Leuke film.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Voor iedereen die hun comfortzone niet uit wilt! Dé film! Humor met Jim Carrey!
Ik heb hem gedownload en ga hem nu kijken
Ik heb hem genoteerdquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef MsMessy het volgende:
Vind Melancholia van Lars von Trier ook wel een aanrader voor wat inzicht in depressies.
Tijn! Hoor je dat?quote:
* dokter meldt zichquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wil de echte tijn nu opstaan? En eh, is er een dokter in de zaal?
Want? Ik wil alleen neuken indien drank?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Ik wil alleen neuken indien drank?
Dat zijn tijns woorden, niet die van tijn!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Ik wil alleen neuken indien drank?
I remberquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn knijn krijgt niemand!
Vroeger had ik een Zeester, en dan zeiden mensen dat ik Chucky had
In een identietijdscrisisquote:
Ja hoor ik wil een stukje van mijzelf in jou verplaatsenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijnbrein! Wil ik eens up close and personal met je worden?
Ik niet ik heb al een ander labeltjequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er iemand last van schizofenie.
2 labeltjes halen = 1 labeltje betalenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet ik heb al een ander labeltje
Mijn geslacht weghalen? Hell no! Denk ook niet dat HJ het daar mee eens isquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef automatic_ het volgende:
Als jullie het geslacht (Pien) en de ondertitel weghalen (HJ, Weissman, Pien en Syl) dan is het wel eng..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn geslacht weghalen? Hell no! Denk ook niet dat HJ het daar mee eens is![]()
Zo goed?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef automatic_ het volgende:
Als jullie het geslacht (Pien) en de ondertitel weghalen (HJ, Weissman, Pien en Syl) dan is het wel eng..
In dat geval wil ik ze allemaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
2 labeltjes halen = 1 labeltje betalen
Anders kan ik het niet. Toen ze mijn bouwde zijn ze een aantal dingen vergeten waaronder inlevingsvermogenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh, dat hangt ervanaf of je al dan niet anatomische delen van jezelf in mij wil verplaatsen denk ik...
Hetzelfde als ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga bier drinken. Tijn? Wat wil jij?
Lummel!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een bril met meervoudige brillenglazen hebt besteld...
Anderen? Ik zie alleen maar Tijnbreinquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het hier wel gezellig zoIk, mijzelf en vele andere
Kei veel vriendenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vind het hier wel gezellig zoIk, mijzelf en vele andere
Echt welquote:
Laat maar konijntjequote:
Ik ben een kattenliefhebber.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Laat maar konijntje
Ik heb volgens mij nog wel wat andere konijntjes op mijn pc voor je! Wil je een eigen konijntje?
Het kan aan mij liggen maar ik krijg hier hele rare ideeën bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben een kattenliefhebber.
Binnenkort maar eens naar het asiel gaan om twee katten op te halen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vertel...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik krijg hier hele rare ideeën bij
quote:
Cattatouilliquote:
Hallo. Wij zijn tijn. Resistance is futile.quote:
Wat nee? Niet te letterlijk nemen dan vat je hem welquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ource=og&sa=N&tab=wi ?
Nee!
http://www.dierenasiels.com/quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wait whut? Een autist die iemand vertelt iets níet letterlijk te nemen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat nee? Niet te letterlijk nemen dan vat je hem wel
Wie weet is Sylvester ook wel autistquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wait whut? Een autist die iemand vertelt iets níet letterlijk te nemen?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wait whut? Een autist die iemand vertelt iets níet letterlijk te nemen?
Daarom, de katten in het asiel verdienen ook een kans.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://www.dierenasiels.com/
Er zitten er zat
Hoiquote:
Nobel streven..quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom, de katten in het asiel verdienen ook een kans.
Grootste probleem is waarschijnlijk dat ik geen tuin heb en dat ik op 5 hoog woon met een frans balkon.
Binnenkatten zijn er ook veel en veel kittens ook weer op het moment, maar daar moet je dan wel even de tijd voor hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom, de katten in het asiel verdienen ook een kans.
Grootste probleem is waarschijnlijk dat ik geen tuin heb en dat ik op 5 hoog woon met een frans balkon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |