4 bth kipfilet/chorizo, 2 kiwi, 2x groot glas melkquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:04 schreef Phaidra het volgende:
Mjam, salade met tomaat, komkommer, feta, bosuitje, olie & balsamico.
/nuttige lunchmededeling
Mont Ventoux? klinkt als een mooie uitdagingquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef anna82 het volgende:
2 speltbth met ei en heel veel rauwkost ertussen.
Ik heb het boek De Voedselzandloper gekocht. Geen: brood, pasta, rijst, aardappelen, melkproducten. Wel: fruitsapjes (vers), peulvruchten, groente uiteraard en kaas. Dus geen carbs en melk, maar toch ook weer wel. Moet nog even verder lezen, maar denk niet dat het handig combineert met Urbanathlon en Mont Ventoux.
Dus een beetje Paleo-achtig? Wel vlees?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef anna82 het volgende:
2 speltbth met ei en heel veel rauwkost ertussen.
Ik heb het boek De Voedselzandloper gekocht. Geen: brood, pasta, rijst, aardappelen, melkproducten. Wel: fruitsapjes (vers), peulvruchten, groente uiteraard en kaas. Dus geen carbs en melk, maar toch ook weer wel. Moet nog even verder lezen, maar denk niet dat het handig combineert met Urbanathlon en Mont Ventoux.
Dat is een beter dieetquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit lijkt me meer een boek voor jou Anna:
[ afbeelding ]
!! Naar =/ naquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef xliefs. het volgende:
voel me echt goed naar 50 km fietsen gister![]()
Lijstje tot nu toe:
O= 2 beschuitjes met kaas.
T= 2 crackers.
L= soja pannenkoeken met kaas
Echt nog geen idee wat ik vanavond ga eten.
Trouwens, hoe vaak in de week, wegen jullie ongeveer?
Da's niet echt veel voedzaam spul op je lijstje. Wat dacht je van groente + vis als D?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:23 schreef xliefs. het volgende:
voel me echt goed naar 50 km fietsen gister![]()
Lijstje tot nu toe:
O= 2 beschuitjes met kaas.
T= 2 crackers.
L= soja pannenkoeken met kaas
Echt nog geen idee wat ik vanavond ga eten.
Trouwens, hoe vaak in de week, wegen jullie ongeveer?
Bwah in de basis ben je nog heel slank, je hebt alleen een extra tijdelijke uitbouwquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
!! Naar =/ na
Je lijstje tot nu toe klinkt veel te weinig, zeker na de inspanning van gister.
Ik weeg me eens in de 2/3 weken, verder heb ik kleding als referentie en een spiegel.
Momenteel heb ik er niet veel aan, maar goed
balen! Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:34 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh.. Krijg net te horen dat mijn contract wss niet wordt verlengd in augustus
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwah in de basis ben je nog heel slank, je hebt alleen een extra tijdelijke uitbouw
quote:Beste ***,
Vandaag is Hobbes geënt en gechipt. Hij is inmiddels ook drie keer ontwormd en helemaal gezond verklaard door de dierenarts.
Het gaat prima met hem en hij is een pittig mannetje. Het hele stel speelt regelmatig buiten (nieuwe plantjes liggen allemaal plat helaas;-) maar als wij binnen zitten zijn ze ook meestal binnen.
Ik wil de kittens niet allemaal tegelijk wegdoen en ik stel voor dat jullie hem zaterdag 9 juni komen halen. Komt dat jullie uit?
Omdat er te weinig wordt verkocht, en bij een andere winkels is een beetje zelfde probleem, en ik weet niet of ik dit werk wel zo leuk vind om er mee door te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom wordt je contract niet verlengd?
En wat weerhoudt je ervan om bij een andere stofferingswinkel te solliciteren?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ik zei van de week al tegen mijn meneer dat ik hoopte dat ik deze cijfers toch nooit op de weegschaal zou zien zonder dat ik zwanger ben
.
En kijk nou wat ik in de mail vond net:
[..]![]()
![]()
He getsiequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:36 schreef Mixende_match het volgende:
In een stofferingswinkel (gordijnen etc) verkopen en advies. Ja gelukkig wel ff de tijd ja. Alleen ik weet echt niet wat ik wil doen qua werkWerk al vanaf m'n 16e in deze branche..
Blegh. En dat op deze zonnige dag
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ik zei van de week al tegen mijn meneer dat ik hoopte dat ik deze cijfers toch nooit op de weegschaal zou zien zonder dat ik zwanger ben
.
[..]![]()
![]()
He, wat vervelend! Hopelijk kan je snel wat anders vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:39 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Omdat er te weinig wordt verkocht, en bij een andere winkels is een beetje zelfde probleem, en ik weet niet of ik dit werk wel zo leuk vind om er mee door te gaan
Meh, dikke crap! Mgoed, gelukkig even de tijd om je te oriënteren. Een vriendin van mij heeft ook pas te horen gekregen dat ze ontslagen wordt (was een vast contact, maar slechte bedrijfsresultaten, etc), en zij heeft zoiets van: ik zie het gewoon als een nieuwe kans. Raam gaat dicht, deur gaat open, zoiets. Hoop dat het voor jou ook zo werkt!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:34 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh.. Krijg net te horen dat mijn contract wss niet wordt verlengd in augustus
* hopelijk zelfde weekend ophalen boks *quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:38 schreef Phaidra het volgende:
.
[..]![]()
![]()
Jeejquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Meh, M_M
Affiniteit met andere branches? Verkoper is verkoper en als je zelf belangstelling ergens in hebt moet dat lukken!
[..]
* hopelijk zelfde weekend ophalen boks *
Straks 7e week wachten op meubels, maar nog geen datum bekend.
Klussen schiet gelukkig wel op
Bij jullie ook beetje, Coco?
Nee, ik overweeg het eigenlijk helemaal niet. Ik beluisterde een interview met de schrijver op de radio en het leek me interessant om het boek te lezen ivm de anti-verouderings theorien (en dan niet rimpels maar veroudering van je lichaam/ingewanden etc, voorkomen van kanker/alzheimer). Al doorbladerend krijg ik het idee dat het wel meer op afvallen toegespitst is (want dat verkoopt) dus dat is een beetje jammer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef Novem het volgende:
[..]
Dus een beetje Paleo-achtig? Wel vlees?
En waarom sapjes ipv hele vruchten of water?
Zou je het echt overwegen om te doen?
Questions, questions
Crap, wel netjes dat ze het zo vroeg zeggen ipv je tot de laatste dag in onzekerheid te laten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:36 schreef Mixende_match het volgende:
In een stofferingswinkel (gordijnen etc) verkopen en advies. Ja gelukkig wel ff de tijd ja. Alleen ik weet echt niet wat ik wil doen qua werkWerk al vanaf m'n 16e in deze branche..
Blegh. En dat op deze zonnige dag
Lattebodem + matras op bierkratten als bed, plank op bierkratten als tafel, bierkrat als kruk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
205, maar die is er niet meer, volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:54 schreef Novem het volgende:
Hee Vik, welke Garmin heb jij?
Lijkt me wel tof om te tracken hoever ik precies loop, snelheid, hartslag, trainingen inprogrammeren enzo. Ik wil niet met telefoon rennen namelijk.
Ik zou wel iets fanatieker mogen zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Mont Ventoux? klinkt als een mooie uitdagingJe bent best fanatiek met wielrennen of niet?
Kittens!quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Meh, M_M
Affiniteit met andere branches? Verkoper is verkoper en als je zelf belangstelling ergens in hebt moet dat lukken!
[..]
* hopelijk zelfde weekend ophalen boks *
Klussen schiet gelukkig wel op
Bij jullie ook beetje, Coco?
Ik weet niet waarom, maar toen ik dit las, dacht ik dat het over Peugeots ging...quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
205, maar die is er niet meer, volgens mij.
110 is het instapmodel, maar met de 210 kun je weer meer (intervaltraining instellen bijvoorbeeld).
Heb de mijne van MP, houten vloer voor +/- 20 euro de meter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
daarna nog een nieuwe vloer beneden (maar daar moeten we eerst weer een beetje voor sparen).
We willen graag grind, beneden. Daar gaat op dit moment tenminste onze voorkeur naar uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb de mijne van MP, houten vloer voor +/- 20 euro de meter.
Wow. Hoe hou je dat schoon? En mijn moeder zou zeggen: neem vloerbedekking, dan valt je kind ten minste zacht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
We willen graag grind, beneden. Daar gaat op dit moment tenminste onze voorkeur naar uit.
Mooi woordgrapjequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zou wel iets fanatieker mogen zijnVooralsnog zie ik er als een berg (haha, ik zei berg
) tegenop!
Met dubbele sealing. Anders komen de kattenharen er ook tussenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow. Hoe hou je dat schoon? En mijn moeder zou zeggen: neem vloerbedekking, dan valt je kind ten minste zacht.
M'n pa had een mooie zandstenen vloer in de gang, nog steeds eigenlijk, hij is nog als nieuw omdat er al meer dan 35 jaar vloerbedekking op ligt.
Zeker weten? ALs je jong bent gaat dat makkelijker dan wanneer je ouder wordt. 's Ochtends/weekend bij de IKEA werken en rest van de dag studeren niet een plan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:08 schreef Mixende_match het volgende:
Een studie volgen zit er financieel niet in.
Daar staat dan wel iets tegenover hè?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Komende dinsdag weer een BBQ van mn studenten. Vind het zo lief dat ze mij uitnodigen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar toen ik dit las, dacht ik dat het over Peugeots ging...
Mijn enerverende gezelschap en entertainend vermogen, denk ik tenminste.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar staat dan wel iets tegenover hè?.
Ja, we hebben straks bijna alles nieuw gemaakt. Behalve de wc (en de badkamer is ook al een jaar of twee oud, inmiddelsquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:13 schreef V1z0R het volgende:
M_M, maat van me werkt bij Praxis en volgt opleiding tot vestigingsmanager, bij zulke bedrijven zou je dus evt. opleiding betaald kunnen krijgen.Die kleine van jullie komt in een compleet nieuw huis!
Trappen bekledenrotwerk
![]()
Maar hopen dat je dan niet in die kast verdwaald, Coco
[..]ik ook, maar ik heb dan ook een 205 gehad
Wat loveli zegt maar dan -poolquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, we hebben straks bijna alles nieuw gemaakt. Behalve de wc (en de badkamer is ook al een jaar of twee oud, inmiddels). Alleen moeten we dan nog steeds de tuin (aka vuilnisbelt) en onze zolder (hebben vaste trap, dus dat wordt ooit onze slaapkamer met dakkapel) en kelder (huis is volledig onderkelderd, daar kunnen we ook nog wel eens iets van maken).
Dus. Voorlopig zijn we nog niet echt klaar
Oh, zolderkamer mét airco, dan welquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat loveli zegt maar dan -pool
Zit je op zolder dan niet met de warmte? Heb persoonlijk een hekel aan te warme slaapkamer...
Maar dat klinkt inderdaad als nog een beste klus! Gelukkig is er Kees
Ik zat eigenlijk aan matsen bij afwezigheid e.d. te denkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn enerverende gezelschap en entertainend vermogen, denk ik tenminste.
Ik heb geen aanwezigheidsplicht, dus daar hoeven ze zich toch niet druk over te makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk aan matsen bij afwezigheid e.d. te denken.
Weet je hoe zwaar het voor Kees is om zo'n tafel naar zolder te sjouwen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:
Maar ik ben erg zuinig als het daarop aankomtDus zou kelder juist als slaapkamer doen
Lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef Perruche het volgende:
Mijn L is trouwens salade met linzen en een gepocheerd ei, en een bak yoghurt met vers fruit
Kwestie van de juiste koffie kiezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Maar ik ben erg zuinig als het daarop aankomtDus zou kelder juist als slaapkamer doen
Ieuhw! Ik vind koffie na het eten wel zo smerigBorrel
maar koffie
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef Perruche het volgende:
Jajaja lalala lekker weer zeg!
ik moest lachen toen ik las dat in dieet iemand had 'hard' gelopen; 5 km in 50 minuten
Lachen is niet lief, maar ik liep na mijn blessure de eerste keer 5 km in 40 minuten en dat was 7,5 km/u, dus dat kun je niet echt hardlopen meer noemen iddquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef Perruche het volgende:
ik moest lachen toen ik las dat in dieet iemand had 'hard' gelopen; 5 km in 50 minuten
Foei! Laat ons trage hardlopers (al dan niet met korte pootjes) lekker doorhobbelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:42 schreef Perruche het volgende:
Maar toen had je waarschijnlijk wél nog een betere conditie en een lager gewicht. Dat scheelt een hoop hoor!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lachen is niet lief, maar ik liep na mijn blessure de eerste keer 5 km in 40 minuten en dat was 7,5 km/u, dus dat kun je niet echt hardlopen meer noemen idd.
Nou, de beweging zelf is volgens mij een stuk intensiever dan lopen ('hardlopen' vs 'lopen', bedoel ik, ongeacht de kilometers die je maakt. Niet?)quote:
^^quote:
QFTquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Foei! Laat ons trage hardlopers (al dan niet met korte pootjes) lekker doorhobbelen
Ik doe iig nog geen 5 km. Maak wel een renbeweging trouwens, da's toch anders dan (snel)wandelen.
Pfff al die hardloopgoeroes zeggen toch 'eerst conditie, dan snelheid', oids!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:49 schreef Novem het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang ik doe over 5km, nooit geklokt, maar ik gok zomaar een minuut of 35/40En dat is zonder wandelpauzes, dus gewoon lekker langzaam joggen en dat noem ik gewoon hardlopen of joggen of rennen hoor, niet lopen.
Ik moet denk ik eens aan mijn snelheid gaan werken
7,5 km/u is behoorlijk traag hoor. Zie vanaf 7 km/u wel eens langskomen als beginnerstempo in het hardlooptopic.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar toen had je waarschijnlijk wél nog een betere conditie en een lager gewicht. Dat scheelt een hoop hoor!
Ik weet niet of ik zelf veel harder zou gaan eerlijk gezegdDaarbij, wat co zegt, bewegen is bewegen!
Zo snel kan ik toch echt niet lopen hoor (en volgens mij zijn mijn benen nou ook niet echt kort...)quote:
Zuinig? Mbt wat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Ieuhw! Ik vind koffie na het eten wel zo smerigBorrel
maar koffie
Ja, maar hier gaat het volgens mij om de definitie van hardlopen. Officieel doe je op dat tempo aan wandelen, dus gaat het om de beweging lopen en niet om hardlopen. Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, de beweging zelf is volgens mij een stuk intensiever dan lopen ('hardlopen' vs 'lopen', bedoel ik, ongeacht de kilometers die je maakt. Niet?)
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Komen je voeten tegelijk los van de grond, dan is het rennen, ook al doe je het met 2 km/h.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef An24 het volgende:
Ja, maar hier gaat het volgens mij om de definitie van hardlopen. Officieel doe je op dat tempo aan wandelen, dus gaat het om de beweging lopen en niet om hardlopen. Of begrijp ik je nu verkeerd?![]()
Ehrm, nee, bedoel gewoon dat 5km/u wandelen vs 5km/u 'hard'lopen volgens mij toch wel verschil uitmaakt door puur de beweging zelf. Althans, zo stel ik me dat voorquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, maar hier gaat het volgens mij om de definitie van hardlopen. Officieel doe je op dat tempo aan wandelen, dus gaat het om de beweging lopen en niet om hardlopen. Of begrijp ik je nu verkeerd?![]()
Natuurlijk weet ik wel dat het voor een zwaarder iemand zwaar is om te bewegen, maar als je echt hard loopt op dat tempo ben je: of aan het wandelen of aan het hardlopen met heel veel wandelmomenten er tussen.
