Nog even vanuit half-slaapmodus met brandende ogen: kap ermee!! Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten met een baan (kantoor van 3 man) en na veel jaren overwegen en uitstellen ben ik inderdaad weggegaan. En guess what? Het klapte inderdaad. En weet je? Uteindelijk bleek het, heel erg achteraf, for the better te zijn geweest dat de zaak ophield te bestaan op het moment dat het ophield te bestaan. Je weet vantevoren nooit of het echt wel zo'n slecht ding is als de klap komt. En besides: als 'ie komt, is dat niet omdat jíj stopt, maar omdat er iets structureel mis is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het gaat ook niet om tijd, die heb ik wel. Ik vind het gewoon niet leuk meer![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
En nog eenvoor kip die toch al slaapt en een
voor de rest en Schaar, als je van de mini's afmoet..
*instort*
dahag!
Ik heb nog een tasje volquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
En nog eenvoor kip die toch al slaapt en een
voor de rest en Schaar, als je van de mini's afmoet..
*instort*
dahag!
td;drquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
In de herhaling, want heel grappig:
[ afbeelding ]
Gaspquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.demelzasworld.com/max-factor-fantasy-fire/
zo blij met deze combo
Bij mij niet; maar bedankt sjaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Mss het volgende:
Sjaan jouw nagels.
Peacock Feathers staat ook al eeuwig op mijn wishlist.
Je mag em altijd lenen he!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:15 schreef Mss het volgende:
Sjaan jouw nagels.
Peacock Feathers staat ook al eeuwig op mijn wishlist.
Hij is discontinued hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mij niet; maar bedankt sjaan*pleurt weer een lak op haar wishlist*
![]()
En zo'n reclame mag imho altijd gemaakt worden
GOV@#%$#@.........quote:
Too long; didn't read.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
okay ik ben een ekten noob, maar wat is td;dr en tldr ?
Too long; did'nt readquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
En Priem faalde met de afkortingquote:
too long didnt readquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Heb niks meer gehoord van m'n contact daar idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Bambi vroeg me laatst per PM of ik ook een fantasy fire wilde, maar ik denk dat dat niet meer gelukt is
Ah.. had het nog niet eens door... ben gaar... mehquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En Priem faalde met de afkorting
omdatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM KRIJGT IEDEREEN FANTASY FIRES BEHALVEN IK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Floam, gratisch gekregen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah.. had het nog niet eens door... ben gaar... meh
En door debs staat floam nu ook op mijn wish list grrrr
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
IK WELLLLquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind floam niet zo heel bijzonder eig
Ik las het idd... gij luckyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |