SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Als het antwoord hierop ja is dan eis ik dat ik meteen gebeld word door kattebeestquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vind jij dat ik een Amsterdams accent heb trouwens?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik wil kotsen over Den Haag dan doe ik dat!
We wachten het antwoord afquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het antwoord hierop ja is dan eis ik dat ik meteen gebeld word door kattebeest
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
mexico, of nog wat zuidelijker. chili of argentinie of zo. aan de kust. niet de zeeuwse dus.
ik heb al eens concrete plannen gehad om naar mexico te emigreren en daar met een vriend van me een kebabzaak op te zetten. helaas door omstandigheden is dat niet doorgegaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt goedwat zou je er dan gaan doen?
Try and take over the world !!quote:
In het Nederlands..quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:40 schreef marbasnarf het volgende:
ja zo herinnerde ik me hem... en in t engels past niet in mn patroon
Sorry, ik moest even lachen om 'kebabzak'quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb al eens concrete plannen gehad om naar mexico te emigreren en daar met een vriend van me een kebabzaak op te zetten. helaas door omstandigheden is dat niet doorgegaan.
maar zoiets. of engelse les geven of zo. of de ict, waar mijn opleiding aan gerelateerd is.
momenteel nog niet, maar wie weet in de (nabije) toekomst.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even lachen om 'kebabzak'![]()
Maar leuk, lesgeven![]()
Kun je het nu niet alsnog doen?
Mogen we jou niet uitlachen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
momenteel nog niet, maar wie weet in de (nabije) toekomst.
mij een beetje uitlachen heh.![]()
Ja, "ik ga naar Mexico om een patatzaak te openen", zo'n effect heeft het een beetjequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
momenteel nog niet, maar wie weet in de (nabije) toekomst.
mij een beetje uitlachen heh.![]()
Een Ed Kroket in Mexico Cityquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, "ik ga naar Mexico om een patatzaak te openen", zo'n effect heeft het een beetje
bijdehandje met je patat ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, "ik ga naar Mexico om een patatzaak te openen", zo'n effect heeft het een beetje
Die vind ik in Lloret al een ramp!quote:
Nou, ik hoop toch dat jouw 'kebabdroom' ooit nog uitkomt. Serieus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
bijdehandje met je patat ook.
maar we hadden al grills gekocht, recept voor vlees, bakker voor het brood, etc etc. zelfs een steekproef onder de mensen daar, gratis broodjes uitgedeeld om de reacties te peilen. dus ik baalde wel enorm.
Dat is gewoon geen buitenland meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vind ik in Lloret al een ramp!
aardig van je.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch dat jouw 'kebabdroom' ooit nog uitkomt. Serieus.
Wel shit trouwens, heb je al een hele investering gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
bijdehandje met je patat ook.
maar we hadden al grills gekocht, recept voor vlees, bakker voor het brood, etc etc. zelfs een steekproef onder de mensen daar, gratis broodjes uitgedeeld om de reacties te peilen. dus ik baalde wel enorm.
Ja, waar blijft C_A nouquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn we er al achter of kattebeest een Amsterdams accent heeft?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
aardig van je.
ik ook. maar zal sowieso lastig worden, welk buitenland dan ook eigenlijk.
gelukkig zijn die spullen daar niet echt duur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel shit trouwens, heb je al een hele investering gedaan
omdat ik niet zo gezond ben als ik zou willen. en het werd dus mbt een zorgverzekering daar nogal problematisch duur.quote:
Oh dat is naar zegquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ik niet zo gezond ben als ik zou willen. en het werd dus mbt een zorgverzekering daar nogal problematisch duur.
ja, zoals ik zei baalde ik nogal. maar goed, wie weet dat ik nog eens genoeg bij elkaar gespaard krijg om toch te gaan.quote:
1) ik heb nog geen (huur)woningquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:55 schreef -Miauw- het volgende:
Hé Huppel, zou jij geen woningruil kunnen doen ofzo?
Oh nee wacht, irritante criteria om in een andere stad te kunnen wonen![]()
volgens mij kan t zoiezo ook alleen binnen dezelfde woningbouw ..?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) ik heb nog geen (huur)woning
2) ik zit met uitkering (bashen mag achterwege blijven bvd)
3) niet elke woningbouw werkt daaraan mee
haha pauperquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij kan t zoiezo ook alleen binnen dezelfde woningbouw ..?
Jouw salaris al binnen?quote:
Nee manquote:
Sucks big time babequote:
Kloptquote:
Hoop het voor jequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, zoals ik zei baalde ik nogal. maar goed, wie weet dat ik nog eens genoeg bij elkaar gespaard krijg om toch te gaan.
Oja, dan zit het er nu helaas nog niet in. Nou ja wie weet, en anders maar vaak langskomen in A'damquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, je mag huizen ruilen met een andere woningbouw. Je zit alleen met criteria economische binding of ooit X jaar ingeschreven te hebben gestaan in die en die stad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
volgens mij kan t zoiezo ook alleen binnen dezelfde woningbouw ..?
Hopeloze situatie dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Ik wacht op een brief van de curator zodat ik eindelijk naar uwv voor faillissements uitkering, maar zelfs de curator zegt dat we genaaid worden want die gast komt elke keer niet opdagen bij hem
Mag ik dan bij jou slapenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoop het voor je
[..]
Oja, dan zit het er nu helaas nog niet in. Nou ja wie weet, en anders maar vaak langskomen in A'dam
[..]
Nee, je mag huizen ruilen met een andere woningbouw. Je zit alleen met criteria economische binding of ooit X jaar ingeschreven te hebben gestaan in die en die stad.
Daar heb ik geen verstand vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
ik ben wel erg blij met mijn koopwoning en een hypo twv 85% nieuwprijs. financiele degelijkheid.
betekend 15% korting op totaalwaarde van t huis..?quote:
Ja heb nog 4 weken om het rond te krijgen, anders kan ik er naar fluitenquote:
Vergeet je volle krat HJ nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
ik ben wel erg blij met mijn koopwoning en een hypo twv 85% nieuwprijs. financiele degelijkheid.
Ik vertel mensen wat ze moeten doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:05 schreef dawg het volgende:
miauwmeisje, wat doe jij eigenlijk? en je dromen, afgezien van mij dan heh.
Of het huis gekocht voor 15% onder de waarde?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
betekend 15% korting op totaalwaarde van t huis..?
Ik ben bang voor getallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja heb nog 4 weken om het rond te krijgen, anders kan ik er naar fluiten
Mooi, ik schijn over een paar weken een feestje in het vondelpark te hebben dus....quote:
nee, 15% zelf ingelegd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ga lachen als ze op de planning zit (kantoor) jouw sneaky droom helemaal kapot getrapt ghehequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
kinky hoor.
stiekem ben ik wel nieuwsgierig.
Nou soms voelt het wel zoquote:
mijn sneaky droom?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ga lachen als ze op de planning zit (kantoor) jouw sneaky droom helemaal kapot getrapt ghehe
Oh zo!quote:
over?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou soms voelt het wel zo![]()
Ik geef communicatieadvies aan partijen die wegwerkzaamheden willen uitvoeren en verder schrijf ik teksten.
Aha. Ik werk ook alleen met ouderen maar dat zijn ook alleen maar kleine kinderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geef communicatieadvies aan partijen die wegwerkzaamheden willen uitvoeren en verder schrijf ik teksten.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo!
Hmm
Rijke stinkerd!!
Hoi jij![]()
Tetten zien?![]()
Oh oka uhm wie het kleine niet eert blablablaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
toen had ik geld zat ja, bijna een halve ton. daar is nu niet zoveel meer van over hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, ik schijn over een paar weken een feestje in het vondelpark te hebben dus....
oh, dus het is jouw schuld als matrixborden verkeerde info aangeven, of pas veel te laat een wegafsluiting aangegeven is?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh oka uhm wie het kleine niet eert blablabla
Over?quote:
Aahwwquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha. Ik werk ook alleen met ouderen maar dat zijn ook alleen maar kleine kinderen.
Nee hoor schat!!quote:
vind ik irritant aan bejaarden, dat je nog zo langzaam en duidelijk kan praten, maar dat hun reactie altijd is "wablief!!!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha. Ik werk ook alleen met ouderen maar dat zijn ook alleen maar kleine kinderen.
Juist niet! Maar ook nu blijkt maar weer dat sommige mannen niet goed kunnen lezen en schrijvenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oh, dus het is jouw schuld als matrixborden verkeerde info aangeven, of pas veel te laat een wegafsluiting aangegeven is?
ik wist dat er een vrouw achter zat...
Ik moet ze vaak helpen via de telefoon, dan komen ze er niet uit op de website met een artikel bestellen. Echt redenaties van een kleuter hebben ze af en toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind ik irritant aan bejaarden, dat je nog zo langzaam en duidelijk kan praten, maar dat hun reactie altijd is "wablief!!!"
Ja, lijkt me best leukquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor schat!!
Daar zou ik je nooit voor gebruiken!!
Maar een keer stappen sta ik altijd voor open
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind ik irritant aan bejaarden, dat je nog zo langzaam en duidelijk kan praten, maar dat hun reactie altijd is "wablief!!!"
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best leuk![]()
Ik ben al 20 jaar niet meer in Pirates geweest
Tjuusquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
je schrijft teksten over?
pm maar als je wilt. pizza is er.![]()
adiossss gente.
Ik zag je even in een verzorgingstehuis op de een of andere manierquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet ze vaak helpen via de telefoon, dan komen ze er niet uit op de website met een artikel bestellen. Echt redenaties van een kleuter hebben ze af en toe.
tis soms echt om te huilen met die afzettingen..quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Juist niet! Maar ook nu blijkt maar weer dat sommige mannen niet goed kunnen lezen en schrijven
Daar hou ik het denk ik precies een minuut of tien uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag je even in een verzorgingstehuis op de een of andere manier
Ik draai nog net geen verlies.quote:
Dus wij gaan morgen?quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tis soms echt om te huilen met die afzettingen..
Oh wel coolquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hou ik het denk ik precies een minuut of tien uit.
Nee, ik ben grafisch vormgever bij een uitgeverij, klantenservice, administratie, nabewerking etc.
Yay.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik draai nog net geen verlies.
Neh, redelijk.
nu al?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat op zoek naar zo'n je-hebt-drank-op-dus-appen-is-een-slecht-plan apps
Zo zie ik mezelf altijd wel ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wel coolen een allrounder ook nog.
Hehe, ja. FOK!ken dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nou ja zolang je doet wat je leuk vindt.
quote:
Hmm ja dat is verstandig. Ik ben nog wel eens van het drunk dialenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat op zoek naar zo'n je-hebt-drank-op-dus-appen-is-een-slecht-plan apps
Ehm ja ik ben vandaag vrij en ik zou van alles en nog wat doen (op FOK!)quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zie ik mezelf altijd wel ja.
[..]
Hehe, ja. FOK!ken dus.
En ex van me kon complete onzin smsjes ontcijferen door met haar vinger het 'patroon' te volgen en dat te vertalen. Echt, hoe ze het deed ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ja dat is verstandig. Ik ben nog wel eens van het drunk dialenLeuk, de volgende dag....
Ik weet niet eens wat ik ga doen als ik vrij ben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ja ik ben vandaag vrij en ik zou van alles en nog wat doen (op FOK!)
Hahaha ja, daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ex van me kon complete onzin smsjes ontcijferen door met haar vinger het 'patroon' te volgen en dat te vertalen. Echt, hoe ze het deed ook.
FOK!kenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik ga doen als ik vrij ben.
Goed bezigquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfft, vanmorgen om 7 uur opgestaan. Ik heb de afwas gedaan, ik heb de was gedaan, papier en vuilnis gedaan. Opgeruimd. Tas gepakt voor maandag. Allemaal mensen gemaild en afspraken gemaakt. Hele tijd met begeleidster gesproken voor deze week (ging niet zo snel, ze zat onder de medicatie).
Een opdracht gemaakt voor mijn huiswerk en ik ben nu helemaal kapot.
![]()
Moet ik morgen ook nog eens 3 lessen gaan geven.
Handig is dat ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja, daar begin ik niet aande laatste keer dat het weer zover was heb ik per ongeluk mij telefoon teruggebracht naar fabrieksinstellingen.Vervelend als je niet meer terug kunt lezen wat je hebt gestuurd
Daar heb ik thuis niet zo vaak behoefte aan, gek genoeg.quote:[..]
FOK!ken
Neuh ik doe gewoon aan aangeschoten appenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Hmm ja dat is verstandig. Ik ben nog wel eens van het drunk dialenLeuk, de volgende dag....
Ik zou er eerst maar 1 hebben morgen. Maar begeleidster is ziek, dus nu 3.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Heb je die lessen al voorbereid of moet je dat nog doen?
Wat ist?quote:
Goh, gek inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
![]()
[..]
Daar heb ik thuis niet zo vaak behoefte aan, gek genoeg.
"Ik heb hier geen werk om te ontwijken dus waarom doe ik dit?"quote:
Ik durf het niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik doe gewoon aan aangeschoten appen
Basisschoolklassen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou er eerst maar 1 hebben morgen. Maar begeleidster is ziek, dus nu 3.![]()
2 klassen krijgen het zelfde en dat is voorbereid.
Andere klas ben ik nu aan het lezen. Ik heb ze vrijdag ook plots. Niet echt een idee wat ik met ze ga doen.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik heb hier geen werk om te ontwijken dus waarom doe ik dit?"
Nee, Middelbare school.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer![]()
Ik haal soms sommige telefoonnummers eruit
[..]
Basisschoolklassen?
Ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Oh vandaar dat ik weer ben gaan FOK!ken
Och, moeten ze me maar meer betalen. Cheap-ass bitches.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, moeten ze me maar meer betalen. Cheap-ass bitches.
Van leuk slap ouwehoeren naar veel te serieus diepzinnig help hups vindt het doodseng op de whatsappquote:
Dat is toch ook wel fijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van leuk slap ouwehoeren naar veel te serieus diepzinnig help hups vindt het doodseng op de whatsapp
Mjah maar is dat niet te snel enz.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel fijnhij kan in ieder geval meer dan ouwehoeren
als het goed voelt niet lijkt me.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar is dat niet te snel enz.
Vergeet niet dat de eerste date afgelopen zaterdag was he
Hij is echt heel liefquote:
quote:
Hangt er vanaf waar hij het over heeft denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar is dat niet te snel enz.
Vergeet niet dat de eerste date afgelopen zaterdag was he
dan is het niet te snel toch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is echt heel lief![]()
Dat zorgt ervoor dat het goed voelt denk ik.
Dat is mooi toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is echt heel lief![]()
Dat zorgt ervoor dat het goed voelt denk ik.
ik doe dat wel vaak volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
Diepzinnig is helemaal niet leuk want vaak heb ik dan zoiets wat bedoel je in godsnaam. Veel te mysterieus
Zaterdag was de date en maandag was ik weer thuis. Heb hem gisteren ook nog ff gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
dan is het niet te snel toch.
en het was toch een date van 3 dagen of niet?
quote:
Niet lullig bedoeld hoor, maar je kunt toch nadenken? Je hebt het over serieuzere onderwerpen en daar geef jij je mening over. Denk ik...quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
Diepzinnig is helemaal niet leuk want vaak heb ik dan zoiets wat bedoel je in godsnaam. Veel te mysterieus
je zou denken dat dat eerder 'te snel' is dan een serieus gesprek. tenzij het over kinderen en trouwen gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zaterdag was de date en maandag was ik weer thuis. Heb hem gisteren ook nog ff gezien.
Nou dat kan toch bestquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zaterdag was de date en maandag was ik weer thuis. Heb hem gisteren ook nog ff gezien.
Mjah nou ik ken hem wel al een jaar of 10quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
je zou denken dat dat eerder 'te snel' is dan een serieus gesprek. tenzij het over kinderen en trouwen gaat.
Degene waar ik bij ben ook , dan vraag ik direct iets en krijg een heel vaag diepzinnig antwoord waarvan ik zoiets heb huh en dan ga ik er overnadenken en dan is het weer heel logisch. Maar ik vind het vaak onlogisch vaag gedoe waar ik veel te veel van ga nadenkenquote:
oh, nee dan vind ik het zeker niet te snel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou ik ken hem wel al een jaar of 10![]()
Maar nooit op deze manier
Uhm km of 30 bij elkaar vandaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dat kan toch best![]()
![]()
Wonen jullie bij elkaar in de buurt trouwens?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:47 schreef formerjellybean het volgende:
Diep is helemaal leuk want vaak heb ik dan zoiets OHHHHHHHH god!!!
oh zo. nou, in die zin ben ik zo direct als de pest. diepzinning alleen als het onderwerp dat vereist.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Degene waar ik bij ben ook , dan vraag ik direct iets en krijg een heel vaag diepzinnig antwoord waarvan ik zoiets heb huh en dan ga ik er overnadenken en dan is het weer heel logisch. Maar ik vind het vaak onlogisch vaag gedoe waar ik veel te veel van ga nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |