Alexis werd ook door iedereen gehaat maar is nooit doodgegaan. Ik zag haar recentlijk nog in 1 of andere reklame van Snickers of zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Iedereen in GoT haat hem, en jij denkt hij het nog lang volhoudt ?
Net het laatste boek uit, godverdegodverquote:
quote:
A man has to diequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:18 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Oke, laten we het even over GoT gaan hebben dan.
Denken jullie dat Jaqen Hghar nog terug komt in de serie? En zal Tyrion Lannister dood gaan? Dit zijn in mijn ogen de twee leukste karakters uit de serie dus ik hoop dat ze beide nog terug komen in S3.
Heb trouwens wat grappige GoT shirts gevonden op Ebay
waar slaaat dit op? wat een hysterie zegquote:
Ik vind haar eerlijk gezegd op deze filmpjes overkomen als een arrogant trutje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
waar slaaat dit op? wat een hysterie zeg
Ze is mijn favoriet, maar ik ben het hier helemaal met je eens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik vind haar eerlijk gezegd op deze filmpjes overkomen als een arrogant trutje.
Kaneel eten, beetje een hype de laatste tijd. De kaneel neemt alle vocht op in je mond, dus echt onmogelijk om door te slikken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
waar slaaat dit op? wat een hysterie zeg
TT: Truequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:21 schreef VeX- het volgende:
Laten we voortaan zulke 'grapjes' in de TT achterwege laten. Dit topic had echt goed kunnen zijn met wat moderatie. Nu is het niveau inderdaad bedroevend.
Anyway, hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik waardering voor Stannis heb. Hij is echt zo'n doorgewinterde diehard veteraan.
Stannis is de koning die Westeros verdiend inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
TT: True
Niveau: Valt reuze mee. Geen spoilers meer, en met uitzondering van wat boekvragen gaat het hier uitsluitend over de serie. Paar off the set filmpjes van wat acteurs is toch ook gewoon relevant materiaal? En er is nog steeds ruimte genoeg voor diepere discussies, zo hard gaat het hier ook weer niet... Snap niet echt waarom hier moderatie nodig zou zijn...
Enne, wat Stannis betreft, idd
Ik vraag me wel af hoe goed Stannis als koning is, met Melisandre achter zich en dat vage geloof.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Stannis is de koning die Westeros verdiend inderdaad.
Oh, my sweet summer child.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe goed Stannis als koning is, met Melisandre achter zich en dat vage geloof.
Daar heb je wel gelijk in, ik ben ook niet zo blij met Melissandre.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe goed Stannis als koning is, met Melisandre achter zich en dat vage geloof.
Nee hoor!quote:
Ja precies. Ik kan me zo voorstellen dat als Melisandre zegt dat de god offers wil, Stannis duizenden mensen ombrengt ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik ben ook niet zo blij met Melissandre.
In seizoen 1 wilden Littlefinger en Varys Eddard ook tegenhouden toen hij de troon aan Stannis wilde geven, volgens hen is hij dus al geen geschikte keus.
Alsof Littlefinger en Varys zulke betrouwbare types zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik ben ook niet zo blij met Melissandre.
In seizoen 1 wilden Littlefinger en Varys Eddard ook tegenhouden toen hij de troon aan Stannis wilde geven, volgens hen is hij dus al geen geschikte keus.
Jazeker. Littlefinger niet vertrouwenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Klauz het volgende:
[..]
Alsof Littlefinger en Varys zulke betrouwbare types zijn.
Nja, die gaan wel redelijk voor hun eigen hachie, dus als zij een bepaalde koning niet willen zal dat wel een reden hebben...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:46 schreef Klauz het volgende:
[..]
Alsof Littlefinger en Varys zulke betrouwbare types zijn.
Ach ja, zonder Melisandre was ie nooit zo ver gekomen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |