Ik ben het wel gewend inmiddels. Tis al jaren overal zo behalve in de tour en LBL.quote:
Wat te denken van de ploegleider?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:18 schreef Steven184 het volgende:
Ik zou trouwens als knecht niet echt blij zijn met een kopman als Andy, zwaar frustrerend af en toe.
Zijn piekmoment lag tijdens PN en er is geen tweede meer gekomen tot op heden.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:22 schreef Slobeend het volgende:
Is Westra opgebrand of zal hij zich aan het sparen zijn? Hij hoeft daar normaal gesproken niet te lossen.
Hij was tijdens de Ardennenklassiekers en Romandië opgebrand. Dat excuus kan niet blijven gelden.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:22 schreef Slobeend het volgende:
Is Westra opgebrand of zal hij zich aan het sparen zijn? Hij hoeft daar normaal gesproken niet te lossen.
Ik was in de war met die langlaufer.quote:
Ben het gewend om zijn naam de verbeteren, dus zocht er geeneens meer wat achter. Doe het nu gewoon automatisch.quote:
twitter:nyvelocity twitterde op maandag 04-06-2012 om 16:36:30Maybe Andy is hung over from celebrating his 2010 Tour win? reageer retweet
Degenkolb scheen lek gereden te hebben op dat klimmetje.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Matthews op een halve minuut en Degenkolb zelfs op meer dan 3 minuten. Had verwacht dat vandaag een ideale kans voor die 2 zou zijn..
Klopt ja, ie stond in het begin van het klimmetje stil naast Doi, die had hier normaliter makkelijk overleefdquote:Op maandag 4 juni 2012 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Degenkolb scheen lek gereden te hebben op dat klimmetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |