abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112208578
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112208618
blijkbaar offtopic ofzo. Laat maar.

[ Bericht 89% gewijzigd door motorbloempje op 30-05-2012 12:12:02 ]
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 11:53:56 #3
70532 loveli
N
pi_112208823
Schopje SES?
crap in = crap out
pi_112208840
Hee Vik, welke Garmin heb jij?

Lijkt me wel tof om te tracken hoever ik precies loop, snelheid, hartslag, trainingen inprogrammeren enzo. Ik wil niet met telefoon rennen namelijk.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112209247
Mjam, salade met tomaat, komkommer, feta, bosuitje, olie & balsamico.
/nuttige lunchmededeling
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112209286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:04 schreef Phaidra het volgende:
Mjam, salade met tomaat, komkommer, feta, bosuitje, olie & balsamico.
/nuttige lunchmededeling
4 bth kipfilet/chorizo, 2 kiwi, 2x groot glas melk :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:11:29 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112209502
Chorizo, nom!

Ik had vanochtend twee sneetjes haverbrood van de bio-winkel, met belegen kaas :9 Ook goed te doen, heel ander structuurtje dan ik gewend ben maar lekker!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112209520
Mijn planning voor vandaag:
O: 2 bth notenbrood, 2 boterhammen smeerkaas, beker halfvolle melk
L: 4 bth ham, smeerkaas
T appel
D: Ik denk hollandse pot, goed stuk vlees, aardappels en sperziebonen.
S: anderhalf uur fietsen, rondje soesterberg.
T: magere kwark met blauwe bessen
pi_112209666
2 speltbth met ei en heel veel rauwkost ertussen. :9

Ik heb het boek De Voedselzandloper gekocht. Geen: brood, pasta, rijst, aardappelen, melkproducten. Wel: fruitsapjes (vers), peulvruchten, groente uiteraard en kaas. Dus geen carbs en melk, maar toch ook weer wel. Moet nog even verder lezen, maar denk niet dat het handig combineert met Urbanathlon en Mont Ventoux.
pi_112209810
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef anna82 het volgende:

Ik heb het boek De Voedselzandloper gekocht. Geen: brood, pasta, rijst, aardappelen, melkproducten. Wel: fruitsapjes (vers), peulvruchten, groente uiteraard en kaas. Dus geen carbs en melk, maar toch ook weer wel. Moet nog even verder lezen, maar denk niet dat het handig combineert met Urbanathlon en Mont Ventoux.
Mont Ventoux? klinkt als een mooie uitdaging ;) Je bent best fanatiek met wielrennen of niet?
pi_112209825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef anna82 het volgende:

Dus een beetje Paleo-achtig? Wel vlees?

En waarom sapjes ipv hele vruchten of water?

Zou je het echt overwegen om te doen?

Questions, questions :P
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 12:22:29 #12
70532 loveli
N
pi_112209895
Anna, lijkt me een leuk boek, hou ons op de hoogte!
crap in = crap out
pi_112209915
Dit lijkt me meer een boek voor jou Anna:
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112209929
voel me echt goed naar 50 km fietsen gister :)

Lijstje tot nu toe:

O= 2 beschuitjes met kaas.
T= 2 crackers.
L= soja pannenkoeken met kaas

Echt nog geen idee wat ik vanavond ga eten.

Trouwens, hoe vaak in de week, wegen jullie ongeveer?
pi_112209969
Je voelt je goed naar? Of na?

En: Groente Groente Groente!!!
pi_112210042
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit lijkt me meer een boek voor jou Anna:
[ afbeelding ]
Dat is een beter dieet :D carbs :9
pi_112210047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef xliefs. het volgende:

Lijstje tot nu toe:

T= 2 crackers.

!! Naar =/ na

Je lijstje tot nu toe klinkt veel te weinig, zeker na de inspanning van gister.
Ik weeg me eens in de 2/3 weken, verder heb ik kleding als referentie en een spiegel :).
Momenteel heb ik er niet veel aan, maar goed _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 12:27:31 #18
70532 loveli
N
pi_112210057
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef xliefs. het volgende:

Lijstje tot nu toe:

T= 2 crackers.

Da's niet echt veel voedzaam spul op je lijstje. Wat dacht je van groente + vis als D?

Afhankelijk van de batterijen van de weegschaal 2 keer per dag of eens in de 2 maanden.
crap in = crap out
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:33:35 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112210282
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:27 schreef Phaidra het volgende:

[..]

!! Naar =/ na

Je lijstje tot nu toe klinkt veel te weinig, zeker na de inspanning van gister.
Ik weeg me eens in de 2/3 weken, verder heb ik kleding als referentie en een spiegel :).
Momenteel heb ik er niet veel aan, maar goed _O-
Bwah in de basis ben je nog heel slank, je hebt alleen een extra tijdelijke uitbouw :D
pi_112210313
Poeh.. Krijg net te horen dat mijn contract wss niet wordt verlengd in augustus :{
~ Bonito La Risa ~
pi_112210343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:34 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh.. Krijg net te horen dat mijn contract wss niet wordt verlengd in augustus :{
balen! Wat voor werk doe je?

Je hebt iig wel de tijd om op zoek te gaan naar wat anders.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112210407
In een stofferingswinkel (gordijnen etc) verkopen en advies. Ja gelukkig wel ff de tijd ja. Alleen ik weet echt niet wat ik wil doen qua werk :{ Werk al vanaf m'n 16e in deze branche..

Blegh. En dat op deze zonnige dag
~ Bonito La Risa ~
pi_112210434
Waarom wordt je contract niet verlengd?
En wat weerhoudt je ervan om bij een andere stofferingswinkel te solliciteren?
Doe wat je niet durft.
pi_112210494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bwah in de basis ben je nog heel slank, je hebt alleen een extra tijdelijke uitbouw :D
O+ Ik zei van de week al tegen mijn meneer dat ik hoopte dat ik deze cijfers toch nooit op de weegschaal zou zien zonder dat ik zwanger ben :X.

En kijk nou wat ik in de mail vond net:

quote:
Beste ***,

Vandaag is Hobbes geënt en gechipt. Hij is inmiddels ook drie keer ontwormd en helemaal gezond verklaard door de dierenarts.

Het gaat prima met hem en hij is een pittig mannetje. Het hele stel speelt regelmatig buiten (nieuwe plantjes liggen allemaal plat helaas;-) maar als wij binnen zitten zijn ze ook meestal binnen.

Ik wil de kittens niet allemaal tegelijk wegdoen en ik stel voor dat jullie hem zaterdag 9 juni komen halen. Komt dat jullie uit?
*O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112210511
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom wordt je contract niet verlengd?
En wat weerhoudt je ervan om bij een andere stofferingswinkel te solliciteren?
Omdat er te weinig wordt verkocht, en bij een andere winkels is een beetje zelfde probleem, en ik weet niet of ik dit werk wel zo leuk vind om er mee door te gaan ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_112210543
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

O+ Ik zei van de week al tegen mijn meneer dat ik hoopte dat ik deze cijfers toch nooit op de weegschaal zou zien zonder dat ik zwanger ben :X.

[..]

*O* *O* *O*
*O* *O* Leuk kittens
~ Bonito La Risa ~
pi_112210597
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:36 schreef Mixende_match het volgende:
In een stofferingswinkel (gordijnen etc) verkopen en advies. Ja gelukkig wel ff de tijd ja. Alleen ik weet echt niet wat ik wil doen qua werk :{ Werk al vanaf m'n 16e in deze branche..

He getsie :{. Dat zijn nooit leuke berichten.
Wat heb je voor opleiding gedaan? Zou je iets anders willen? Is er de mogelijkheid om nu een ander pad in te slaan met eventueel een nieuwe studie? Dit is dan wel de uitgelezen kans... Hopelijk vind je snel iets anders :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112210618
quote:

[..]

[..]

*O* *O* *O*
*O*
pi_112210649
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Omdat er te weinig wordt verkocht, en bij een andere winkels is een beetje zelfde probleem, en ik weet niet of ik dit werk wel zo leuk vind om er mee door te gaan ;)
He, wat vervelend! Hopelijk kan je snel wat anders vinden.
pi_112210673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:34 schreef Mixende_match het volgende:
Meh, dikke crap! Mgoed, gelukkig even de tijd om je te oriënteren. Een vriendin van mij heeft ook pas te horen gekregen dat ze ontslagen wordt (was een vast contact, maar slechte bedrijfsresultaten, etc), en zij heeft zoiets van: ik zie het gewoon als een nieuwe kans. Raam gaat dicht, deur gaat open, zoiets. Hoop dat het voor jou ook zo werkt! :*
pi_112210691
Hoera voor Phaidra's kitten! *O*
pi_112210787
Meh, M_M :{
Affiniteit met andere branches? Verkoper is verkoper en als je zelf belangstelling ergens in hebt moet dat lukken! ^O^
quote:

[..]

[..]

*O* *O* *O*
* hopelijk zelfde weekend ophalen boks * *O*
Straks 7e week wachten op meubels, maar nog geen datum bekend.
Klussen schiet gelukkig wel op :)
Bij jullie ook beetje, Coco?

[ Bericht 4% gewijzigd door V1z0R op 30-05-2012 12:53:19 ]
pi_112211085
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Affiniteit met andere branches? Verkoper is verkoper en als je zelf belangstelling ergens in hebt moet dat lukken! ^O^

[..]

Jeej *O*

Ach, als je nog geen meubels hebt, kan Chloe ook nog niets stukmaken ;).
Fijn dat het een beetje opschiet verder! Krijgen we binnenkort wat fotootjes te zien?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112211310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef Novem het volgende:

[..]

Dus een beetje Paleo-achtig? Wel vlees?

En waarom sapjes ipv hele vruchten of water?

Zou je het echt overwegen om te doen?

Questions, questions :P
Nee, ik overweeg het eigenlijk helemaal niet. Ik beluisterde een interview met de schrijver op de radio en het leek me interessant om het boek te lezen ivm de anti-verouderings theorien (en dan niet rimpels maar veroudering van je lichaam/ingewanden etc, voorkomen van kanker/alzheimer). Al doorbladerend krijg ik het idee dat het wel meer op afvallen toegespitst is (want dat verkoopt) dus dat is een beetje jammer.
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:02:42 #35
70532 loveli
N
pi_112211343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:36 schreef Mixende_match het volgende:

Crap, wel netjes dat ze het zo vroeg zeggen ipv je tot de laatste dag in onzekerheid te laten.

Heb je nog een gratis gordijntip voor Phaidra? :+
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:03:37 #36
70532 loveli
N
pi_112211376
quote:
Lattebodem + matras op bierkratten als bed, plank op bierkratten als tafel, bierkrat als kruk?
crap in = crap out
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:04:08 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112211394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef Novem het volgende:
Hee Vik, welke Garmin heb jij?

Lijkt me wel tof om te tracken hoever ik precies loop, snelheid, hartslag, trainingen inprogrammeren enzo. Ik wil niet met telefoon rennen namelijk.
205, maar die is er niet meer, volgens mij.

110 is het instapmodel, maar met de 210 kun je weer meer (intervaltraining instellen bijvoorbeeld).
Niet meer actief op Fok!
pi_112211416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef the85mc het volgende:

[..]

Mont Ventoux? klinkt als een mooie uitdaging ;) Je bent best fanatiek met wielrennen of niet?
Ik zou wel iets fanatieker mogen zijn :D Vooralsnog zie ik er als een berg (haha, ik zei berg :')) tegenop!
pi_112211424
quote:

[..]

Kittens! O+

Ja, hier gaat 't wel ok :) Kamers boven zijn nu allemaal zo goed als af, alleen moeten we nog alles gaan omzetten weer. Plus, hebben een kast uitgezocht bij de IKEA, die moeten Kees en Martijn zsm even halen, kunnen we daarna beginnen met inrichten.

Inmiddels is Kees begonnen aan de overloop, trap en gang (nieuwe vloer overloop, nieuwe bekleding trap, boven & beneden muren opnieuw stucen en verven, boven & beneden nieuw plafond). Daarna gaan we door naar de huiskamer (plafonds/muren) en daarna nog een nieuwe vloer beneden (maar daar moeten we eerst weer een beetje voor sparen :+).

Balen dat je zo lang moet wachten op je meubels! :*
pi_112211465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

205, maar die is er niet meer, volgens mij.

110 is het instapmodel, maar met de 210 kun je weer meer (intervaltraining instellen bijvoorbeeld).
Ik weet niet waarom, maar toen ik dit las, dacht ik dat het over Peugeots ging...
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:06:51 #41
70532 loveli
N
pi_112211505
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
daarna nog een nieuwe vloer beneden (maar daar moeten we eerst weer een beetje voor sparen :+).
Heb de mijne van MP, houten vloer voor +/- 20 euro de meter.
crap in = crap out
pi_112211517
Oh, het wordt trouwens een ENORME kast O+ Althans, voor wat ik gewend ben :+ 2,5m breed, 2,36m hoog. En veel lades, vakken, stangen en broekrekken O+ *O*
pi_112211534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb de mijne van MP, houten vloer voor +/- 20 euro de meter.
We willen graag grind, beneden. Daar gaat op dit moment tenminste onze voorkeur naar uit.
pi_112211579
Thx ya'll voor de moed O+

Ik ga t even laten bezinken, ik weet niet of ik hetzelfde wil gaan doen, of wat anders. Een studie volgen zit er financieel niet in. Om die reden wil ik ook gelijk aan de slag zodra mijn contract af is gelopen.

Ben nog jong (22) dus er zit vast wel wat tussen de vacature's. Mijn baas is zelfs voor mij aan t kijken ;)
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:10:36 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112211674
Balen, MM! Hoop dat je snel wat anders vindt.

Wat Vizor zegt: verkoper = verkoper :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112211677
Komende dinsdag weer een BBQ van mn studenten. Vind het zo lief dat ze mij uitnodigen O+
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:10:41 #47
70532 loveli
N
pi_112211681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

We willen graag grind, beneden. Daar gaat op dit moment tenminste onze voorkeur naar uit.
Wow. Hoe hou je dat schoon? En mijn moeder zou zeggen: neem vloerbedekking, dan valt je kind ten minste zacht.
M'n pa had een mooie zandstenen vloer in de gang, nog steeds eigenlijk, hij is nog als nieuw omdat er al meer dan 35 jaar vloerbedekking op ligt.
crap in = crap out
pi_112211685
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zou wel iets fanatieker mogen zijn :D Vooralsnog zie ik er als een berg (haha, ik zei berg :')) tegenop!
Mooi woordgrapje :P Hoe vaak train je? En train je specifiek op snelheid, kracht ofzo? Of is het uren maken?
Ik had laatst ergens een excel bestand en daarmee kon je je vermogen uitrekenen. Best leuk om eens te doen.
pi_112211765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Wow. Hoe hou je dat schoon? En mijn moeder zou zeggen: neem vloerbedekking, dan valt je kind ten minste zacht.
M'n pa had een mooie zandstenen vloer in de gang, nog steeds eigenlijk, hij is nog als nieuw omdat er al meer dan 35 jaar vloerbedekking op ligt.
Met dubbele sealing. Anders komen de kattenharen er ook tussen :') Dat is meteen ook waarom er geen vloerbedekking gaat komen :+
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:12:45 #50
70532 loveli
N
pi_112211777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:08 schreef Mixende_match het volgende:
Een studie volgen zit er financieel niet in.
Zeker weten? ALs je jong bent gaat dat makkelijker dan wanneer je ouder wordt. 's Ochtends/weekend bij de IKEA werken en rest van de dag studeren niet een plan?
crap in = crap out
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:13:20 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112211813
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Komende dinsdag weer een BBQ van mn studenten. Vind het zo lief dat ze mij uitnodigen O+
Daar staat dan wel iets tegenover hè? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112211834
M_M, maat van me werkt bij Praxis en volgt opleiding tot vestigingsmanager, bij zulke bedrijven zou je dus evt. opleiding betaald kunnen krijgen.

:o Die kleine van jullie komt in een compleet nieuw huis!
Trappen bekleden :{ rotwerk }:|
Maar hopen dat je dan niet in die kast verdwaald, Coco :D
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar toen ik dit las, dacht ik dat het over Peugeots ging...
:D ik ook, maar ik heb dan ook een 205 gehad :+
pi_112211850
quote:
12s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar staat dan wel iets tegenover hè? :P.
Mijn enerverende gezelschap en entertainend vermogen, denk ik tenminste.

:+
pi_112211927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef V1z0R het volgende:
M_M, maat van me werkt bij Praxis en volgt opleiding tot vestigingsmanager, bij zulke bedrijven zou je dus evt. opleiding betaald kunnen krijgen.

:o Die kleine van jullie komt in een compleet nieuw huis!
Trappen bekleden :{ rotwerk }:|
Maar hopen dat je dan niet in die kast verdwaald, Coco :D

[..]

:D ik ook, maar ik heb dan ook een 205 gehad :+
Ja, we hebben straks bijna alles nieuw gemaakt. Behalve de wc (en de badkamer is ook al een jaar of twee oud, inmiddels :P). Alleen moeten we dan nog steeds de tuin (aka vuilnisbelt) en onze zolder (hebben vaste trap, dus dat wordt ooit onze slaapkamer met dakkapel) en kelder (huis is volledig onderkelderd, daar kunnen we ook nog wel eens iets van maken).

Dus. Voorlopig zijn we nog niet echt klaar :+
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:16:50 #55
70532 loveli
N
pi_112211962
Poolbiljart + bar in de kelder :Y
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:17:11 #56
70532 loveli
N
pi_112211975
Benen gezelfbruind, teennagels gelakt, tijd om wat te gaan doen.
crap in = crap out
pi_112212224
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, we hebben straks bijna alles nieuw gemaakt. Behalve de wc (en de badkamer is ook al een jaar of twee oud, inmiddels :P). Alleen moeten we dan nog steeds de tuin (aka vuilnisbelt) en onze zolder (hebben vaste trap, dus dat wordt ooit onze slaapkamer met dakkapel) en kelder (huis is volledig onderkelderd, daar kunnen we ook nog wel eens iets van maken).

Dus. Voorlopig zijn we nog niet echt klaar :+
Wat loveli zegt maar dan -pool :P
Zit je op zolder dan niet met de warmte? Heb persoonlijk een hekel aan te warme slaapkamer...

Maar dat klinkt inderdaad als nog een beste klus! Gelukkig is er Kees :)
pi_112212345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat loveli zegt maar dan -pool :P
Zit je op zolder dan niet met de warmte? Heb persoonlijk een hekel aan te warme slaapkamer...

Maar dat klinkt inderdaad als nog een beste klus! Gelukkig is er Kees :)
Oh, zolderkamer mét airco, dan wel :P
pi_112212395
Airco :+ (lees wel mee maar hang in de wacht vandaag :P)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:28:15 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112212538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mijn enerverende gezelschap en entertainend vermogen, denk ik tenminste.

Ik zat eigenlijk aan matsen bij afwezigheid e.d. te denken :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112212619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zat eigenlijk aan matsen bij afwezigheid e.d. te denken :+.
Ik heb geen aanwezigheidsplicht, dus daar hoeven ze zich toch niet druk over te maken :P

En volgens mij weten ze inmiddels wel dat ik misschien wel leuk/aardig/chill/goed ben, maar ook streng/rechtvaardig :+

Dus ik houd het gewoon op mijn geweldige gezelschap :+ O+
pi_112212661
Ohai! Henk ik zit mobiel dus kan even niet je DM lezen, vanavond!

Ik hou er van dat ze hier vragen of je een koffie na de maaltijd wil, dan kan je dat vast krijgen op een bonnetje en kan je zo die koffie ophalen!
pi_112212706
Mijn L is trouwens salade met linzen en een gepocheerd ei, en een bak yoghurt met vers fruit :9
pi_112212736
8)7
Maar ik ben erg zuinig als het daarop aankomt :@ Dus zou kelder juist als slaapkamer doen :D

Ieuhw! Ik vind koffie na het eten wel zo smerig :X Borrel :9 maar koffie :N
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:34:48 #65
70532 loveli
N
pi_112212842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Maar ik ben erg zuinig als het daarop aankomt :@ Dus zou kelder juist als slaapkamer doen :D
Weet je hoe zwaar het voor Kees is om zo'n tafel naar zolder te sjouwen?
crap in = crap out
pi_112212871
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef Perruche het volgende:
Mijn L is trouwens salade met linzen en een gepocheerd ei, en een bak yoghurt met vers fruit :9
Lekker :9

En koffie na het eten is ook :9 Lekker espressootje als ik buiten de deur eet, of gewoon koffie verkeerd thuis en dan lekkere extra pure chocola erbij :9
pi_112212913
quote:
8)7

Kwestie van de juiste koffie kiezen :9
pi_112213212
Jajaja lalala lekker weer zeg!

ik moest lachen toen ik las dat in dieet iemand had 'hard' gelopen; 5 km in 50 minuten :@
pi_112213288
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef Perruche het volgende:

ik moest lachen toen ik las dat in dieet iemand had 'hard' gelopen; 5 km in 50 minuten :@
:D Dat is inderdaad wel een beetje grappig :@
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:44:34 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112213292
quote:

Lachen is niet lief, maar ik liep na mijn blessure de eerste keer 5 km in 40 minuten en dat was 7,5 km/u, dus dat kun je niet echt hardlopen meer noemen idd :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_112213304
Zo snel wandel ik :D

Maar goed, mag niet oordelen, ren zelf ook fucking langzaam :P
pi_112213342
Bewegen is bewegen!!
pi_112213385
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef conleche het volgende:
Bewegen is bewegen!!
True! Maar zeg dan dat je gelopen hebt.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:46:57 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112213386
Pomptiedom.

Kitten-nieuws *O* Verbouwde huisjes-nieuws *O*

M_M nieuws -O- Wel mooi even de tijd om je te oriënteren op een nieuwe weg! :Y Lekker op zoek, wie weet kom je een toffere baan tegen dan je had!

quote:

Foei! Laat ons trage hardlopers (al dan niet met korte pootjes) lekker doorhobbelen }:|

Ik doe iig nog geen 5 km. Maak wel een renbeweging trouwens, da's toch anders dan (snel)wandelen.
pi_112213401
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lachen is niet lief, maar ik liep na mijn blessure de eerste keer 5 km in 40 minuten en dat was 7,5 km/u, dus dat kun je niet echt hardlopen meer noemen idd :@.
Maar toen had je waarschijnlijk wél nog een betere conditie en een lager gewicht. Dat scheelt een hoop hoor!

Ik weet niet of ik zelf veel harder zou gaan eerlijk gezegd :+ Daarbij, wat co zegt, bewegen is bewegen! :)
pi_112213450
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Nou, de beweging zelf is volgens mij een stuk intensiever dan lopen ('hardlopen' vs 'lopen', bedoel ik, ongeacht de kilometers die je maakt. Niet?)
pi_112213511
Ik ben benieuwd hoelang ik doe over 5km, nooit geklokt, maar ik gok zomaar een minuut of 35/40 :D En dat is zonder wandelpauzes, dus gewoon lekker langzaam joggen en dat noem ik gewoon hardlopen of joggen of rennen hoor, niet lopen.
Ik moet denk ik eens aan mijn snelheid gaan werken :D
pi_112213531
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:45 schreef conleche het volgende:
Bewegen is bewegen!!
^^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112213562
Ik vond het 'hard' wel grappig. Veel mensen wandelen zo Snel, of sneller nog.

En ik ren ook niet Snel hoor, en ik juich iedere vorm van beweging toe! maar goedjullie begrijpen me we'll.

Ik Ga eens buiten kijken :)
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:51:37 #80
70532 loveli
N
pi_112213581
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foei! Laat ons trage hardlopers (al dan niet met korte pootjes) lekker doorhobbelen }:|

Ik doe iig nog geen 5 km. Maak wel een renbeweging trouwens, da's toch anders dan (snel)wandelen.
QFT
crap in = crap out
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:51:45 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112213583
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:49 schreef Novem het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang ik doe over 5km, nooit geklokt, maar ik gok zomaar een minuut of 35/40 :D En dat is zonder wandelpauzes, dus gewoon lekker langzaam joggen en dat noem ik gewoon hardlopen of joggen of rennen hoor, niet lopen.
Ik moet denk ik eens aan mijn snelheid gaan werken :D
Pfff al die hardloopgoeroes zeggen toch 'eerst conditie, dan snelheid', oids! :Y Ik rende/wandelde laatst 4,3 km in 36 minuten ofzo. Geen idee hoe snel ik dan 5 km zou rennen zonder wandelen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:51:48 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112213585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Maar toen had je waarschijnlijk wél nog een betere conditie en een lager gewicht. Dat scheelt een hoop hoor!

Ik weet niet of ik zelf veel harder zou gaan eerlijk gezegd :+ Daarbij, wat co zegt, bewegen is bewegen! :)
7,5 km/u is behoorlijk traag hoor. Zie vanaf 7 km/u wel eens langskomen als beginnerstempo in het hardlooptopic.

Maar goed, volgens het boekje moet je je langste duurlopen ook met een snelheid van amper meer dan snelwandelen afleggen, dus dat doen ze wel goed :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112213587
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Zo snel kan ik toch echt niet lopen hoor (en volgens mij zijn mijn benen nou ook niet echt kort...)
Dan is het meer snelwandelen :D
pi_112213609
Wil jou wel eens vaart zien maken met 40kg extra, Perr :P
Maar serieus, veel gewicht in beweging brengen en laten stoppen kost immens veel energie en kracht.

Smaken verschillen :P Gelukkig hebben de meeste restaurants ook wel een lekkere wodka of whisky :9
Is ook meer het opbulken van de koffie wat me zo tegenstaat :@ Ik weet het... rustiger eten...
pi_112213688
quote:
8)7

Zuinig? Mbt wat?
pi_112213724
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, de beweging zelf is volgens mij een stuk intensiever dan lopen ('hardlopen' vs 'lopen', bedoel ik, ongeacht de kilometers die je maakt. Niet?)
Ja, maar hier gaat het volgens mij om de definitie van hardlopen. Officieel doe je op dat tempo aan wandelen, dus gaat het om de beweging lopen en niet om hardlopen. Of begrijp ik je nu verkeerd? :')

Natuurlijk weet ik wel dat het voor een zwaarder iemand zwaar is om te bewegen, maar als je echt hard loopt op dat tempo ben je: of aan het wandelen of aan het hardlopen met heel veel wandelmomenten er tussen.
pi_112213732
Random hoofdletters FTW :')
pi_112213749
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:55 schreef Perruche het volgende:
Random hoofdletters FTW :')
Breezert! :D
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:55:56 #89
70532 loveli
N
pi_112213765
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef An24 het volgende:
Ja, maar hier gaat het volgens mij om de definitie van hardlopen. Officieel doe je op dat tempo aan wandelen, dus gaat het om de beweging lopen en niet om hardlopen. Of begrijp ik je nu verkeerd? :')
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Komen je voeten tegelijk los van de grond, dan is het rennen, ook al doe je het met 2 km/h.
crap in = crap out
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:57:06 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112213812
Er zijn ook mensen die het vanaf 10 km/u pas hardlopen noemen (en alles daaronder joggen of wandelen), dus wat is de definitie van hardlopen precies?
Niet meer actief op Fok!
pi_112213822
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik wel dat het voor een zwaarder iemand zwaar is om te bewegen, maar als je echt hard loopt op dat tempo ben je: of aan het wandelen of aan het hardlopen met heel veel wandelmomenten er tussen.
Ehrm, nee, bedoel gewoon dat 5km/u wandelen vs 5km/u 'hard'lopen volgens mij toch wel verschil uitmaakt door puur de beweging zelf. Althans, zo stel ik me dat voor :+ Plus, dat is wel idd netjes doorlopen en niet wandelen.

Dus denk zelf dat je beter op zo'n tempo kunt 'hard'lopen, omdat je daar toch meer conditie mee opbouwt. Maar ik ben een leek he, dus weet 't niet zeker :+
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:58:10 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112213856
Ik ga vanavond ook lekker lopen met kaktempo van 7,5 km/u O+. Als het niet nog trager is.
Niet meer actief op Fok!
pi_112213859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je het verkeerd. Komen je voeten tegelijk los van de grond, dan is het rennen, ook al doe je het met 2 km/h.
Dat noem ik meer springen :')

Nee flauw grapje, maar daar komt het wel op neer. Met 2 km pu maak je echt niet voldoende snelheid om vooruit te komen. Maar goed /mierengeneuk
pi_112213862
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ehrm, nee, bedoel gewoon dat 5km/u wandelen vs 5km/u 'hard'lopen volgens mij toch wel verschil uitmaakt door puur de beweging zelf. Althans, zo stel ik me dat voor :+ Plus, dat is wel idd netjes doorlopen en niet wandelen.

Dus denk zelf dat je beter op zo'n tempo kunt 'hard'lopen, omdat je daar toch meer conditie mee opbouwt. Maar ik ben een leek he, dus weet 't niet zeker :+
Oh, loveli verwoordt het eigenlijk heel handig :D Thx loveli.

(en doordat je voeten idd tegelijk van de grond komen, andere beweging dus, denk ik dat het intensiever is).
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 13:58:31 #95
70532 loveli
N
pi_112213872
Spelregel snelwandelen = altijd 1 voet aan de grond. Lijkt me dat dat een handige definitie is van wandelen. Geen voet op de grond = vliegen, zo nu en dan 1 = (hard)lopen*.

*afhankelijk van het tempo :+
crap in = crap out
pi_112213890
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
Spelregel snelwandelen = altijd 1 voet aan de grond. Lijkt me dat dat een handige definitie is van wandelen. Geen voet op de grond = vliegen, zo nu en dan 1 = (hard)lopen*.

:') O+
pi_112213913
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zuinig? Mbt wat?
Energiekosten...
Ik zou dus niet een ruimte gaan willen koelen als ik een ruimte heb die al koel zat is. :)
pi_112213922
Als ik doorwandel loop ik 5 km per uur. Dus dan is 5 km per 50 minuten toch wel sneller. Het is misschien niet supersnel, maar ik neem aan dat ze net begint en je kan het ook zo bekijken: ipv 25/30 minuten is ze nu veel meer tijd aan het bewegen!
pi_112213941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:58 schreef loveli het volgende:

pi_112213978
Oh als ik toch zou kunnen vliegen!! O+ In mijn droom doe ik het af en toe en dat voelt wel zo lekker!!!
pi_112214006
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:59 schreef conleche het volgende:
Als ik doorwandel loop ik 5 km per uur. Dus dan is 5 km per 50 minuten toch wel sneller. Het is misschien niet supersnel, maar ik neem aan dat ze net begint en je kan het ook zo bekijken: ipv 25/30 minuten is ze nu veel meer tijd aan het bewegen!
Plus erbij dat accelereren meer kracht kost dan een gelijk tempo erin houden.
pi_112214016
Sorry voor de spelling! haha,

Ja, tot nu toe nog weinig, maar heb ook echt nog niets gedaan.. minimaal 500 gram groente komt er straks bij met het avondeten! Vis vind ik echt een leuk idee, maar ik krijg het echt niet naar binnen.

Oke ik weeg in verhouding tot jullie wel vaak, het is bij mij een gewoonte wanneer ik thuis ben, het ochtends te doen..
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:02:01 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112214017
Ik vind de 'renbeweging' ook veeeel vermoeiender voor gewrichten/knietjes :Y Dan voel ik ze wel, bij wandelen voel ik gewoon niks, wandelen gaat primadeluxe makkelijk :P

Maar goed, wellicht moet ik me ook niet aangesproken voelen ofzo :') :+
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:03:17 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112214070
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef conleche het volgende:
Oh als ik toch zou kunnen vliegen!! O+ In mijn droom doe ik het af en toe en dat voelt wel zo lekker!!!
Ik vroeger ook :D En dan werd ik wakker en had het zo echt geleken dat ik ervan overtuigd was het best te kunnen als ik een aanloopje nam, dus was ik aanloopjes aan het nemen in de huiskamer, afgewisseld met sprongetjes en kleine teleurstelling :')

Ik herinner me echt heel nuttige dingen oO<
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:05:17 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112214143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind de 'renbeweging' ook veeeel vermoeiender voor gewrichten/knietjes :Y Dan voel ik ze wel, bij wandelen voel ik gewoon niks, wandelen gaat primadeluxe makkelijk :P

Maar goed, wellicht moet ik me ook niet aangesproken voelen ofzo :') :+
Ja, met de renbeweging kom je met klappen neer, zelfs als je langzaam loopt :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_112214157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vroeger ook :D En dan werd ik wakker en had het zo echt geleken dat ik ervan overtuigd was het best te kunnen als ik een aanloopje nam, dus was ik aanloopjes aan het nemen in de huiskamer, afgewisseld met sprongetjes en kleine teleurstelling :')

Ik herinner me echt heel nuttige dingen oO<
Toen ik 4 was ben ik van het fietsenhok gevlogen, omdat ik dacht dat ik dat kon. Gelukkig was er een zandbak onder. :') Ik kon geloof ik een minuut niet ademen, aangezien ik plat op mijn borst terecht kwam.
pi_112214200
_O- :@ :'( :D :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:08:25 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112214290
:D.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:08:30 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112214296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Toen ik 4 was ben ik van het fietsenhok gevlogen, omdat ik dacht dat ik dat kon. Gelukkig was er een zandbak onder. :') Ik kon geloof ik een minuut niet ademen, aangezien ik plat op mijn borst terecht kwam.
Ouch :D

Like all dreamers, I mistook disenchantment for truth. Is er dan toch hoop? :+
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 14:09:28 #110
70532 loveli
N
pi_112214324
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef xliefs. het volgende:
Sorry voor de spelling! haha,

Ja, tot nu toe nog weinig, maar heb ook echt nog niets gedaan.. minimaal 500 gram groente komt er straks bij met het avondeten! Vis vind ik echt een leuk idee, maar ik krijg het echt niet naar binnen.

Oke ik weeg in verhouding tot jullie wel vaak, het is bij mij een gewoonte wanneer ik thuis ben, het ochtends te doen..
Tonijn? Smaakt niet naar vis.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 14:10:06 #111
70532 loveli
N
pi_112214350
quote:

[..]

_O_ O+
crap in = crap out
pi_112214445
quote:

[..]

:D O+
pi_112214550
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Tonijn? Smaakt niet naar vis.
Vind je? Ik vind het wel duidelijk naar vis smaken en ruiken.

Ik hou wel van vis, maar ik denk niet dat een vishater tonijn als niet vissig ziet.
pi_112214621
Inktvis? Dat is niet echt 'vissig'...
pi_112214636
Ik at de laatste jaren nooit vis, vond het niet lekker. Ben begonnen met tonijn, dat lijkt nog het meest op vlees. Nu eet ik bijna alle vis, alleen zalm vind ik niet zo lekker.
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 14:18:25 #116
70532 loveli
N
pi_112214699
Toastjes met nutella. What am I thinking?
/gezond verstand kapot
crap in = crap out
pi_112214756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef loveli het volgende:
Toastjes met nutella. What am I thinking?
/gezond verstand kapot
waar is je brood?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112214781
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef the85mc het volgende:
Ik at de laatste jaren nooit vis, vond het niet lekker. Ben begonnen met tonijn, dat lijkt nog het meest op vlees. Nu eet ik bijna alle vis, alleen zalm vind ik niet zo lekker.
Grappig. Ik ben gek op veel vissoorten, maar bijv. Gebakken tonijn vind ik ranzig. Tonijn eet ik dus alleen rauw.
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 14:20:16 #119
70532 loveli
N
pi_112214788
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

waar is je brood?
In de natuurwinkel 10 km verderop. De groene ligt in de kliko.
crap in = crap out
pi_112214850
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

:')
pi_112214877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Zorg dat er altijd brood in je vriezer ligt! :) En groente. En vlees en vis.
Kun je altijd wat eten. O+
Doe wat je niet durft.
pi_112215023
Ik vind gebakken tonijn wel echt lekker, maar dan moet het maar nét gaar zijn. Anders is het droge meuk. Ik ben wel dol op zalm en dan vooral de alufolieversie. Dan smelt het echt op je tong. :9

En Li: dan kan je net zo goed Guylian kopen. Nutella is zo'n beetje de vulling daarvan. :+
pi_112215115
Oops, I dropped a bomb :')

Net een broek aan, maat 40 veeeeeeel te groot, maat 38 veeeeeeel te Klein, wat moet je daar nu mee!
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 14:27:07 #124
70532 loveli
N
pi_112215128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik eet sinds ik verhuisd ben nauwelijks nog brood. Ontbijten deed ik de laatste tijd met kwark, dat wordt binnenkort weer havermout. De rest heb ik wel in de vriezer/koelkast.

En nee dank je, Co.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 14:29:56 #125
70532 loveli
N
pi_112215262
Met maat 40 naar de Gouden Schaar.
crap in = crap out
pi_112215267
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:
Oops, I dropped a bomb :')

Net een broek aan, maat 40 veeeeeeel te groot, maat 38 veeeeeeel te Klein, wat moet je daar nu mee!
Welkom in de wondere wereld van de kledingmaten.
Probeer eens een andere maat 38? Misschien past die wel.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik eet sinds ik verhuisd ben nauwelijks nog brood. Ontbijten deed ik de laatste tijd met kwark, dat wordt binnenkort weer havermout. De rest heb ik wel in de vriezer/koelkast.

En nee dank je, Co.
Havermout! O+ Ik hou van havermout. O+
Toastjes met nutella klinkt smerig trouwens, maar dat kan ook aan mij liggen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_112215280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

^^ brood in de vriezer is zo fijn. Helemaal als je het zelf gebakken hebt. Moet je alleen niet vergeten om het te snijden voor het de vriezer in gaat. / blonde actie :')
pi_112215362
Nutella :9

Omdat ik nog in de bus zit een lijstje update:

O: havermout met sojamelk en rozijntjes
T: vth Ei, klein zoet broodje
L: salade met gepocheerd ei, rode linzen en dressing, bak yoghurt met vers fruit, koffie
T: Dubbele bth pindakaas/komkommer
T: nog iets onderweg, wegen laat thuis
S: evy 26 of Bodypump. -ndien 2vy eet ik erna nog tomaat en mozarella salade, indien pump ervoor.
pi_112215425
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef loveli het volgende:
Met maat 40 naar de Gouden Schaar.
Nee hoorr, was superduur, dan mag ie gelijk goedzitten. Met goedkope broeken doe ik dat we'll.

Hij was echt VEEL te groot, niet alleen bij de taille. Ik Ben bovendien al weg ;)
pi_112215519
Oh en henk, die 38 was echt VEEL te Klein. Misschien over een paar maanden ;)

Ik zou trouwens nutella liever zo eten dan met toastjes.

Oh en ik heb O+ roze O+ nagellak!
pi_112215548
4 op een rij :7
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:36:46 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112215584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:

Roze nagellak _O_.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:37:23 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112215620
Volgende week maar weer eens opdoen. Nagels beginnen nu weer een beetje mooi te worden na afgekloven te zijn in de hardloopstress van vorige week :').
Niet meer actief op Fok!
pi_112215823
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:

Dat klinkt bijna alsof er een verkeerd label inzit ofzo. :D

Roze nagellak is tof! Ik heb nu rood/oranje nagellak op mn tenen. Met glitters. B-)
Volgende keer doe ik ook roze. O+
Doe wat je niet durft.
pi_112216141
Ik heb het laten doen :@ decadent he! In de pauze :')
pi_112216181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het laten doen :@ decadent he! In de pauze :')
je vakantiegeld is zeker binnen ;)
pi_112216230
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je vakantiegeld is zeker binnen ;)
Was het maar zo, wij krijgen 12x per jaar vakantiegeld.
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:56:33 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112216489
Lalala!

O: twee sneetjes havervloerbrood met belegen kaas, een latte
T: twee glazen groene smoothie sla, banaan en kiwi
T: sneetje havervloerbrood met kipkerrie
L: twee sneetjes weer hetzelfde brood met ehh ik denk kipkaasworst
T: aardbeitjes en druiven
T: ?
D: kleine portie rijst met geroerbakte groenten (kool, paprika, nog wat spul), satesaus en kipfilet
pi_112216898
Roze teennagels meldt!
pi_112217487
Chocolade cashews melden zich!
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:18:04 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112217534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef Ml-etje het volgende:
Chocolade cashews melden zich!
Laat die zich even bij mij melden :9 :+
pi_112217770
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*bakje doorgeeft.
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:26:20 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112218063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*bakje doorgeeft.
:9 O+

Digitaal snoepen mag gelukkig wel als je 'op dieet' bent :+
pi_112218462
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:9 O+

Digitaal snoepen mag gelukkig wel als je 'op dieet' bent :+
_O- ik ben al misselijk van het niet digitaal snoepen dus ik geef het op.
Nu heb ik hartige trek :')
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:34:33 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112218547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- ik ben al misselijk van het niet digitaal snoepen dus ik geef het op.
Nu heb ik hartige trek :')
*bakje chipjes aanreikt*
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:45:36 #146
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112219223
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oeh, en bij mij O+

Ofnee, doe maar niet... Vanmiddag al slecht geluncht en nog steeds m'n appel niet op..

Ik heb smurfen blauw op mijn teennagels, en groen/blauwig op mijn nagels O+
~ Bonito La Risa ~
pi_112220506
Blij de digitale snoepronde gemist te hebben, want nu al klaar met werk vandaag. Dat betekent vroeg naar de sportschool en vanavond lekker chillen *O*
pi_112220692
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef An24 het volgende:
Blij de digitale snoepronde gemist te hebben, want nu al klaar met werk vandaag. Dat betekent vroeg naar de sportschool en vanavond lekker chillen *O*
Nice! Ben er ook wel zat van dus ga zo eens een lijstje maken met To do dingen voor vrijdag :+
pi_112220924
Ohai!

Whappa laatster meeting en bam :7
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:21:30 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112221434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef the85mc het volgende:
Datte

En beweging is beweging... Zijn er nog genoeg die uberhaupt niks doen...

LIjst:
O: kwark/vla/rabarber
T's: tomaat, 2 appels, cup a soup champignon, rauwe wortels (250 gr), oranjekoek met slagroom :9
L: boterham gegrild tonijn, 2 boterhammen met gegrild tartaar, ui en curry, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: peer, augurk met ham, blokje choco, paar dropjes, zoute stokjes
D: Witlof ovenschotel met voor ons tweeen: 2 kg witlof, 300 gr ham, 400 gr kaas, 2 eieren. Tagliatelle met room en kruiden
T: schaaltje rabarber
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:23:08 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112221525
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Whappa laatster meeting en bam :7
En nu in normaal Nederlands?
Niet meer actief op Fok!
pi_112221814
Whappa = whatsapp pa
Laatster = laat Sterretje
Meeting = mee trainen in Nieuw Guinnea
en = en
Bam = Tofik Dibi slaan
pi_112222213
Goed ik krijg net een kluis met geld aangereikt, winkelen iemand?
pi_112222230
Een middagje met een 13 jarige in t zwembad is een stuk vermoeiender dan ik dacht :') daarbij ook al ruim 1,5 uur fietsen erop zitten. Zometeen nog een half uur en dan nog sportschool. Heb gelukkig tijd om nog even wat nootjes te snacken thuis...
Be someone that makes you happy
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:36:06 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112222258
Okee, ben echt te oud geworden :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112222359
Kinderen zijn best vermoeiend ja :D had gistermiddag ineens een 1,5 jarig hummeltje om op te passen, poe hé!

Wattist Uniek?
pi_112222426
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:28 schreef V1z0R het volgende:
Whappa = whatsapp pa
en = en
Bam = Tofik Dibi slaan
:D Je vergat de :7
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:41:23 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112222605
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:28 schreef V1z0R het volgende:
Whappa = whatsapp pa
en = en
Bam = Tofik Dibi slaan
_O-
Niet meer actief op Fok!
pi_112222861
Roze nagellak O+. Morgenavond heb ik een afspraak voor manicure en pedicure. Dat laatste is echt wel nodig nu ik er zelf niet meer bij kan :').

Goed nieuws over de dakkapel, vers van de pers: 12 juli komt 'ie *O*.

En in plaats van een bakje ijs heb ik een kiwi gegeten. En een plakje fricandeau. Wel vanmorgen bij de koffie al stukjes milka chocoswing naar binnen gewerkt :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112223281
Wat fijn Phaidra! *O*
Doe wat je niet durft.
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:54:10 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112223373
Goed nieuws Phaidra *O*

Te oud? Nou ik whatapp nog niet eens :')

Topchef kijken
pi_112223470
*O* dat doen wel meer mensen niet Uniek :D
pi_112224861
Haha viz ik moest lachen :D
De correcte vertaling moest zijn; Hehe, laatste vergadering en dan klaar. Alhoewel het niet echt vergaderingen zijn :P
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 17:32:27 #164
70532 loveli
N
pi_112225191
Zei iemand shoppen?
crap in = crap out
pi_112225410
Goed nieuws, Phaidra!

En voor wat betreft je gordijntje, om te weten hoe veel stof je nodig hebt moet je zowel de breedte als de hoogte van het raam even weten. Tenzij je een kamerhoge stof kiest, maar dat is eigenlijk vooral bij vitrages gebruikelijk, niet zozeer bij gewone stoffen. Maar als je tegen de marktkoopman zegt dat je het gordijn boven en onder op roede wil kan hij je wel vertellen hoe veel stof je moet nemen, denk ik.

Ik heb me vanochtend huilend aangekleed en ben uiteindelijk maar gegaan voor een wijd, los truitje met m'n bh-handje niet over m'n schouder. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112225679
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef loveli het volgende:
Zei iemand shoppen?
Ja! Ik zoek nog leuke gebloemde jurkjes van een fatsoenlijke stof, niet te kort, flatterend model, niet te kort en ook geen 300 euro kostend.
Waar vind ik dat? :o
Doe wat je niet durft.
pi_112226059
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:32 schreef loveli het volgende:
Zei iemand shoppen?
*vinger opsteekt.
pi_112226452
Whoei, naar huis!
Ik neem misschien we'll een wijntje zo :@
pi_112226629
Ik ging even dood van de honger, dus er kunnen 2 rijstwafels pindakaas bij mijn lijstje. Mocht ook wel want dat bleek 1500 kcals ofzo :')
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 18:07:31 #170
70532 loveli
N
pi_112226668
*schaam* niet weten waar je startmotor zit als je er een tik op wilt geven
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 18:11:09 #171
70532 loveli
N
pi_112226810
Score vandaag : 7 complimentjes van winkelpersoneel, 1 scheldpartij van een dame met hoofddoek. En dat vanwege een 5 jaar oude jurk van 2 tientjes.
crap in = crap out
pi_112226862
Foto?
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 18:13:38 #173
70532 loveli
N
pi_112226933
Eerst op de anwb wachten :')
crap in = crap out
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:19:54 #174
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_112227179
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja! Ik zoek nog leuke gebloemde jurkjes van een fatsoenlijke stof, niet te kort, flatterend model, niet te kort en ook geen 300 euro kostend.
Waar vind ik dat? :o
Laat het mij weten! Vooral niet te kort, want de winkels hangen vol met te korte jurkjes!
Dank jullie wel voor het medeleven, ik zou haar graag nog gaan groeten, maar ik vrees dat ik daar geen verlof voor krijg.

Lijstje:
O: 250 mg magere kwark met 2 lepels havermout
L: 2 kommen soep
T: 2 volkoren boterhammen met advocado
T: 2 paprika's
T: Grote bak roerbakgroenten met rode curry en kokosmelk
T: Kwark met pompelmoes
S: 15 min opwarmen, de krachttrainingen van Jillian, loopdrills, 12*300 m met als rust 50m wandelen,50m joggen, uitlopen
D: ?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_112228832
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef loveli het volgende:
En daarna foto dus?

Net lekker gebakken vis gegeten :9
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 19:03:00 #176
70532 loveli
N
pi_112228968
Sjaapje, probeer desnoods vrij afte dwingen, bij mij is het in de CAO geregeld dat je er 1 dag vrij voor krijgt (doorbetaald), mag aannemen dat ze je niet kunnen verbieden afscheid te nemen. Sterkte!!!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 mei 2012 @ 19:03:58 #177
70532 loveli
N
pi_112229013
*anwb was snel, nu thuis, auto met draaiende motor laten staan, zo auto voor garage neerzetten en motor ophalen*
Als de anwb-dude geen trouwring om had gehad, had ik z'n nummer gevraagd.
crap in = crap out
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:13:10 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112229396
Mooi kut loveli!

Gecondoleerd Sjaapje

Neem maar een lekker wijntje Perr!

Novem, goed dat je zelf inziet dat het wat te weinig is/was.
Opschrijven blijft toch handig he?
pi_112229597
Loveli ik begrijp niets van je jurk verhaal.

Boh, ik hoop dat ik nog wat energie krijg, Ben echt superduf en pas over een uur thuis...
pi_112229767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Laat het mij weten! Vooral niet te kort, want de winkels hangen vol met te korte jurkjes!
Dank jullie wel voor het medeleven, ik zou haar graag nog gaan groeten, maar ik vrees dat ik daar geen verlof voor krijg.

Lijstje:
O: 250 mg magere kwark met 2 lepels havermout
L: 2 kommen soep
T: 2 volkoren boterhammen met advocado
T: 2 paprika's
T: Grote bak roerbakgroenten met rode curry en kokosmelk
T: Kwark met pompelmoes
S: 15 min opwarmen, de krachttrainingen van Jillian, loopdrills, 12*300 m met als rust 50m wandelen,50m joggen, uitlopen
D: ?
Sorry Sjaapje heb geen idee war je het over hebt :@ maar als het een familielid is dan wat loveli zegt.
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:24:17 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112229897
Lijstje
O. 3 toast met roomkaas en pruimenjam + cracker ei + 2 koffieverkeerd
T. 3 speltcrackers met eiersalade + harzerkaasje
l. 500 gram aardbeienkwark
T. 2 dropjes
d. 3 stukjes olijvenbrood (best groot) + glas appelwijn + ik wacht nog op de asperge-rucolasalade

En hardlopen is hardlopen. Ook met 2 km per uur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112229998
O: boterham met een gekookt ei, beker melk
T: koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: 2 kiwi, koffie
D: opgebakken aardappels, spinazie, ei, iets
T: :?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:28:02 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112230066
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Sorry Sjaapje heb geen idee war je het over hebt :@ maar als het een familielid is dan wat loveli zegt.
In belgië mogelijk niet.
pi_112230118
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:

Novem, goed dat je zelf inziet dat het wat te weinig is/was.
Opschrijven blijft toch handig he?
Ja idd, ik verging van de honger en voerde het toen toch maar in de eetmeter.
pi_112230231
*herhaalt verbranden is slecht praatje voor DaD*

Sjaap, denk je dat echt? Hebben jullie zo'n tekort aan assistenten en kan je niet ruilen?
pi_112230293
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
*herhaalt verbranden is slecht praatje voor DaD*

Sjaap, denk je dat echt? Hebben jullie zo'n tekort aan assistenten en kan je niet ruilen?
Ik weet dat dat slecht is. Het was ook niet echt m'n doel of zo. :+.

Sjaapje, gecondoleerd nog en ik hoop dat je de mogelijkheid krijgt om nog afscheid te nemen. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112230651
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In belgië mogelijk niet.
Voor overlijden van familie wel.

Daarmee bedoel ik ouders, grootouders, broers-zussen.
Andere familieleden helaas niet. Maar het kan uiteraard anders opgenomen zijn.
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:44:59 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112230890
Zo, 7,3 km gelopen in een heerlijk praatlooptempo. Had wel uren door kunnen gaan nog, maar ja :P.
Begin ging stroef, overwoog zelfs even te stoppen, daarna ging het beter, maar net toen ik in een cadans kwam voelde ik een scherpe pijn onder m'n voet. Meteen gestopt natuurlijk, want het voelde net alsof er glas door de zool heen was gekomen, maar niets te zien. Weird. Naja, nu rust tot zondagochtend :).

En nu zit ik aan de nootjes en zometeen ga ik een shake maken en twee eitjes koken (zie, ik luister wel naar jullie :P)
En daarna ga ik m'n salade maken. En daarna douchen. En daarna alweer naar bed, denk ik :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:45:45 #189
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_112230949
Ik ben de enige assistente momenteel, mijn collega is op vakantie. Wij krijgen vrijaf voor begrafenis maar ik moet zaterdag niet werken...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:47:00 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112231020
Meh. De salade was te weinig.
pi_112231041
De chana masala van Smitten Kitchen is heerlijk :9
pi_112231045
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ben de enige assistente momenteel, mijn collega is op vakantie. Wij krijgen vrijaf voor begrafenis maar ik moet zaterdag niet werken...
Dan snap ik je niet :@

Maar wel gecondoleerd :Y
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:50:55 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112231249
Ik wil ook we'll een wijntje /Perr-modus :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:55:14 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112231443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook we'll een wijntje /Perr-modus :P
Dan neem je een wijntje :)

Goed van je lopen trouwens..

Kan pas maandag weer en daar baal ik van, stomme verplichtingen :')
pi_112231466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dan snap ik je niet :@

Maar wel gecondoleerd :Y
Vermoed dat ze ligt opgebaard en dat Sjaapje daar langs wilt gaan? Is wat meer privé.

Nog gecondoleerd Sjaapje :*
pi_112231781
Aangepast lijstje, hardlopen is naar morgen verschoven.

O: magere kwark met muesli
T: meergranen bolletje met achterham
L: salade van veldsla, komkommer, tomaat en gerookte kip
T: grote bruine pistolet met geitenkaas, appel
T: vier blokjes extra pure chocola
D: kippenbout, sperziebonen, komkommer+tomaat, gebakken aardappeltjes
B: wii fit gedoe
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112232602
Ook maar eens een lijstje doen :p

o: 2 crackers met kipfilet
t: geen
l: broodje eiersalade/gezond
t: verjaardag van collega dus een stukje appeltaart. En een paar rood-wit-blauw-oranje m&m's die werden uitgedeeld
d: salade, ijsbergsla/wortel/kerstomaatjes/blikje tonijn erdoor, nu aan het opsmikkelen
t'tje voor vanavond: verse groene olijven O+
pi_112233064
Hoeveel calorieen denk jij dat je eet?

En denk je dat het voldoende is?
pi_112233151
In het kader van de verstandige dingen maar eens gemaild naar onze hypotheekmeneer of we iets gunstigs doen als we op onze spaarrekening storten :+

/goed bezig, nu rekeningen betalen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ml-etje op 30-05-2012 20:37:32 ]
pi_112233640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef vincm het volgende:
Ook maar eens een lijstje doen :p

o: 2 crackers met kipfilet
t: geen
l: broodje eiersalade/gezond
t: verjaardag van collega dus een stukje appeltaart. En een paar rood-wit-blauw-oranje m&m's die werden uitgedeeld
d: salade, ijsbergsla/wortel/kerstomaatjes/blikje tonijn erdoor, nu aan het opsmikkelen
t'tje voor vanavond: verse groene olijven O+
Eh.. Lengte en gewicht? Dit is namelijk wel erg weinig.
pi_112233731
Gecondoleerd Sjaapje, en rot van de werksituatie icm de begrafenis.
pi_112233868
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef Novem het volgende:
Hoeveel calorieen denk jij dat je eet?

En denk je dat het voldoende is?
Tot nu toe maar een calorie of 1000, waarschijnlijk minder, vandaar dat ik ook wat meer tussendoortjes moet gaan eten of grotere maaltijden. Ik ben me er zeker van bewust hoor :)

Eldinosaur, 1.78 en 72 kilogram, begon op 82.
pi_112233995
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef vincm het volgende:

[..]

Tot nu toe maar een calorie of 1000, waarschijnlijk minder, vandaar dat ik ook wat meer tussendoortjes moet gaan eten of grotere maaltijden. Ik ben me er zeker van bewust hoor :)

Eldinosaur, 1.78 en 72 kilogram, begon op 82.
Wat is je doel? Ik snap niet echt wat je met 1000 calorieen wilt en nog lichter gaan wegen dan 72 kg op 1.78?
pi_112234294
Ook weer gelopen net!

20 min, en 11,5 min! *O* en toen waren we thuis :P
Ongeveer 7,5 km/u, dus nog wel een beetje een mietjestempo :P

Moet binnenkort dus wel 30 min kunnen lopen, dan dat maar een tijdje doen en iets meer snelheid krijgen denk ik. :)

Vind het echt tof dat het nu zo vlot gaat!
Goed advies van jullie om toch te gaan lopen! ;)
pi_112234452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat is je doel? Ik snap niet echt wat je met 1000 calorieen wilt en nog lichter gaan wegen dan 72 kg op 1.78?
Mijn doel was om af te vallen, daar ben ik bijna klaar mee. Maar je moet begrijpen dat ik niet 'richt' op 1000 caloriën per dag ofzo (al is het de afgelopen maanden wel vaker voorgekomen) Ik ben nu juist bezig om weer wat meer te gaan eten omdat ik meer ben gaan sporten (hardlopen), maar dat gaat niet van de ene dag op de andere. Ik wil m'n vetpercentage nog iets omlaag brengen, van 15% nu naar 10-11%.
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:46:33 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112234540
Goed bezig LieLie! *O*

Sjaapje, misschien anders even bellen met waar je oma ligt om te vragen of je op een wat onorthodoxe tijd mag langskomen? Ik had eerst een heel fijne begrafenisondernemer, van hem mocht ik hem altijd bellen als ik nog extra wilde komen of iets :Y
pi_112234682
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef loveli het volgende:
Rijd je weer in dat Franse ding!?
pi_112234865
Pdf, ik krijg stress van de laatste dingen voor mijn reis :') en nog wat andere dingen. Zo maar ff bellen om dingen op te lossen en dan nog een rondje lopen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:56:28 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112235186
@ LieLie (quoten lukt ni
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef LieLie het volgende:
Ook weer gelopen net!

20 min, en 11,5 min! *O* en toen waren we thuis :P
Ongeveer 7,5 km/u, dus nog wel een beetje een mietjestempo :P

Moet binnenkort dus wel 30 min kunnen lopen, dan dat maar een tijdje doen en iets meer snelheid krijgen denk ik. :)

Vind het echt tof dat het nu zo vlot gaat!
Goed advies van jullie om toch te gaan lopen! ;)
Snelheid: duurlopen afwisselen met tempolopen/intervallen (google maar eens), maar je kunt ook tijdens je normale loopjes stukjes versnellen :).

Heb zelf ook maar 7,8 km/u gelopen vandaag hoor ;). Is een prima tempo voor een training :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112235463
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:51 schreef _aurum_ het volgende:
Pdf, ik krijg stress van de laatste dingen voor mijn reis :') en nog wat andere dingen. Zo maar ff bellen om dingen op te lossen en dan nog een rondje lopen.
Hé getver :*
pi_112235477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef vincm het volgende:

[..]

Mijn doel was om af te vallen, daar ben ik bijna klaar mee. Maar je moet begrijpen dat ik niet 'richt' op 1000 caloriën per dag ofzo (al is het de afgelopen maanden wel vaker voorgekomen) Ik ben nu juist bezig om weer wat meer te gaan eten omdat ik meer ben gaan sporten (hardlopen), maar dat gaat niet van de ene dag op de andere. Ik wil m'n vetpercentage nog iets omlaag brengen, van 15% nu naar 10-11%.
Als je jezelf uithongert (want dat is wat je doet) wordt je verpercentage misschien wel lager maar je wordt wel een lelijke flab. Ik zou langzaam opbouwen naar 2000-2400 kcals per dag en dan combineren met hardlopen en krachttraining. Dan gaat je vetpercentage omlaag, maar blijft er wel een sterk lichaam over, in plaats van langzaam weggeteerde spiertjes.
pi_112235674
Definitief? lijstje..

O= 2 beschuitjes volkoren met kaas
T= 2 crackers
L= soja pannenkoeken, van 2 eieren, 50gram meel, en wat kaas.
D= Een grote schnitzel, met 400 gram wortelen, 1 ui en een paar scheppen aardappelpuree
T= wat kaas, en een banaan.

Kom uit op 1700, Niet veel maar heb ook echt niets gedaan vandaag. misschien zo nog 2 glazen melk erbij.
pi_112235814
Uiteindelijk lijstje
Pre O glas water en een kiwi
S Jillian
O havermout met sojamelk, bosbessen en frambozen
T roggebrood met 30+ kaas
L twee speltbth met rauwkost en ei
T appel
T handje wortels
D veg. Lasagne met kaas-kruimel topping
B niet gaan fietsen ivm vertraagde man, wel uur gewandeld
T:wijfel nog tussen OF kwark, OF stukje pure chocolade of allebei
B 2 keer kwartiertje fietsen
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:09:23 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112236083
Ik zit nu aan den pure chocolade met aardbeien. Mijn d was echt te weinig.
pi_112236397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu aan den pure chocolade met aardbeien. Mijn d was echt te weinig.
Hoe doe je dat? Als ik chocolade zou pakken, dan gaat die reep ook echt op.. Tot m'n spijt!
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:19:36 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112236813
Gewoon, een stukje choco nemen.
Als het m& m's waren geweest, was den zak nu leeg.
pi_112236992
Viking, what have you done?!?!

_O-
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:29:23 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112237497
Troubleshooten voor werk, altijd leuk als je brandjes mag blussen die zijn aangestoken voor je kwam werken en waarvoor je hulp nodig hebt van externe partijen :+
pi_112237557
quote:
11s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef Goodbye het volgende:

_O-
_O- Welk stadium is dit?
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:30:47 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112237587
quote:

_O-
Ik nie snap? :o
pi_112237598
Zo, dat ging bijzonder slecht, dat rondje hardlopen van zojuist!
Ben stijf, heb spierpijn, moe, hooikoorts, verzin het maar.
Hopen datget de volgende keer weer beter gaat. Nu maar wat rekken en strekken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_112237676
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik nie snap? :o
Nie? :o
pi_112237696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

_O- Welk stadium is dit?
Welke stadia zijn er? Vergevorderd in ieder geval! B-)
pi_112237785
Huh? :D
pi_112237858
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef Viking84 het volgende:
@ LieLie (quoten lukt ni

[..]

Snelheid: duurlopen afwisselen met tempolopen/intervallen (google maar eens), maar je kunt ook tijdens je normale loopjes stukjes versnellen :).

Heb zelf ook maar 7,8 km/u gelopen vandaag hoor ;). Is een prima tempo voor een training :).
Oh, gelukkig, dan voel ik me al iets stoerder :P En dat intervallen lijkt me wel een goede stap als we eenmaal die 30 min een paar keer aan één stuk hebben gelopen :Y
pi_112237989
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, dat ging bijzonder slecht, dat rondje hardlopen van zojuist!
Ben stijf, heb spierpijn, moe, hooikoorts, verzin het maar.
Hopen datget de volgende keer weer beter gaat. Nu maar wat rekken en strekken. :)
Balen -O- Kan zo verschillen per keer, hè?
pi_112238238
Lijstje:

O: twee volkorenboterhammen met boter en cervelaatworst, een gekookt eitje en thee met melk
T: verse ananas
L: broccoli, ham, kaas, een gekookt eitje en een beetje ketchup
T: een stukje pure chocolade en thee
S: kwartier lopen naar de sportschool, tien minuten crosstrainen, 40 minuten krachttraining en weer naar huis lopen.
T: weyshake
D: een wrap met spinazie, gehakt, courgette, aardappel en kruiden. Beetje chillisaus.
T: volkoren worteltjescake en thee
pi_112238280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Balen -O- Kan zo verschillen per keer, hè?
Ik weet het! Heb heel rustig gelopen, maar mijn benen voelden zo brak aan, dat ik na een km of 5 toch een paar keer ben gaan wandelen. :D
Ach, heb iig mn spieren een beetje los kunnen schudden. Zo nog maar wat rek en strek oefeningen op de grond doen.
Morgen weer krachttraining iig. :)
Doe wat je niet durft.
pi_112238362
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

_O- Welk stadium is dit?
Het komt nooit meer goed. oO<
of wel, als ze een nieuwe hobby vindt! >:O
Doe wat je niet durft.
pi_112238679
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Welke stadia zijn er? Vergevorderd in ieder geval! B-)
Hater - adapter - preacher - maniac :P
pi_112238721
Ik heb eigenlijk nog geen spierpijn van het lopen gehad. Zegt dat nog iets? Is het dan niet zo effectief?
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:52:30 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112238871
Bah. Draaierig en alleen in hotel.
pi_112238903
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef LieLie het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen spierpijn van het lopen gehad. Zegt dat nog iets? Is het dan niet zo effectief?
Ik kan me ook niet herinneren ooit spierpijn van het hardlopen te hebben gehad, dus ik vind het normaal dat je er geen spierpijn van krijgt. Anderen krijgen er wel spierpijn van overigens.
Doe wat je niet durft.
pi_112238939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
Als je je niet prettig voelt, dan kun je beter in de bar of in de lobby gaan zitten. Als er dan wat gebeurt, dan is er iig nog een kans dat iemand je vindt binnen afzienbare tijd.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:53:43 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112238953
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

*dubbeltje doet kling in hersenpan* :') Took me long enough :+

Tijd om te gaan haken in de trein! :Y
pi_112239095
quote:

[..]

Ah! :D
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:55:57 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112239100
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Als je je niet prettig voelt, dan kun je beter in de bar of in de lobby gaan zitten. Als er dan wat gebeurt, dan is er iig nog een kans dat iemand je vindt binnen afzienbare tijd.
Het is een etap. Geen lobby dus.
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:56:14 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112239117
quote:

_O-
Wat? :o

Edit: oh :') m'n user icon zeker? _O-
Niet meer actief op Fok!
pi_112239522
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat? :o

Edit: oh :') m'n user icon zeker? _O-
Duh :7
pi_112239659
quote:

[..]

:D!

Eindstand:
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-crackers met hütenkäse/fricandeau (en komkommer)
L: Geroosterde volkoren boterham met hütenkäse, 2 muesli-crackers met gerookte kip/fricandeau (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas
D: Couscous Quinoa met falafel, zongedroogde tomaten, peterselie, sperziebonen en feta
T: Bak optimel yoghurt met een half doosje diepvries blauwe bessen/frambozen en een halve appel
B: Half uur fietsen naar een vriendin met onderweg flinke heuvels :+. Eén heuvel was zo erg dat het fietsend net 1 meter te doen was, dus die heb ik gelopen oO<.

Heb voor het eerst quinoa gegeten, maar ik vond het niet super lekker. Het gerecht was net zo lekker geweest zonder quinoa en lekkerder met couscous wat mij betreft.
pi_112240227
Goed bezig Vik!

Verder :* voor Sjaap en wat de rest al zegt over vincm.

Ik ben gesloopt. Vandaag 2 uur gefietst, 1,5 uur in t zwembad geweest en nog 45 min krachttraining en 15 cardio... :')

Lijstje:

O: overnight oats met banaan
T: druiven, beker sojadrink
L: 2 bh geitenkaas, 1 pindakaas
T: 1 bakje cherrytomaatjes en een mueslireep
T: klein handje nootjes
D: zelfgemaakte pizza met tonijn, aubergine, courgette en tomaat
T: halve eiwitshake (waarschijnlijk te laat, maar toch...)
S: zie hierboven...

De krachttraining was wel tof! Heb een schema voor een verdeling over 2 dagen met de verschillende spiergroepen. Ik zal hem morgenavond wel even posten en dan mogen de kenners ff checken ;)
pi_112240445
Daglijstje, ben wel tevreden
O: dubbele boterham pindakaas
L: kop kerriesoep, broodje rosbief broodje kaas, appel
T: glas sinaasappelsap
T: appel
D: snijbonenstamp met 2 chipolataworstjes
T: festini-peerijs
B: Jillian level 2 (zwaarder dan 1 ~O> )
pi_112240818
Ook nog een lijstje:

O: twee volk both pindakaas
L: twee volk both smeerkaas, salade kip/ananas, krentebol kaas
D: salade met feta, perzik, ui, tomaatjes, kipkrokantschnitzel, volkorenbroodje
T: banaan
S: hardlopen.

Niet erg veel, want geen tussendoortjes, maar ook geen hele verkeerde dingen. En in het pinksterweekend ook meer dan genoeg gegeten :+
pi_112241106
Aardbeien met yoghurt :9

Zelfs voor Bo :D

O+

[ Bericht 24% gewijzigd door Ml-etje op 30-05-2012 22:32:05 ]
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:32:26 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112242027
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*dubbeltje doet kling in hersenpan* :') Took me long enough :+

Tijd om te gaan haken in de trein! :Y
Hey, lief zijn voor haakmeisjes in de trein. We doen niemand kwaad, maken geen herrie en nemen niet eens extra ruimte in. Of ben je geen hater en begrijp ik het verkeerd? :P
Kwak
pi_112242241
Zo, mijn reisdingetjes zijn opgelost en het lopen ging best goed! Hurrah! :D
pi_112242321
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
*O* lekker slapen zo!
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:36:35 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112242335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hey, lief zijn voor haakmeisjes in de trein. We doen niemand kwaad, maken geen herrie en nemen niet eens extra ruimte in. Of ben je geen hater en begrijp ik het verkeerd? :P
Yup :D

Vik was daar ooit 'verminderd enthousiast' over, dus als de trend voortzet is ze over een jaartje of wat een haakmaniak met een "I O+ crochet"-icon :+
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:36:53 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112242363
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
Bada-boom PISH! *O*

Ook bedtijd voor mij :Y Morgen weer lekker dingetjes regelen :') w/ :') :P

[ Bericht 29% gewijzigd door MariaEtcetera op 30-05-2012 22:42:16 ]
pi_112242782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* lekker slapen zo!
Uhuh *O*
pi_112243101
Heb ruim 2 uur op de mtb lopen rammen en ging mooi. Ook nog verdwaald en dwars door oefenterrein gejakkerd kwam ik achteraf achter. Ik fietste het bos uit stond er een mega groot bord. Op de voorkant stond dat je het niet mocht betreden, daar kwam ik net vandaan :')
En nieuwe topsnelheid neergezet: ruim 60 km/u!
pi_112243310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bada-boom PISH! *O*

Ook bedtijd voor mij :Y Morgen weer lekker dingetjes regelen :') w/ :') :P
Awww :* als ik kan meedenken?

quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Uhuh *O*
:D Uhuh klinkt als :N

Ik lig al 2 nachten wakker tussen slaapjes door :')
pi_112243334
Ohai!

Bam, Evy 26. Ging lekker!

:o 6.2 km volgens de route :@
pi_112243615
Dus:

O: 40 gr havermout met 250 ml sojamelk en rozijntjes
T: bth eiersalade, klein zoet broodje
L: salade met gepocheerd ei, rode linzen en dressing, bak yoghurt (200 ml) met vers fruit (200 gr), koffie met klein puur chocolaatje
T: Dubbele bth pindakaas/komkommer/sambal
D: Bruin broodje kip/kaas
T. Kinder Bueno :@ (had zo'n trek en de trein had vertraging maar moest nog rennen dus wilde niets wat zwaar op de maag lag
S: Evy 26, 6.2 km in 36 minuten 8-)
T: 2 handjes amandelen, 150 ml yoghurt met 100 gr aardbeien

B: Hele dag van hot naar her lopen enzo. Op hakken.

2000 kcal volgens eetmeter. Beetje veel. Komt door al dat brood :'). Morgen weer netjes! Stomme is dat wel alles "groen is", ik heb kei weinig vitamines vandaag joh, stom ding :F

[ Bericht 5% gewijzigd door Perruche op 30-05-2012 23:05:42 ]
pi_112244471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Perruche het volgende:
Dus:

L: salade met gepocheerd ei, rode linzen en dressing, bak yoghurt (200 ml) met vers fruit (200 gr), koffie met klein puur chocolaatje
T. Kinder Bueno :@ (had zo'n trek en de trein had vertraging maar moest nog rennen dus wilde niets wat zwaar op de maag lag

2000 kcal volgens eetmeter. Beetje veel. Komt door al dat brood :'). Morgen weer netjes! Stomme is dat wel alles "groen is", ik heb kei weinig vitamines vandaag joh, stom ding :F
Hedde gij niet gewandeld? :o Ik deed ruim 40 min over dat lesje, ik probeer fier te blijven op mijzelve ;)

Ik dacht aan een salade voor morgen!
pi_112244672
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hedde gij niet gewandeld? :o Ik deed ruim 40 min over dat lesje, ik probeer fier te blijven op mijzelve ;)

Ik dacht aan een salade voor morgen!
Jawel :Y 2x2 minuten. 13 - 2 - 13 - 2 - 8. En toen nog 1, maar die tel ik niet mee, da's relax modus. En je hebt die 2 minuten warmlopen aan het begin enzo. Ze zegt van 2x 13 minuten lopen en dan nog 8, en dan heb je 2 minuten wandelpauze, dus dat tel ik. Ik bereken de afstand ook pas vanaf het moment dat ze zegt" hoppa".

Laatste edit :') als ik 38 minuten invul is het alsnog 9.7 km/u, nou ik teken ervoor!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Perruche op 30-05-2012 23:20:58 ]
pi_112245318
Truste!!
pi_112245327
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Perruche het volgende:
Dus:

Lekker lijstje maar wat zonde van je D en erop volgende T!

Verder geen verstand van Evy :+
  Vis een optie? donderdag 31 mei 2012 @ 00:39:34 #260
70532 loveli
N
pi_112248275
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Rijd je weer in dat Franse ding!?
Nu even niet. Helmethair is a bitch :')
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 31 mei 2012 @ 00:43:19 #261
70532 loveli
N
pi_112248382
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Perruche het volgende:
Loveli ik begrijp niets van je jurk verhaal.
Leuke jurk aan, gewinkeld. Op straat en door winkelpersoneel aangesproken dat de jurk leuk/feestelijk/mooi was. Laatste reactie was van een gehoofddoekte dame, ze noemde me schoonheid (ik dacht nog, nou, overdrijven hoeft niet), bedankte haar, vervolgens haatdragende scheldkanonnade over dat ik een modeshow aan het lopen was/aandacht aan het trekken was en nog wat minder charmante opmerkingen.

Mond vol tanden.
crap in = crap out
pi_112248445
:W
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 31 mei 2012 @ 00:57:26 #263
70532 loveli
N
pi_112248771
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
Hopelijk weer wat beter? Was er de laatste keer nog iets concreets uit het onderzoek gekomen?
crap in = crap out
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:57:38 #264
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112248777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yup :D

Vik was daar ooit 'verminderd enthousiast' over, dus als de trend voortzet is ze over een jaartje of wat een haakmaniak met een "I O+ crochet"-icon :+
_O- verminderd enthousiast, wat een heerlijke term.
Kwak
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:43:43 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112249966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het komt nooit meer goed. oO<
of wel, als ze een nieuwe hobby vindt! >:O
hardlopen is geen hobby, it's a way of life :').

Kan niet slapen :(.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 mei 2012 @ 05:10:39 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112251209
Derde baggernacht.

Kwark ende vla met rabarber eten.
pi_112251233
Als je gewoon geen frituur, snoepgoed en chips eet en ongeveer 5 uurtjes in de week sport val je toch vanzelf af?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  donderdag 31 mei 2012 @ 06:03:01 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112251252
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 05:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Als je gewoon geen frituur, snoepgoed en chips eet en ongeveer 5 uurtjes in de week sport val je toch vanzelf af?
Niet als je nog steeds teveel eet. Dst kan namelijk ook zonder bovenstaande levensmiddelen. Overigens is mens in slank over het algemeen al slank en wordt er hier weinig rommel gegeten en gaat het hier meer om het vasthouden van een gezond eetpstroon.
pi_112251412
ik las het begin topic van ts. voor de lijn hoef ik hier niet te zijn.

wat ik zelf merk als ik dagelijks op hetzelfde tijdstip wakker wordt, op hetzelfde tijdstip ga slapen en rond dezelfde tijden ga eten (niet meer dan een half uur verschil). ik ben gestopt met rondo's,appelkoeken. frites,frikandellen etc. eet ik 1x per week. de dagen dat ik chips eet blijf ik wat dikker de volgende dag dat geldt ook na kantklare maaltijd. Daarnaast ben ik gem. 30min. actief door bv lopend (5min.) naar supermarkt te gaan of eventjes te fietsen naar de winkels nog geen 10min. heenreis.

wellicht dat jullie iets aan deze tips hebben. Veel fruit eten en weinig bewegen maakt je dik door alle fruitsuikers heeft een actieve sporter een keer gezegd tegen iemand die niet kon afvallen. een broodje gezond bevat meer calorieen dan een broodje kroket hebben mensen me weleens gezegd. kortom gezond leven, hoeft niet perse minder calorieen te betekenen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 07:02:19 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112251423
Als je wat dikker bent na het eten van chips of een k & k maaltijd ligt dat aan het feit dat je meer vocht vasthoudt door het vele zout.
pi_112251433
Serieus? Shit, dan ga ik denk ik toch maar de rondo's en frikandellen uit m'n dieet schrappen. Thanks voor de tip!
pi_112251499
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:05 schreef Novem het volgende:
Serieus? Shit, dan ga ik denk ik toch maar de rondo's en frikandellen uit m'n dieet schrappen. Thanks voor de tip!
Ja, he, het leven moet wel een beetje leuk blijven hoor!
pi_112251544
quote:
12s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, he, het leven moet wel een beetje leuk blijven hoor!
True, alleen de rondo's dan!
  donderdag 31 mei 2012 @ 07:31:00 #274
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112251573
volgens mij zegt ze niets heel geks toch? regelmaat, matigheid, niet heel weinig gaan eten of een fruitdieet ofzo. dat weten we natuurlijk al, maar ik snap de rare reacties niet zo op iemand die niet af wil vallen en af en toe iets ongezonds eet... :?

verder heb ik net vriendje uitgezwaaid voor een dikke maand :'( veldwerk in zuid-spanje... beuh, vast een peuleschil voor sommige lange-afstanders, maar ik vind het echt heel erg lang. dus ik ben een beetje sipjes... vandaag een vrije dag dus ik ben lekker op tijd op, en ga zo maar het huis een beetje onderhanden nemen en aan mijn proefschrift ofzo.
Kwak
  donderdag 31 mei 2012 @ 07:34:44 #275
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112251597
goeiemorgen, trouwens :@
Kwak
pi_112251663
Ik erger me aan mensen die dit topic binnenvallen met matige huisvrouwentips a la geen frikandellen en pak de trap.

Als diegene even de moeite had genomen te lezen zag hij dat iedereen hier regelmatig (en sommigen zelfs fanatiek) sport en dat vrijwel niemand hier frituur of gevulde koeken op regelmatige basis eet.

Het advies is dus nutteloos. Misschien past het beter in dieet ofzo.
  donderdag 31 mei 2012 @ 07:44:53 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112251684
Eens met novem.
al weet ik niet of de mensen in dieet blij zijn met je laatste opmerking :P
Niet meer actief op Fok!
pi_112251699
Tsjah :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 07:46:39 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112251702
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:41 schreef Novem het volgende:
Ik erger me aan mensen die dit topic binnenvallen met matige huisvrouwentips a la geen frikandellen en pak de trap.

Als diegene even de moeite had genomen te lezen zag hij dat iedereen hier regelmatig (en sommigen zelfs fanatiek) sport en dat vrijwel niemand hier frituur of gevulde koeken op regelmatige basis eet.

Het advies is dus nutteloos. Misschien past het beter in dieet ofzo.
Ik denk eigenlijk dat het gros van de mensen in dieet het ook wel weet eigenlijk.
  donderdag 31 mei 2012 @ 07:52:13 #281
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112251745
dat denk ik ook wel, maar ik vond het niet echt gepast om zo te reageren. maar goed, ik zal wel te labiel zijn om dat in te kunnen schatten vandaag.

laat maar...
Kwak
pi_112251747
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het gros van de mensen in dieet het ook wel weet eigenlijk.
Heb er een tijdje meegelezen en kreeg de indruk dat de helft van de posters helemaal niet wist waar ze mee bezig was. Maar inmiddels misschien wel hoor, dat weet ik niet, gekapt met meelezen.
pi_112251785
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:52 schreef Novem het volgende:

[..]

Heb er een tijdje meegelezen en kreeg de indruk dat de helft van de posters helemaal niet wist waar ze mee bezig was. Maar inmiddels misschien wel hoor, dat weet ik niet, gekapt met meelezen.
Maar hoe kun je nu de Mac weerstaan?
En red bull heb je gewoon nodig hoor. :P
Doe wat je niet durft.
pi_112251825
Ondertussen word ik hier simpel van de hooikoorts. 5 km naar het station fietsen (rustig!) zorgt voor zweet aanvallen, een snotterneus en tranen die over mn wangen stromen. :{
Doe wat je niet durft.
pi_112251865
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:31 schreef kwakz0r het volgende:
volgens mij zegt ze niets heel geks toch? regelmaat, matigheid, niet heel weinig gaan eten of een fruitdieet ofzo. dat weten we natuurlijk al, maar ik snap de rare reacties niet zo op iemand die niet af wil vallen en af en toe iets ongezonds eet... :?

dank je!. mensen begrijpen het verkeerd ze voelen zich aangevallen omdat ik begon met de tekst dat ik niet hoef af te vallen. dat doet al zeer voor velen. Je vat mijn opmerking goed samen. Ik ben er 2,5kilo door afgevallen.

mensen die zich aangesproken voelen: ik wilde alleen aangeven hoe belangrijk regelmaat in je leven kan zijn. ik heb het meerdere keren meegemaakt dat mensen down zijn omdat ze dikker worden. Terwijl ze onregelmatig leven, denken gezond te eten door een salade te eten etc. terwijl ze er veel saus opgooien en niet beseffen hoeveel calorieeen dat zijn. Of er wordt actief gesport en achteraf gezond gegeten terwijl in die voeding heel veel calorieen zitten daar vergissen vele zich in.
pi_112251875
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:02 schreef blue-eye het volgende:

[..]

dank je!. mensen begrijpen het verkeerd ze voelen zich aangevallen omdat ik begon met de tekst dat ik niet hoef af te vallen. dat doet al zeer voor velen. Je vat mijn opmerking goed samen. Ik ben er 2,5kilo door afgevallen.
:D bwahahhaha
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:04:03 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112251880
quote:

[..]

mensen die zich aangesproken voelen: ik wilde alleen aangeven hoe belangrijk regelmaat in je leven kan zijn. ik heb het meerdere keren meegemaakt dat mensen down zijn omdat ze dikker worden. Terwijl ze onregelmatig leven, denken gezond te eten door een salade te eten etc. terwijl ze er veel saus opgooien en niet beseffen hoeveel calorieeen dat zijn. Of er wordt actief gesport en achteraf gezond gegeten terwijl in die voeding heel veel calorieen zitten daar vergissen vele zich in.
Weet je wat het is blue eye, dat is precies hoe hier geleefd en gegeten wordt. Je preekt dus voor eigen parochie. Hier weet men heel precies wat goed en gezond is en wat niet (heb je de OP gelezen?).
pi_112251888
wat is op?
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:05:55 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112251904
quote:

[..]

edit: wat Tink zegt, zo leven de meesten hier al/wij weten dit, en net als jij hoeven de meesten hier niet echt af te vallen (ik toevallig wel, maar ik ben dan ook een gekkie)
Kwak
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:06:04 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112251907
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 07:52 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het wel weten en dat gebrek aan kennis (over het algemeen!) niet de reden is dat het velen in Dieet niet lukt er niet naar te leven. En wees eerlijk, ons lukt het ook niet altijd. Nou is de urgentie lager, omdat we al slank zijn, maar toch...
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:06:28 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112251910
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:04 schreef blue-eye het volgende:
wat is op?
Openings Post.
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:07:18 #292
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112251915
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het wel weten en dat gebrek aan kennis (over het algemeen!) niet de reden is dat het velen in Dieet niet lukt er niet naar te leven. En wees eerlijk, ons lukt het ook niet altijd. Nou is de urgentie lager, omdat we al slank zijn, maar toch...
precies dat. ik post ook niet zo vaak meer omdat ik toch met hele andere dingen bezig ben dan de meesten hier, maar in dieet wil ik ook nie te veel posten omdat ik daar juist teveel herken (weten maar niet doen, kunnen maar niet willen, en andersom)
Kwak
pi_112252032
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet je wat het is blue eye, dat is precies hoe hier geleefd en gegeten wordt. Je preekt dus voor eigen parochie. Hier weet men heel precies wat goed en gezond is en wat niet (heb je de OP gelezen?).
ik heb het nogmaals gelezen was overduidelijk niet goed wakker bij het lezen ;) ik verbaas me dat mensen 5uur per week sporten etc. daardoor heb ik een verkeerd beeld gekregen, omdat actieve afvallers dat altijd willen doen. Ik ken geen mensen die voor de fun gezond leven en sporten. Zelf heb ik een spierziekte waardoor ik niet wekelijks op een vast tijdstip kan sporten, het kost me veel moeite/stress om het in te plannen voor mezelf.
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:21:06 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112252044
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:03 schreef Novem het volgende:

[..]

:D bwahahhaha
Hey, al het goede komt langzaam! :P
Niet meer actief op Fok!
pi_112252095
Geloof me, er zijn gewoon mensen die het leuk vinden om te sporten. :Y
Alhoewel het mij nu wel heel veel tijd kost.
Doe wat je niet durft.
pi_112252152
Sporten *O*
Verslapen en haasten -O-

En hooikoortsboks met Henk }:|
pi_112252176
Goedemorgen!

ik begin de dag met een lijstje en met buikpijn:
O: 250 ml soyamelk, 50 gram havermout, frambozen en bosbessen, glas water en een kiwi, toen was ik vol en misselijk
T: appeltje
L: ik hoop op een lekkere maaltijdsalade in de kantine, anders twee boterhammen met beleg en een bakje rauwkost-salade
T: ?
D: vegetarische lasagne met een plak geroosterd brood
S: wielrennen
T: banaantje
pi_112252289
Ik vind sporten en gezond leven ook leuk eigenlijk! Dat ik dat ooit zou zeggen :D

Lijst:

O - havermout met appel, kaneel, rozijnen
L - grote gemengde salade met amandelschaafsel, beetje parmezaan, 2 gekookte eitjes. Snee vk brood met hummus of tonijn
T - 2 rijstwafels pindakaas
D - gegrilde kipfilet, aardappelwedges, courgette met sjalotjes en dille
T - koffie verkeerd
pi_112252353
Henk heb je ook een neusspray? Die doet wel een hoop goeds voor me :Y

Ik slaap lekkerder als ik sport. O+
pi_112252382
lijstje van gister:

O: smoothie+nootjes
T: rijstwafel met hummus
L: couscous
T: kwark met bessen
D: stukjes brood met kruidenboter, garnalen op de bbq en huzarensalade van de slager :9
S: evy 11
T: kwark en ananas
pi_112252384
dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')