Het lijkt me dat omschakelen naar de situatie die geld kost per direct kan. Die gasten willen tenslotte geld verdienen. Zo was het voorheen ook altijd. Maar misschien heb ik het fout. Het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk want die transactiekosten zijn niet gek veel lager en de grootste kosten (voor mij) zijn toch altijd het bewaarloon.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Taciho het volgende:
[..]
De keuze staat vast voor één kwartaal daarna kan je pas weer veranderen
Thanksquote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Taciho het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Lynx, ook al is dit geen echt Nederlandse broker maar het je kan er wel alles
Hmm, het aanvraagpakket van Lynx is binnen, maar kan helaas geen aandelen van de Koreaanse Kospi kopenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Taciho het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Lynx, ook al is dit geen echt Nederlandse broker maar het je kan er wel alles
Ik denk dat Lynx/Interactive Brokers dit binnenkort aan gaat bieden of misschien al experimenteel aanbiedt. Er zijn in ieder geval al vele KSE fondsen via de contract search te vinden: http://www1.interactivebrokers.ch/contract_info/v3.8/index.phpquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:39 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Hmm, het aanvraagpakket van Lynx is binnen, maar kan helaas geen aandelen van de Koreaanse Kospi kopen![]()
Oh dan weet ik wel iemand die misschien nog World Online aandelen voor liefhebbers op FOK! heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi aandeeltje voor beginners.
Ik heb in Korea gewoond, ken de markt, en heb meer vertrouwen in de Won dan in de Euro.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:59 schreef JimmyJames het volgende:
Waarom specifiek de Koreaanse beurs?
Thanksquote:Op zaterdag 29 september 2012 05:35 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik denk dat Lynx/Interactive Brokers dit binnenkort aan gaat bieden of misschien al experimenteel aanbiedt. Er zijn in ieder geval al vele KSE fondsen via de contract search te vinden: http://www1.interactivebrokers.ch/contract_info/v3.8/index.php
Ook is het al mogelijk om een abonnement op de KSE prijsdata te nemen. De trade kosten staan echter nog niet in de prijslijst, vandaar dat ik denk dat het nog niet actief is. Als dit erg belangrijk voor je is, kan ik na het weekend wel even kijken of ik een fake order via papertrading kan invoeren.
Een markt als Korea lijkt me trouwens niet de meest handige om als beginnend belegger van start te gaan. De taal, de corporate governance, accounting en andere factoren kunnen sterk verschillen met bijvoorbeeld de Nederlandse markt. Maar misschien heb je hier een specifieke edge.
Ik heb het nog even geprobeerd, maar op dit moment kan ik nog geen KSE order invoeren. Ik denk zelf dus dat het er aan komt, maar IB kondigt dit soort veranderingen nooit van tevoren aan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 05:35 schreef jaco het volgende:
Ook is het al mogelijk om een abonnement op de KSE prijsdata te nemen. De trade kosten staan echter nog niet in de prijslijst, vandaar dat ik denk dat het nog niet actief is. Als dit erg belangrijk voor je is, kan ik na het weekend wel even kijken of ik een fake order via papertrading kan invoeren.
Het is zelfs naar 100 euro gestegen ik kreeg er net een brief van Binck over. Mocht de poster boven me je nog niet hebben geïntroduceerd dan wil ik dat wel doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 07:47 schreef QBay het volgende:
Is het nog mogelijk om gratis tegoed te krijgen bij Binck? Ik wil een rekening openen, maar misschien heeft iemand nog een actie voor ¤50 tegoed?
Er zit vrijwel geen handel meer in. Als er geen 1 verkocht wordt, dan is er ook nog geen nieuwe koers (nu trouwens wel).quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef Californian het volgende:
Wie weet waarom o.a. het aandeel Spyker sinds de opening niet meer in beweging is? Ik ben net begonnen met aandelen en zie dit voor het eerst.. Laatste update is van gisteren 17.00.
Dankjewel voor je antwoord!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er zit vrijwel geen handel meer in. Als er geen 1 verkocht wordt, dan is er ook nog geen nieuwe koers (nu trouwens wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |