quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu begrijp ik datgene wat je laatst in de auto zei.
Dus iemand zat jou te pijpen in de auto en toen was je afgeleid en ging je spookrijden? Wie is 't? Kennen we dr (of hem?quote:
Ja gelukkig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:27 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig is het goed afgelopen Weissman
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus iemand zat jou te pijpen in de auto en toen was je afgeleid en ging je spookrijden? Wie is 't? Kennen we dr (of hem?)?
Vrijdag stukje rijden, Pien?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus iemand zat jou te pijpen in de auto en toen was je afgeleid en ging je spookrijden? Wie is 't? Kennen we dr (of hem?)?
Lijkt me een prima planquote:
Mijn moeder zat naast mequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Feel the bromance.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zit ik net een 4000-letterig gedicht te schrijven voor Weissman uit pure vreugde dat 'ie nog onder ons is, is het topic alweer dicht. En niks gecopy/paste natuurlijk.
Dan hou ik het maar kort: Goed gedaan, Weissman.
*bonkt met lege koffiemok tegen zijkant van z'n hoofd*
Jippie.
En jij; Nee mam!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:36 schreef Weissman het volgende:
Mijn moeder zat naast meze zei nog iets van: ''volgens mij zit je op de verkeerde weg'' ofzo
Wat heb je klaargemaakt? (Beide pogingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, poging 2 om wat klaar te maken is gelukt.
Wat is het?!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, poging 2 om wat klaar te maken is gelukt.
Welkom hier!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:52 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Wat heb je klaargemaakt? (Beide pogingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |