quote:
Ga weg danquote:
Wat dan?quote:
om half 10 biertjes drinken is niet erg. slaap je lekker op school,quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:17 schreef IBAZ het volgende:
Bier drinken? 's ochtends? in het bos?
Dat mag niet! Onterechte klacht.
Gast ik verbouw je gezicht, wordt die nog lelijkerquote:
Deed ik vroeger ook nog toen ik op de middelbare zat, stiekem voor school drinken. Wij hadden zo'n heel bos vlakbij school dus van te voren altijd met maten drinken... Niet iedere dag natuurlijk, maar altijd op vrijdag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
om half 10 biertjes drinken is niet erg. slaap je lekker op school,
lever falen komt door sterke drank, met bier is niks mis meequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef trigt013 het volgende:
je doet niemand kwaad, ik spreek je nog wel over 15 jaar met lever falen na lange tijd alcoholisme en drankmisbruik.
ot, moraalridders heb je altijd.
deze man weetquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:17 schreef haan33 het volgende:
[..]
om half 10 biertjes drinken is niet erg. slaap je lekker op school,
eindbaas P_Zquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
deze man weetniks mis met een paar biertjes te drinken voor je naar school gaat
Jep, gewoon om een beetje te ontspannenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook nog toen ik op de middelbare zat, stiekem voor school drinken. Wij hadden zo'n heel bos vlakbij school dus van te voren altijd met maten drinken... Niet iedere dag natuurlijk, maar altijd op vrijdag.
Krijg een nostalgisch gevoel van jouw topic.
Dat is niet waar haan. Als je een weet ik veel hoeveel tal biertjes op een dag drinkt moet jouw lever net zo veel verwerken als dat je een fles sterke drank achterover kiepert. Het gaat om de gram alcohol die je door je lever pompt, niet om de alcoholische drank an sich.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
lever falen komt door sterke drank, met bier is niks mis mee
maar alcohol met een hogere concentratie tast je leven meer aan. De pH van sterke shit is lager dan bier. Je lever moet dus meer basische stoffen aanmaken om je pH te neutraliserenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is niet waar haan. Als je een weet ik veel hoeveel tal biertjes op een dag drinkt moet jouw lever net zo veel verwerken als dat je een fles sterke drank achterover kiepert. Het gaat om de gram alcohol die je door je lever pompt, niet om de alcoholische drank an sich.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gast ik verbouw je gezicht, wordt die nog lelijker
Cirrose is een onomkeerbaar proces van omzetting van levercellen naar littekenweefsel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
maar alcohol met een hogere concentratie tast je leven meer aan. De pH van sterke shit is lager dan bier. Je lever moet dus meer basische stoffen aanmaken om je pH te neutraliseren
Dat weet iedereen, punt uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Mieron het volgende:
[..]
Cirrose is een onomkeerbaar proces van omzetting van levercellen naar littekenweefsel.
De meest voorkomende oorzaak van cirrose in de westerse wereld is alcoholmisbruik.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cirrose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben geen recht van spreken.
"Stories happen only to those who are able to tell them."
Als je een toekomst als drankorgel wil niet, nee....quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
deze man weetniks mis met een paar biertjes te drinken voor je naar school gaat
alcoholist tot in de grafkistquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Als je een toekomst als drankorgel wil niet, nee....
Triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |