Gelukkig zijn vrouwen altijd en overal 100% duidelijk en zijn ze altijd zichzelf.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat me afschrikt: mannen die opeens agressief worden, anders zijn dan dat ze zich eerst voor doen.
Oh, simpel dus.quote:Wat ik belangrijk vind: betrouwbaar, en mij aan het lachen, en natuurlijk gelukkig maken.
Dat zei ik niet, dat vrouwen wel zo zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen altijd en overal 100% duidelijk en zijn ze altijd zichzelf.
[..]
Oh, simpel dus.
wow ik dacht dat ik veel eisen had (heb ze niet allemaal neergezet op fok) maar mannen kunnen er ook wat van!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
- Houdt van sporten en dingen doen, geen luie bankhanger die alleen chips eet.
- Feesten op z'n tijd.
- Enigzins intelligent, hoeft geen WO-meisje te zijn, maar ook geen MBO nagelstyliste. Alles daartussen is prima.
- Donker haar, licht getint. Midden-oosten, Griekenland, Turkije etc.
- Dat ass en goede heupen
- Weet hoe ze zich moet kleden en houdt van hoge hakken.
Ik kan me voorstellen dat je schrikt als iemand opeens anders is dan hij lijkt, maar praktisch iedereen heeft wel zaken die anderen heel erg vreemd vinden. Agressie is vanzelfsprekend helemaal niet goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat zei ik niet, dat vrouwen wel zo zijn.
En nee, ik ben kieskeurig en dat was gewoon de belangrijkst deel.
Ja daar heb je zeker gelijk in.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je schrikt als iemand opeens anders is dan hij lijkt, maar praktisch iedereen heeft wel zaken die anderen heel erg vreemd vinden. Agressie is vanzelfsprekend helemaal niet goed.
Weet je wel wat je hier vraagt!?quote:
Ja, we blijven vrouwen hequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Weet je wel wat je hier vraagt!?
Ja ''quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Weet je wel wat je hier vraagt!?
Voldoe jij dr aan dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:51 schreef Ondori het volgende:
[..]
Zat maar te geinen.
Moet lukken, jouw lijstje.
Ik rook niet. Maar de rest is natuurlijk allemaal subjectief. Wat de een 'lekker' vindt, knapt de ander helemaal op af.quote:
Pics?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef Ondori het volgende:
[..]
Ik rook niet. Maar de rest is natuurlijk allemaal subjectief. Wat de een 'lekker' vindt, knapt de ander helemaal op af.
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou heel erg van snelheid in mannen. Van verbaal sparren. Zonder dat het een circusact wordt.
Maar ik hou ook van zachtheid in iemand, een bereidwilligheid om verder dan je eigen neus lang is te kijken. Je in kunnen en willen leven in anderen, dingen van de andere kant te kunnen bekijken. Ik vind het mooi wanneer een man dingen op een bepaalde manier bekijkt. Je kunt dan bij een andere conclusie komen en daarin van mening verschillen, maar wel dat je dus niet puur egoïstisch tot een bepaald standpunt komt.
Verder is het fijn als hij eens een boek leest, als hij ook eens een filmhuisfilm kijkt, waneer hij zijn ouders fatsoenlijk behandelt en een leuke band met ze heeft. Wanneer hij zijn puberteit echt achter zich heeft gelaten (en believe you me, ik ben nu thirtysomepin' en zo vanzelfsprekend als het lijkt is dat helaas niet) en wanneer hij geen kinderen wil, maar dat ook niet ziet als een excuus om dan maar elk weekend in een zak coke te duiken.
En o ja. Een gespierd lijfAbsoluut geen vereiste, maar jezus wat een toevoeging in bed. En ik ben een blubberzakje dus helemaal eerlijk zou het ook niet zijn als ik dat eis. Gihghighig
Gelukkig ben jij te jong voor ons.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Een lekkere kut
Lekkere tieten
Lekkere kop
Lekker lichaam
Goed karakter
Niet roken
Niet zeiken/zeuren
''ons'' oooeeeh mevrouw is op dr pikkie getrapt hoor dit eens jongens kom eens kijken!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij te jong voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |