Ik heb een date met een meisje uit Budapest die ik 1 keer gezien heb aan het Balatonmeer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Geester het volgende:
ja zou jij niet bang zijn om met een vreemde kerel in een stad aan de andere kant van NL af te spreken?
Ben je nu al vergeten dat ik een wijde vag hebquote:
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik mijn best tenminste niet te doen.
ja met je ex ( ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en nee, ik was niet bang.
Kun je dat naar mijn baas mailen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef MohMi het volgende:
KloptIk gun iedereen een lui vakantiegevoel, niet teveel moeten doen enzo.
Sure! met een foto van mij met verbrande neus en bazen zonnebril; als dat niet overtuigd weet ik het ook niet meerquote:
Just another day at the officequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef MohMi het volgende:
KloptIk gun iedereen een lui vakantiegevoel, niet teveel moeten doen enzo.
picsquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sure! met een foto van mij met verbrande neus en bazen zonnebril; als dat niet overtuigd weet ik het ook niet meer
Wat is zijn emailadres?
Wie wil jouw nieren nou hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef Geester het volgende:
[..]
ja met je ex ( ik ook+ op dezelfde plekken
)
Maargoed dit is rotterdam zometeen word ik wakker in een bak met ijs en staan mijn nieren op Ebay
Moet je aan mijn baas vragen!quote:
Lekker! Begin je vroeg dat je zo op tijd naar huis kunt? Of heb jij het gewoon heel goed bekeken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Just another day at the office
Nog 10 minuten!
DMquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef MohMi het volgende:
Sure! met een foto van mij met verbrande neus en bazen zonnebril; als dat niet overtuigd weet ik het ook niet meer
Wat is zijn emailadres?
Lul niet mens.. mn nieren zijn mooiquote:
Ik begin om 8 uur. Sla mijn lunch regelmatig over, ga geen eigen tijd in de baas zijn tijd verspillenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker! Begin je vroeg dat je zo op tijd naar huis kunt? Of heb jij het gewoon heel goed bekeken?
sexyquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
MohMi, had je gisteren een roze shirt aan?
Nope! Ik heb er trouwens ook maar één, ben niet zo'n roze-draag typequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
MohMi, had je gisteren een roze shirt aan?
Ja, je nieren zijn vast geweldig mooi. Ja ben daar idd ook geweest, mooie herinneringenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Lul niet mens.. mn nieren zijn mooi... jij kwam toendertijd ook op HC in utrecht he
bij die bussen daar...
Memories
Dan zag ik een andere mooie dame hier in de straatquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nope! Ik heb er trouwens ook maar één, ben niet zo'n roze-draag type
Nu je het zegt, volgens mij had ik iets roze aan ja...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zag ik een andere mooie dame hier in de straat
Mag ik je nummer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij had ik iets roze aan ja...
Zucht ....quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, je nieren zijn vast geweldig mooi. Ja ben daar idd ook geweest, mooie herinneringen
Lucky you!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zag ik een andere mooie dame hier in de straat
Ook hier, shifto? Is het niet genoeg dat irl de mannen alleen oog voor jou hebben? Moet dat nu ook hier??quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij had ik iets roze aan ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |