deze kende ik helemaal niet, hoe heb ik zonder gekund?!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hij kan het nog wel, al is deze ook alweer tijdje oud
En zn Remuxxen zijn natuurlijk ook allemaal zwaar baas
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben net een beetje dood gegaan van binnen..
Ik voel je pijn! Decibel wordt voorlopig ook mijn laatste feest, ben er best klaar mee merkte ik op Intents.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
dit soort bagger is de reden dat ik er klaar mee ben
Fit op een after verschijnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:18 schreef 16meter het volgende:
Denk dat ik Decibel ook maar oversla, om fit op de after te verschijnen.
Al staan er leuke early hardstyle/techno namen.. geen 75 euri waard.
Dit is niet zomaar een after he!quote:
Er staan bij (bijna) iedere stage wel vette namen. Lekker stagehoppen en je hebt zo'n gevarieerd feest dat het die 75 euro ruim waard isquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:18 schreef 16meter het volgende:
Denk dat ik Decibel ook maar oversla, om fit op de after te verschijnen.
Al staan er leuke early hardstyle/techno namen.. geen 75 euri waard.
Wat een set was dat joh, Daniela Haverbeckquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:29 schreef Krulliewullie het volgende:
En we hebben weer iemand gespot @ 4:05
X2 , ik hou wel van vrolijke zomerse hardstylequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Toch vind ik de melodie / synth best lekker![]()
De vocals, pitchkicks en de rest is wel bagger natuurlijk
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een after he!
[..]
Er staan bij (bijna) iedere stage wel vette namen. Lekker stagehoppen en je hebt zo'n gevarieerd feest dat het die 75 euro ruim waard is![]()
Ik had een vriend van me getipt om hier te gaan kijken, kreeg een sippe reactie dat sommige platen wel vet waren maar andere kut. Dus ik dacht 'hoe kan ie nou Thera niet vet vinden' maar ik was in eerste instantie vergeten dat ie samen met Adaro moest draaien. Aangezien hij de nummers met 'rap-achtige' teksten niet leuk vond denk/hoop ik dat ie gewoon alleen de platen van Adaro niet leuk vondquote:
Als ze zelf zijn ingesproken kunnen het geen rap-achtige teksten meer zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:41 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Adaro heeft niet echt tracks met 'rap-achtige' teksten volgens mij? Behalve die Gunz4Hire dingen maar die zijn zelf ingesproken.
Ja dat is waar. Ik was Hit You With That Bang Shit vergeten maar ik kan me niet echt voorstellen dat hij die daar draaide.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als ze zelf zijn ingesproken kunnen het geen rap-achtige teksten meer zijn?En hij heeft best wat tracks met raps erin
(1:53)quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:45 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als ze zelf zijn ingesproken kunnen het geen rap-achtige teksten meer zijn?En hij heeft best wat tracks met raps erin
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Ik was Hit You With That Bang Shit vergeten maar ik kan me niet echt voorstellen dat hij die daar draaide.
Op mn Facebook page staat de tracklist ;-)quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik had een vriend van me getipt om hier te gaan kijken, kreeg een sippe reactie dat sommige platen wel vet waren maar andere kut. Dus ik dacht 'hoe kan ie nou Thera niet vet vinden' maar ik was in eerste instantie vergeten dat ie samen met Adaro moest draaien. Aangezien hij de nummers met 'rap-achtige' teksten niet leuk vond denk/hoop ik dat ie gewoon alleen de platen van Adaro niet leuk vond. Maar is er iemand die een tracklist van de set heeft toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |