Okay, dus eigenlijk gewoon van te voren vragen of ze de code kunnen mailen wanneer je het geld hebt overgemaakt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een online verkoper vragen of ze je de code willen doormailen en dan de doos opsturen.
Het spel zelf kun je namelijk downloaden en heb je niet de DVD bij nodig.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Okay, dus eigenlijk gewoon van te voren vragen of ze de code kunnen mailen wanneer je het geld hebt overgemaakt?
Zijn er mensen die dit gedaan hebben en bij welke shops? (moet het bij hen natuurlijk niet uitverkocht zijn haha)
Waarschijnlijk moeten er schijfjes bij gedrukt worden, dat duurt meestal wel even.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmm 2-3 weken levertijd, dus ook geen Key beschikbaar bij de meeset online zaken.
Doet Blizzard zeker expres, zodat iedereen de duurdere online versie koopt.
Dan nog hadden ze dit wel zien aankomen. Spel waar zo lang op gewacht is. Expres wat minder laten drukkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moeten er schijfjes bij gedrukt worden, dat duurt meestal wel even.
Staat er bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... je meer kans op magical items/gold buff verkregen door het killen van elite packs verdwijnt dus als je een skill wijzigt
Staat er duidelijk bij als je erover heen hoverd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... je meer kans op magical items/gold buff verkregen door het killen van elite packs verdwijnt dus als je een skill wijzigt
quote:
Klopt maar nog nooit de volledige tekst gelezen. Gelukkig kon ik het verband leggen na 5xquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Staat er duidelijk bij als je erover heen hoverd.
Die buff is er dan ook voor bedoeld voor mensen die niet te vaak van skills wisselen.
Yup. En mensen maar whinen dat bosses niets goeds droppen... Mensen die duidelijk het spel niet fatsoenlijk spelen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar nog nooit de volledige tekst gelezen. Gelukkig kon ik het verband leggen na 5x. Toch wel leuk die buff bosses droppen ineens 4 rare's en vele blue's.
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
http://diablo.wikia.com/wiki/Nephalem_Valorquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?
Elke keer dat je een elite pack killed krijg je een buff welke het vinden van magical items/gold vergroot. Deze buff stacked op tot 5 wat dus inhoudt dat bosses ineens wel loot droppen. Wel moet je deze verversen door iig elk halfuur een elite pack te killen en dus geen skills te veranderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap dit zo niet?
Oh, maar dat speelt pas op lvl 60, dus hoef ik me nog niet druk over te makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke keer dat je een elite pack killed krijg je een buff welke het vinden van magical items/gold vergroot. Deze buff stacked op tot 5 wat dus inhoudt dat bosses ineens wel loot droppen. Wel moet je deze verversen door iig elk halfuur een elite pack te killen en dus geen skills te veranderen.
"Gelukkig" gisteravond level 60 geworden. Straks maar eens Inferno een poging wagen al bereid ik mij voor op het ergstequote:Op woensdag 30 mei 2012 11:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Oh, maar dat speelt pas op lvl 60, dus hoef ik me nog niet druk over te maken
Bij spellen als skyrim zijn er mods, waarbij spinnen krabben worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Waarschijnlijk al langsgeweest: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211086495
30K+?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Iemand met 30k+ dps die samen met mij vanavond act2 wil doen? Ik tank
quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Waarschijnlijk al langsgeweest: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211086495
Moet je hem eerst eens 5 minuten in de ton laten praten, dan krijg je nog een achievement ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]De enige keer dat ik bang ben is als je die gozer uit zijn ton bevrijdt en hij maar blijft praten
Hmm. Vriend van me heeft dezelfde build. Met 30k hp ongeveer. Der is niks mis mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:50 schreef Afwazig het volgende:
Zijn er hier trouwens nog Hell / Inferno witch docters? Ik heb nu die bearspam build, opzich geinig, maar mis een beetje de survivability.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |