abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112225856
"ear to ear"

"red"

quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die nare grijns soms ook. Bah.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_112226019

_O-
pi_112226077
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:41 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zal niet beweren dat Theon meer evil is dan Joffrey, maar hij maakt tenminste zijn handen vuil, in tegenstelling tot Joff die enkel laf de bevelen uitdeelt. Heeft Joffrey uberhaupt wel eens iemand vermoord?

Theon vloog er wel lekker in toen ie Ser Rodrik er van langs gaf, of dat nou groepsdruk was of niet... Gelukkig schrok ie er zelf ook van.

Ik wil maar zeggen: Theon maakte zich in rap tempo ongeliefd door acties die hij zelf ondernam, niet liet uitvoeren door anderen. :)
Heb je de preview van volgende aflevering gezien? Theon trekt fel van leer, geen idee tegen wie en waarover. Ik ben benieuwd of het wat is of dat ik me weer doodlach en hem niet serieus kan nemen...

Oh, vond weer wat leuks: http://unrealitymag.com/i(...)ys-to-kill-the-king/
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112226142
"always going on about climate change"

_O- _O- _O- Nice find Klauz!
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112226369
Daenerys Targaryen is niet een heks Sarah Palin.

Die vervloekte TT ook. De hele aflevering zat ik op het puntje van mijn stoel denkende: nu gaat het gebeuren, nu gaat het gebeuren. En uiteindelijk knijpt Joffrey er tussen uit... Levend! :(
“An interesting thing is a good thing.”
pi_112227144
quote:
13s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daenerys Targaryen is niet een heks Sarah Palin.
Renly lijkt mij ook aardiger dan Rick Santorum :')
pi_112227908
Op mijn FoBo staan wat extra plaatjes van Jaqen Ha'ghar, voor de liefhebber heb ik ze ook nog in vol formaat in een ander online album staan.
pi_112228960
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
Op mijn FoBo staan wat extra plaatjes van Jaqen Ha'ghar, voor de liefhebber heb ik ze ook nog in vol formaat in een ander online album staan.
Heb je ook posters van hem boven je bed hangen en verzucht je je voor het slapen gaan aan je Jaqen-beddengoed?
Conscience do cost.
pi_112229341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb je ook posters van hem boven je bed hangen en verzucht je je voor het slapen gaan aan je Jaqen-beddengoed?
Ik praat ook in derde persoon, heb rood haard met witte vegen er in. Loop bij iedereen "names" te hosselen. *O*
pi_112229787
OMG wat een topic is dit geworden.. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_112232824
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef Khaleesi het volgende:
Okee, kwijtschelden was inderdaad niet het juiste woord.

Nu de twee niet meer aan elkaar vastzitten verwacht ik dat Jaqen niet lang meer in het verhaal zal voorkomen. Pity natuurlijk, want is een schitterend personage...

[..]

Direct niet, indirect misschien wel. Jaqen kan Arya een Syrio-achtige snelcursus geven in hoe ze haar targets zo efficient mogelijk een kopje kleiner kan maken. Dit zie ik zo maar gebeuren.
Nee, het zit veel ingewikkelder in elkaar. Zij heeft zijn naam teruggenomen in ruil voor de ontsnapping. MAAR dat betekent dat ze dus nog wel een derde naam heeft.
pi_112232868
Ik had nog een gedachte over Loras Tyrell die tegen Stannis vocht. Zijn vader vocht namelijk ook tegen Stannis in de slag om Storms End, en verloor uiteindelijk. Dus misschien dat dat nog een extra motivatie is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Krekkelens op 30-05-2012 20:30:45 (verkeerde naam) ]
Ik ben een Tukker
pi_112233054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Krekkelens het volgende:
Ik had nog een gedachte over Loras Renly die tegen Stannis vocht. Zijn vader vocht namelijk ook tegen Stannis in de slag om Storms End, en verloor uiteindelijk. Dus misschien dat dat nog een extra motivatie is.
Loras Tyrell ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee, het zit veel ingewikkelder in elkaar. Zij heeft zijn naam teruggenomen in ruil voor de ontsnapping. MAAR dat betekent dat ze dus nog wel een derde naam heeft.
Nice dit! Dan is Jaqen voorlopig nog niet weg!
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_112233116
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Krekkelens het volgende:
Ik had nog een gedachte over Loras Renly die tegen Stannis vocht. Zijn vader vocht namelijk ook tegen Stannis in de slag om Storms End, en verloor uiteindelijk. Dus misschien dat dat nog een extra motivatie is.
Ik denk dat het eerder is dat de Lannisters tegelijk hem de kans geven om wraak te nemen op Stannis en niet zelf de mogelijkheid hebben om de Tyrells te verkopen aan Stannis. Ze zijn de natuurlijke bondgenoten tegen Stannis.
pi_112233333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:28 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder is dat de Lannisters tegelijk hem de kans geven om wraak te nemen op Stannis en niet zelf de mogelijkheid hebben om de Tyrells te verkopen aan Stannis. Ze zijn de natuurlijke bondgenoten tegen Stannis.
Wie is de natuurlijke bondgenoot tegen Stannis? De Lannisters vochten vroegen samen met de Baratheons ;)
Ik ben een Tukker
pi_112234443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:

En ik geloof niet dat Tyrion dood gaat. Het mag niet :'(.
Dit, het was (is?) juist een van de leukste karakters in het verhaal..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_112234597
quote:
99s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Dit, het was (is?) juist een van de leukste karakters in het verhaal..
Van een sneetje ga je niet dood hoor :')
pi_112234712
Nee dat leek me ook niet, maar van een sneetje val je ook niet (bewusteloos) op de grond lijkt me.
Dus, was het wel alleen dat sneetje op z'n wang :)
pi_112234782
quote:
99s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee dat leek me ook niet, maar van een sneetje val je ook niet (bewusteloos) op de grond lijkt me.
Dus, was het wel alleen dat sneetje op z'n wang :)
Gewoon van schrik, hij is immers ja geen krijger.

Ook al ging hij lekker met die bijl :9
pi_112234854
Ik wou zeggen, en hij kan wel mooi iemand vermoorden met alleen een schild :Y)
pi_112235059
Ik denk ff hardop he.... Je krijgt een klap van een bijl tegen je kop aan, ofwel stond je er te ver vandaan, ofwel je hebt een giga harde kop, je bent een beetje dizzy van de klap en daarnaast bloed je ook nog eens want het vlees op je kop is helaas niet zo hard als je schedel. Dan val je flauw.

Ineens sta je op een forum als FOK! als dood zijnde vanwege een wondje aan je wang (of zo).

:N
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_112235121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk ff hardop he.... Je krijgt een klap van een bijl tegen je kop aan, ofwel stond je er te ver vandaan, ofwel je hebt een giga harde kop, je bent een beetje dizzy van de klap en daarnaast bloed je ook nog eens want het vlees op je kop is helaas niet zo hard als je schedel. Dan val je flauw.

Ineens sta je op een forum als FOK! als dood zijnde vanwege een wondje aan je wang (of zo).

:N
Nee hij stapte nog net achteruit, en werd alleen door het uiterste puntje van het zwaard geraakt.
pi_112238218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Nee hij stapte nog net achteruit, en werd alleen door het uiterste puntje van het zwaard geraakt.
en volgens mij zingt zo'n zwaardpunt nog beste aardig door je hersenpan.....je zou je van minder dood schrikken.....
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:41:11 #100
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112238223
O nee, voor mijn boeken-SO voor Engels moet ik waarschijnlijk de hoofdpersonages van het eerste boek beschrijven.

Wie helpt me? Wie zijn eigenlijk de hoofdpersonages van het eerste boek?

1. Eddard
2. Jon
3. ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')