SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nu heb ik zin in patat met pindaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo, dat kon je wel zeggenLekker in de warme pindasaus graaien, op een gegeven moment moet je hem effe laten zitten.
Met uitjes heb je haast de bonkjes en sliertjes erbij voor het gevoelquote:
verrassendquote:
Keiharde neukseks.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zwijg wel even over waar ik zin in heb
Gaat zoeken naar zo'n moederquote:
Mexicano? Pikanto? Frikandel? Je kan alles tegen mij vertellen hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Laat me radenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mexicano? Pikanto? Frikandel? Je kan alles tegen mij vertellen hoor.
Die kwamen tot vorige week nog uit mij, dus even geen bonkjes en sliertjes voor mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met uitjes heb je haast de bonkjes en sliertjes erbij voor het gevoel
zou verrassend zijn als je zou posten dat je geen honger hadquote:
Het mag ook liefdevol en tederquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
zou verassend zijn als je zou posten dat je geen honger had
Ik had niet anders verwacht.quote:
blablablaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
zou verrassend zijn als je zou posten dat je geen honger had
garpie flipsels kom opquote:
Kut speciaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kwamen tot vorige week nog uit mij, dus even geen bonkjes en sliertjes voor mij.
Mjah roep ik ook meestal tot woensdag en dan op donderdag ben ik alweer druk met verzinnen hoe en waar ik dat weekend aan de zuip gaquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
zou verrassend zijn als je zou posten dat je geen honger had
hmm dat versta ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
[..]
blablabla
Ja, het was ranzig. Waarom ben ik geen 35quote:
Ergerquote:
Bijkomen? Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sla even over, ben nog aan het bijkomen
Ze hoefden me nog net niet te dragen. Maar veel scheelde het niet.quote:
Laat me raden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het was ranzig. Waarom ben ik geen 35. Of beter, waarom is mijn dokter geen toffe vent en doet hij wat ik wil
?
Ik dank god op me blote knieen van niet zeg!quote:
Als dat ik een zware dag heb gehadquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijkomen? Hoe moet ik dit interpreteren?![]()
Met keiharde neukseks?quote:
Correctemundo!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat me raden.
Je bent te jong blabla dat soort beslissingen kan je nu nog niet nemen blabla enz?
Ah, ok. Ik dacht jij zit bij de spermabank en ze vinden je opbrengst te laag ofzo.quote:
Mijn arts zei toen letterlijk: ja we doen dat soort dingen niet bij jonge vrouwen stel je voor dat je toch nog wel kinderen wilt?quote:
MI, nee toch maar nietquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht jij zit bij de spermabank en ze vinden je opbrengst te laag ofzo.
Echt he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het was ranzig. Waarom ben ik geen 35. Of beter, waarom is mijn dokter geen toffe vent en doet hij wat ik wil
?
BOH THAT ASS!!quote:
Wat weet jij van mijn opbrengst?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht jij zit bij de spermabank en ze vinden je opbrengst te laag ofzo.
Wat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arts: ja stel je voor dat je kind dood gaat en je wil dan toch een ander kind
Uhuh dat ja.quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn arts zei toen letterlijk: ja we doen dat soort dingen niet bij jonge vrouwen stel je voor dat je toch nog wel kinderen wilt?
Ik: ik heb al een kind
Arts: ja stel je voor dat je kind dood gaat en je wil dan toch een ander kind
Ik: ik ga nu een andere huisarts zoeken!!
Ik zag hem in 3Dquote:
Dat kan je idd shaken jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En een dokter die de sliertjes netjes doorknipt.
[..]!
Ik denk niet dat ik ooit een huisarts vind die het nu al voor me doet.
Ergens is het wel logisch. Maar jezus, ik ben 25quote:
Verschil moet er zijn hequote:
Ja maar dan weet je nog helemaal niet wat je wilquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens is het wel logisch. Maar jezus, ik ben 25.
Nee, ik weet pas 10 jaar dat ik geen kinderen moet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je nog helemaal niet wat je wil
Als je 65 bent, dán pas weet je of je kinderen wilde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet pas 10 jaar dat ik geen kinderen moet.
Ik snap je hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet pas 10 jaar dat ik geen kinderen moet.
Faalquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Er voor naar Antwerpen gereden, komen we daar draait ie niet in 3d
Ik vries wel wat eitjes in, dan kunnen de draadjes doorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je 65 bent, dán pas weet je of je kinderen wilde.
Dat is jammer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Er voor naar Antwerpen gereden, komen we daar draait ie niet in 3d
Ik ben het eens met jouquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de bedenktijd bij abortus ook zo'n onzin. Als ik nu zwanger zou worden heb ik helemaal geen bedenktijd nodig. Daar denk je toch al over na voordat het gebeurt.
Ja er zijn er wel meer die dat weten hequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De vraag is: wie weet het nu wél?
Wel een toffe bioscoop, en maar een half uurtje rijden vanaf mijn vriendinquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Ach ik ging vorige week naar MIB 3 3D en toen ging de projector kapot en over mn filmavontuur van gisteren hebben we het maar niet meer
Dit ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de bedenktijd bij abortus ook zo'n onzin. Als ik nu zwanger zou worden heb ik helemaal geen bedenktijd nodig. Daar denk je toch al over na voordat het gebeurt.
Denk van niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vries wel wat eitjes in, dan kunnen de draadjes door.
Of verlies je dan ook je zin in seks? Nee toch?
Hoelang is die bedenktijd dan? Ik dacht 1 dagquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar ik vind sowieso dat NL te kut is voor wat betreft een kloddertje cellen.
5quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoelang is die bedenktijd dan? Ik dacht 1 dag
Ja zo wel mannen als vrouwen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
Wat, mag je je pas op je 35e laten steriliseren??
Tering dat is langquote:
Vast wel. En dan maar hopen dat je wel nog van seks kan genieten en er van binnen niks kapot is gemaakt dat heel had moeten blijvenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's kut
Maar het kan vast wel illegaal.
Dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. En dan maar hopen dat je wel nog van seks kan genieten en er van binnen niks kapot is gemaakt dat heel had moeten blijven
Tja. Zoveel hoeven ze niet te doen toch? Gewoon een klein knipje, 't is geen complexe operatie ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. En dan maar hopen dat je wel nog van seks kan genieten en er van binnen niks kapot is gemaakt dat heel had moeten blijven
Ach ik heb toch nooit seks dus waar maak ik mij druk overquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's kut
Maar het kan vast wel illegaal.
Bij mannen is de ingreep zelfs ingewikkelder dan bij vrouwenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Zoveel hoeven ze niet te doen toch? Gewoon een klein knipje, 't is geen complexe operatie ofzo.
Jij hoeft nog maar 5 jaar ofzo tot die leeftijd, dan maakt het sowieso niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb toch nooit seks dus waar maak ik mij druk over
Mjah en iemand die dat illegaal doet vertrouw ik dan toch net niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Zoveel hoeven ze niet te doen toch? Gewoon een klein knipje, 't is geen complexe operatie ofzo.
Nou echt niet dus!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mannen is de ingreep zelfs ingewikkelder dan bij vrouwen
Dat zit toch allemaal op heel andere plekken dan je eileidersquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en iemand die dat illegaal doet vertrouw ik dan toch net niet.
Ik vind seks best fijn vooral het feit dat ik kan klaarkomen en ervan kan genieten. Dat vind ik iets belangrijker dan zo'n operatie!
Dan pak je de prikpil ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hoeft nog maar 5 jaar ofzo tot die leeftijd, dan maakt het sowieso niet uit.
Ik moet dus nog zo'n 17 jaar pilslikken
Euh... Echt niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mannen is de ingreep zelfs ingewikkelder dan bij vrouwen
Ja dus? Dan nog kan hij genoeg kapot maken waardoor jij niet meer van seks kan genieten. Dat doe je namelijk met meer dan alleen je clit en lippen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zit toch allemaal op heel andere plekken dan je eileiders
Dat zei ik ook alquote:
Kan ook ja. Maar zo'n ingreep is veel makkelijker dan hormonale dingen in je lichaam beïnvloeden.quote:
Ben ik niet helemaal met je eens. Maar ja je bent nog jong dus komt nog welquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook ja. Maar zo'n ingreep is veel makkelijker dan hormonale dingen in je lichaam beïnvloeden.
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hoeft nog maar 5 jaar ofzo tot die leeftijd, dan maakt het sowieso niet uit.
Ik moet dus nog zo'n 17 jaar pilslikken
Sterilisatie wel. Dat is bij vrouwen een kwestie van de eileiders dicht branden. Bij een man door knippenquote:
Nee, niet geheel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook ja. Maar zo'n ingreep is veel makkelijker dan hormonale dingen in je lichaam beïnvloeden.
Dat 'je bent nog jong'-argumentquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Maar ja je bent nog jong dus komt nog wel
Dicht branden, het idee alleen alquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Sterilisatie wel. Dat is bij vrouwen een kwestie van de eileiders dicht branden. Bij een man door knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |