Niet té veel bezig zijn lijkt me. Want daar hebben burn outers last van. Of komt het door de druk in hun hoofd dat ze zoveel moeten (van zichzelf, door welke invloed dan ook)?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef Daniel1976 het volgende:
Regelmatig slapen / eten. Gezond eten, naar buiten bewegen en bezig blijven.
Nee, maar ook niet terugvallen tot een 100% bankhanger. Dat is een valkuil van veel mensen met een burn-out.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niet té veel bezig zijn lijkt me. Want daar hebben burn outers last van. Of komt het door de druk in hun hoofd dat ze zoveel moeten (van zichzelf, door welke invloed dan ook)?
Ga het proberen. Heb het nooit serieus genomen dat Yoga. Ja, dan werkt het ook niet haha.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:21 schreef Farenji het volgende:
Ga yoga doen. Serieus. Lekker lichamelijk bezig zijn, je hoofd leegmaken, bewuster worden van spanningen in je lichaam, en deze los leren laten. Het is supergezond en je wordt er gelukkig van.
Ritme. Ik werk eraan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sporten, dat heeft mij echt geholpen.
En een ritmes in je leven. Dat is zool prettig
Van dat uitstellen krijg je alleen maar meer druk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ritme. Ik werk eraan.
Hoe krijg je concentratie terug? Wil voorbereiden op mijn vervolgstudie, maar heb niet de mentale kracht. Alleen voor oppervlakkige dingen.
Of moet ik door de zure appel heen bijten en het verlichtend is? Ik voel druk in mijn hoofd omdat ik het zo uitstel.
+1quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef JDx het volgende:
Niet teveel gas geven, vooral vanuit stilstand. Zorgen voor voldoende grip met de weg, eerst de banden even warm laten worden wil ook wel helpen.
Waarom maak je geen planning met hele kleine stapjes? Weet je pressies waar je aan toe bentquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:27 schreef IHaveAmnesia het volgende:
OkeDus dat voorbereiden uitstellen?
Ik moet 2 vwo vakken halen waarvan 1 zonder en 1 met redelijke voorkennis. Heb tot volgend jaar.
Tja t werkt alleen als je je eraan houdt. Mij bracht het iig rust in m'n hoofdquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:31 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Planningen. Nooit echt mee gewerkt, omdat ik weinig discipline heb. Als ik me te moe voel leg ik me er snel bij neer vanwege me burn out. Heb het gevoel dat dat effectief is en ik snel beter wordValkuil?
Yoga is niks magisch; je hoeft absoluut niks te "geloven" of "serieus te nemen" om er toch veel baat bij te hebben. Zie het als een soort van totaal-fitness voor lichaam en geest, dat ook zeker niet zweverig hoeft te zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:22 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ga het proberen. Heb het nooit serieus genomen dat Yoga. Ja, dan werkt het ook niet haha.
Ligt er aan waarmee je bezig bent. Niet met werk of de beslommeringen die je burnout veroorzaakten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niet té veel bezig zijn lijkt me. Want daar hebben burn outers last van. Of komt het door de druk in hun hoofd dat ze zoveel moeten (van zichzelf, door welke invloed dan ook)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |