quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Rossie mag dan wel opa zijn, hij gaat wel los op die harde electro en dikke beats.
Huntelaar had idd beter spits kunnen staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
RvP is een eikel beter speelt Hoentelaar zoals ze het in FIFA zeggen op het EK
RvP > Huntquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Huntelaar had idd beter spits kunnen staan.
van je wietplantjes durf je wel een foto te makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Zo verlegen na 3 dagen.
Gaat toch niet gebeuren mi mangquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
Wat nou plezier hebben, gewoon keihard met 8-0 winnen luie honden.
Nopequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross zit jij wel in de beta van die F1 game?!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
van je wietplantjes durf je wel een foto te maken
Is vandaag begonnen en heb er al 1tjequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NopeHoop nog steeds op een betacode
1-1 of net een 2-1quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
Wat nou plezier hebben, gewoon keihard met 8-0 winnen luie honden.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Michhas kijkt wel voetbal en nick niet.
Michhas.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Michhas kijkt wel voetbal en nick niet.
Michhas.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een kankerwedstrijd. Echt om te janken. Heb het alweer afgezet hoor.
fixedquote:
Heuh? Een racegame met muisbesturing?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou net ff dat F1 gebeuren gedaan, is wel grappig. Alleen besturing met de muis is wel gay
quote:
Ah Stef weet ook wel dat het een geintje isquote:
Hij is best een gevoelig kereltje hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah Stef weet ook wel dat het een geintje is
Sta er denk ik vaker op dan jij mijn negroquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah Stef weet ook wel dat het een geintje is
Dat idee krijg ik ook een beetjequote:
Ah en hoe weet je dat dan weer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij is best een gevoelig kereltje hoor.
Dat weet ik wel 100% zekerquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sta er denk ik vaker op dan jij mijn negro
Moest wel lachen stiekemquote:
Jij bent niet de enige.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook een beetje
[..]
Ah en hoe weet je dat dan weer?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moest wel lachen stiekemdat Nederland niets ging presteren op het EK zeg ik al maanden. Beter zet je geld op Spanje of Duitsland
Wat gevoelig kereltje ?quote:
Contact als in thats right? of hoe moet ik het zien?quote:
Never mind.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Contact als in thats right? of hoe moet ik het zien?
ok whateverquote:
Zal op het EK wel beter gaan. Slowakije groef zich in en dat zullen Portugal e.d. vast niet doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef Michhas het volgende:
Deze wedstrijdTegen Bulgarije speelde NL nog beter
Verdediging van Duitsland is 20 keer beter dan die van NL.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Verdediging van Duitsland wel eens gezien? Ook een lachertje. Aanval van Spanje is ook maar matig in vorm. Denk dat Frankrijk best eens hoge ogen kan gaan gooien.
Willems deed het vrijdag inderdaad beduidend beter dan Schaars. Veel meer explosiviteit en creativiteit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
Het loopt nog steeds niet echt met oranje.
Van Persie bakt er nog steeds niet veel van.
Afellay was wel goed maar moet niet telkens zoveel om het middenveld en achterhoede rondlopen. Die moet gewoon het veld breed houden.
Schaars is niks op LB. Gewoon Willems daar.
En Sneijder is helemaal treurig. Van der vaart daar in tegen was goed vandaag.
Lahm ok, Hummels ook misschien, maar Badstuber en Boateng zijn op dit moment echt niet beter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verdediging van Duitsland is 20 keer beter dan die van NL.
Ik moest gewoon lachen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Willems deed het vrijdag inderdaad beduidend beter dan Schaars. Veel meer explosiviteit en creativiteit.
Van der Vaart was gewoon Van der Vaart vandaag, maar omdat iedereen om hem heen belabberd speelde viel hij meer op.
Van Persie en Huntelaar hebben allebei niks laten zien, net als Robben.
Als Bouma en Mathijssen? Uhm okequote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lahm ok, Hummels ook misschien, maar Badstuber en Boateng zijn op dit moment echt niet beter.
Badstuber blundert de laatste tijd teveel (finale tegen Dortmund en vorige week tegen Oranje). Boateng vind ik niet bijzonder, Alaba heeft ook veel meer gespeeld bij Bayern.quote:
Ik whatsapp je netquote:
Ja oke, 2 wedstrijden. Afgelopen seizoen ook niet helemaal fris maar toch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Badstuber blundert de laatste tijd teveel (finale tegen Dortmund en vorige week tegen Oranje). Boateng vind ik niet bijzonder, Alaba heeft ook veel meer gespeeld bij Bayern.
Hij heeft er stiekem gewoon verstand van hoorquote:
Wtf ben ik aan het lezen? Heb je dit gekopieerd van voetbalzone of? Michiel, voel je je wel oke?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Willems deed het vrijdag inderdaad beduidend beter dan Schaars. Veel meer explosiviteit en creativiteit.
Van der Vaart was gewoon Van der Vaart vandaag, maar omdat iedereen om hem heen belabberd speelde viel hij meer op.
Van Persie en Huntelaar hebben allebei niks laten zien, net als Robben.
Kom nou maar gewoon online bezem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij heeft er stiekem gewoon verstand van hoor. Maar ja jij vond hem vroeger oke
Zaterdag zit 'ie bij SBS6 aan tafel naast Marco van Bastenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf ben ik aan het lezen? Heb je dit gekopieerd van voetbalzone of? Michiel, voel je je wel oke?
Faalhaasquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik baal overigens als een malle, besef me nu pas dat ik tijdens NL-Duitsland op vakantie ben.
Ik heb een tentamen tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik baal overigens als een malle, besef me nu pas dat ik tijdens NL-Duitsland op vakantie ben.
sex toerisme boven voetbal stellenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso zorgen dat ik een café vind zonder Nederlanders en Duitsers, zodat ik voor beide kan juichen.quote:
dus toch voor ajaxquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
Volgens mij had ik toch wel duidelijk gemaakt dat ik een leuke voetbalwedstrijd gewoon kan waarderen
quote:
Goedzo!quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef Fsmxi het volgende:
Battlefield 3 Premium komt volgende week maandag
Oh, en ik ben eigenlijk nog maar nauwelijks op de xbox tegenwoordig, volop diablo aan het klikken
Ik kan me bij een of andere presentatie nog een dikke sneer naar Activision herinneren dat Battlelog gratis was (in tegenstelling tot COD Elite) en nu komen ze met ditquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef Fsmxi het volgende:
Battlefield 3 Premium komt volgende week maandag
Oh, en ik ben eigenlijk nog maar nauwelijks op de xbox tegenwoordig, volop diablo aan het klikken
Daar heb ik maar een ding op te zeggen:quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gast jullie zijn zo slecht alleen als ze met mij spelen winnen ze
Willems
Nwofor
Wildschut
Weert deelde de hele avond dikke batta uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar heb ik maar een ding op te zeggen:
Weert.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |