Ik zit zo'n 10 jaar op Fok! en woon bijna 2 jaar in Nijmegen nu.quote:
Waren die vandaag? Ik dacht dat die pas over 2 weken warenquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Pffff, wat een blunder! Ik kom vandaag op de uni aan, in de veronderstelling dat we gewoon les hadden. Bleek dat we vandaag pronunciation-examen haddenIk niks voorbereid, maar het ging gelukkig nog redelijk aardig. Hoop op een zesje
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
En om de dag lekker mee te beginnen (speciaal voor D_K):
Dj Kypski - 90's NOW! Golden Era Mixtape 2012 by Kypski
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:42 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben volledig flabbergasted over creatieve talenten die sommige topicleden blijken te verbergen
Ik kan over plaatjes heen tekenen en dan lijkt het wat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:21 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
@ Goanaut: Mijn gezicht was iets van![]()
![]()
![]()
![]()
!! Haha
@ BGTes: Ja, die waren vandaag!Boehoe. Ik stotter trouwens ook een beetje, maar echt maar een beetje haha. Bij elke zin blijf ik 1 keer eventjes hangen, de meeste mensen hebben het niet eens door.
En over welke creatieve talenten hebben we het hier?
Nee over een standaard plaatje heen kleuren om er wat anders van te maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:23 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Klinkt mysterieus!Bedoel je nou gewoon kleurplaten inkleuren, nee toch?
Ik vond het al wel heul knapquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan over plaatjes heen tekenen en dan lijkt het wat.
Ja, ik moet sowieso nog wennen aan het tekenen. Het werkt heel anders dan een teken-tablet. Normaal doe je dat laagje voor laagje en teken ik het meestal zelf, maar op de ipad werkt dat niet.quote:
Dat is het geval bij veel bemiddelingsbureau's en organisaties.. Het ziet er ook niet naar uit dat huren veel goedkoper gaat worden de komende jaren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor direct wonen, maar het was ook direct je maandsalaris afrekenen. Als student kon ik die prijzen niet betalen.
Stelletjes zijn viesquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:44 schreef Goanaut het volgende:
@ Yashaaaaa: want stelletjes zijn geen leuke mensen?
Hoe ziet je vriendin eruit?quote:
Of als je beiden dezelfde fiets hebt, omdat ze dan goedkoper zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:51 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Het wordt pas echt leuk als je samen hetzelfde trainingspak gaat kopen en gezamenlijk gaat joggen. Of lekker met z'n tweetjes door de Ikea struinen op tweede kerstdag. :p
Glee kijken ipv voetbalquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef Goanaut het volgende:
Samen naar het Eurovisiesongfestival kijken...
Eensch. Zullen we nu een stelletje worden?quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je kijkt het gewoon alle twee niet!
Met elke keer dat ze het fout doet een hengstdal op dr gezicht geven tot ze brakkenstein is wil wel werken.quote:
Wie gaat er nu binnen slaan als het buiten lekker weer is?quote:
Mooi beroep.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmeegse huisbaas huisjesmelker van het jaar
Hier komt de monteur nog 's avonds, omdat een van de bewoners hier beneden oranje slingers in de tussenruimte van de lift heeft lopen proppen en de lift het niet meer deed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:05 schreef Goanaut het volgende:
Klinkt als mijn huisbaas! Ik betaal 125 euro servicekosten per maand, de rest van de huisgenoten ook, maar die man komt nog geen lek in het dak repareren."Heeft geen prioriteit, ik kom wel een keer langs." Maar dat is hij binnen een half uur weer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |