de bowlingbaan op rotterdam zuidplein schijnt wel een leuke tent te zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leef je uit *niet bekend is in de omgeving van Merlijn*
*hahahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
de bowlingbaan op rotterdam zuidplein schijnt wel een leuke tent te zijnben er één keer geweest met familie, goeie servie
Euh... neee.....quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
de bowlingbaan op rotterdam zuidplein schijnt wel een leuke tent te zijnben er één keer geweest met familie, goeie servie
de KFC in amerika ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik vind de chinees in Amersfoort naast t station ook prima trouwens :p
Mjah, maar dan moet Meg per se mee. Die vergeeft het me anders nooitquote:
Die dushttp://www.wokhetoosten.nl/quote:
*Geen probleem mee heeft om Meg mee te nemen dat weet je!*quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, maar dan moet Meg per se mee. Die vergeeft het me anders nooit
Zou dat ook in hier in de buurt werken ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die dushttp://www.wokhetoosten.nl/
die mag best een middag hier komen spelen met pannenkoeken toequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah, maar dan moet Meg per se mee. Die vergeeft het me anders nooit
Meg bij vreemden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
die mag best een middag hier komen spelen met pannenkoeken toekunnen jullie een avondje samen weg *zelfs bereid is om daarvoor een training te verzetten
Jongeuh ik kom toch bijna nooit bij jullie in de buurt :p nouja wil wel binnenkort sowieso die kant op. Op ontdekkingstocht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou dat ook in hier in de buurt werken ?
mwoah, ik denk dat het best goed zal gaanquote:
En anders gewoon in de kelderkast toch. Werp je er een zak spekjes bij, heb je er geen kind meer aan. WIj verkopen ook oordoppen voor in de bouw...quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
mwoah, ik denk dat het best goed zal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |