abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112216542
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik ben al weken niet op Fok! geweest. Hoe kan ik dat nou weten? Had je niet ef een belletje kunnen geven?
Ik heb gezocht op De_kromme in de telefoongids, maar toen kreeg ik 1 of andere voormalige Feyenoordspelert aan de lijn...
BFF met GGMM
pi_112216565
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb gezocht op De_kromme in de telefoongids, maar toen kreeg ik 1 of andere voormalige Feyenoordspelert aan de lijn...
Gewoon bellen naar het Kyocera stadion man. Ik ben toch die tweede ring aan het bouwen, ouwe.
pi_112216657
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:58 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Gewoon bellen naar het Kyocera stadion man. Ik ben toch die tweede ring aan het bouwen, ouwe.
Alsof jullie daar telefoon hebben :{w

Maar goed Immers naar de Kuip, Luc misschien, El Ahmadi die sowieso nog 1 seizoen blijft. Ik zie het zonnig in *O*
BFF met GGMM
pi_112216755
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alsof jullie daar telefoon hebben :{w

Maar goed Immers naar de Kuip, Luc misschien, El Ahmadi die sowieso nog 1 seizoen blijft. Ik zie het zonnig in *O*
El Ahmadi heeft duidelijkheid gegeven/bijgetekend? Dat zou wel heel erg nice zijn voor jullie. Luc wordt niet verhuurd aan Feijenoord imo.

Wat zijn de andere geruchten rondom de nieuwe spits van Feijenoord? Junker nog steeds in beeld bij van Geel?
pi_112216881
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:02 schreef De_kromme het volgende:

[..]

El Ahmadi heeft duidelijkheid gegeven/bijgetekend? Dat zou wel heel erg nice zijn voor jullie. Luc wordt niet verhuurd aan Feijenoord imo.

Wat zijn de andere geruchten rondom de nieuwe spits van Feijenoord? Junker nog steeds in beeld bij van Geel?
El Ahmadi heeft nog niet bijgetekend, maar bevestigd dat hij in elk geval zijn huidige contract uitdient. Junker is volgens mij nooit echt in beeld geweest.
BFF met GGMM
pi_112216961
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

El Ahmadi heeft nog niet bijgetekend, maar bevestigd dat hij in elk geval zijn huidige contract uitdient. Junker is volgens mij nooit echt in beeld geweest.
quote:
'Ook transfervrije Junker in beeld bij Feyenoord'

Na Ruud Vormer stapt mogelijk nog een speler na dit seizoen transfervrij over van Roda JC Kerkrade naar Feyenoord. Volgens Deense media houdt de Rotterdamse club de verrichtingen van Mads Junker nauwlettend in de gaten. Het contract van de Deense spits bij de Limburgse club loopt aan het eind van dit seizoen af.

Volgens Sporten.dk is Feyenoord niet de enige club die zijn oog heeft laten vallen op Junker. Ook enkele club uit de Premier League zouden de spits van Roda volgen.

De 30-jarige Junker maakte de afgelopen twee seizoenen respectievelijk 21 en twintig competitiegoals voor Roda. Deze jaargang kwam hij tot dusver niet verder dan drie treffers. In het verleden stond hij enkele seizoenen onder contract bij Vitesse.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)beeld-bij-feyenoord/

quote:
'Feyenoord wil ook Junker van Roda JC'
Feyenoord heeft zich voor volgend seizoen al verzekerd van de diensten van Ruud Vormer. De Rotterdamse club heeft zijn pijlen nu op een tweede speler van Roda JC gericht.

Volgens het Deense Sporten heeft Feyenoord Mads Junker op het oog. De spits is na dit seizoen transfervrij en heeft over belangstelling niet te klagen. Naast de eredivisionist zijn ook clubs uit de Premier League en uit de Deense competitie geïnteresseerd in de handtekening van Junker.

"Het is leuk dat er zoveel belangstelling voor me is", zegt de spits. "Vooral omdat ik dit seizoen niet zo veel scoor. Ik speel in een wat andere rol. Maar ik heb al wel acht assists op mijn naam staan."
http://www.goal.com/nl/ne(...)k-junker-van-roda-jc
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:09:20 #8
14505 OProg
A Life in Music
pi_112217104
quote:
Berichtje uit de Deense media van indertijd dat vervolgens door Van Geel direct de wereld uit is geholpen..
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112217106
quote:
2 Deense kranten, kans is groot dat zij hun info van de zaakwaarnemer van Junker hebben ontvangen (om zijn prijs wat op te drijven, of zijn naam weer eens genoemd te zien) en niet van Feyenoord ;)
BFF met GGMM
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:09:49 #10
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112217125
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Lang geleden, maar ik sluit niet uit dat Junker op MvG's lijstje staat - maar dan wel onderaan.
I love my mispoken words.
pi_112217161
Wat zijn de andere reële opties die je hebt dan? Zoals het er nu uitziet, wat de TT zegt dus :o.
pi_112217233
quote:
5s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef De_kromme het volgende:
Wat zijn de andere reële opties die je hebt dan? Zoals het er nu uitziet, wat de TT zegt dus :o.
Volgens mij was dat vorig jaar ook de positie waarvoor hij zou komen, totdat Guidetti bevestigd werd.
BFF met GGMM
pi_112217320
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Volgens mij was dat vorig jaar ook de positie waarvoor hij zou komen, totdat Guidetti bevestigd werd.
Immers voor de spits halen, en dan nog basis ook :o? Die speelt bijna zijn hele leven al op 10. Het lijkt me dat hij daarvoor gehaald is, om Bakkal te vervangen?
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:14:47 #14
14505 OProg
A Life in Music
pi_112217368
Voor Luc is het alleen maar goed dat hij in Nederland kan voetballen. Als het aan Monti ligt doen ze dat voorlopig in Italië even niet meer. :+ :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112217415
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Immers voor de spits halen, en dan nog basis ook :o? Die speelt bijna zijn hele leven al op 10. Het lijkt me dat hij daarvoor gehaald is, om Bakkal te vervangen?
Ja dit seizoen wel, vorig seizoen stond hij als spits op het lijstje.
BFF met GGMM
pi_112217475
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja dit seizoen wel, vorig seizoen stond hij als spits op het lijstje.
Geintje zeker? Naja goed, ik ben benieuwd wat van Geel uit de hoed tovert bij jullie. Ik denk dat het weer een talent wordt van City.
pi_112217763
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Geintje zeker? Naja goed, ik ben benieuwd wat van Geel uit de hoed tovert bij jullie. Ik denk dat het weer een talent wordt van City.
Ik geloof dat er van City alleen een nummer 10 als potentiële kandidaat genoemd was.
BFF met GGMM
pi_112217867
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik geloof dat er van City alleen een nummer 10 als potentiële kandidaat genoemd was.
Daar heb je er al genoeg van met Goossens en Immers. Hoewel Goossens waarschijnlijk het hele seizoen wel geblesseerd zou zijn.

Ik heb zoveel zin in de eerste goal van Immers voor Feijenoord. Shirtje uit en die Den Haag tattoos laten shinen aan de harde kern _O_ _O_ .
pi_112217908
Waarom zoveel middenvelders halen. Ze hebben toch el ahmadi en clasie nog..
Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
pi_112218271
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Daar heb je er al genoeg van met Goossens en Immers. Hoewel Goossens waarschijnlijk het hele seizoen wel geblesseerd zou zijn.

Ik heb zoveel zin in de eerste goal van Immers voor Feijenoord. Shirtje uit en die Den Haag tattoos laten shinen aan de harde kern _O_ _O_ .
Die tattoo's interesseren helemaal niemand één zak. Maar als hij z'n shirtje waagt uit te trekken na een doelpunt, mag hij ge-kneecapped worden.. }:|
BFF met GGMM
pi_112218455
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die tattoo's interesseren helemaal niemand één zak. Maar als hij z'n shirtje waagt uit te trekken na een doelpunt, mag hij ge-kneecapped worden.. }:|
Ik denk dat de harde kern daar anders over denkt bij jullie :'). Met zijn rug naar het publiek het hele veld langs _O_.

woensdag 30 mei 2012 @ 15:34:11 #22
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112218526
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
Waarom zoveel middenvelders halen. Ze hebben toch el ahmadi en clasie nog..
Ze hebben voor de nr. 10 alleen Vilhena. Dat is té weinig.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:34:47 #23
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112218560
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik denk dat de harde kern daar anders over denkt bij jullie :'). Met zijn rug naar het publiek het hele veld langs _O_.

[ afbeelding ]
Het wordt tijd dat de kaasschaaf eroverheen gaat!

Als Hagenees zou ik me trouwens schamen dat er een speler met zo'n tattoo zóó graag naar Feyenoord wou. :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_112218761
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heeft Leonardo P. al opgelost.
pi_112218797
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Suarez, spits. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')