Dat noem ik meer springenquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Komen je voeten tegelijk los van de grond, dan is het rennen, ook al doe je het met 2 km/h.
Oh, loveli verwoordt het eigenlijk heel handigquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ehrm, nee, bedoel gewoon dat 5km/u wandelen vs 5km/u 'hard'lopen volgens mij toch wel verschil uitmaakt door puur de beweging zelf. Althans, zo stel ik me dat voorPlus, dat is wel idd netjes doorlopen en niet wandelen.
Dus denk zelf dat je beter op zo'n tempo kunt 'hard'lopen, omdat je daar toch meer conditie mee opbouwt. Maar ik ben een leek he, dus weet 't niet zeker
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
Spelregel snelwandelen = altijd 1 voet aan de grond. Lijkt me dat dat een handige definitie is van wandelen. Geen voet op de grond = vliegen, zo nu en dan 1 = (hard)lopen*.
*afhankelijk van het tempo
Energiekosten...quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
Spelregel snelwandelen = altijd 1 voet aan de grond. Lijkt me dat dat een handige definitie is van wandelen. Geen voet op de grond = vliegen, zo nu en dan 1 = (hard)lopen*.
*afhankelijk van het tempo
Plus erbij dat accelereren meer kracht kost dan een gelijk tempo erin houden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:59 schreef conleche het volgende:
Als ik doorwandel loop ik 5 km per uur. Dus dan is 5 km per 50 minuten toch wel sneller. Het is misschien niet supersnel, maar ik neem aan dat ze net begint en je kan het ook zo bekijken: ipv 25/30 minuten is ze nu veel meer tijd aan het bewegen!
Ik vroeger ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef conleche het volgende:
Oh als ik toch zou kunnen vliegen!!In mijn droom doe ik het af en toe en dat voelt wel zo lekker!!!
Ja, met de renbeweging kom je met klappen neer, zelfs als je langzaam looptquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind de 'renbeweging' ook veeeel vermoeiender voor gewrichten/knietjesDan voel ik ze wel, bij wandelen voel ik gewoon niks, wandelen gaat primadeluxe makkelijk
![]()
Maar goed, wellicht moet ik me ook niet aangesproken voelen ofzo![]()
Toen ik 4 was ben ik van het fietsenhok gevlogen, omdat ik dacht dat ik dat kon. Gelukkig was er een zandbak onder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vroeger ookEn dan werd ik wakker en had het zo echt geleken dat ik ervan overtuigd was het best te kunnen als ik een aanloopje nam, dus was ik aanloopjes aan het nemen in de huiskamer, afgewisseld met sprongetjes en kleine teleurstelling
![]()
Ik herinner me echt heel nuttige dingen
Ouchquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen ik 4 was ben ik van het fietsenhok gevlogen, omdat ik dacht dat ik dat kon. Gelukkig was er een zandbak onder.Ik kon geloof ik een minuut niet ademen, aangezien ik plat op mijn borst terecht kwam.
Tonijn? Smaakt niet naar vis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:02 schreef xliefs. het volgende:
Sorry voor de spelling! haha,
Ja, tot nu toe nog weinig, maar heb ook echt nog niets gedaan.. minimaal 500 gram groente komt er straks bij met het avondeten! Vis vind ik echt een leuk idee, maar ik krijg het echt niet naar binnen.
Oke ik weeg in verhouding tot jullie wel vaak, het is bij mij een gewoonte wanneer ik thuis ben, het ochtends te doen..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Toen ik 4 was ben ik van het fietsenhok gevlogen, omdat ik dacht dat ik dat kon. Gelukkig was er een zandbak onder.Ik kon geloof ik een minuut niet ademen, aangezien ik plat op mijn borst terecht kwam.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel duidelijk naar vis smaken en ruiken.quote:
waar is je brood?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef loveli het volgende:
Toastjes met nutella. What am I thinking?
/gezond verstand kapot
Grappig. Ik ben gek op veel vissoorten, maar bijv. Gebakken tonijn vind ik ranzig. Tonijn eet ik dus alleen rauw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef the85mc het volgende:
Ik at de laatste jaren nooit vis, vond het niet lekker. Ben begonnen met tonijn, dat lijkt nog het meest op vlees. Nu eet ik bijna alle vis, alleen zalm vind ik niet zo lekker.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
In de natuurwinkel 10 km verderop. De groene ligt in de kliko.
Zorg dat er altijd brood in je vriezer ligt!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
In de natuurwinkel 10 km verderop. De groene ligt in de kliko.
Ik eet sinds ik verhuisd ben nauwelijks nog brood. Ontbijten deed ik de laatste tijd met kwark, dat wordt binnenkort weer havermout. De rest heb ik wel in de vriezer/koelkast.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zorg dat er altijd brood in je vriezer ligt!En groente. En vlees en vis.
Kun je altijd wat eten.
Welkom in de wondere wereld van de kledingmaten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Perruche het volgende:
Oops, I dropped a bomb
Net een broek aan, maat 40 veeeeeeel te groot, maat 38 veeeeeeel te Klein, wat moet je daar nu mee!
Havermout!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik eet sinds ik verhuisd ben nauwelijks nog brood. Ontbijten deed ik de laatste tijd met kwark, dat wordt binnenkort weer havermout. De rest heb ik wel in de vriezer/koelkast.
En nee dank je, Co.
^^ brood in de vriezer is zo fijn. Helemaal als je het zelf gebakken hebt. Moet je alleen niet vergeten om het te snijden voor het de vriezer in gaat. / blonde actiequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zorg dat er altijd brood in je vriezer ligt!En groente. En vlees en vis.
Kun je altijd wat eten.
Nee hoorr, was superduur, dan mag ie gelijk goedzitten. Met goedkope broeken doe ik dat we'll.quote:
Roze nagellakquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Oh en henk, die 38 was echt VEEL te Klein. Misschien over een paar maanden![]()
Ik zou trouwens nutella liever zo eten dan met toastjes.
Oh en ik hebroze
nagellak!
Dat klinkt bijna alsof er een verkeerd label inzit ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Perruche het volgende:
Oh en henk, die 38 was echt VEEL te Klein. Misschien over een paar maanden![]()
Ik zou trouwens nutella liever zo eten dan met toastjes.
Oh en ik hebroze
nagellak!
je vakantiegeld is zeker binnenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
Ik heb het laten doendecadent he! In de pauze
*bakje doorgeeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Laat die zich even bij mij melden![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Digitaal snoepen mag gelukkig wel als je 'op dieet' bent
*bakje chipjes aanreikt*quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik ben al misselijk van het niet digitaal snoepen dus ik geef het op.
Nu heb ik hartige trek
Oeh, en bij mijquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Laat die zich even bij mij melden![]()
Nice! Ben er ook wel zat van dus ga zo eens een lijstje maken met To do dingen voor vrijdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef An24 het volgende:
Blij de digitale snoepronde gemist te hebben, want nu al klaar met werk vandaag. Dat betekent vroeg naar de sportschool en vanavond lekker chillen
Dattequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef the85mc het volgende:
Ik at de laatste jaren nooit vis, vond het niet lekker. Ben begonnen met tonijn, dat lijkt nog het meest op vlees. Nu eet ik bijna alle vis, alleen zalm vind ik niet zo lekker.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:28 schreef V1z0R het volgende:
Whappa = whatsapp pa
Laatster = laat Sterretje
Meeting = mee trainen in Nieuw Guinnea
en = en
Bam = Tofik Dibi slaan
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:28 schreef V1z0R het volgende:
Whappa = whatsapp pa
Laatster = laat Sterretje
Meeting = mee trainen in Nieuw Guinnea
en = en
Bam = Tofik Dibi slaan
Ja! Ik zoek nog leuke gebloemde jurkjes van een fatsoenlijke stof, niet te kort, flatterend model, niet te kort en ook geen 300 euro kostend.quote:
*vinger opsteekt.quote:
Laat het mij weten! Vooral niet te kort, want de winkels hangen vol met te korte jurkjes!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Ik zoek nog leuke gebloemde jurkjes van een fatsoenlijke stof, niet te kort, flatterend model, niet te kort en ook geen 300 euro kostend.
Waar vind ik dat?
Sorry Sjaapje heb geen idee war je het over hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:19 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Laat het mij weten! Vooral niet te kort, want de winkels hangen vol met te korte jurkjes!
Dank jullie wel voor het medeleven, ik zou haar graag nog gaan groeten, maar ik vrees dat ik daar geen verlof voor krijg.
Lijstje:
O: 250 mg magere kwark met 2 lepels havermout
L: 2 kommen soep
T: 2 volkoren boterhammen met advocado
T: 2 paprika's
T: Grote bak roerbakgroenten met rode curry en kokosmelk
T: Kwark met pompelmoes
S: 15 min opwarmen, de krachttrainingen van Jillian, loopdrills, 12*300 m met als rust 50m wandelen,50m joggen, uitlopen
D: ?
In belgië mogelijk niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry Sjaapje heb geen idee war je het over hebtmaar als het een familielid is dan wat loveli zegt.
Ja idd, ik verging van de honger en voerde het toen toch maar in de eetmeter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Novem, goed dat je zelf inziet dat het wat te weinig is/was.
Opschrijven blijft toch handig he?
Ik weet dat dat slecht is. Het was ook niet echt m'n doel of zo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
*herhaalt verbranden is slecht praatje voor DaD*
Sjaap, denk je dat echt? Hebben jullie zo'n tekort aan assistenten en kan je niet ruilen?
Voor overlijden van familie wel.quote:
Dan snap ik je nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ben de enige assistente momenteel, mijn collega is op vakantie. Wij krijgen vrijaf voor begrafenis maar ik moet zaterdag niet werken...
Dan neem je een wijntjequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook we'll een wijntje /Perr-modus
Vermoed dat ze ligt opgebaard en dat Sjaapje daar langs wilt gaan? Is wat meer privé.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan snap ik je niet
Maar wel gecondoleerd
Eh.. Lengte en gewicht? Dit is namelijk wel erg weinig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:19 schreef vincm het volgende:
Ook maar eens een lijstje doen :p
o: 2 crackers met kipfilet
t: geen
l: broodje eiersalade/gezond
t: verjaardag van collega dus een stukje appeltaart. En een paar rood-wit-blauw-oranje m&m's die werden uitgedeeld
d: salade, ijsbergsla/wortel/kerstomaatjes/blikje tonijn erdoor, nu aan het opsmikkelen
t'tje voor vanavond: verse groene olijven
Tot nu toe maar een calorie of 1000, waarschijnlijk minder, vandaar dat ik ook wat meer tussendoortjes moet gaan eten of grotere maaltijden. Ik ben me er zeker van bewust hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:27 schreef Novem het volgende:
Hoeveel calorieen denk jij dat je eet?
En denk je dat het voldoende is?
Wat is je doel? Ik snap niet echt wat je met 1000 calorieen wilt en nog lichter gaan wegen dan 72 kg op 1.78?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef vincm het volgende:
[..]
Tot nu toe maar een calorie of 1000, waarschijnlijk minder, vandaar dat ik ook wat meer tussendoortjes moet gaan eten of grotere maaltijden. Ik ben me er zeker van bewust hoor
Eldinosaur, 1.78 en 72 kilogram, begon op 82.
Mijn doel was om af te vallen, daar ben ik bijna klaar mee. Maar je moet begrijpen dat ik niet 'richt' op 1000 caloriën per dag ofzo (al is het de afgelopen maanden wel vaker voorgekomen) Ik ben nu juist bezig om weer wat meer te gaan eten omdat ik meer ben gaan sporten (hardlopen), maar dat gaat niet van de ene dag op de andere. Ik wil m'n vetpercentage nog iets omlaag brengen, van 15% nu naar 10-11%.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is je doel? Ik snap niet echt wat je met 1000 calorieen wilt en nog lichter gaan wegen dan 72 kg op 1.78?
Rijd je weer in dat Franse ding!?quote:
Snelheid: duurlopen afwisselen met tempolopen/intervallen (google maar eens), maar je kunt ook tijdens je normale loopjes stukjes versnellenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:43 schreef LieLie het volgende:
Ook weer gelopen net!
20 min, en 11,5 min!en toen waren we thuis
Ongeveer 7,5 km/u, dus nog wel een beetje een mietjestempo
Moet binnenkort dus wel 30 min kunnen lopen, dan dat maar een tijdje doen en iets meer snelheid krijgen denk ik.
Vind het echt tof dat het nu zo vlot gaat!
Goed advies van jullie om toch te gaan lopen!
Hé getverquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:51 schreef _aurum_ het volgende:
Pdf, ik krijg stress van de laatste dingen voor mijn reisen nog wat andere dingen. Zo maar ff bellen om dingen op te lossen en dan nog een rondje lopen.
Als je jezelf uithongert (want dat is wat je doet) wordt je verpercentage misschien wel lager maar je wordt wel een lelijke flab. Ik zou langzaam opbouwen naar 2000-2400 kcals per dag en dan combineren met hardlopen en krachttraining. Dan gaat je vetpercentage omlaag, maar blijft er wel een sterk lichaam over, in plaats van langzaam weggeteerde spiertjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:45 schreef vincm het volgende:
[..]
Mijn doel was om af te vallen, daar ben ik bijna klaar mee. Maar je moet begrijpen dat ik niet 'richt' op 1000 caloriën per dag ofzo (al is het de afgelopen maanden wel vaker voorgekomen) Ik ben nu juist bezig om weer wat meer te gaan eten omdat ik meer ben gaan sporten (hardlopen), maar dat gaat niet van de ene dag op de andere. Ik wil m'n vetpercentage nog iets omlaag brengen, van 15% nu naar 10-11%.
Hoe doe je dat? Als ik chocolade zou pakken, dan gaat die reep ook echt op.. Tot m'n spijt!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit nu aan den pure chocolade met aardbeien. Mijn d was echt te weinig.
Nie?quote:
Welke stadia zijn er? Vergevorderd in ieder geval!quote:
Oh, gelukkig, dan voel ik me al iets stoerderquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:56 schreef Viking84 het volgende:
@ LieLie (quoten lukt ni
[..]
Snelheid: duurlopen afwisselen met tempolopen/intervallen (google maar eens), maar je kunt ook tijdens je normale loopjes stukjes versnellen.
Heb zelf ook maar 7,8 km/u gelopen vandaag hoor. Is een prima tempo voor een training
.
Balenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, dat ging bijzonder slecht, dat rondje hardlopen van zojuist!
Ben stijf, heb spierpijn, moe, hooikoorts, verzin het maar.
Hopen datget de volgende keer weer beter gaat. Nu maar wat rekken en strekken.
Ik weet het! Heb heel rustig gelopen, maar mijn benen voelden zo brak aan, dat ik na een km of 5 toch een paar keer ben gaan wandelen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
BalenKan zo verschillen per keer, hè?
Het komt nooit meer goed.quote:
Hater - adapter - preacher - maniacquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Welke stadia zijn er? Vergevorderd in ieder geval!
Ik kan me ook niet herinneren ooit spierpijn van het hardlopen te hebben gehad, dus ik vind het normaal dat je er geen spierpijn van krijgt. Anderen krijgen er wel spierpijn van overigens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef LieLie het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen spierpijn van het lopen gehad. Zegt dat nog iets? Is het dan niet zo effectief?
Als je je niet prettig voelt, dan kun je beter in de bar of in de lobby gaan zitten. Als er dan wat gebeurt, dan is er iig nog een kans dat iemand je vindt binnen afzienbare tijd.quote:
*dubbeltje doet kling in hersenpan*quote:
Het is een etap. Geen lobby dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als je je niet prettig voelt, dan kun je beter in de bar of in de lobby gaan zitten. Als er dan wat gebeurt, dan is er iig nog een kans dat iemand je vindt binnen afzienbare tijd.
Duhquote:
quote:
Hey, lief zijn voor haakmeisjes in de trein. We doen niemand kwaad, maken geen herrie en nemen niet eens extra ruimte in. Of ben je geen hater en begrijp ik het verkeerd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*dubbeltje doet kling in hersenpan*Took me long enough
Tijd om te gaan haken in de trein!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, mijn reisdingetjes zijn opgelost en het lopen ging best goed! Hurrah!
Yupquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hey, lief zijn voor haakmeisjes in de trein. We doen niemand kwaad, maken geen herrie en nemen niet eens extra ruimte in. Of ben je geen hater en begrijp ik het verkeerd?
Bada-boom PISH!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, mijn reisdingetjes zijn opgelost en het lopen ging best goed! Hurrah!
Awwwquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bada-boom PISH!
Ook bedtijd voor mijMorgen weer lekker dingetjes regelen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hedde gij niet gewandeld?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Perruche het volgende:
Dus:
O: 40 gr havermout met 250 ml sojamelk en rozijntjes
T: bth eiersalade, klein zoet broodje
L: salade met gepocheerd ei, rode linzen en dressing, bak yoghurt (200 ml) met vers fruit (200 gr), koffie met klein puur chocolaatje
T: Dubbele bth pindakaas/komkommer/sambal
D: Bruin broodje kip/kaas
T. Kinder Bueno(had zo'n trek en de trein had vertraging maar moest nog rennen dus wilde niets wat zwaar op de maag lag
S: Evy 26, 6.2 km in 36 minuten![]()
T: 2 handjes amandelen, 150 ml yoghurt met 100 gr aardbeien
B: Hele dag van hot naar her lopen enzo. Op hakken.
2000 kcal volgens eetmeter. Beetje veel. Komt door al dat brood. Morgen weer netjes! Stomme is dat wel alles "groen is", ik heb kei weinig vitamines vandaag joh, stom ding :F
Jawelquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hedde gij niet gewandeld?Ik deed ruim 40 min over dat lesje, ik probeer fier te blijven op mijzelve
![]()
Ik dacht aan een salade voor morgen!
Lekker lijstje maar wat zonde van je D en erop volgende T!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:55 schreef Perruche het volgende:
Dus:
O: 40 gr havermout met 250 ml sojamelk en rozijntjes
T: bth eiersalade, klein zoet broodje
L: salade met gepocheerd ei, rode linzen en dressing, bak yoghurt (200 ml) met vers fruit (200 gr), koffie met klein puur chocolaatje
T: Dubbele bth pindakaas/komkommer/sambal
D: Bruin broodje kip/kaas
T. Kinder Bueno(had zo'n trek en de trein had vertraging maar moest nog rennen dus wilde niets wat zwaar op de maag lag
S: Evy 26, 6.2 km in 36 minuten![]()
T: 2 handjes amandelen, 150 ml yoghurt met 100 gr aardbeien
B: Hele dag van hot naar her lopen enzo. Op hakken.
2000 kcal volgens eetmeter. Beetje veel. Komt door al dat brood. Morgen weer netjes! Stomme is dat wel alles "groen is", ik heb kei weinig vitamines vandaag joh, stom ding :F
Leuke jurk aan, gewinkeld. Op straat en door winkelpersoneel aangesproken dat de jurk leuk/feestelijk/mooi was. Laatste reactie was van een gehoofddoekte dame, ze noemde me schoonheid (ik dacht nog, nou, overdrijven hoeft niet), bedankte haar, vervolgens haatdragende scheldkanonnade over dat ik een modeshow aan het lopen was/aandacht aan het trekken was en nog wat minder charmante opmerkingen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Perruche het volgende:
Loveli ik begrijp niets van je jurk verhaal.
Hopelijk weer wat beter? Was er de laatste keer nog iets concreets uit het onderzoek gekomen?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yup
Vik was daar ooit 'verminderd enthousiast' over, dus als de trend voortzet is ze over een jaartje of wat een haakmaniak met een "Icrochet"-icon
hardlopen is geen hobby, it's a way of lifequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed.![]()
of wel, als ze een nieuwe hobby vindt!![]()
Niet als je nog steeds teveel eet. Dst kan namelijk ook zonder bovenstaande levensmiddelen. Overigens is mens in slank over het algemeen al slank en wordt er hier weinig rommel gegeten en gaat het hier meer om het vasthouden van een gezond eetpstroon.quote:Op donderdag 31 mei 2012 05:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Als je gewoon geen frituur, snoepgoed en chips eet en ongeveer 5 uurtjes in de week sport val je toch vanzelf af?
Ja, he, het leven moet wel een beetje leuk blijven hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:05 schreef Novem het volgende:
Serieus? Shit, dan ga ik denk ik toch maar de rondo's en frikandellen uit m'n dieet schrappen. Thanks voor de tip!
True, alleen de rondo's dan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, he, het leven moet wel een beetje leuk blijven hoor!
Ik denk eigenlijk dat het gros van de mensen in dieet het ook wel weet eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:41 schreef Novem het volgende:
Ik erger me aan mensen die dit topic binnenvallen met matige huisvrouwentips a la geen frikandellen en pak de trap.
Als diegene even de moeite had genomen te lezen zag hij dat iedereen hier regelmatig (en sommigen zelfs fanatiek) sport en dat vrijwel niemand hier frituur of gevulde koeken op regelmatige basis eet.
Het advies is dus nutteloos. Misschien past het beter in dieet ofzo.
Heb er een tijdje meegelezen en kreeg de indruk dat de helft van de posters helemaal niet wist waar ze mee bezig was. Maar inmiddels misschien wel hoor, dat weet ik niet, gekapt met meelezen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het gros van de mensen in dieet het ook wel weet eigenlijk.
Maar hoe kun je nu de Mac weerstaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:52 schreef Novem het volgende:
[..]
Heb er een tijdje meegelezen en kreeg de indruk dat de helft van de posters helemaal niet wist waar ze mee bezig was. Maar inmiddels misschien wel hoor, dat weet ik niet, gekapt met meelezen.
dank je!. mensen begrijpen het verkeerd ze voelen zich aangevallen omdat ik begon met de tekst dat ik niet hoef af te vallen. dat doet al zeer voor velen. Je vat mijn opmerking goed samen. Ik ben er 2,5kilo door afgevallen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:31 schreef kwakz0r het volgende:
volgens mij zegt ze niets heel geks toch? regelmaat, matigheid, niet heel weinig gaan eten of een fruitdieet ofzo. dat weten we natuurlijk al, maar ik snap de rare reacties niet zo op iemand die niet af wil vallen en af en toe iets ongezonds eet...
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:02 schreef blue-eye het volgende:
[..]
dank je!. mensen begrijpen het verkeerd ze voelen zich aangevallen omdat ik begon met de tekst dat ik niet hoef af te vallen. dat doet al zeer voor velen. Je vat mijn opmerking goed samen. Ik ben er 2,5kilo door afgevallen.
Weet je wat het is blue eye, dat is precies hoe hier geleefd en gegeten wordt. Je preekt dus voor eigen parochie. Hier weet men heel precies wat goed en gezond is en wat niet (heb je de OP gelezen?).quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:02 schreef blue-eye het volgende:
[..]
dank je!. mensen begrijpen het verkeerd ze voelen zich aangevallen omdat ik begon met de tekst dat ik niet hoef af te vallen. dat doet al zeer voor velen. Je vat mijn opmerking goed samen. Ik ben er 2,5kilo door afgevallen.
mensen die zich aangesproken voelen: ik wilde alleen aangeven hoe belangrijk regelmaat in je leven kan zijn. ik heb het meerdere keren meegemaakt dat mensen down zijn omdat ze dikker worden. Terwijl ze onregelmatig leven, denken gezond te eten door een salade te eten etc. terwijl ze er veel saus opgooien en niet beseffen hoeveel calorieeen dat zijn. Of er wordt actief gesport en achteraf gezond gegeten terwijl in die voeding heel veel calorieen zitten daar vergissen vele zich in.
edit: wat Tink zegt, zo leven de meesten hier al/wij weten dit, en net als jij hoeven de meesten hier niet echt af te vallen (ik toevallig wel, maar ik ben dan ook een gekkie)quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:02 schreef blue-eye het volgende:
[..]
mensen die zich aangesproken voelen: ik wilde alleen aangeven hoe belangrijk regelmaat in je leven kan zijn. ik heb het meerdere keren meegemaakt dat mensen down zijn omdat ze dikker worden. Terwijl ze onregelmatig leven, denken gezond te eten door een salade te eten etc. terwijl ze er veel saus opgooien en niet beseffen hoeveel calorieeen dat zijn. Of er wordt actief gesport en achteraf gezond gegeten terwijl in die voeding heel veel calorieen zitten daar vergissen vele zich in.
Ik denk dat ze het wel weten en dat gebrek aan kennis (over het algemeen!) niet de reden is dat het velen in Dieet niet lukt er niet naar te leven. En wees eerlijk, ons lukt het ook niet altijd. Nou is de urgentie lager, omdat we al slank zijn, maar toch...quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:52 schreef Novem het volgende:
[..]
Heb er een tijdje meegelezen en kreeg de indruk dat de helft van de posters helemaal niet wist waar ze mee bezig was. Maar inmiddels misschien wel hoor, dat weet ik niet, gekapt met meelezen.
precies dat. ik post ook niet zo vaak meer omdat ik toch met hele andere dingen bezig ben dan de meesten hier, maar in dieet wil ik ook nie te veel posten omdat ik daar juist teveel herken (weten maar niet doen, kunnen maar niet willen, en andersom)quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel weten en dat gebrek aan kennis (over het algemeen!) niet de reden is dat het velen in Dieet niet lukt er niet naar te leven. En wees eerlijk, ons lukt het ook niet altijd. Nou is de urgentie lager, omdat we al slank zijn, maar toch...
ik heb het nogmaals gelezen was overduidelijk niet goed wakker bij het lezenquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat het is blue eye, dat is precies hoe hier geleefd en gegeten wordt. Je preekt dus voor eigen parochie. Hier weet men heel precies wat goed en gezond is en wat niet (heb je de OP gelezen?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |