zeggen:"Ze lijkt op jou!!"
WTF hoe zie je dat dan!?
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
We zijn zwanger... Zou toch wat zijn, een zwangere man. Medisch wonder.
Ja! Uiteindelijk kunnen ze nog zo 'gezellie' samen zwanger zijn, zij heeft de kwaaltjes en zij mag bevallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
We zijn zwanger... Zou toch wat zijn, een zwangere man. Medisch wonder.
Leuk als je als kind jaren later hoort welke foto's moeders allemaal aan de wereld heeft getoond. Vroeger kregen alleen familieleden dit soort dingen te zien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of foto's van als ze nog blauw zijn en onder het bloed zitten. En het dan nog mooi vinden.
Volgens mij mag je van facebook geen closeup foto's posten maar anders zou je gewoon bijna live de bevalling kunnen volgen
Dan mag hetquote:
Succesquote:
Ja en nu Twitteren ze er maar op los tijdens een bevallingquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Leuk als je als kind jaren later hoort welke foto's moeders allemaal aan de wereld heeft getoond. Vroeger kregen alleen familieleden dit soort dingen te zien.
Ik ben ook niet zo grappigquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb moeite met grapjes herkennen, dus ik vraag het maar even.![]()
Dat is dan ook geen man.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Er zijn transsexuele mannen die een kind hebben gekregen omdat ze nog wel die vrouwelijke onderdelen hebben zeg maar
Ik heb tijdens mn bevalling de dokter KO geschopt PER ONGELUK!! en over mn ex gekotst!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en nu Twitteren ze er maar op los tijdens een bevalling
wat was dit, ben nu weer terug, gezellig avondje gehad en goed gegetenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Is kree nog in het topic, wellicht dat ik een foto voor hem maak
Dat had ik dan wel willen volgen (op twitter)quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mn bevalling de dokter KO geschopt PER ONGELUK!! en over mn ex gekotst!
Ik had toen best wel twitter willen hebben
Meer oefenen dan lukt het vanzelf een keertjequote:
Daar had ik dan wel weer foto's van willen zienquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mn bevalling de dokter KO geschopt PER ONGELUK!! en over mn ex gekotst!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Allemaal berichtjes als; kreun, kreun, auw, oh, ik zie een hoofdje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en nu Twitteren ze er maar op los tijdens een bevalling
"Kijk eens wat een moederkoek!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Allemaal berichtjes als; kreun, kreun, auw, oh, ik zie een hoofdje.
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik 1 supergrappig kinderverhaal vertellen?
Okquote:
En dat blijkt dan het kind te zijnquote:
Heb je geen Facebook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
C_Mquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
Jawel. Maar als het hier niet mag dan mag het van Steven ook niet op facebook.quote:
Als ik mij niet vergis gaat je paspoort ook mee aan het eind van het traject hoor.quote:
Ik heb het vast wel eens gezienquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
Ja en dan zijn er toch nog mensen die durven te liegen dat het zo'n pracht van een baby isquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat blijkt dan het kind te zijn
Ja hoor als het maar bij een blijft anders verwijs ik je door naar OUDquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Zou zo maar bij mijn gebeurd kunnen zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat blijkt dan het kind te zijn
Mensen die naar steven luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Maar als het hier niet mag dan mag het van Steven ook niet op facebook.
Stel je voorquote:
C_Aquote:
Wat ga je doen danquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ga haarverf en bleek bestellen. Kei eng.
Welke kleur?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ga haarverf en bleek bestellen. Kei eng.
Of dat van jouquote:
Vuur? Knal? Bloed?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mn haar ontkleuren en daarna rood maken.
Ja maar daar wilde je toch eigenlijk niet aan beginnen, dat ontkleuren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mn haar ontkleuren en daarna rood maken.
Had u geen ban?quote:
eigenlijk niet nee, maar die faalkleurtjes met mn natuurlijke haarkleur eronder is gewoon niet tof. Als ik het fel wil zal ik het moeten ontkleuren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar daar wilde je toch eigenlijk niet aan beginnen, dat ontkleuren?
Dat is waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee, maar die faalkleurtjes met mn natuurlijke haarkleur eronder is gewoon niet tof. Als ik het fel wil zal ik het moeten ontkleuren.
Ja dat is waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee, maar die faalkleurtjes met mn natuurlijke haarkleur eronder is gewoon niet tof. Als ik het fel wil zal ik het moeten ontkleuren.
ow gelukkig, dus geen pittig kort kapselquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iets nieuws. Het is zo lang. Tot op de schouders ofzo.
Bij jou zou dat wel zo kunnen toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ben benieuwd![]()
Ik wil paarse stukjes door mijn haar
*slik*quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow gelukkig, dus geen pittig kort kapsel
Je hebt van die potjes met felle kleuren die vaker kan gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ben benieuwd![]()
Dat ga ik dus binnenkort doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar
Ben benieuwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |