Om en nabij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:21 schreef Redbaron het volgende:
Het is nog wel steeds korte broeken-weer
Niet zeuren, gewoon de korte broek aan.. dan moet je maar harder werken als je t koud krijgtquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier ook niet.
*trekt wollen trui aan*
Ik werk me de tyfus maar mag geen korte broek aan. Niet representatief :’)quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon de korte broek aan.. dan moet je maar harder werken als je t koud krijgt
Hoi Nathquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het behoorlijk benauwd. Warm niet zozeer, maar gewoon vies benauwd.
Hoi
trustnquote:
In FOK! termen: Je hebt een levenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
phoe ik heb echt bijna geen tijd meer voor fok
2-0 !quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee Selma!
Heb je de uitslag al?
quote:
Nee. Zelfs niks over nieuwe longfoto's maken. Zie vorig topic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee Selma!
Heb je de uitslag al?
hmmquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Zelfs niks over nieuwe longfoto's maken. Zie vorig topic.
Absurd..echt!
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm
Minder.
Hoop dat ze wat vinden
Ik denk dat hij hoopt dat je iig een uitslag krijgt. Het liefst niks ergs natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Vat ik je post verkeerd op of ben je
sarcastisch en gemeen bezig?
naja ik dacht zo..dat ze iets kunnen vinden waaraan het heeft gelegen. Stel ze vinden niks. maar blijft dan de twijfel niet van goh waarom waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Vat ik je post verkeerd op of ben je
sarcastisch en gemeen bezig?
Ik ga nu slapen. Morgen zal ik even teruglezen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee. Zelfs niks over nieuwe longfoto's maken. Zie vorig topic.
Absurd..echt!
Riskquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
ik ga maar eens pitten.
net een potje risk gewonnen van Karin
Sjgaakbord met aan andere kant riesjk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
ik ga maar eens pitten.
net een potje risk gewonnen van Karin
Sorry dat ik zo dacht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ik dacht zo..dat ze iets kunnen vinden waaraan het heeft gelegen. Stel ze vinden niks. maar blijft dan de twijfel niet van goh waarom waarom?
Natuurlijk hoop ik dat het niks ergs is...
Bedoel het absoluut niet kut of gemeen
ja hoor, met een neutraal leger erbijquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Risk
Maar dat kun je toch niet met z'n tweeën spelen?
schaken hadden we na het eten gedaan. ook gewonnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sjgaakbord met aan andere kant riesjk?
Fingers crossed!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Morgen om 14.45u hoor ik wat de uitslag is!
Achter de wolken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Thnx Dragan en Machiel.
Wat een snertweer zeg. Waar is de zon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |