en waarom kan ik je geen pm sturen wat is dit voor shitquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Check mijn screenshot maar in je dm.
pm? geen idee, dat zou moeten werken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
[..]
en waarom kan ik je geen pm sturen wat is dit voor shit
Je wordt in je O'tje genomen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Geester het volgende:
[..]
ik word in het ootje genomen denk ik ofzo
En, hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Geester het volgende:
[..]
ik word in het ootje genomen denk ik ofzo
Kun je daar ook al geband voor worden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Ik verwijderde teveel dms tegelijk en kreeg een ban
IK BEN ER WEERRR HOERA
TEveel verzoeken van mijn IP-adres.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kun je daar ook al geband voor worden?
Hoe lang?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
TEveel verzoeken van mijn IP-adres.
Nee, mocht heel FOK niet op. Wel 20 minutenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe lang?
En ik dacht dat dat alleen een DM-ban was?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, mocht heel FOK niet op. Wel 20 minuten
Ik dacht zo van NOU, dat is een goed moment om te gaan lunchenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef SicSicSics het volgende:
Trillende handjes? Koud zweet? Misselijk?
Ik ook. VAN EMOTIE.quote:
Ik zou die shit niet starten want ik eindig t .. coprende?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ook. VAN EMOTIE.
SWEET JESUS HAVE MERCY
Knuffel voor jou, knul.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zou die shit niet starten want ik eindig t .. coprende?
Profeet.quote:
Muziekluisterende op kantoor alleen zittende arbeider van de baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef Geester het volgende:
[..]
Muziekluisterende op kantoor alleen zittende arbeider van de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef Geester het volgende:
[..]
Muziekluisterende op kantoor alleen zittende arbeider van de baasU riep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
ga je dat morgen en overmorgen ook nog een keer zeggen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Zucht.. vrijdag helemaal naar rotterdam voor 1 chick ... mja
Ik gok van welquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga je dat morgen en overmorgen ook nog een keer zeggen?
Wat wil je winnen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Geester het volgende:
Ik maak toch geen kans man dat is t meest kutte en TOCH ga ik
Een gezellige dagquote:
ja zou jij niet bang zijn om met een vreemde kerel in een stad aan de andere kant van NL af te spreken?quote:
Heb ik ook gedaan en nee, ik was niet bang.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Geester het volgende:
[..]
ja zou jij niet bang zijn om met een vreemde kerel in een stad aan de andere kant van NL af te spreken?
Ik heb een date met een meisje uit Budapest die ik 1 keer gezien heb aan het Balatonmeer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef Geester het volgende:
ja zou jij niet bang zijn om met een vreemde kerel in een stad aan de andere kant van NL af te spreken?
Ben je nu al vergeten dat ik een wijde vag hebquote:
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik mijn best tenminste niet te doen.
ja met je ex ( ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en nee, ik was niet bang.
Kun je dat naar mijn baas mailen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef MohMi het volgende:
KloptIk gun iedereen een lui vakantiegevoel, niet teveel moeten doen enzo.
Sure! met een foto van mij met verbrande neus en bazen zonnebril; als dat niet overtuigd weet ik het ook niet meerquote:
Just another day at the officequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef MohMi het volgende:
KloptIk gun iedereen een lui vakantiegevoel, niet teveel moeten doen enzo.
picsquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sure! met een foto van mij met verbrande neus en bazen zonnebril; als dat niet overtuigd weet ik het ook niet meer
Wat is zijn emailadres?
Wie wil jouw nieren nou hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef Geester het volgende:
[..]
ja met je ex ( ik ook+ op dezelfde plekken
)
Maargoed dit is rotterdam zometeen word ik wakker in een bak met ijs en staan mijn nieren op Ebay
Moet je aan mijn baas vragen!quote:
Lekker! Begin je vroeg dat je zo op tijd naar huis kunt? Of heb jij het gewoon heel goed bekeken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Just another day at the office
Nog 10 minuten!
DMquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef MohMi het volgende:
Sure! met een foto van mij met verbrande neus en bazen zonnebril; als dat niet overtuigd weet ik het ook niet meer
Wat is zijn emailadres?
Lul niet mens.. mn nieren zijn mooiquote:
Ik begin om 8 uur. Sla mijn lunch regelmatig over, ga geen eigen tijd in de baas zijn tijd verspillenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker! Begin je vroeg dat je zo op tijd naar huis kunt? Of heb jij het gewoon heel goed bekeken?
sexyquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
MohMi, had je gisteren een roze shirt aan?
Nope! Ik heb er trouwens ook maar één, ben niet zo'n roze-draag typequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
MohMi, had je gisteren een roze shirt aan?
Ja, je nieren zijn vast geweldig mooi. Ja ben daar idd ook geweest, mooie herinneringenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Lul niet mens.. mn nieren zijn mooi... jij kwam toendertijd ook op HC in utrecht he
bij die bussen daar...
Memories
Dan zag ik een andere mooie dame hier in de straatquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nope! Ik heb er trouwens ook maar één, ben niet zo'n roze-draag type
Nu je het zegt, volgens mij had ik iets roze aan ja...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zag ik een andere mooie dame hier in de straat
Mag ik je nummer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij had ik iets roze aan ja...
Zucht ....quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, je nieren zijn vast geweldig mooi. Ja ben daar idd ook geweest, mooie herinneringen
Lucky you!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zag ik een andere mooie dame hier in de straat
Ook hier, shifto? Is het niet genoeg dat irl de mannen alleen oog voor jou hebben? Moet dat nu ook hier??quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu je het zegt, volgens mij had ik iets roze aan ja...
Ik heb een oorbel in mijn neus, daar kun je me iig aan herkennenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ze had wel ongeveer hetzelfde haar, heel mooi enzo.
Blijft ie wel eens hangen als je hoofd geeft?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb een oorbel in mijn neus, daar kun je me iig aan herkennen
Zijkant of onderkant?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb een oorbel in mijn neus, daar kun je me iig aan herkennen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ze had wel ongeveer hetzelfde haar, heel mooi enzo.
Zijkant én onderkant!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zijkant én onderkant!
Liefie ik vroeg net watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag, ene keer doe je t wel andere keer niet.. HOU T EEN KEER VOL DANquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet ik je nu bewust moet wijzen op het feit dat ik je negeer..?
DAT PROBEER IK, SOMS DOE IK ZELFS ÈCHT MIJN BEST ERVOOR MAAR DAT LUKT NIET MET JE OPMERKINGEN TELKENS!!! xDDDquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Graag, ene keer doe je t wel andere keer niet.. HOU T EEN KEER VOL DAN
Oke bij deze, je gaat mij nu negeren.. tot de dood ons scheidt... In den diepste betreur ik hetgeen wat ik net suggereerde aldaar als getuigen zijnde: de rest van FOK!.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
DAT PROBEER IK, SOMS DOE IK ZELFS ÈCHT MIJN BEST ERVOOR MAAR DAT LUKT NIET MET JE OPMERKINGEN TELKENS!!! xDDD
Gvd
Als jij met je epische uitspraken blijft komen, kan ik dat echt niet belovenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke bij deze, je gaat mij nu negeren.. tot de dood ons scheidt... In den diepste betreur ik hetgeen wat ik net suggereerde aldaar als getuigen zijnde: de rest van FOK!.Akkoord?
want jij kan jezelf niet in bedwang houden? Ik heb geen epische uitspraken ik own jullie allemaal gewoon..quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als jij met je epische uitspraken blijft komen, kan ik dat echt niet beloven
Ik ben ze aan het bundelen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Geester, soms heb je wel koninguitspraken ja ;P
hou dr maar over op.. iemand hier weet hoe ik dr nu uitzie en weet mijn naam en alles dus kan ik zulke uitspraken helaas niet meer doen..quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Geester, soms heb je wel koninguitspraken ja ;P
oke ''quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:26 schreef shifto het volgende:
Waar is partyboy1991 eigenlijk?was een leuke user
Kan!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik er 1 pre-orderen?
Wel met zijn krabbel he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |