Hoe krijg ik betaald dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:50 schreef clevy het volgende:
[..]
bij betaling in natura is het geen slavernij
Waarschijnlijk helemaal niet... alleen als je het fout gedaan hebt krijg je de kat met 7 staartenquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 3 juni 2012 17:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarschijnlijk helemaal niet... alleen als je het fout gedaan hebt krijg je de kat met 7 staarten
gelukkigquote:
de hele dag alquote:
Lijkt veel op mijn dag... heb alleen geen kat meerquote:Op zondag 3 juni 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de hele dag al
fucking lui op de bank met mn kat.. en steeds bedenken dat ik de was nog moet doen omdat ik anders geen werkkleding heb morgen ;')
Nja, ik heb inmiddels de was er in zitten, ik ben zo trots op mijquote:Op zondag 3 juni 2012 20:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lijkt veel op mijn dag... heb alleen geen kat meer
Bravoquote:Op zondag 3 juni 2012 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik heb inmiddels de was er in zitten, ik ben zo trots op mij![]()
oh.. sterkte?
misschien in dat geval een nieuwe poes een optie?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bravo![]()
al 14 maanden geleden maar mis het meisie nog dagelijks
voorlopig komt er geen nieuwe poes (op 4 pootjes) in huis. Ik ben nu te onregelmatig thuis.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien in dat geval een nieuwe poes een optie?
heb je iig iets om tegen aan te lullen
nja, ik ben ook niet regelmatig thuis hoor, maar katten vermaken zich welquote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
voorlopig komt er geen nieuwe poes (op 4 pootjes) in huis. Ik ben nu te onregelmatig thuis.
Het gaat er niet om of ze zich vermaken, ik blijf te vaak een weekend weg.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik ben ook niet regelmatig thuis hoor, maar katten vermaken zich wel
en dan als ik thuis ben komt ze soms even bij me liggen. En anders de boel overhoop gooien.
oh zo, nee, Varken is wel eens een nachtje alleen, maar veel langer dan dat niet..quote:Op zondag 3 juni 2012 21:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ze zich vermaken, ik blijf te vaak een weekend weg.
Het gebeurd regelmatig dat ik van donderdagmiddag tot maandagavond mijn eigen huis niet zie omdat ik dan 200 km verderop aan het feesten benquote:Op zondag 3 juni 2012 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh zo, nee, Varken is wel eens een nachtje alleen, maar veel langer dan dat niet..
naast mn werkdagen dan
Sja, feesten doe je vrijwillig.. maar om nou zoveel tijd daaraan te besteden.. ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op zondag 3 juni 2012 21:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het gebeurd regelmatig dat ik van donderdagmiddag tot maandagavond mijn eigen huis niet zie omdat ik dan 200 km verderop aan het feesten ben
Hou het er maar op dat ik nog te veel ADV en vakantiedagen heb staan.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, feesten doe je vrijwillig.. maar om nou zoveel tijd daaraan te besteden.. ik zou er niet aan moeten denken
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
voorlopig komt er geen nieuwe poes (op 4 pootjes) in huis. Ik ben nu te onregelmatig thuis.
Waar haalt ze het lef vandaanquote:Op zondag 3 juni 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
godver.
mijn niet gelovige nicht besluit ineens om dr kleine etters te laten dopen.
weer een zondag naar de maan..en zodat ik niet zoals normaal af kan zeggen, nu gelijk een berichtje erbij met de vraag of ik foto's wil maken.
ja, eigenlijk wel, want ik zie ze alleen met kerst..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |