Heb je de preview van volgende aflevering gezien? Theon trekt fel van leer, geen idee tegen wie en waarover. Ik ben benieuwd of het wat is of dat ik me weer doodlach en hem niet serieus kan nemen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:41 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zal niet beweren dat Theon meer evil is dan Joffrey, maar hij maakt tenminste zijn handen vuil, in tegenstelling tot Joff die enkel laf de bevelen uitdeelt. Heeft Joffrey uberhaupt wel eens iemand vermoord?
Theon vloog er wel lekker in toen ie Ser Rodrik er van langs gaf, of dat nou groepsdruk was of niet... Gelukkig schrok ie er zelf ook van.
Ik wil maar zeggen: Theon maakte zich in rap tempo ongeliefd door acties die hij zelf ondernam, niet liet uitvoeren door anderen.![]()
Renly lijkt mij ook aardiger dan Rick Santorumquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daenerys Targaryen is niet een heks Sarah Palin.
Heb je ook posters van hem boven je bed hangen en verzucht je je voor het slapen gaan aan je Jaqen-beddengoed?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
Op mijn FoBo staan wat extra plaatjes van Jaqen Ha'ghar, voor de liefhebber heb ik ze ook nog in vol formaat in een ander online album staan.
Ik praat ook in derde persoon, heb rood haard met witte vegen er in. Loop bij iedereen "names" te hosselen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je ook posters van hem boven je bed hangen en verzucht je je voor het slapen gaan aan je Jaqen-beddengoed?
Nee, het zit veel ingewikkelder in elkaar. Zij heeft zijn naam teruggenomen in ruil voor de ontsnapping. MAAR dat betekent dat ze dus nog wel een derde naam heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:27 schreef Khaleesi het volgende:
Okee, kwijtschelden was inderdaad niet het juiste woord.
Nu de twee niet meer aan elkaar vastzitten verwacht ik dat Jaqen niet lang meer in het verhaal zal voorkomen. Pity natuurlijk, want is een schitterend personage...
[..]
Direct niet, indirect misschien wel. Jaqen kan Arya een Syrio-achtige snelcursus geven in hoe ze haar targets zo efficient mogelijk een kopje kleiner kan maken. Dit zie ik zo maar gebeuren.
Loras Tyrellquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Krekkelens het volgende:
Ik had nog een gedachte over Loras Renly die tegen Stannis vocht. Zijn vader vocht namelijk ook tegen Stannis in de slag om Storms End, en verloor uiteindelijk. Dus misschien dat dat nog een extra motivatie is.
Nice dit! Dan is Jaqen voorlopig nog niet weg!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, het zit veel ingewikkelder in elkaar. Zij heeft zijn naam teruggenomen in ruil voor de ontsnapping. MAAR dat betekent dat ze dus nog wel een derde naam heeft.
Ik denk dat het eerder is dat de Lannisters tegelijk hem de kans geven om wraak te nemen op Stannis en niet zelf de mogelijkheid hebben om de Tyrells te verkopen aan Stannis. Ze zijn de natuurlijke bondgenoten tegen Stannis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:24 schreef Krekkelens het volgende:
Ik had nog een gedachte over Loras Renly die tegen Stannis vocht. Zijn vader vocht namelijk ook tegen Stannis in de slag om Storms End, en verloor uiteindelijk. Dus misschien dat dat nog een extra motivatie is.
Wie is de natuurlijke bondgenoot tegen Stannis? De Lannisters vochten vroegen samen met de Baratheonsquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:28 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is dat de Lannisters tegelijk hem de kans geven om wraak te nemen op Stannis en niet zelf de mogelijkheid hebben om de Tyrells te verkopen aan Stannis. Ze zijn de natuurlijke bondgenoten tegen Stannis.
Dit, het was (is?) juist een van de leukste karakters in het verhaal..quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:29 schreef Viking84 het volgende:
En ik geloof niet dat Tyrion dood gaat. Het mag niet.
Van een sneetje ga je niet dood hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit, het was (is?) juist een van de leukste karakters in het verhaal..
Gewoon van schrik, hij is immers ja geen krijger.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee dat leek me ook niet, maar van een sneetje val je ook niet (bewusteloos) op de grond lijkt me.
Dus, was het wel alleen dat sneetje op z'n wang
Nee hij stapte nog net achteruit, en werd alleen door het uiterste puntje van het zwaard geraakt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk ff hardop he.... Je krijgt een klap van een bijl tegen je kop aan, ofwel stond je er te ver vandaan, ofwel je hebt een giga harde kop, je bent een beetje dizzy van de klap en daarnaast bloed je ook nog eens want het vlees op je kop is helaas niet zo hard als je schedel. Dan val je flauw.
Ineens sta je op een forum als FOK! als dood zijnde vanwege een wondje aan je wang (of zo).
en volgens mij zingt zo'n zwaardpunt nog beste aardig door je hersenpan.....je zou je van minder dood schrikken.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee hij stapte nog net achteruit, en werd alleen door het uiterste puntje van het zwaard geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |