Nee hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij ging het over de wansmaak van Murdera.
Het ging over de onterechte aanname dat dreads per definitie vieze, klitterige haarballen zijn. Niet mooi does not equal altijd vies.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij ging het over de wansmaak van Murdera.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het ging totaal niet over smaak, daar valt niet over te twisten.
Ik zie dat jullie mijn punt echt niet begrijpen...![]()
Ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GAAN JULLIE NU OPNIEUW BEGINNEN GOFTEDOMME
Beginnen? We zijn nooit gestopt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GAAN JULLIE NU OPNIEUW BEGINNEN GOFTEDOMME
Even serieus nu. Je snapt mijn punt toch wel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Crutch het volgende:
Wansmaak is ook smaak, want onweer is ook weer.
Geeft niets hoor, ik vind je nog steeds wel tof.
Een mening als feit bestempelen is zoooooo 10.000 voor Gristoes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het ging over de onterechte aanname dat dreads per definitie vieze, klitterige haarballen zijn. Niet mooi does not equal altijd vies.
Tegenwoordig. Vroeger in mijn tijd kregen die smerige hoofden geen shampoo te zien hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het ging over de onterechte aanname dat dreads per definitie vieze, klitterige haarballen zijn. Niet mooi does not equal altijd vies.
Dan ben je net uit de Teletijdmachine komen vallen, of niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een mening als feit bestempelen is zoooooo 10.000 voor Gristoes.
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tegenwoordig. Vroeger in mijn tijd kregen die smerige hoofden geen shampoo te zien hoorDan klitte het immers beter samen en kreeg je mooiere dreads.
Klitterige haarballen zijn het wel, though.
Klopt trouwens niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef Harajuku. het volgende:
Dan klitte het immers beter samen en kreeg je mooiere dreads.
Ach kom, zo doen we dat toch met alles hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?![]()
Maar die TT gewoon.
[ afbeelding ]
Toen was dat wel de gedachte. Ik wil je best geloven dat het tegenwoordig anders gaat.quote:
Ik denk alleen dat crutch het oprecht meent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach kom, zo doen we dat toch met alles hierZo'n TT is echt niet nieuw
Ik geloof je best dat dat de gedachte was, maar vet haar klit niet, het plakt en glijd te makkelijk langs elkaar heen zonder grip te hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen was dat wel de gedachte. Ik wil je best geloven dat het tegenwoordig anders gaat.
Ik vergelijk een drol met viezigheid, jij vergelijkt een neger met poep.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even serieus nu. Je snapt mijn punt toch wel?
Of meen je dit bericht echt?
En toch ziet het er kkranzig uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof je best dat dat de gedachte was, maar vet haar klit niet, het plakt en glijd te makkelijk langs elkaar heen zonder grip te hebben.
Koekt het lekker vastquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof je best dat dat de gedachte was, maar vet haar klit niet, het plakt en glijd te makkelijk langs elkaar heen zonder grip te hebben.
Godverdomme wat ben je toch een enorme kneus ook he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vergelijk een drol met viezigheid, jij vergelijkt een neger met poep.
Waarom zou ik daar überhaupt een punt uit willen halen?
ga vechten dan tarzanquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben je toch een enorme kneus ook he?
Nee Jane, vandaag heb ik geen zin om je eer te verdedigen.quote:
Goede edit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee Jane, vandaag heb ik geen zin om je eer te verdedigen.
Ga nu maar wat bananen plukken, anders breng ik je naar de koppensnellers.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben je toch een enorme kneus ook he?
Ik ben weg hier, klote mensen sommige.. nee niks..quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee Jane, vandaag heb ik geen zin om je eer te verdedigen.
Ga nu maar wat bananen plukken, anders breng ik je naar de koppensnellers.
Ik doe mn best.quote:
Ik denk dat jij serieus zo bent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:11 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk als mensen zich zo opwinden.
Sorry Mur.
Ik las drolquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
Waar ik geester nog als extreme trol zie, denk ik oprecht dat jij zo bent.
Ik voel mezelf nu wel stoer dat ik crutch een enorme kneus durfde te noemen.quote:
ik word genegeerd door die hara omdat ik dr naam vroeg om haar te adden op facebook toen ze zei dat dat wel kon en ze weet dat ik weeet dat ze me negeert en doet dat nu ook en dat is kut en ik ben misschien een troll jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe mn best.
[..]
Ik denk dat jij serieus zo bent.
Nee joh, maar ik mag me graag profileren als een koekwaus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe mn best.
[..]
Ik denk dat jij serieus zo bent.
Alleen met een knuppel want je hebt dreads, vieze kkalto!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voel mezelf nu wel stoer dat ik crutch een enorme kneus durfde te noemen.
Zit nu wel helemaal na te shaken uiteraard.
WIE WIL MIJ RAKEN?
Zelfspot of niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen met een knuppel want je hebt dreads, vieze kkalto!
Als je het in het nederlands kan wil ik het graag voor je lezen liefje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef Geester het volgende:
[..]
ik word genegeerd door die hara omdat ik dr naam vroeg om haar te adden op facebook toen ze zei dat dat wel kon en ze weet dat ik weeet dat ze me negeert en doet dat nu ook en dat is kut en ik ben misschien een troll ja
Vinger ja
Dafuq? Je hebt me niets gestuurd nadat ik 'Ja hoor' zei. Daarbij had je mijn Facebook toch al gevonden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef Geester het volgende:
[..]
ik word genegeerd door die hara omdat ik dr naam vroeg om haar te adden op facebook toen ze zei dat dat wel kon en ze weet dat ik weeet dat ze me negeert en doet dat nu ook en dat is kut en ik ben misschien een troll ja
Vinger ja
Ik heb ke dm s gestuurd allesquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Je hebt me niets gestuurd nadat ik 'Ja hoor' zei. Daarbij had je mijn Facebook toch al gevonden?
Te overtuigend om gespeeld te zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik mag me graag profileren als een koekwaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |