Ik heb zelf bijvoorbeeld heel veel spijt dat ik op de middelbare nogal een pestkop was en ik moest altijd een bepaald jochie hebben (dat was in de brugklas, naderhand ben ik heel erg veranderd..)
Nou jullie
asjeblieft geen veroordelingen ze vroeg erom maar khad me moeten inhouden <<geef toe>> maja je kan het niet meer terugdraaien
Wel ooit tijdens een BEN- actie een vriendin opgebeld om te zeggen dat ze een prijs gewonnen had. Ze was toen net een broek aan het passen in een kledingwinkel en kwam huppelend en springend het pashokje uit om het haar moeder te vertellen. Ik kwam echt niet meer bij.
Wie volgt? Misschien doe ik hier nog wat inspiratie op.....
ben er nog kapot van...
quote:Een stelletje heel slinks uitelkaar drijven, zodat ik die meid zelf kon hebben. Is nog gelukt ook!
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:04 schreef nozem het volgende:
Ik zou graag van jullie willen horen wat de grootste klotestreek is geweest die jullie uit hebben gehaald, niet alleen op het gebied van relaties maar gewoon algemeen bij andere mensenIk heb zelf bijvoorbeeld heel veel spijt dat ik op de middelbare nogal een pestkop was en ik moest altijd een bepaald jochie hebben (dat was in de brugklas, naderhand ben ik heel erg veranderd..)
Nou jullie
quote:Ik ook!! Alleen heb ik daar totaal geen spijt van. Ik heb wel een keer met een vriend een meisje helemaal ondergerochelt op de basisschool......... heb er serieus erg spijt van...
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:16 schreef LeefbaarFok het volgende:[..]
Een stelletje heel slinks uitelkaar drijven, zodat ik die meid zelf kon hebben. Is nog gelukt ook!
gemeen he?
quote:Ik heb er anders ook geen spijt van. Ze was een leuke en lekkere meid.
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:18 schreef Frits het volgende:[..]
Ik ook!! Alleen heb ik daar totaal geen spijt van. Ik heb wel een keer met een vriend een meisje helemaal ondergerochelt op de basisschool......... heb er serieus erg spijt van...
Met een aantal collega's alle telefoons doorgeschakeld naar één toestel. Had die collega pas halverwege de middag in de gaten dat wij geen telefoon kregen en zijn toestel de hele dag roodgloeiend stond.:D
Inbelnummer van de PC wijzigen in het toestelnummer van mijn collega. Ging 'ie inbellen, ging zijn telefoon... Duurde ook even voordat hij het door had.:D
(nou had 'ie vlak daarvoor m'n spaarpot geplunderd, dus noem 't wraak)
Dat vond ze niet leuk!!
Jonge die ik ken gaat nu met der, we wisselden soms nog wel eens uit, alhoewel voor een keertje ok, maar verder niks! Ze is een beetje achterlijk, hij zei tegen mij, als ze mee in bed is geweest dump ik der!
Dat gaat lache worden!
Ik weet het, het is respectloos, maar zij lokt het uit en doet net zo hard mee, IMHO vraagt ze erom!
quote:Hier dat zijn de klotestreken waar ik op zit te wachten..
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:50 schreef CrazyByte het volgende:
Met een meisje zoenen, terwijl ze op 1 á 2 weken na, een jaar ging met haar vriend! Later in de week nog verder gaan met haar (niet naar bed!!) Uiteindelijk gaat het uit, wij aanblijven klote, toen wordt ze gek op mij, en toen heb ik gezegd dat ik niks wil en het alleen voor de lol was!Dat vond ze niet leuk!!
Jonge die ik ken gaat nu met der, we wisselden soms nog wel eens uit, alhoewel voor een keertje ok, maar verder niks! Ze is een beetje achterlijk, hij zei tegen mij, als ze mee in bed is geweest dump ik der!
Dat gaat lache worden!
Ik weet het, het is respectloos, maar zij lokt het uit en doet net zo hard mee, IMHO vraagt ze erom!
Kwam r voorig jaar na lange tijd tegen:
Kwaai lekker ding geworden.
Maar heb geen spijt heb nu een hele lieve en leuke vriendin.
[Dit bericht is gewijzigd door FranZanoVa op 02-08-2002 18:19]
ik kan nog wel ff doorgaan, maar wil niet mn imago van lieve jongen kwijt
die tijd ligt ook jaren achter me
quote:Zou je dit niet nog eens wat nader kunnen toelichten voor onze lieve lezertjes?
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:17 schreef Tranceptor het volgende:
- Meisje bek vol gekotst
- Meisje in dr bek gespuugd
- ...
quote:Euhm gezien de gedateerdheid van de acties en mijn selectieve geheugen lijkt me dat geen goed plan
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:24 schreef nozem het volgende:[..]
Zou je dit niet nog eens wat nader kunnen toelichten voor onze lieve lezertjes?
quote:Ohjawel!
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:29 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Euhm gezien de gedateerdheid van de acties en mijn selectieve geheugen lijkt me dat geen goed plan
Het 'grappige' is dat ik er op dat moment ook niet mee zat (toen ik het gezicht van die jongen zag wel maar dat was ik bij wijze van spreken een uur later weer vergeten). Pas toen ik er een aantal jaar geleden over nadacht viel het me op dat ik die kinderen na dat incident helemaal niet meer op school gezien heb en op dat moment voelde ik me best lullig over omdat ik toen pas die 'groepsbash' verbond met hun vertrek van onze basisschool.
En dat is nogal uit de hand gelopen
quote:Laat ik het zo zeggen, daar had ik toen 'goede' redenen voor die ik nu belachelijk vind.
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:30 schreef Emizea het volgende:[..]
Ohjawel!
Ik post nog wel iets anders schandalig
Mijn ex een kopstoot gegeven, eigenlijk geheel per ongeluk.. ( wat benk ook een LUL)overmand door emoties, maar wat ze zei was ook wel heel erg laag ( niet dat dat je het recht geeft...)
*schaamt zich dood *
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 18:33 schreef thaduck het volgende:
Toenk nog met me ex had, met goede vriendin van mij (die al evenlang relatie had, jaartje ofzo) spelletje doen: Wij doen, wij doen wat zij niet zien..En dat is nogal uit de hand gelopen
*herkent dat spelletje *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |