Een aantal spullen zijn bij mij al verzameld.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:19 schreef frederik het volgende:
Na 11 juni lijkt me ook handiger. Waar zet je het spul nu immers neer? En al zou je een plek hebben, dan moet het nog versleept worden over enkele weken
Ik heb al kontakt met vannelle daarover gehad en dat gaat wel goed komen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mij lijkt het handig om de spullen vrijdag de 15e op te halen als dat mogelijk is.
Ik ben morgen tot je dienstquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat zou wel handig zijn ja!
Oh zeil ben ik nodig! Leenbakker site checkt!
Heuj wat? Hebbie verstand van zeil?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben morgen tot je dienstgeld komt wel goed, dat schiet ik an wel voor! Als je wat leuks vindt natuurlijk
Ja het is groot en gaat met moeite in mn auto passen :p maar als het goedkoop is moet je het nu kopen :pquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Heuj wat? Hebbie verstand van zeil?
Doe kalm an dan alst nog tot 9 juni loopt!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja het is groot en gaat met moeite in mn auto passen :p maar als het goedkoop is moet je het nu kopen :p
Oo je hebt je reactie gewoon helemaal aangepast! Zal ik je morgen anders gewoon ff bellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Doe kalm an dan alst nog tot 9 juni loopt!
Ga ik dat doen! Duik ik nu mn bedje inquote:
Trusten!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ga ik dat doen! Duik ik nu mn bedje in
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:52 schreef Logician78 het volgende:
Nog even een berichtje, ik sprak mijn buren vanmiddag en ze kwamen er mee dat ze wat spullen over hadden, en ze willen bij deze ook graag wat bijdragen aan het topic omdat ze het zo mooi vonden.
Ze hebben nog een bureau over en een goedwerkende magnetron, zou je daar behoefte aan hebben?
Ligt er ook weer aan hoe groot het bureau is, het zijn niet allemaal directeurs modellen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Magnetron had ik van inlognaam als ik me niet vergis gekregen, die staat bij Simmu.
En een bureau is leuk, maar geen idee waar ik dat kwijt moet. Wel lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |