abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:24:28 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112212338

SPOILER: kijken op eigen risico
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En een dikke wiebelaarsch voor Pringles:

Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:25:29 #2
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112212398
Hoezo niet MichMich? :o
pi_112212740
Die teamkillstreak reward in MP3. :')

Als die geactiveerd wordt dan lijken al je team genoten vijanden.
En je wordt zelf ook neergeknald door je team genoten.

Gelukkig wordt tie niet zo heel veel gebruikt.
Beter bodyarmors of uav voor het hele team. _O_
pi_112212984
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Hoezo niet MichMich? :o
Ik weet het niet, ik lul maar wat ;(
pi_112213011
Heb nu ook een perk aangezet als iemand mij neerschiet en die gaat mijn body looten om kogels, geld of painkillers te pakken dan ontploft er een booby trap. :')
pi_112213278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
Heb nu ook een perk aangezet als iemand mij neerschiet en die gaat mijn body looten om kogels, geld of painkillers te pakken dan ontploft er een booby trap. :')
Lijkt wel Boxtel
pi_112213293
Bedankt voor de wiebelaarsch, Rossdale. O+
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112213394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Lijkt wel Boxtel
In Boxtel gooien ze schijnbaar ook met bloempotten enzo.

Heel normaal daar.
pi_112214214
Zo foto's ook weer gehad, alleen gekneusde pols :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_112214332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Lijkt wel Boxtel
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

In Boxtel gooien ze schijnbaar ook met bloempotten enzo.

Heel normaal daar.
Ja man, winkelwagentjes staan ook nog steeds in de straat :'). Ze hebben trouwens 3 bloempotten meegenomen, 1tje was er nog heel :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_112214357
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ja man, winkelwagentjes staan ook nog steeds in de straat :'). Ze hebben trouwens 3 bloempotten meegenomen, 1tje was er nog heel :')
Popo gebeld?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112214395
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:10 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Popo gebeld?
Waarom zou ik dat doen? Die komen toch niet, en al zeker niet om 2 uur hier :')
pi_112214442
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen? Die komen toch niet, en al zeker niet om 2 uur hier :')
Waarom niet om 2 uur? Is het dan nog te onveilig voor de popo?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:14:19 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112214507
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo foto's ook weer gehad, alleen gekneusde pols :D
Geteunde pols? Wat heb je gedaan?

O ja, je was weer vrijgezel he? :D

SPOILER
pi_112214834
Haha, ze heeft ons allemaal verwijderd. Geen nagellakfoto's meer ;(
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:21:03 #16
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112214837
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SPOILER
Wat een kneusteun nou weer met nicklas pols te maken? :?
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:23:26 #17
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112214965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zal dat wel missen.

Elke ochtend was het weer spannend op fb om nieuwe nagellakfoto's te kijken. ;(
pi_112215014
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Waarom niet om 2 uur? Is het dan nog te onveilig voor de popo?
Staan allemaal op de markt tot 3 uur, daar is het een echte ghetto

quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

SPOILER
Geteunde ?
Nah man, vorige week door een auto van de fiets afgetikt. Niet heel hard, maar viel wel tegen de zijkant van die kut auto. Ik had gewoon voorrang, maar hij zag mij niet zei ie :').
Begon daarna nog die vrouw te zeiken dat ik maar uit moest kijken, die heeft dus alle scheldwoorden van Kapitein Haddock naar der kop toe gekregen.
pi_112215074
quote:
Wie wie wie?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:26:20 #20
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_112215089
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

Begon daarna nog die vrouw te zeiken dat ik maar uit moest kijken, die heeft dus alle scheldwoorden van Kapitein Haddock naar der kop toe gekregen.
Nick:

Half bezopen is weggegooid geld.
pi_112215182
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nick:

[ afbeelding ]
Meer hier iets uit :

• Aapmens, Aardvarken, Aardworm, Aardbanaan, Acrobaat, Aftandse lekkerbek, Afvallige, Alle donders, Alle duivels, Amfitryon, Anakoloet, Analfabeet, Anarchist, Anijsdrop, Anthraciet, Anthropopithecanthropus, Apache, Appenijns kropmens, Armzalige, Augurk, Autocraten, Autodidact, Azteek
• Baanduivel, Baardaap, Balkan-hork, Bandieten, Basji-bozoeks, Basbazuinen, Bavianen, Beeldenstormer, Bende vogelverschrikkers, Bende wildemannen, Bende woestelingen, Bende scheepsjongens, beul, blauwbaard, Bloedzuiger, boef, bosneger, Broertje dood, brontosaurus, brulaap, bruut, bulldozer, bultezel
• Caramba, Carnavals-Inca, Coloradokevers, Cyanide, Cyclopische doodrijder, Cyclotron
• De duivel moge ze halen, De grote kraakvis mag mij kraken, Deegsliert, Deugniet, Diplodocus, doedelzak, Driedubbele kwibus, Driedubbeldoorgehaalde schurk, Driemaalgefrituurde schoenveter, Droge visjeseter, Druifluis, Druiloren, duinbewoner, Duizend atoombommen en raketgranaten, Duizend bomgranaten, Duizend bommen, Duizend bommen en granaten, duizend bliksembommen
• Ectoplasma, Ectoplastisch bijproduct, egoïst, Ellendige, Ellendige aardwormen, Ersatzmatroos, Ezel, ezelsoor
• Flessenbreker, Folteraar
• Galgenaas, Galgengebroed, Gangsters, Gehoornde slang, gekielhaalde zeeschuimer, Gepanneerde mestbol, gespuis, gladjanus, Glibberige adder, Goeie genade, Grapjassen, Grote genade, Grote Mogol, gyroscoop
• Hagel en donder, hamsteraar, Hangsnorren, Hansworst, Hapschaar, Harlekijn, Heidene, Heikneuter, Hersenschim, Holbewoner, Honderd duizend bommen en granaten, Honderd duizend miljoen bommen en granaten, Hondsvod, Hottentot, Huisjesmelker, Huurlingen, Hypocriet
• Idioten, Imitatie-carnavals-Mussolini, In boterbloemvet gesmoorde weerwolf, In egelvet gebraden gehaktbal
• Jandorie, Jodokus, Joris Goedbloed, Judas
• Kanaak, Kapers, Kilometervreter, Kleine ellendeling, Kolokwint, Kwakzalver, Kwast, Kwelgeest, Kwibus, Kwistembiebel
• Lafaards, Lafbekken, Lamlendige zuiplappen, Landloper, Langstaarten, Lelijk beest, Lelijk dier, Lelijk ongedierte, Lelijke Basji-Boezoeks, Lolbroek, Lomperik, Luitenant van de zeven sloten
• Maatje, Malloot, Melkmuil, Mensaap, Menseneter, Michelinmannetje, Miereneter, Mislukte koorddanser, Mislukte handelaar in tweedehands vogelmest, Monster, Mormel, Mormelhond, Muilezels
• Nachtuilen, Nietsnutten
• Onbeschofte driedubbele kaffers, Onderwateradmiraal, Ongelikte beer, Ongeluksvogel, Onnozele, Oorwurm, Opgeblazen blaaskaak, Ordinaire prutser, Ouwe kameraad, Ouwe zeekomkommer, Ouwe zeeschuimer
• Parasieten, Patagonische zoeloes, Pietje de dood, Pietlutten, Piraat, Polygrafen, Potdikkie, Prehistorische Zapoteken, Profiteurs
• Rampzalige, Razende woesteling, Rolstoelterrorist, Ronde-tafel-conferentiehouder, Roodhuiden, Roofvogel, Rotbeest, Rumrover
• Sapperloot, Satraap, Schavuit, Scheepsjongen, Scheve tobogan, Schijnheilige mispel, Schildvleugelige insecten, Schooiers, Schurk, Slavenhandelaar, Smerige automaat, Smerige hond, Snotaap, Stelletje in egelvet gebraden kolokwinten, Stelletje piraten, Stelletje Russische eieren, Stijfkop, Stom ectoplastisch bijproduct, Strotgrondel, Stuk boordschuttertje met je slabbetje voor, Stuk ectoplasma, Stuk kannibaal, Stukje kiekeboe van de poppenkast, Sukkels
• Tapijtenventer, Tienduizend miljard bliksembommen, Troglodieten, Turkse mutsen
• Uilskuiken
• Vat zonder bodem, Verroeste kaapstander, Vetzakken, Visigoten, Vlerken, Vogelverschrikker, Vuile hond, Vrijbuiters
• Waanzinnige pyromaan, Wafelijzer, Waskuip-admiraal, Waterdrinkers, Woesteling
• Zandhazen, Zandvlooien, Zeeschuimers, Zeeslang, Zoeaven, Zoetwatermatroos, Zoeloes, Zuiplappen
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:29:26 #22
239294 PierreTT
pi_112215236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Meer hier iets uit :

• Aapmens, Aardvarken, Aardworm, Aardbanaan, Acrobaat, Aftandse lekkerbek, Afvallige, Alle donders, Alle duivels, Amfitryon, Anakoloet, Analfabeet, Anarchist, Anijsdrop, Anthraciet, Anthropopithecanthropus, Apache, Appenijns kropmens, Armzalige, Augurk, Autocraten, Autodidact, Azteek
• Baanduivel, Baardaap, Balkan-hork, Bandieten, Basji-bozoeks, Basbazuinen, Bavianen, Beeldenstormer, Bende vogelverschrikkers, Bende wildemannen, Bende woestelingen, Bende scheepsjongens, beul, blauwbaard, Bloedzuiger, boef, bosneger, Broertje dood, brontosaurus, brulaap, bruut, bulldozer, bultezel
• Caramba, Carnavals-Inca, Coloradokevers, Cyanide, Cyclopische doodrijder, Cyclotron
• De duivel moge ze halen, De grote kraakvis mag mij kraken, Deegsliert, Deugniet, Diplodocus, doedelzak, Driedubbele kwibus, Driedubbeldoorgehaalde schurk, Driemaalgefrituurde schoenveter, Droge visjeseter, Druifluis, Druiloren, duinbewoner, Duizend atoombommen en raketgranaten, Duizend bomgranaten, Duizend bommen, Duizend bommen en granaten, duizend bliksembommen
• Ectoplasma, Ectoplastisch bijproduct, egoïst, Ellendige, Ellendige aardwormen, Ersatzmatroos, Ezel, ezelsoor
• Galgenaas, Galgengebroed, Gangsters, Gehoornde slang, gekielhaalde zeeschuimer, Gepanneerde mestbol, gespuis, gladjanus, Glibberige adder, Goeie genade, Grapjassen, Grote genade, Grote Mogol, gyroscoop
• Hagel en donder, hamsteraar, Hangsnorren, Hansworst, Hapschaar, Harlekijn, Heidene, Heikneuter, Hersenschim, Holbewoner, Honderd duizend bommen en granaten, Honderd duizend miljoen bommen en granaten, Hondsvod, Hottentot, Huisjesmelker, Huurlingen, Hypocriet
• Idioten, Imitatie-carnavals-Mussolini, In boterbloemvet gesmoorde weerwolf, In egelvet gebraden gehaktbal
• Kanaak, Kapers, Kilometervreter, Kleine ellendeling, Kolokwint, Kwakzalver, Kwast, Kwelgeest, Kwibus, Kwistembiebel
• Lafaards, Lafbekken, Lamlendige zuiplappen, Landloper, Langstaarten, Lelijk beest, Lelijk dier, Lelijk ongedierte, Lelijke Basji-Boezoeks, Lolbroek, Lomperik, Luitenant van de zeven sloten
• Maatje, Malloot, Melkmuil, Mensaap, Menseneter, Michelinmannetje, Miereneter, Mislukte koorddanser, Mislukte handelaar in tweedehands vogelmest, Monster, Mormel, Mormelhond, Muilezels
• Onbeschofte driedubbele kaffers, Onderwateradmiraal, Ongelikte beer, Ongeluksvogel, Onnozele, Oorwurm, Opgeblazen blaaskaak, Ordinaire prutser, Ouwe kameraad, Ouwe zeekomkommer, Ouwe zeeschuimer
• Parasieten, Patagonische zoeloes, Pietje de dood, Pietlutten, Piraat, Polygrafen, Potdikkie, Prehistorische Zapoteken, Profiteurs
• Rampzalige, Razende woesteling, Rolstoelterrorist, Ronde-tafel-conferentiehouder, Roodhuiden, Roofvogel, Rotbeest, Rumrover
• Sapperloot, Satraap, Schavuit, Scheepsjongen, Scheve tobogan, Schijnheilige mispel, Schildvleugelige insecten, Schooiers, Schurk, Slavenhandelaar, Smerige automaat, Smerige hond, Snotaap, Stelletje in egelvet gebraden kolokwinten, Stelletje piraten, Stelletje Russische eieren, Stijfkop, Stom ectoplastisch bijproduct, Strotgrondel, Stuk boordschuttertje met je slabbetje voor, Stuk ectoplasma, Stuk kannibaal, Stukje kiekeboe van de poppenkast, Sukkels
• Tapijtenventer, Tienduizend miljard bliksembommen, Troglodieten, Turkse mutsen
• Uilskuiken
• Vat zonder bodem, Verroeste kaapstander, Vetzakken, Visigoten, Vlerken, Vogelverschrikker, Vuile hond, Vrijbuiters
• Zandhazen, Zandvlooien, Zeeschuimers, Zeeslang, Zoeaven, Zoetwatermatroos, Zoeloes, Zuiplappen
Driemaalgefrituurde schoenveter _O-
Droge visjeseter _O-
pi_112215309
quote:

[..]

Meer hier iets uit :

• Uilskuiken
hihi, dat zal wel hillarisch zijn geweest
pi_112215496
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:39:41 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112215740
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Driemaalgefrituurde schoenveter _O-
Briljant :D
pi_112215848
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Wie wie wie?
:')
pi_112215949
Broski heeft niet eens FB
pi_112216380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Stoer doen?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112216457
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Stoer doen?
mee willen doen met de Facebook sensatie zonder Facebook te hebben :')
pi_112216493
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

mee willen doen met de Facebook sensatie zonder Facebook te hebben :')
Well yeah duhh.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112216795
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:16:50 #32
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112217460
quote:

[..]

Meer hier iets uit :

• Uilskuiken
Rolstoelterrorist _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O- _O- _O-
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_112217862
pi_112218767
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:16 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Rolstoelterrorist _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O- _O- _O-
Stom ectoplastisch bijproduct

Schijnheilige mispel

Patagonische zoeloes

er zitten wel een paar mooie tussen :D
pi_112219000
quote:
O, the horror ;(
pi_112220287
quote:
Jullie hebben tenminste nog een paar dagen langer kunnen genieten! :( Ik was al verwijderd toen ik hier begon te bitchen tegen haar.
All good things are wild and free.
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:13:25 #37
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112220950
HA! Ik heb haar een week of drie geleden zelf al verwijderd :7

Werd toen al gek van die nagellak zooi :')
pi_112221089
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:27:32 #39
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112221766
Haha sukkels, ik heb haar tenminste nooit op FB gehad! De mijne is nog lekker schoon.
pi_112221820
Zie Broski, zelfs Natte Pixell heeft FB :D
pi_112221858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie Broski, zelfs Natte Pixell heeft FB :D
En nu?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112222140
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

En nu?
Ik wist wel dat je meteen zou reageren :D. Niks Broski, alleen maar liefde voor jou, weet je toch O+

no homo
pi_112222185
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je meteen zou reageren :D. Niks Broski, alleen maar liefde voor jou, weet je toch O+

no homo
Volgende keer wacht ik wel even. :*
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112222295
Voor al die lieden hier die een tijdje geleden zeiden dat het geen probleem was om dat EK in Oekraïne te houden, veel kijkplezier (vooral rond een minuut of 26):

woensdag 30 mei 2012 @ 16:36:51 #45
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112222304
Als je zo snel reageert, moet je bijna wel ambtenaar zijn
pi_112222936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor al die lieden hier die een tijdje geleden zeiden dat het geen probleem was om dat EK in Oekraïne te houden, veel kijkplezier (vooral rond een minuut of 26):

Sorry Tauch, maar dat is echt niks nieuws. En zoals je kan zien, de overige mensen tussen het publiek kijken er ook niet eens meer van op :).
Dit weet de UEFA al jaren (FIFA ook ) maar ze doen er weinig aan, ja punten afpakken van een team (dat is geen straf, want dezelfde clubs worden daar toch kampioen)

En er een probleem mee hebben dat het EK nu daar is? Ik niet echt, want als ze niet willen luisteren dan laat ze maar voelen.
wacht maar tot de eerste rellen in beeld komen, dan heeft iedereen er een probleem mee :)
pi_112223038
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:36 schreef Tauchmeister het volgende:

Die kankermongool in het groen/blauwe shirt. :')
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112223639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Sorry Tauch, maar dat is echt niks nieuws. En zoals je kan zien, de overige mensen tussen het publiek kijken er ook niet eens meer van op :).
Dit weet de UEFA al jaren (FIFA ook ) maar ze doen er weinig aan, ja punten afpakken van een team (dat is geen straf, want dezelfde clubs worden daar toch kampioen)

En er een probleem mee hebben dat het EK nu daar is? Ik niet echt, want als ze niet willen luisteren dan laat ze maar voelen.
wacht maar tot de eerste rellen in beeld komen, dan heeft iedereen er een probleem mee :)
Wat een hoop bullshit bij elkaar.
pi_112223750
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:59 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Wat een hoop bullshit bij elkaar.
Kunt wel merken dat je interesse in de politiek hebt, daar komt vaak ook een hoop stront uit
pi_112223856
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kunt wel merken dat je interesse in de politiek hebt, daar komt vaak ook een hoop stront uit
Niet kortzichtig zijn is niet hetzelfde als poep praten.
pi_112223896
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Niet kortzichtig zijn is niet hetzelfde als poep praten.
Waarom is het bullshit dan? Ze weten toch al jaren hoe het daar zit met rellen?
pi_112223900
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112223985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waarom is het bullshit dan? Ze weten toch al jaren hoe het daar zit met rellen?
Dan is het al helemaal onbegrijpelijk dat ze zo'n evenement in zo'n achterlijk land houden.
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:09:08 #54
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112224113
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dan is het al helemaal onbegrijpelijk dat ze zo'n evenement in zo'n achterlijk land houden.
Dat noemt men nou achterkamer politiek en corruptie, dat plus een beetje geld dat naar de UEFA is gegaan vanuit polen en oekraine, TADAAA!
pi_112224496
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

_O- en dan zeggen dat ik bullshit verkoop :')

In Polen geven ze er sowieso niks om, vechten is vechten en waarom boeit ze geen kut :

Bussen vol :')

In Rusland is het precies hetzelfde hoor :

woensdag 30 mei 2012 @ 17:20:48 #56
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112224672
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

lol die rooie zijn toch een partijtje slecht in dit hooliganisme :')
pi_112224833
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef Pixell het volgende:

[..]

Lol, kijk ze ook op een hoopje liggen dan. :')
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:26:02 #58
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112224906
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:24 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Lol, kijk ze ook op een hoopje liggen dan. :')
idd, dikke sukkels :')
pi_112225092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:20 schreef Pixell het volgende:

[..]

Daarom trainen ze ook he :D
pi_112225143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

_O- en dan zeggen dat ik bullshit verkoop :')

In Polen geven ze er sowieso niks om, vechten is vechten en waarom boeit ze geen kut :

Bussen vol :')

Sorry, maar wat is je punt eigenlijk? Al die supporters die daar naartoe gaan moeten maar dus wennen aan het feit dat vechten daar als 'normaal' wordt beschouwd wil je zeggen? Wat een bekrompen gedachtengang :')
pi_112225334
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Sorry, maar wat is je punt eigenlijk? Al die supporters die daar naartoe gaan moeten maar dus wennen aan het feit dat vechten daar als 'normaal' wordt beschouwd wil je zeggen? Wat een bekrompen gedachtengang :')
of gewoon niet gaan
pi_112225583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Waar zie je ergens dat ik dat zeg of denk? Nergens toch? Juist dat dacht ik al. En nu had jij het over een bekrompen gedachtengang?
pi_112225628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waar zie je ergens dat ik dat zeg of denk? Nergens toch? Juist dat dacht ik al. En nu had jij het over een bekrompen gedachtengang?
Wat was dan je punt in je vorige post?
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:43:00 #65
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112225648
[Michhas]voetbal :') [/Michhas]
pi_112225724
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:43 schreef SoldMayor het volgende:
[Michhas]voetbal :') [/Michhas]
_O-
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:45:57 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112225747
MP3 in het huis *O*

Dit nummertje beukten ze trouwens door de MM om een Bose speakersetje te demonstreren. Nice :D

pi_112225780
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:42 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Wat was dan je punt in je vorige post?
Punt?

Jij post een video waar Campbell met iemand zit te praten over het rellen. En dat sommige lieden hier het geen probleem vinden dat daar het EK gehouden word.

Ik zeg alleen maar dit is al jaren zo.
Wat voor probleem wil je er over maken? Het is jaren geleden al besloten dat het EK in Polen en Oekraïne is, en jij denkt dat ze niet weten wat die supporters daar uitvreten?
De UEFA en de FIFA vinden het sowieso geen probleem, de centen komen toch wel binnen. En als er over 1 maand een hoop gebeurt is, doen ze net alsof ze het niet wisten
pi_112225796
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:47:42 #71
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112225821
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef Rossdale het volgende:
MP3 in het huis *O*

Join the gang dushi. :@
pi_112225846
Rossie mag dan wel opa zijn, hij gaat wel los op die harde electro en dikke beats. _O_
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:49:19 #73
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112225897
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef Rossdale het volgende:
MP3 in het huis *O*

Dit nummertje beukten ze trouwens door de MM om een Bose speakersetje te demonstreren. Nice :D

Zijn ze toch vooruit gegaan :D
pi_112225967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:49 schreef Pixell het volgende:

[..]

LOL WTF :D
Ik kon je niet vinden man ;(
pi_112226031
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Punt?

Jij post een video waar Campbell met iemand zit te praten over het rellen. En dat sommige lieden hier het geen probleem vinden dat daar het EK gehouden word.

Ik zeg alleen maar dit is al jaren zo.
Wat voor probleem wil je er over maken? Het is jaren geleden al besloten dat het EK in Polen en Oekraïne is, en jij denkt dat ze niet weten wat die supporters daar uitvreten?
De UEFA en de FIFA vinden het sowieso geen probleem, de centen komen toch wel binnen. En als er over 1 maand een hoop gebeurt is, doen ze net alsof ze het niet wisten
Klopt helemaal. Ik vind het alleen belachelijk dat het nog steeds voorkomt, meer niet. En nu kap ik erover als je het niet erg vindt
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:53:48 #77
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112226078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]
Jammer mijn popcorn is nog niet op. ;(
pi_112226111
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef Michhas het volgende:

[..]

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003464566074

Mister? :o
pi_112226276
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Ik vind het alleen belachelijk dat het nog steeds voorkomt, meer niet. En nu kap ik erover als je het niet erg vindt
in Engeland is het al een stuk minder dacht ik. Ah je hoeft er van mij niet over door te gaan hoor
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:58:26 #80
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112226288
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef Michhas het volgende:

[..]

Mijn account is ook niet openbaar dacht ik :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:58:38 #81
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112226300
quote:
wel een geile achternaam
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:58:49 #83
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112226308
Ik ga kapot hier _O_ _O_ _O- _O- _O-
pi_112226348
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:00:49 #85
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112226391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef Pixell het volgende:
Ik ga kapot hier _O_ _O_ _O- _O- _O-
alleen jammer dat ie dan vertelt dat hij het is ;(
pi_112226429
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

:Y
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:00 schreef Pixell het volgende:

[..]

alleen jammer dat ie dan vertelt dat hij het is ;(
pi_112226573
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:18:05 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112227109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

in Engeland is het al een stuk minder dacht ik. Ah je hoeft er van mij niet over door te gaan hoor
Gebeurd nog steeds shit maar het gaat de doofpot in ;)
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:19:50 #90
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112227218
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Gebeurd nog steeds shit maar het gaat de doofpot in ;)
Ja dat zal heus wel, maar toch niet zo erg als vroeger?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Waarom heb ik dit gekeken. :')
Ja die vraag had ik dus ook :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:21:22 #92
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112227238
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Waarom heb ik dit gekeken. :')
Ik dacht precies hetzelfde :{
pi_112227823
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wel een geile achternaam
_O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112227853

Zo verlegen na 3 dagen. :@
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112228169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wist dat negers kroeshaar hebben, maar een groene peners? :?
pi_112228392
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:44 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik wist dat negers kroeshaar hebben, maar een groene peners? :?
World premiere. ;)
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:15:31 #97
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112229508
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja dat zal heus wel, maar toch niet zo erg als vroeger?

[..]

Ja die vraag had ik dus ook :')
Je hoort er niets over dat betekent niet dat er niets gebeurd. Niet dat ik de expert ben ofzo ik ben maar een teletekst hooli
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:16:39 #98
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112229556
Tauch, ik ben het in zekere zin met je eens, maar ik blijf het kansloos vinden dat je voetbal met politiek gaat lopen mengen. :W Daar is voetbal niet voor bedoeld. En als wat jij wil door zou gaan, dan wordt zo'n evenement uiteindelijk overal geboycot omdat er wel iets wat lui in een ander land kut vinden. :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:34:58 #99
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112230394
Afellay niet meteen in de basis vandaag?

:') Bertje toch :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:41:19 #100
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112230688
Oh nou weer wel. :')

Bert. _O_
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:44:10 #101
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112230840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
Rossie mag dan wel opa zijn, hij gaat wel los op die harde electro en dikke beats. _O_
pi_112230982
RvP en Ibi _O_
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:48:34 #103
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112231118
RvP is een eikel beter speelt Hoentelaar zoals ze het in FIFA zeggen op het EK
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:51:55 #104
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112231296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
RvP is een eikel beter speelt Hoentelaar zoals ze het in FIFA zeggen op het EK
Huntelaar had idd beter spits kunnen staan.
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:55:21 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112231451
Sold, zo MP3? Of blijf je voetbal kijken?
pi_112231471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Huntelaar had idd beter spits kunnen staan.
RvP > Hunt
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:57:06 #107
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112231535
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

RvP > Hunt
Op 9 toch echt niet. Ach het wordt toch niets op het EK.
pi_112231652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]

van je wietplantjes durf je wel een foto te maken :o
pi_112232909
Ross zit jij wel in de beta van die F1 game?!
pi_112233169
Wat nou plezier hebben, gewoon keihard met 8-0 winnen luie honden.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:30:13 #111
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112233207
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
Gaat toch niet gebeuren mi mang
pi_112233672
Mooi begin :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:35:45 #113
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112233677
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross zit jij wel in de beta van die F1 game?!
Nope :( Hoop nog steeds op een betacode
pi_112233741
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Michhas het volgende:
Echt he :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:37:03 #115
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112233780
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Michhas het volgende:
Bf?
pi_112234137
met zulke spelers heb je geen spitsen nodig XD
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_112234694
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Bf?
Ik skip hem nu even, misschien later O+
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:55:53 #118
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112235148
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

van je wietplantjes durf je wel een foto te maken :o
:@
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112235785
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nope :( Hoop nog steeds op een betacode
Is vandaag begonnen en heb er al 1tje :)
pi_112235991
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
1-1 of net een 2-1 :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:13:37 #121
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112236380
Afellay in vorm. _O_
pi_112236487
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
Afellay in vorm. _O_
Ook de enige zo te zien _O-
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:15:34 #123
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112236522
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ook de enige zo te zien _O-
Michhas kijkt wel voetbal en nick niet.

Michhas. O+
pi_112236591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Michhas. O+
_O-

Voetbal staat gewoon aan hoor dushi ;)
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:18:30 #125
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112236717
Wat een kankerwedstrijd. Echt om te janken. Heb het alweer afgezet hoor. :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:20:54 #126
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112236909
Ik kijk ook alleen vanwege Ibi. :') :D
pi_112236951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Michhas. O+
_O- :D
pi_112237358
Nou net ff dat F1 gebeuren gedaan, is wel grappig :D. Alleen besturing met de muis is wel gay :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:30:57 #129
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112237596

:D
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112237597
quote:
13s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:18 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een kankerwedstrijd. Echt om te janken. Heb het alweer afgezet hoor. :')
pi_112237737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:20 schreef SoldMayor het volgende:
Ik fap ook alleen vanwege Ibi. :') :D
fixed :Y)
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:34:27 #132
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112237807
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou net ff dat F1 gebeuren gedaan, is wel grappig :D. Alleen besturing met de muis is wel gay :')
Heuh? Een racegame met muisbesturing?
pi_112237862
quote:
_O-
pi_112237891
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:34 schreef Pixell het volgende:

[..]

Heuh? Een racegame met muisbesturing?
http://www.codemasters.com/uk/f1onlinethegame/pc/
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:58:07 #135
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112239242
Nick, met je loopband opmerking. :')
pi_112239266
Dat EK wordt echt een gigantische faal :') _O-
pi_112239570
quote:
fake and gay and 9fag and you know it
pi_112239638
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Kutstudent het volgende:
Nick, met je loopband opmerking. :')
Ah Stef weet ook wel dat het een geintje is :D
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:06:08 #139
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112239943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hij is best een gevoelig kereltje hoor.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:07:19 #140
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112240048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Sta er denk ik vaker op dan jij mijn negro
pi_112240084
quote:
99s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:58 schreef Michhas het volgende:
Dat EK wordt echt een gigantische faal :') _O-
Dat idee krijg ik ook een beetje :')

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Hij is best een gevoelig kereltje hoor.
Ah en hoe weet je dat dan weer?
pi_112240109
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Sta er denk ik vaker op dan jij mijn negro
Dat weet ik wel 100% zeker :Y
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:10:11 #143
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112240272
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat weet ik wel 100% zeker :Y
Moest wel lachen stiekem :') dat Nederland niets ging presteren op het EK zeg ik al maanden. Beter zet je geld op Spanje of Duitsland
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:12:34 #144
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112240465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook een beetje :')

[..]

Ah en hoe weet je dat dan weer?
Jij bent niet de enige. :@
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112240482
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Moest wel lachen stiekem :') dat Nederland niets ging presteren op het EK zeg ik al maanden. Beter zet je geld op Spanje of Duitsland

Verdediging van Duitsland wel eens gezien? Ook een lachertje. Aanval van Spanje is ook maar matig in vorm. Denk dat Frankrijk best eens hoge ogen kan gaan gooien.
pi_112240594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Jij bent niet de enige. :@
Wat gevoelig kereltje ?
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:16:28 #147
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112240758
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat gevoelig kereltje ?
Contact. O+
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112240940
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:16 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Contact. O+
Contact als in thats right? of hoe moet ik het zien?
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:22:11 #149
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_112241198
Strootman _O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:22:18 #150
299568 Dr.Pringles
zonnestraal
pi_112241207
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Contact als in thats right? of hoe moet ik het zien?
Never mind. :P
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112241267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Never mind. :P
ok whatever
pi_112241389
Deze wedstrijd _O- Tegen Bulgarije speelde NL nog beter :')
pi_112241513
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:24 schreef Michhas het volgende:
Deze wedstrijd _O- Tegen Bulgarije speelde NL nog beter :')
Zal op het EK wel beter gaan. Slowakije groef zich in en dat zullen Portugal e.d. vast niet doen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:27:40 #154
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112241658
Het loopt nog steeds niet echt met oranje.

Van Persie bakt er nog steeds niet veel van.
Afellay was wel goed maar moet niet telkens zoveel om het middenveld en achterhoede rondlopen. Die moet gewoon het veld breed houden.
Schaars is niks op LB. Gewoon Willems daar.
En Sneijder is helemaal treurig. Van der vaart daar in tegen was goed vandaag.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:31:26 #155
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112241951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Verdediging van Duitsland wel eens gezien? Ook een lachertje. Aanval van Spanje is ook maar matig in vorm. Denk dat Frankrijk best eens hoge ogen kan gaan gooien.
Verdediging van Duitsland is 20 keer beter dan die van NL.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:33:37 #156
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112242108
Iemand FIFA?
pi_112242642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:27 schreef SoldMayor het volgende:
Het loopt nog steeds niet echt met oranje.

Van Persie bakt er nog steeds niet veel van.
Afellay was wel goed maar moet niet telkens zoveel om het middenveld en achterhoede rondlopen. Die moet gewoon het veld breed houden.
Schaars is niks op LB. Gewoon Willems daar.
En Sneijder is helemaal treurig. Van der vaart daar in tegen was goed vandaag.
Willems deed het vrijdag inderdaad beduidend beter dan Schaars. Veel meer explosiviteit en creativiteit.
Van der Vaart was gewoon Van der Vaart vandaag, maar omdat iedereen om hem heen belabberd speelde viel hij meer op.
Van Persie en Huntelaar hebben allebei niks laten zien, net als Robben.
pi_112242694
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Verdediging van Duitsland is 20 keer beter dan die van NL.
Lahm ok, Hummels ook misschien, maar Badstuber en Boateng zijn op dit moment echt niet beter.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:43:09 #159
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112242768
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:

[..]

Willems deed het vrijdag inderdaad beduidend beter dan Schaars. Veel meer explosiviteit en creativiteit.
Van der Vaart was gewoon Van der Vaart vandaag, maar omdat iedereen om hem heen belabberd speelde viel hij meer op.
Ik moest gewoon lachen. _O- :D
pi_112242772
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Lahm ok, Hummels ook misschien, maar Badstuber en Boateng zijn op dit moment echt niet beter.
Als Bouma en Mathijssen? Uhm oke :D
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:45:52 #161
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112242974
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand FIFA?
Beter komt nick ook
pi_112242976
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Als Bouma en Mathijssen? Uhm oke :D
Badstuber blundert de laatste tijd teveel (finale tegen Dortmund en vorige week tegen Oranje). Boateng vind ik niet bijzonder, Alaba heeft ook veel meer gespeeld bij Bayern.
pi_112243092
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Beter komt nick ook
Ik whatsapp je net ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Badstuber blundert de laatste tijd teveel (finale tegen Dortmund en vorige week tegen Oranje). Boateng vind ik niet bijzonder, Alaba heeft ook veel meer gespeeld bij Bayern.
Ja oke, 2 wedstrijden. Afgelopen seizoen ook niet helemaal fris maar toch.
pi_112243142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ontken het maar eens :D
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:49:18 #165
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112243208
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ontken het maar eens :D
Ja je hebt gewoon gelijk.

:o :D
pi_112243324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Hij heeft er stiekem gewoon verstand van hoor :D. Maar ja jij vond hem vroeger oke
pi_112243388
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:

[..]

Wtf ben ik aan het lezen? Heb je dit gekopieerd van voetbalzone of? Michiel, voel je je wel oke?
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:52:09 #168
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112243398
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hij heeft er stiekem gewoon verstand van hoor :D. Maar ja jij vond hem vroeger oke
Kom nou maar gewoon online bezem.
pi_112243423
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wtf ben ik aan het lezen? Heb je dit gekopieerd van voetbalzone of? Michiel, voel je je wel oke?
Zaterdag zit 'ie bij SBS6 aan tafel naast Marco van Basten
pi_112243572
Ik baal overigens als een malle, besef me nu pas dat ik tijdens NL-Duitsland op vakantie ben.
pi_112243610
quote:
8s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
Ik baal overigens als een malle, besef me nu pas dat ik tijdens NL-Duitsland op vakantie ben.
Faalhaas *O*
pi_112243617
quote:
Ik heb een tentamen tijdens de wedstrijd :')
pi_112243702
quote:
sex toerisme boven voetbal stellen :{w
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:00:04 #174
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_112243871
Kom online dan nick geef je batta met fifa.
pi_112243932
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Faalhaas *O*
Sowieso zorgen dat ik een café vind zonder Nederlanders en Duitsers, zodat ik voor beide kan juichen.
pi_112243945
Volgens mij had ik toch wel duidelijk gemaakt dat ik een leuke voetbalwedstrijd gewoon kan waarderen :D
pi_112244163
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
Volgens mij had ik toch wel duidelijk gemaakt dat ik een leuke voetbalwedstrijd gewoon kan waarderen :D
dus toch voor ajax :D
pi_112244322
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef badboynova het volgende:

[..]

_O-
pi_112244491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:05 schreef badboynova het volgende:

[..]

pi_112245527
Battlefield 3 Premium komt volgende week maandag

Oh, en ik ben eigenlijk nog maar nauwelijks op de xbox tegenwoordig, volop diablo aan het klikken :@
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:50:54 #181
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_112246389
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef Fsmxi het volgende:

Oh, en ik ben eigenlijk nog maar nauwelijks op de xbox tegenwoordig, volop diablo aan het klikken :@
Goedzo!
Diablo is de shit, heb het zelf al weekje niet gespeeld helaasch..
pi_112246547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:33 schreef Fsmxi het volgende:

Ik kan me bij een of andere presentatie nog een dikke sneer naar Activision herinneren dat Battlelog gratis was (in tegenstelling tot COD Elite) en nu komen ze met dit :') Wat een treurnis..

Als je alle DLC wil is het een goede deal er van uit gaande dat ze allemaal 1200 punten kosten maar wat een onzin verder zeg.. :')
pi_112246836
Maarja.. Wat als je B2K al hebt... Noem het gewoon een season pass ofzo en breng het tegelijk uit met het spel.
pi_112247188
Maurice is echt een kwal ^O^
pi_112247204
Al die klote DLC en premium services, je bent toch ook een idioot als je daar nog geld voor gaat betalen :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:11:19 #186
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112247243
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
:') :') :')
pi_112247427
quote:
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:38:29 #188
239294 PierreTT
pi_112248248

Check die gast kijken _O-
pi_112248258
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:51:48 #190
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112248608

Nick's kamer.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:12:09 #191
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112249155
Nick. :') :'(
Sold. :')
Stef. :')

Fifa. :') :') :')
pi_112249196
Maurice :')
Stef ^O^
Sold ^O^

Fifa met Maurice :') :'(
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:13:59 #193
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112249208
Gast jullie zijn zo slecht alleen als ze met mij spelen winnen ze

Willems O+
Nwofor O+
Wildschut O+
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:19:05 #194
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112249355
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gast jullie zijn zo slecht alleen als ze met mij spelen winnen ze

Willems O+
Nwofor O+
Wildschut O+
Daar heb ik maar een ding op te zeggen:

Weert. :') :') :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:20:49 #195
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112249400
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Daar heb ik maar een ding op te zeggen:

Weert. :') :') :')
Weert deelde de hele avond dikke batta uit
pi_112249429
Gelukkig gaat het nu over Weert ^O^
pi_112250218

Zo doet kk dat ^O^
pi_112250280

pi_112251248
Goedemorgen
pi_112251287
Regen :')
pi_112251300
Morgen
pi_112251380
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 06:26 schreef Bozz187 het volgende:
Morgen
Hallozz187
pi_112251476
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 06:49 schreef Michhas het volgende:

[..]

Hallozz187
Michhai
pi_112251662
U so funny, guys. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112251732
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:15 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Michhai
pi_112251734
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
U so funny, guys. _O-
Hallohit
pi_112251938
quote:
Maurice is echt een kwal kawaii! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Fsmxi op 31-05-2012 08:59:55 ]
pi_112251967
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:10 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whut? _O-
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:27:39 #209
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112252122
Haha wtf, ook net zo moe nu, straks toets :/
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:38:20 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112252254
HALLO
pi_112252294
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:38 schreef Rossdale het volgende:
HALLO
Hallossdale
pi_112252396
hallo
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:56:28 #213
239294 PierreTT
pi_112252527
Hoi :W
pi_112252867

_O-
pi_112253195
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Het laatste woord zegt genoeg toch.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112253298
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:47:21 #217
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112253564
Hoppa toetsje gemaakt, dom geluld over internationale economie en nu maar hopen op een 6 :')
pi_112253572
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:29 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Het laatste woord zegt genoeg toch.
Dat sowieso :D!

Dadelijk lekker schnitzel eten :9
pi_112253961
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:47 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat sowieso :D!

Dadelijk lekker schnitzel eten :9
Dadelijk?!
Ik mag toch hopen dat je over 7/8 uur bedoeld? :P
pi_112253997
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef Michhas het volgende:

[..]

Dadelijk?!
Wou net zeggen. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112254045
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:03 schreef Michhas het volgende:

[..]

Dadelijk?!
Haha, Denk eerder rond een uur of 2 :D
pi_112254230
Als ik eerlijk moet zijn, heb wel als "ontbijt" een slice pizza naar binnen gewerkt. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112254344
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha, Denk eerder rond een uur of 2 :D

Hij is gooeeed.
pi_112254528
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:18 schreef Michhas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is gooeeed.

In het echt is het nog veel mooier. Wil je het zien?
- Ja. Waar?
In de keuken.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112254755
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, heb wel als "ontbijt" een slice pizza naar binnen gewerkt. _O-
1 slice maar :D?! Wat betaal je daar voor? 3.50 ofzo?
pi_112254818
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

1 slice maar :D?! Wat betaal je daar voor? 3.50 ofzo?
Was nog van gisteravond. :P
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112255005
Tt zo, dit dat. Wordt of succes of falerij, we zien wel.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_112255028
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112255124
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:32 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Was nog van gisteravond. :P
Oh op die manier :D. Nah ik zorg altijd wel dat ik hem op heb
pi_112255133
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112255625
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:00:49 #232
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112255630
Ach, dinsdagochtend heb ik nog om 8:00 uur bratwursten staan BBQ'en als ontbijt :') Brood was op en we hadden nog vlees over _O-
pi_112255782

Bob en zn matties.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:07:10 #234
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112255857
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:08:00 #235
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112255886
Ik zit nu finding bigfoot te kijken op Discovery, wat een bullshit haha, die lui geloven echt alles
pi_112255987
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Pixell het volgende:
Ik zit nu finding bigfoot te kijken op Discovery, wat een bullshit haha, die lui geloven echt alles
En toch is bigfoot aannemelijker dan een willekeurige religie.
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:11:49 #237
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112256014
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:08 schreef Pixell het volgende:
Prachtig is dat he
pi_112256017
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:07 schreef Pixell het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:09 schreef Pixell het volgende:
Lekkere draken pompen met me diglett!! [ afbeelding ]
Je bent down met Diglet, dus je bent een diglet. Punt uit.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112256048
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh op die manier :D. Nah ik zorg altijd wel dat ik hem op heb
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:16:58 #240
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112256161
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Prachtig is dat he
Echt geweldig, lopen ze door een bos op een bospad, overal bladeren en takken etc. En heel toevallig 2 plekken zonder bladeren, helemaal vrij gemaakt en daar staan dan 2 afdrukken :') JA MAAR NATUURLIJK
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:24:35 #241
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112256414
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:16 schreef Pixell het volgende:

[..]

Echt geweldig, lopen ze door een bos op een bospad, overal bladeren en takken etc. En heel toevallig 2 plekken zonder bladeren, helemaal vrij gemaakt en daar staan dan 2 afdrukken :') JA MAAR NATUURLIJK
Laatst hadden ze een lokroep na gemaakt ook zo triest. Als die beesten bestaan hadden mensen ze al lang gevonden
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:30:30 #242
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112256628
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Laatst hadden ze een lokroep na gemaakt ook zo triest. Als die beesten bestaan hadden mensen ze al lang gevonden
Ja dat deden ze nu weer, kerel stond te brullen als een beer, ik had het niet meer.

Als ik wist dat er zo'n programma werd opgenomen ging ik ook rondrennen in een berenpak :P
pi_112256683
quote:

[..]

Of het lochness monster..
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112256797
quote:

[..]

Ouwe vogelzoekers
pi_112257699
WHAT.
THE.
FUCK.
Ik had net een half uur een collega aan de lijn, en die kerel klonk echt precies als Zjozz :o Bijna eng gewoon _O-
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:06:29 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_112257958
Zjozz O+
pi_112258145
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Michhas het volgende:
WHAT.
THE.
FUCK.
Ik had net een half uur een collega aan de lijn, en die kerel klonk echt precies als Zjozz :o Bijna eng gewoon _O-
miss is het wel Zjoss
pi_112258386
Oh laatste dagje werken in ede, en morgen laatste dagje werken in utrecht.
pi_112258893
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
Oh laatste dagje werken in ede, en morgen laatste dagje werken in utrecht.
Nog iets gehoord uit Duiven?
pi_112259047

En ik weet niet of deze wel mag, maar
SPOILER
Vraag me af hoe ze hem zover hebben gekregen. "Moet je doen joh, is leuk!" :')
pi_112259049
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:31 schreef Michhas het volgende:

[..]

nope
pi_112259067
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:31 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ja, hoe hoe hoe.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112259113
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

nope
That shit cray.
En nu? Weer bij Theo aan de slag?
pi_112259123
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Twisted fuck, waarom post je dit man _O-
pi_112259162
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:38 schreef Michhas het volgende:

[..]

Twisted fuck, waarom post je dit man _O-
Is voor mij humor à la jackass :') :P
pi_112259375
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef Michhas het volgende:

[..]

That shit cray.
En nu? Weer bij Theo aan de slag?
volgende week ff de uitzend bureaus langs, en dan gewoon simpel werk pakken
pi_112259411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:35 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
_O- geniaal
pi_112259414
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Wanneer heb je weer keurinshizzle bij leger dan?
pi_112259444
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:45 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Wanneer heb je weer keurinshizzle bij leger dan?
september, hopelijk voor de derde dinsdag
pi_112259541
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Zal eens kijken of hier nog vacatures zijn.
pi_112259726
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef Michhas het volgende:

[..]

Zal eens kijken of hier nog vacatures zijn.
verzekering was laatst plek zag ik
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:03:40 #262
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_112260048
pi_112260091

donderdag 31 mei 2012 @ 13:07:42 #264
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112260171
Trieste mensen in bf3 die zo graag doktertje willen spelen maar nooit een medpack droppen
pi_112260175
Internet op je mobiel werkt in Duitsland gewoon veel beter :')
pi_112260388
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Internet op je mobiel werkt in Duitsland gewoon veel beter :')
daarom woon ik aan de grens
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:27:16 #267
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_112261040
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:13 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

daarom woon ik aan de grens
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:28:54 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112261129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:27 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Jij woont tegen de Nederlandse grens, dat is andersom :{w
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:40:57 #269
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_112261741
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij woont tegen de Nederlandse grens, dat is andersom :{w
Ohja, moet je nagaan wat een breedband ik op me telefoon heb!!!
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:41:39 #270
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_112261779
iemand nog een xbox kopen? ga er maar 1 wegdoen
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:44:50 #271
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112261915
quote:
We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the F1 Online: The Game™ Closed Beta programme.
Aaaawwwhhh yeah :7 Nick ik kom je van de baan raggen! :D
pi_112262481
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef Michhas het volgende:
WHAT.
THE.
FUCK.
Wannabe's :(
pi_112263791
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:41 schreef KneusTeun het volgende:
iemand nog een xbox kopen? ga er maar 1 wegdoen
How much?
pi_112263799
2 marjoen
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:30:39 #275
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112264020
No thanks, ik heb er al drie
pi_112264223
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef KoningStoma het volgende:
2 marjoen

Ik bied de helft.
pi_112264290
Burp :')
pi_112264309
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Aaaawwwhhh yeah :7 Nick ik kom je van de baan raggen! :D
Dat kan maar af en toe hoor ;)
pi_112264501
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat kan maar af en toe hoor ;)
Yeah, want de boy komt weer buiten alles.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112264730
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef Michhas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik bied de helft.
Ok.
pi_112265012
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Yeah, want de boy komt weer buiten alles.
En zelfs overdag hè Broski
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:58:33 #282
279335 Pixell
Natte Doos
pi_112265172
We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the F1 Online: The Game™ Closed Beta programme.

edit:
lol ik lees nu pas het hele mailtje, maar 5 uurtjes per dag dat die beta online is, gister en vandaag..lekker triest :')
pi_112265220
pi_112265605
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Michhas het volgende:
jij gaat flink geld vangen van rossdale
pi_112266197
We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the taart™ Closed Beta programme.
pi_112266617
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the taart™ Closed Beta programme.
heb ik net op
pi_112266766
Max Payne 3 en nieuwe Ghost Recon gehaald :o
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:33:54 #288
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112266828
We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the Natte Bevers™ Closed Beta programme.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:38:38 #289
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112267045
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Zo doet kk dat ^O^
Meestal gaan ze wel vrijwillig mee.
pi_112267064
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef Cliffy het volgende:
el loco's !!!!
pi_112267156
We are delighted to inform you that you have been selected to participate in the Soppende Joop™ Closed Beta programme.
pi_112267309
quote:
noice, die ghost recon heb ik net binnen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:44:05 #293
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112267329
quote:
Jaaaa lekkah Max Paynen met Sold, Bozz en Zjozzert _O_
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:44:37 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112267350
pi_112268420
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
hihi malle baamz toch
pi_112268765
Vier dagen weekend O+
Zin in zondagavond _O_
pi_112269138
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:14 schreef Michhas het volgende:
Vier dagen weekend O+
Zin in zondagavond _O_
Het wordt de bom. _O_
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_112269173
Ahw yeah gratis bier!
pi_112269238
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

noice, die ghost recon heb ik net binnen.
Is het iets? Eigenlijk puur gekocht omdat GRAW / RS Vegas lol..

quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jaaaa lekkah Max Paynen met Sold, Bozz en Zjozzert _O_
*O*
pi_112269606
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Is het iets? Eigenlijk puur gekocht omdat GRAW / RS Vegas lol..

[..]

*O*
Het is een keer wat anders. De multiplayer is echt tactisch, itt tot gears.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:34:27 #301
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_112269640
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Het is een keer wat anders. De multiplayer is echt tactisch, itt tot gears.
En de beta vond je afgrijselijk :D Net als bij BF3 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')