Weet iemand wat dit kan zijn? Want het is niet echt leuk om elke keer heel veel zin te hebben en dan weer teleurgestelt te worden....
En wat vooral niet leuk is is dat het zoveel pijn doet....we gaan dan wel door maar soms is de pijn echt ondraagbaar....
Het rare is dat dit gewoon niet vanaf het begin is maar pas na meer dan een jaar...
Ik hoop echt dat iemand ons kan helpen want we weten niet echt wat me moeten doen!?
Alvast bedankt
en ja buikpijn heb ik ook wel es... niet zo'n ramp vind ik
quote:Bij het "binnen" komen doet het ook al pijn en het moet echt heel langzaam....
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:41 schreef Nadientje het volgende:
Misschien heb je gewoon een wondje ergens ofzow dat maar niet dicht wil groeien, kan me er wel wat bij voorstellen...en ja buikpijn heb ik ook wel es... niet zo'n ramp vind ik
quote:Kan inderdaad zijn dat er ergens een wondje zit met bijvoorbeeld een schaamhaar er in. Dan groeit het niet dicht en doet het pijn. Ik zou zeggen... ga er eens meer naar de girliedoctor.
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:41 schreef Nadientje het volgende:
Misschien heb je gewoon een wondje ergens ofzow dat maar niet dicht wil groeien, kan me er wel wat bij voorstellen...
[Dit bericht is gewijzigd door LeefbaarFok op 02-08-2002 17:55]
quote:Als je niet zinnigs te melden hebt..........
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Het niveau daalt... dramatisch...
Ontopic:
Mevrouw, ga sowieso langs de huisarts, durf je dat niet, vraag dan een verwijsbrief voor de gynacoloog. Deze zal je ongetwijfeld verder kunnen helpen.
<edit>
Zie net in de profiel dat je een man bent?!?!?!?!
Bezoek sowieso een huisarts. Woon je in de wat modernere wereld of nog op het platteland. Dus oftewel, is je homo-zijn geaccepteerd?
</edit>
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 02-08-2002 17:56]
quote:nope...heb ik al op laten controleren maar durfde niet te zeggen dat ik pijn met tijdens seks (raar...maar goed...)
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Zo te horen heb je een flinke verwaarloosde schimmelinfectie.
Dit is heel normaal, en komt vaak voor.
Naar de huisarts dus, maandag, dan krijg je er wat voor, en is het binnen een week over.
quote:voor jou mischien maar voor mij is dit heel belangrijk want dit beinvoeld de relatie nogal behoorlijk....
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Het niveau daalt... dramatisch...
En die pijn in je buik...tsja, je kunt een gevoelige baarmoedermond hebben. Heb ik ook, is ook pas sinds kort.
Allemaal heel vervelend, maar het is op te lossen!
Gewoon een aantal standjes uitproberen, er zitten er altijd een paar tussen waarbij alles goed en lekker gaat.
Succes!
quote:pff wat kinderachtig zeg...ik voreg toch kun je ONS helpen?! Dit is onder mijn vriend z'n naam aangezien ik nooit op fok zit...
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:53 schreef Coolgoza het volgende:<edit>
Zie net in de profiel dat je een man bent?!?!?!?!
Bezoek sowieso een huisarts. Woon je in de wat modernere wereld of nog op het platteland. Dus oftewel, is je homo-zijn geaccepteerd?
</edit>
Ik denk dat je kont gewoon te klein is of zijn lul is te groot...
[Dit bericht is gewijzigd door FlowDesign op 02-08-2002 18:01]
quote:al gezegd dat ik dit niet heb...heb ik namelijk al op laten controleren....
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:57 schreef on_air het volgende:
Dit klinkt misschien onsmakelijk, maar het klinkt als een schimmelinfectie. Heb ik ook gehad en dat kan errug veel pijn gaan doen (branden, jeuken, schuren, gespannen spiertjes e.d.). Even bij je dokter een zalfje halen of een kuurtje en het is weer over. Moet je wel naar laten kijken want hij kan het daardoor ook krijgen!En die pijn in je buik...tsja, je kunt een gevoelige baarmoedermond hebben. Heb ik ook, is ook pas sinds kort.
Allemaal heel vervelend, maar het is op te lossen!
Gewoon een aantal standjes uitproberen, er zitten er altijd een paar tussen waarbij alles goed en lekker gaat.Succes!
quote:ben ik al geweest
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:58 schreef Nadientje het volgende:
Ik denk echt dat het een wondje is, of naar binnen gegroeide haartjes...dat komt ook wel es voor, onderzoek het zelf even of ga naar de dokter.. ik weet dat dat stom is om daarheen te gaan en zoiets te zeggen maar ja ze helpen je wel... vrouwelijke dokters dan
quote:mmmmm kan jij lezen?!?!
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:58 schreef FlowDesign het volgende:
Maar je bedoelt dus als die jongen/man je in je kont neukt?
En daarbij ben je zelf ook een jongen/man...
ja dat kan zeer doen ja
Hopelijk kunnen jullie ONS helpen?!?! vroeg ik??
quote:Das lullig !:D
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:57 schreef on_air het volgende:
...
Moet je wel naar laten kijken want hij kan het daardoor ook krijgen!Succes!
quote:Zie boven: ik heb mijn bericht ff gewijzigd.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:01 schreef Furom het volgende:[..]
mmmmm kan jij lezen?!?!
Hopelijk kunnen jullie ONS helpen?!?! vroeg ik??
Dus jullie hebben allebei last?
Ander topic Moeilijke schoonmoeder;
Door Furom - maandag 29 juli 2002 19:38
Om de 1 of andere reden mag m'n moeder, m'n vriendin niet.
Ik ben 'm ff kwijt
Of hij/zij juist
Maar als je probleem echt is, zou ik ook zeggen zo snel mogelijk naar de doc.
quote:Hoe bedoel je dom?!?!
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:02 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Zie boven: ik heb mijn bericht ff gewijzigd.
Dus jullie hebben allebei last?
quote:MOET GVD HIERUIT BLIJKEN DAT JIJ EEN VROUW BENT!!!
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:58 schreef Furom het volgende:[..]
pff wat kinderachtig zeg...ik voreg toch kun je ONS helpen?! Dit is onder mijn vriend z'n naam aangezien ik nooit op fok zit...
Maar heb al door dat ik beter op een ander forum kan zijn...
Jezus, vuile sl*t! rot ff lkkr op met je gezeik! Je bent zelf ontzettend onduidelijk en dan ga je anderen daarop af lopen zeiken! Ik hoop dat je helemaal uitscheurt! En nou opzouten!
quote:ALS JE NIET KAN LEZEN MOET JE OOK NIET REAGEREN!
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:05 schreef KumA het volgende:
Dit topic;
Ik heb nu bijna 2 jaar met mijn vriend in het begin ging de seks gewoon goed tot zelfs vaak geweldigAnder topic Moeilijke schoonmoeder;
Door Furom - maandag 29 juli 2002 19:38
Om de 1 of andere reden mag m'n moeder, m'n vriendin niet.Ik ben 'm ff kwijt
Of hij/zij juistMaar als je probleem echt is, zou ik ook zeggen zo snel mogelijk naar de doc.
IK BEN GODERDOMME EEN VROUW!!! EN DIT POST IK ONDER DE NAAM VAN MIJN VRIEND OMDAT IK GODVER NOOIT OP FOK ZIT?!?!?!?!
LEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
LEZEN!?!? OOIT VAN GEHOORD?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |