Vorig jaar zonden ze de RvZ uit op Exqi (Belgische sportzender).quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:41 schreef Marcoss het volgende:
Zwitserland is laatste jaren nooit meer live bij Sporza geweest. Door bezuinigingen zou het me ook niks verbazen als ze de Dauphiné overslaan. Al zendt Eurosport zeker uit inderdaad.
Nee klopt niet. Was 2004 toen er een aparte sportzender bij was voor de sportzomer (genaamd Sporza). Onder die naam zijn ze daarna alle sportuitzendingen blijven maken, gewoon op één en Canvas.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Is het trouwens ook niet zo dat Sporza weer een aparte sportzender gaat worden deze zomer die we niet in NL. kunnen ontvangen ?
Staat me iets van bij dat in 2008 (met o.a. EK, Tour de France en OS) er niets van te zien was bij ons vanwege het tijdelijk verplaatsen van de zender.
Geen live verslag dus ? Dacht dat Eurosport (1 of 2) alles wat los en vast zit live had w.b. wielrennen maar helaas dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:52 schreef wimderon het volgende:
Uitzendschema Eurosport:
•Dimanche 3 juin : 20 h 45 à 21 h 45
•Lundi 4 juin : 20 h 45 à 21 h 30
•Mardi 5 juin : 19 h 45 à 20 h 45
•Mercredi 6 juin : 20 h 00 à 21 h 00
•Jeudi 7 juin : 18 h 30 à 19 h 30
•Vendredi 8 juin : 19 h 30 à 20 h 30
•Samedi 9 juin : 17 h 30 à 18 h 30
•Dimanche 10 juin : 18 h 00 à 19 h 00
Hebben ze normaalgesproken ook, maar Roland Garros gaat voor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Geen live verslag dus ? Dacht dat Eurosport (1 of 2) alles wat los en vast zit live had w.b. wielrennen maar helaas dus.
Tennisquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hebben ze normaalgesproken ook, maar Roland Garros gaat voor.
Zelfs niet op Sporza?quote:Op zondag 3 juni 2012 09:32 schreef Maver24 het volgende:
Dus nergens geen live verslagen, kut tennis overal
quote:Op zondag 3 juni 2012 10:44 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zolang het blijft regenen in Parijs ,
Is er een kans dat Eurosport het toch live gaat uitzenden
twitter:dnelissen twitterde op zondag 03-06-2012 om 10:42:23Mooi het regent in Parijs en dus problemen met tennis. Er zit een kans in dat we om 13 uur toch LIVE Dauphine gaan doen. Keep u posted! reageer retweet
en net sneller dan Westra. Grivko snelstequote:
Als ie maar straks mooi dingen kan laten zien tijdens de Tour.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:29 schreef Marcoss het volgende:
Vinokourov komt het hele jaar nog niet vooruit
Is ook niet gek met zijn leeftijd plus die verwondingen waarvan hij moest herstellen na die val vorig jaar..quote:Op zondag 3 juni 2012 12:29 schreef Marcoss het volgende:
Vinokourov komt het hele jaar nog niet vooruit
Hoezo matig heb je Martin al ooit een echte (korte) proloog zien winnen of zelfs top 5 rijden? Vind dit nog behoorlijk meevallen hoor gezien de afstandquote:Op zondag 3 juni 2012 12:36 schreef Pedroso het volgende:
Tony Martin 6.43. Matig voor zijn doen. Geen top 10 waarschijnlijk.
tour van 2010 telt niet als een korte proloog zeker?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoezo matig heb je Martin al ooit een echte (korte) proloog zien winnen of zelfs top 5 rijden? Vind dit nog behoorlijk meevallen hoor gezien de afstand
9 kilometer was dat, nuja dat is al erg op het randje voor Martin, maar korter lukt het nooit (afgezien van de ster elektrotoer 2008), ik zie hem danook absoluut niet als favoriet voor de tourproloogquote:Op zondag 3 juni 2012 12:39 schreef franklop het volgende:
[..]
tour van 2010 telt niet als een korte proloog zeker?
Regen?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef Pedroso het volgende:
Tijden vallen tegen het laatste half uur. Alleen Martin heeft zich nog in de top 5 kunnen dringen. Veel boven de 6.50.
mja je zou toch denken, als Spartacus het kan, waarom Martin niet. Blijkt dus dat Cancellara sneller op gang kan komen dan de Duitserquote:Op zondag 3 juni 2012 12:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
9 kilometer was dat, nuja dat is al erg op het randje voor Martin, maar korter lukt het nooit (afgezien van de ster elektrotoer 2008), ik zie hem danook absoluut niet als favoriet voor de tourproloog
Ik denk ook dat Cancellara een stuk beter kan sturen en vooral in de bochten ook heel wat tijd wint, op zo'n korte afstand maakt dat het verschil wel denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
mja je zou toch denken, als Spartacus het kan, waarom Martin niet. Blijkt dus dat Cancellara sneller op gang kan komen dan de Duitser
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Cancellara een stuk beter kan sturen en vooral in de bochten ook heel wat tijd wint, op zo'n korte afstand maakt dat het verschil wel denk ik
zit ook wat in. In Tourproloog maar paar serieuze bochten volgens mij, maar die is dan ook weer kortquote:Op zondag 3 juni 2012 12:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Cancellara een stuk beter kan sturen en vooral in de bochten ook heel wat tijd wint, op zo'n korte afstand maakt dat het verschil wel denk ik
was ook de keuze van wat toprenners om vroeg te starten ipv laatquote:Op zondag 3 juni 2012 12:51 schreef Pedroso het volgende:
Nee, regent volgens mij ook niet. Opvallend dat bij de eerste 20 rijders de meeste dik onder de 6.50 reden, daar is het klassement tot nu toe ook gemaakt (m.u.v. Martin).
quote:"I didn’t make any specific preparation for this prologue", the German told letour.fr. "I took a rest after the Tour of Belgium. If I stay in the top ten today, it’s fine, but in any case, I’m not prepared for such a short distance right now. I’m more focused on Thursday’s long time trial."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |