Om en nabij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef Redbaron het volgende:
Het is nog wel steeds korte broeken-weer
Niet zeuren, gewoon de korte broek aan.. dan moet je maar harder werken als je t koud krijgtquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier ook niet.
*trekt wollen trui aan*
Ik werk me de tyfus maar mag geen korte broek aan. Niet representatief :’)quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon de korte broek aan.. dan moet je maar harder werken als je t koud krijgt
Hoi Nathquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het behoorlijk benauwd. Warm niet zozeer, maar gewoon vies benauwd.
Hoi
trustnquote:
In FOK! termen: Je hebt een levenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
phoe ik heb echt bijna geen tijd meer voor fok
2-0 !quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee Selma!
Heb je de uitslag al?
quote:
Nee. Zelfs niks over nieuwe longfoto's maken. Zie vorig topic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee Selma!
Heb je de uitslag al?
hmmquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Zelfs niks over nieuwe longfoto's maken. Zie vorig topic.
Absurd..echt!
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm
Minder.
Hoop dat ze wat vinden
Ik denk dat hij hoopt dat je iig een uitslag krijgt. Het liefst niks ergs natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Vat ik je post verkeerd op of ben je
sarcastisch en gemeen bezig?
naja ik dacht zo..dat ze iets kunnen vinden waaraan het heeft gelegen. Stel ze vinden niks. maar blijft dan de twijfel niet van goh waarom waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Vat ik je post verkeerd op of ben je
sarcastisch en gemeen bezig?
Ik ga nu slapen. Morgen zal ik even teruglezen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Zelfs niks over nieuwe longfoto's maken. Zie vorig topic.
Absurd..echt!
Riskquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
ik ga maar eens pitten.
net een potje risk gewonnen van Karin
Sjgaakbord met aan andere kant riesjk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
ik ga maar eens pitten.
net een potje risk gewonnen van Karin
Sorry dat ik zo dacht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ik dacht zo..dat ze iets kunnen vinden waaraan het heeft gelegen. Stel ze vinden niks. maar blijft dan de twijfel niet van goh waarom waarom?
Natuurlijk hoop ik dat het niks ergs is...
Bedoel het absoluut niet kut of gemeen
ja hoor, met een neutraal leger erbijquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Risk
Maar dat kun je toch niet met z'n tweeën spelen?
schaken hadden we na het eten gedaan. ook gewonnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sjgaakbord met aan andere kant riesjk?
Fingers crossed!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgen om 14.45u hoor ik wat de uitslag is!
Achter de wolken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Thnx Dragan en Machiel.
Wat een snertweer zeg. Waar is de zon?
quote:
quote:
nicequote:
is het niet doo'j oe zelf tekotquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Wie is er goed in twents schrift? Is de volgende zin goed?
A'j te weinig drinkt
Doot ie oezelf tekort
ik heb het al gevondenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
is het niet doo'j oe zelf tekot
ongeveer
succes Selmaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Over een uurtje ga ik naar het ziekenhuis.
Ik vroeg om een goede kapper, niet iemand met een botte keukenschaar.quote:
En en en?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Over een uurtje ga ik naar het ziekenhuis.
Ik ben ook benieuwd. Moest er vanmiddag nog aan denken maar totaal geen tijd voor fok.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]Godver. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
[..]Jemig, wat een vreselijk nieuws SelmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Turn the world into your dance floor.
[..]...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
[..]Heb heel veel aan je gedacht vandaag Sel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote dit zeg!![]()
![]()
Heel erg veel sterkte en veel succes met de komende behandelingen.
Als er ook maar iets is dat ik kan doen om je op te beuren, zeg het me maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik ben er echt even compleet stil van geweestquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb heel veel aan je gedacht vandaag Sel!
Klote dit zeg!![]()
![]()
Heel erg veel sterkte en veel succes met de komende behandelingen.
Als er ook maar iets is dat ik kan doen om je op te beuren, zeg het me maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we nog een ToF-meet houden voordat ik het niet meer kan? ToF-meet
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]Praat niet zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we nog een ToF-meet houden voordat ik het niet meer kan? ToF-meetDie shit is te behandelen!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan we nog een ToF-meet houden voordat ik het niet meer kan? ToF-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sowieso! Maar daar hebben we nog heel lang de tijd voor. Jij kan dit, jij bent sterk. Jij bent sterker dan wat dan ook! Daar geloof ik in!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Het is nacht dus dan weet je het wel. Malen enzo. En tóch voel ik me lichamelijk goed (op wat druk in mn linkerborst na vanwege vocht maar da's alleen maar lastig). Het zijn de woorden van de longarts die door mn hoofd hameren. Kan het nog steeds niet geloven. Zo raar allemaal.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben er echt even compleet stil van geweest
Hoe is het nu met je?
Ja, het zijn vooral de opmerkingen die inslaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is nacht dus dan weet je het wel. Malen enzo. En tóch voel ik me lichamelijk goed (op wat druk in mn linkerborst na vanwege vocht maar da's alleen maar lastig). Het zijn de woorden van de longarts die door mn hoofd hameren. Kan het nog steeds niet geloven. Zo raar allemaal.
Maar jij moet je niet druk maken om mij he, je hebt zelf al genoeg aan je hoofd
Ik was zo stom om meer info te zoeken op verschillende medische sites en werd al gewoon terminaal verklaard. Niets meer opzoeken en wachten tot woensdag is veel verstandiger.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Praat niet zo!Die shit is te behandelen!
Natuurlijk houd het je bezig. En het besef komt morgen of overmorgen pas. Dan zul je je waarschijnlijk verschrikkelijk rot voelen. En dat mag ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is nacht dus dan weet je het wel. Malen enzo. En tóch voel ik me lichamelijk goed (op wat druk in mn linkerborst na vanwege vocht maar da's alleen maar lastig). Het zijn de woorden van de longarts die door mn hoofd hameren. Kan het nog steeds niet geloven. Zo raar allemaal.
Maar jij moet je niet druk maken om mij he, je hebt zelf al genoeg aan je hoofd
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Die woorden zal ik onthouden. Echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat sowieso! Maar daar hebben we nog heel lang de tijd voor. Jij kan dit, jij bent sterk. Jij bent sterker dan wat dan ook! Daar geloof ik in!Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
I believe in you!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die woorden zal ik onthouden. Echt!
Een kankerziekte. Letterlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Natuurlijk houd het je bezig. En het besef komt morgen of overmorgen pas. Dan zul je je waarschijnlijk verschrikkelijk rot voelen. En dat mag ook![]()
Wat Justin zei, ik was er ook helemaal stil van. Wist ook megod niet wat ik zeggen moest. Ben er nog steeds een beetje stil van. Kanker is 'gewoon' een rotziekte. Nee. Een kutziekte.
Je hebt er alle recht toequote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een kankerziekte. Letterlijk.
Kankerzooi! ff lekker kankeren hoe cru het nu ook klinkt. Kankerteringzooi!
Scheld alles en iedereen verrot en pleur KANKER voor elk woord.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een kankerziekte. Letterlijk.
Kankerzooi! ff lekker kankeren hoe cru het nu ook klinkt. Kankerteringzooi!
Dat doe ik altijd al als ik geirriteerd ben. Scheld zelfs (inwendig) irritante mensen uit voor kankerwijf of kankervent gewoon omdat het zo lekker in de mond ligt qua uitspraak. Net als dat andere mensen graag vloeken wat ik weer niet doe.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Scheld alles en iedereen verrot en pleur KANKER voor elk woord.
Jaaa we gaan elkaar zeker nog zien tijdens een ToF-meet (maar daar moeten we niet te lang mee wachten) En ook jouw woorden zal ik onthouden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:31 schreef Lonaa het volgende:
Selma, ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen, maar ik heb het gevoel dat ik iets moet zeggen.
Maar ik kom niet veel verder dan een hoop gevloek. Ik heb je nog niet gezien op een ToF-meet, maar dat gaan we zeker doen. Jij kunt dit, jij overwint dit weer. Dat geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo naar bed. Trusten!Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jaaa we gaan elkaar zeker nog zien tijdens een ToF-meet (maar daar moeten we niet te lang mee wachten) En ook jouw woorden zal ik onthouden.
We moeten sowieso niet lang wachten meen ToF-meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo naar bed. Trusten!Sterkheidsbaas van alles.
Zomervakantie zal wel verschillen voor iedereenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jongens, ToF-meet in de zomervakantie?
David slingert dan die bbq maar aan ofzo!
Dat gaat David ook vast wel een keer doen, maar die verdomde datum moet nog bedacht wordenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jongens, ToF-meet in de zomervakantie?
David slingert dan die bbq maar aan ofzo!
8, 14 en 15 juli kan ik niet. Dan is mijn verjaardag enzulks.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:16 schreef Daywalk3r het volgende:
21 of 22 juni
28 of 28 juni
7 of 8 juli
14 of 15 juli.
En zo door
Zal ff een makkelijke oplossing zoeken om te plannen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
8, 14 en 15 juli kan ik niet. Dan is mijn verjaardag enzulks.
Datumprikker.nl?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zal ff een makkelijke oplossing zoeken om te plannen.
ik heb je wat e-mailadressen gestuurd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
David v
Dragan -
Jeffrey -
Justin v
Machiel -
Ilona v
Marko v
Henrike -
Selma v
Bas -
Remco -
Wouter v
Nathalie v
Dit is de namenlijst vanuit de OP. Marion en Ivo er ook bij? Ik zie ze hier niet zo vaak, maar ik ben hier dan ook niet zo vaak. Dus dat zeggen jullie dan maar.
De v staat voor dat ik het mailadres wel heb, de - dan vanzelfsprekend voor niet.
Capiche?
Good busy!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankjewel Wouter voor het doorspelen van een aantal emailadressen!!![]()
David v
Dragan -
Jeffrey v
Justin v
Machiel v
Ilona v
Marko v
Henrike v
Selma v
Bas v
Remco v
Wouter v
Nathalie v
Dus alleen Dragan nog. Maar ik doe de datumprikker vast de deur uit, Dragan kan ik altijd nog toevoegen!
Achter de schermen jonge, achter de schermenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Good busy!zoiets bedoelde ik Idd. Wellicht ff David eerst vragen wanneer hij kan.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens zouden er eventueel 2-3 mensen kunnen blijven slapen, mocht Justin komen wordt het er sowieso één minder
Mjaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij moet gewoon van heuuuuuuul ver komen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:46 schreef Redbaron het volgende:
En weer weg.
Ik wil wel lepeltje-lepeltje met David
Hihihihihihihihiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:46 schreef Redbaron het volgende:
En weer weg.
Ik wil wel lepeltje-lepeltje met David
Dat krijg je als ze buiten lopen. Pak de tang er maar bij.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihihihihihihihi
Komt m'n kattenbeest net binnen, 3 teken op z'n rug
Gelukkig liepen ze nog gewoon op 'm, kon ze er zo afhalenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat krijg je als ze buiten lopen. Pak de tang er maar bij.
Metéén erop knallen, riot of violence! \m/quote:
Idd. Hop noar veurtn.quote:
Even after a dark night, there's a bright day after day that.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef Ghettofredje het volgende:
Het is al 11 maanden uit met mijn ex, en mij.. en ik huil nog elke dag...is dit wel normaal...
ik heb over de 190 mailtjes van whatsapp, hyves facebook en alles over gekopiert op word, en ben ze nu allemaal aan het terug lezen, van 2007 tot de berichtjes van 11 maanden geleden..
elk moment... elk moment en elk bericht herinnert me weer aan een moment, en bij elke bericht laat ik een traan, ik heb het 11 maanden geprobeerd, depressie gezeten.. maar ik kan het niet meer.. ik voel de angst dat in mijn hele leven.... zij nooit meer bij me terug komt.
zit nu huilend het EK te kijken, een oefenwedstrijd en ondertussen op de laptop aan het tikken
Groetjes van Fred uit Meppel die nu in de regio Rijnmond / rotterdam / is.. BLEG wat een rot stad, als je iemand hier aankijkt, gaan ze gelijk door het lint, in Meppel kijkt iedereen naar elkaar om gedag te zeggen, hier als je in een parkje loopt, zegt niemand iets, niks.. loop je zwijgend langs elkaar heen.
en als je de metro in gaat, scheeuwen jongeren naar je die in een groepje bij de trap hangen, ik snap echt niet dat mensen in deze rotzooi kunnen wonen, depressieve gallerij flats, troostelijke supermarkten, en saggerijnige en kansloze mensen hier (helaas)
Groetjes een verdrietige, Fred. die het even niet meer weet. nou ja, even 11 maanden zit ik hier al in..
Ahwwquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:27 schreef Ghettofredje het volgende:
Het is al 11 maanden uit met mijn ex, en mij.. en ik huil nog elke dag...is dit wel normaal...
ik heb over de 190 mailtjes van whatsapp, hyves facebook en alles over gekopiert op word, en ben ze nu allemaal aan het terug lezen, van 2007 tot de berichtjes van 11 maanden geleden..
elk moment... elk moment en elk bericht herinnert me weer aan een moment, en bij elke bericht laat ik een traan, ik heb het 11 maanden geprobeerd, depressie gezeten.. maar ik kan het niet meer.. ik voel de angst dat in mijn hele leven.... zij nooit meer bij me terug komt.
zit nu huilend het EK te kijken, een oefenwedstrijd en ondertussen op de laptop aan het tikken
Groetjes van Fred uit Meppel die nu in de regio Rijnmond / rotterdam / is.. BLEG wat een rot stad, als je iemand hier aankijkt, gaan ze gelijk door het lint, in Meppel kijkt iedereen naar elkaar om gedag te zeggen, hier als je in een parkje loopt, zegt niemand iets, niks.. loop je zwijgend langs elkaar heen.
en als je de metro in gaat, scheeuwen jongeren naar je die in een groepje bij de trap hangen, ik snap echt niet dat mensen in deze rotzooi kunnen wonen, depressieve gallerij flats, troostelijke supermarkten, en saggerijnige en kansloze mensen hier (helaas)
Groetjes een verdrietige, Fred. die het even niet meer weet. nou ja, even 11 maanden zit ik hier al in..
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Bleh nee. Dan maar geroddel maar niet in een stad. Zo onpersoonlijk. Noaberschap ftw.
Neequote:
Vind ik wel hoor.quote:
In een stad kun je ook prima contact met je buren hebben, het is gewoon heel fijn dat de rest van de straat zich niet met je bemoeit. In een ons-kent-ons gemeenschap moet je je levenstijl aanpassen aan de rest anders lig je er meteen uit. En dan met name in het weekend.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Bleh nee. Dan maar geroddel maar niet in een stad. Zo onpersoonlijk. Noaberschap ftw.
Ja. Das dan wel het uiterste gelijk. Net zoals ik zeg dat je geen contact met buren hebt. Bij ons kun je totaal afstandig zijn, maar sta je weer ergens bij dan is het weer goed of is er iets dan helpt iedereen.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In een stad kun je ook prima contact met je buren hebben, het is gewoon heel fijn dat de rest van de straat zich niet met je bemoeit. In een ons-kent-ons gemeenschap moet je je levenstijl aanpassen aan de rest anders lig je er meteen uit. En dan met name in het weekend.
Zondagochtend een afterparty thuis houden terwijl de brave dorpsburgers naar de kerk gaan? Oeh schande, raar volk, enge boel, hup politie bellen.
Teveel aanloop van vrienden? Daar móet iets aan de hand zijn. Want in onze burgelijke kennissenkring doen we dat nooit. Misschien wordt er wel drugs verkocht.
De hele dag de gordijnen dicht? Dat is raar..ze zijn niet op vakantie volgens de laatste dorpsroddel. En miep van drie straten verder zag de bewoner gistermiddag nog..dus wat wordt er uitgespookt in dat huis? Gijzeling?
Welnee, gewoon lekker chillen na een feestje, geen daglicht kunnen verdragen en geen behoefte aan nieuwsgierige geraniumgluurders zonder eigen leven.
En de rest van de (werk)week ben je het onderwerp van gesprek. Leuk hoor.
Wat stomquote:Op zondag 3 juni 2012 01:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu net. Heb er geen melding van gehad.
Gast, ik wil niet bot of gemeen overkomen ofzo, maar zoek hulp danquote:Op zondag 3 juni 2012 01:11 schreef Ghettofredje het volgende:
Ik ben alweer terug in Meppel. alleen tussen utrecht en knp. hoevelaken mocht je maar 90 ivm. werkzaamheden, ik voelde me zo niet op mijn plek daar, dat ik de auto heb gepakt, en weer naar het Noorden gereden.
En ik had ruzie met een kennis, vandaar........
Alleen ik reed perongelijk op een fietspad, en op het einde van de weg stond een paaltje in de weg, dus toen dacht ik, ik ga half op de stoep rijden en half op de weg zodat ik toch niet om hoef te rijden, maar het was snachts.. dus ik zag niet dat het een mega hoge stoeprand was. en ik reed er best hard tegen op, slecht voor de auto dus!
Toen keek ik of ik schade had, en gelijk krijg je scheldwoorden naar je hoofd geslingerd, van een groep jongens die iets verder liepen.
Ook zijn de mensen erg snel agressief, het is wel Nederland, alleen de wegmarkering, en het landschap lijkt op elkaar, alleen de bevolking is best anders daar, veel surinamers etc daar.
Niet dat ik dat erg vind, ik vind het ook wel wat hebben, alleen sommige zijn gemeen en worden agressief als je ze aankijkt.. wat ik niet doe omdat ik iets tegen ze heb, maar ik ben gewend om mij heen te kijken, en niet stijf naar de grond de hele dag kijk.
Ik zat huilend in de auto.. ik denk steeds verdomme ex.. waarom ben je nou weg. Ik kom er nooit meer overheen denk ik, zonder hulp van buitenaf.
Groetjes uit het rustige Meppel
Oja, en de snackbar waar ik was in rotterdam zat steeds met tering etc aan het schelden.. voor de klanten hun neus.
Als hij het zelf al aangeeft dan sluit ik me daar bij aan inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, ik wil niet bot of gemeen overkomen ofzo, maar zoek hulp danAls ik dit zo lees, heb je het echt nodig..
Wij hebben niks gedaanquote:Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef Ghettofredje het volgende:
Bedankt voor het luisterend oor jongens, ik voel mij altijd in Twente ook zeer op mijn gemak, echt leuke mensen wonen daar!
Ik ga zo slapen, nogmaals dank.
Elke vent mist z'n ex lang. Degene die zegt van niet, liegt.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff... karige situatie manIk mis m'n exen ook altijd enorm lang
Daarom snap ik volk (M/V) dat na een week alweer rondneukt of een nieuw liefje heeft ook nietquote:Op zondag 3 juni 2012 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke vent mist z'n ex lang. Degene die zegt van niet, liegt.
QFT.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom snap ik volk (M/V) dat na een week alweer rondneukt of een nieuw liefje heeft ook niet
30cm hequote:Op zondag 3 juni 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooie aan ToF is ook gewoon dat niet elke man minimaal een half miljoen verdient, de lekkerste fotomodellen neukt en we niet allemaal minimaal 25 cm tussen de benen hebben hangen
Graag gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:19 schreef Ghettofredje het volgende:
Bedankt voor het luisterend oor jongens, ik voel mij altijd in Twente ook zeer op mijn gemak, echt leuke mensen wonen daar!
Ik ga zo slapen, nogmaals dank.
Ik niet. Daarom zijn het ook exen.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff... karige situatie manIk mis m'n exen ook altijd enorm lang
40 cm groot vindenquote:Op zondag 3 juni 2012 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
30cm he
edit: en jij 40 want mod.
Nou gaat een relatie niet altijd kapot door degene met liefdesverdriet hequote:Op zondag 3 juni 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik niet. Daarom zijn het ook exen.
Mja, maar het kan op verschillende manieren uitgaan hequote:Op zondag 3 juni 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik niet. Daarom zijn het ook exen.
Ja, daarom snap ik ook niet waarom al die FOK!kers persé 25cm+ willen/hebbenquote:
Hoe dikker je gevuld wordtquote:
E-peen hequote:Op zondag 3 juni 2012 01:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik ook niet waarom al die FOK!kers persé 25cm+ willen/hebben
Waarschijnlijk hebben ze irl echt 8 cm ofzoquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze irl echt 8 cm ofzo
Maar allemaal stoer blijven doen![]()
Het hangt allemaal af van het gewicht wat het aanduwt.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze irl echt 8 cm ofzo
Maar allemaal stoer blijven doen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het hangt allemaal af van het gewicht wat het aanduwt.
Heldenopmerkingquote:Op zondag 3 juni 2012 01:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 3 juni 2012 01:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 3 juni 2012 01:52 schreef Cue_ het volgende:
Geen gemis van ex hier
en ik wil ook geen kerel met een leuter van 25 cm, ook niet van 14.. gewoon daar tussen in is goed
Valt niets aan uit te leggen. Gewoon flauwe grapquote:
Gelukkig net in de safe zonequote:Op zondag 3 juni 2012 01:52 schreef Cue_ het volgende:
Geen gemis van ex hier
en ik wil ook geen kerel met een leuter van 25 cm, ook niet van 14.. gewoon daar tussen in is goed
/insert flauwe grapquote:
quote:
Nog geen last van gehad. Maar ik heb dan ook geen hersenen.quote:Op zondag 3 juni 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je 'm dan hard hebt, sterf je door een bloedtekort in de hersenen
quote:Op zondag 3 juni 2012 02:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad. Maar ik heb dan ook geen hersenen.
quote:
Ga naakt op bed liggen en ik laat je alles zien.quote:
Kiek 'em goan!quote:Op zondag 3 juni 2012 02:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga naakt op bed liggen en ik laat je alles zien.
Schompeshard en sneller dan het lichtquote:
Masterquote:Op zondag 3 juni 2012 02:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga naakt op bed liggen en ik laat je alles zien.
Je lul en de tijd die je er over doet?quote:Op zondag 3 juni 2012 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schompeshard en sneller dan het licht
Nee, m'n playahskillzquote:Op zondag 3 juni 2012 02:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je lul en de tijd die je er over doet?
quote:
quote:
Heb je je estrellas al?quote:
Zo goed als helemaal nuchter zelfs. Heb m'n eerste biertje nog niet eens opquote:Op zondag 3 juni 2012 02:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Even een ander onderwerp, iets over toeval en misschien niet het juiste moment om te posten.
Zijn jullie nog een beetje nuchter?
Heb 4 halve liters op, maar kan nog redelijk postenquote:Op zondag 3 juni 2012 02:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Even een ander onderwerp, iets over toeval en misschien niet het juiste moment om te posten.
Nee, maar wel Saxonquote:
Henigquote:
Amsterdam is een kutstad. Nu pils in de hand.quote:
Johquote:Op zondag 3 juni 2012 02:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Amsterdam is een kutstad. Nu pils in de hand.
Gisteren best wat gehad en best lam. Vandaag iets meer maar geen last. Vanwaar de vraag?quote:Op zondag 3 juni 2012 02:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Saxon ken ik nietquote:Op zondag 3 juni 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb 4 halve liters op, maar kan nog redelijk posten
[..]
Nee, maar wel Saxon
[..]
HenigHoe ist met oe dan?
Wel goed pilsje 14.gifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet echt spoilerwaardig maar wel humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel spoilerwaardig want naam en info.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet echt spoilerwaardig maar wel humor
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zondag 3 juni 2012 03:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel spoilerwaardig want naam en info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Welcome to my worldquote:Op zondag 3 juni 2012 03:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een kutzomer ga ik tegemoet. Geen dansen, geen zon zee en strand of uberhaupt zonnebaden, geen Efteling waar ik heen wil met Caitje, gewoon helemaal niks leuks.
Slaap lekker schatquote:Op zondag 3 juni 2012 03:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenacht!
Zo, drukste sluit die ik ooit heb meegemaakt! Nu slapen want moe.
Trusten
Ik ben bang dat ik nu niet zo'n geluk heb als toentertijd met de chemo's. Iets met haren enzo.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 04:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nu niet zo'n geluk heb als toentertijd met de chemo's. Iets met haren enzo.
Zo'n aanblik in de spiegel maakt me zieker dan alle chemozooi die door mn aderen vloeien.quote:
Je kunt een pruik overwegen toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 04:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo'n aanblik in de spiegel maakt me zieker dan alle chemozooi die door mn aderen vloeien.
* ReMcOrE ookquote:Op zondag 3 juni 2012 12:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kijk morgen even naar die datumprikker
Goed bezigquote:Op zondag 3 juni 2012 13:56 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen om kwart over 7 thuis![]()
"ff" naar index
Blijft een toffe filmquote:Op zondag 3 juni 2012 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
The League Of Extraordinary Gentlemen aan het kijken
en daarna maar eens zien of de download van Men In Black III wat isquote:
In combinatie met:quote:Op zondag 3 juni 2012 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)anrijding-hulst.html
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, gisteravond ook genoeg pils gehad
Ik heb geen blauwe alfaquote:Op zondag 3 juni 2012 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In combinatie met:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?
Mogguhquote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, die heb je natuurlijk gedumpt
Neukn?quote:
quote:
Okquote:
Kop dicht en liggen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag ik eerst even wakker worden? Of zeg je van, liever niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |