Facebook ook niet. Ik heb een tijdje geleden mijn beklacht gedaan over het matig functioneren en instabiliteit van de huidige website. Met name de zoekfunctie, behoorlijk essentieel, werkte echt voor geen meter. Geen respons op gehad. Maar ik zie dat ze de website ondertussen wat geupdate hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:51 schreef F_JD het volgende:
Ik heb het al aan Paradiso gevraagd op Twitter, maar het lijkt alsof ze het niet gebruiken voor interactie met de doelgroep...
Tja het lijkt me welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:29 schreef Felixa het volgende:
Weet iemand toevallig of er een voorprogramma komt in Paradiso?
Voor Antwerpen zie ik wel wat staan maar voor Paradiso kan ik nergens wat vinden.
Moeten we het maar blind van je aannemen, of heb je ook een bron?quote:
Neem het maar blind van me aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moeten we het maar blind van je aannemen, of heb je ook een bron?
Half 9 zou het dus moeten beginnen?
Jammer, ik had wel graag een voorprogramma gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef F_JD het volgende:
[..]
Neem het maar blind van me aan.
Overigens heeft een vriend van mij het gewoon even aan Paradiso gevraagd.
Voorproefje van de `winkel` komende week?twitter:sigurros twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 14:13:34we've new valtari merchandise available on our site: http://t.co/quMhCsFP reageer retweet
Daar parkeer ik ook altijd ja. 5 Minuutjes lopen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:33 schreef Felixa het volgende:
Gratis parkeren kan alleen buiten de ring en dan met het OV verder.
Deze parkeergarage ligt dichtbij Paradiso:
http://www.q-park.nl/nl/p(...)/amsterdam/byzantium
Als je bent bekomen, wil je dan nog de setlist in een spoiler zetten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:34 schreef Arn0 het volgende:
Voorprogramma was wel aardig maar jullie moeten geen schrik hebben dat jullie iets wereldschokkends missenNog een half uur en dan het echte werk. Staat hier al helemaal vol, zelden zo een drukte gezien bij Belgische concerten. Maar goed, sta wel op de eerste rij, heb er zin in
Er is ook een naprogramma in de zaal boven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:40 schreef F_JD het volgende:
[..]
Neem het maar blind van me aan.
Overigens heeft een vriend van mij het gewoon even aan Paradiso gevraagd.
Family of the year?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is ook een naprogramma in de zaal boven.
twitter:sigurros twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 01:52:10takk antwerp! http://t.co/F2mXa3JW reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:59 schreef Felixa het volgende:
Ik mag/moet nog tot morgen wachten.![]()
Setlist van gisteren:Geweldige setlist zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mogen ze Staralfur en Agaetis Byrjun ook nog wel spelen.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:59 schreef Felixa het volgende:
Ik mag/moet nog tot morgen wachten.![]()
Setlist van gisteren:Woooooooe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er vanavond ook bij, heb mn Sigur Rós-shirt van 4 jaar terug in de HMH aan. Past nog prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |