SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het duurt inderdaad luttele seconden voor hij me heeft laten komen. Toch knapquote:
heldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het duurt inderdaad luttele seconden voor hij me heeft laten komen. Toch knap.
Aan mij twijfelenquote:
wel hoorquote:
Jawel.quote:
Je zit mobiel zeker?quote:
Misschien kan je ze nog terughalen, zolang je niks anders op het kaartje hebt gezetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel.
En ik ben dom. Ik heb de foto's van m'n camera verwijderd zonder ze eerst op de laptop te zetten.
vaag want ik zie gewoon een plaatjequote:
1.40quote:
Heb ik niet. Hoe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kan je ze nog terughalen, zolang je niks anders op het kaartje hebt gezet
Langer dan Jofu.quote:
ja straks gaat het topic weer dichtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zit Jofu altijd te plagen.
Ja, daarom durfde ik het ook wel te zeggen, broertjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha gelukkig zeg jij het dwarf queen
volgens mij hou jij wel van een beetje incest of nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom durfde ik het ook wel te zeggen, broertje.
Intronic is 1 meter en 72 centimeters.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zit Jofu altijd te plagen.
Ja, is dat slecht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
volgens mij hou jij wel van een beetje incest of niet
merk er anders niks vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had twi toch gelijkIk ben groter
Ik heb mezelf helemaal ingepaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik zit hier half naakt op de bank, ik heb het echt warm
piksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik zit hier half naakt op de bank, ik heb het echt warm
Ik ben groter dan Intronic en Jofu.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HeyHeb je de laatste Glee al gekeken
oke en nu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben groter dan Intronic en Jofu.![]()
Ik haat het de kleinste te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
hou je dat van iedereen bij in je dagboek?
Intronic compenseert met zijn pener.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had twi toch gelijkIk ben groter
quote:
Neequote:
Ik vind de aflevering echt leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja!
Ik baal omdat het de laatste aflevering weer was voor een poosje.En een beetje onduidelijk wat iedereen nu het volgende seizoen gaat doen. Maar het was wel weer tof.
nou dan niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
De deur staat zelfs op een kier open
[..]
Nee
[..]
Ik vind de aflevering echt leuk
Wat een leuke liedjes....
en sommige stukjes
Komt door zijn grote mond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef Myraela het volgende:
Intronic komt niet echt klein over, eigenlijk.
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ohhh dat is niet zo heel klein. Dat mag nog net bij meisjes van <1.70
Marginaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent langer dan 1.72m toch?
Huh? Waar, wanneer, hoe en met wie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Samzz wil jij nog een poging doen tot een potje voetbal?
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
bij mij wel, nog nooit problemen mee gehad
al je vriendinnetjes waren dan ook 12jaar of jongerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
bij mij wel, nog nooit problemen mee gehad
En liepen waarschijnlijk ook niet op hakken van 12 cm.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
al je vriendinnetjes waren dan ook 12jaar of jonger
Met Feyenoordsupportersquote:
Als ze daar aan mee doet dan hoef ik haar niet meer te zienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Feyenoordsupporters
Groene Haas Supporterstoernooi #3 Met een sportzomert?
Binnenkort ergens... ik ga ook meedoen![]()
Als het op een dag is dat ik kanMaar leuker als er nog meer dames meedoen
Ohhh dat is niet zo heel klein. Dat mag nog net bij meisjes van 1.73 minus maximale pumphoogte.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze daar aan mee doet dan hoef ik haar niet meer te zien
Haha, hoe groot acht je de kans dat ik aan zoiets meedoequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Feyenoordsupporters
Groene Haas Supporterstoernooi #3 Met een sportzomert?
Binnenkort ergens... ik ga ook meedoen![]()
Als het op een dag is dat ik kanMaar leuker als er nog meer dames meedoen
In dat geval voel ik me niet aangesproken meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ohhh dat is niet zo heel klein. Dat mag nog net bij meisjes van 1.73 minus maximale pumphoogte.
ach ik dreig tenminste niet met kelen doorsnijden van een kankerjoodquote:
En 1,75?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want? Ik heb er geen last van dat 1.72m niet mag bij mij.
Geen idee, maar ik dacht ik vraag het effequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, hoe groot acht je de kans dat ik aan zoiets meedoe?
In dat geval doe ik mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze daar aan mee doet dan hoef ik haar niet meer te zien
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach ik dreig tenminste niet met kelen doorsnijden van een kankerjood
quote:
Nu ben ik benieuwd naar jouw maximale pumphoogte. Want dat is meer dan 9cm. Hoe hoog gaan die dingen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In dat geval voel ik me niet aangesproken meer.
ja tot ik echt zeg van zoek het maar uitquote:
Mijn huidige hoogste zijn 15cm, maar dat zijn alleen geen pumps maar enkellaarsjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar jouw maximale pumphoogte. Want dat is meer dan 9cm. Hoe hoog gaan die dingen?
Heb je niet ergens nog 3cm extra liggen? Dan kan ik het grootste deel van mijn schoenen nog wel aan.quote:
1.79 dus, oké. Alle anderen mogen hun account verwijderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn huidige hoogste zijn 15cm, maar dat zijn alleen geen pumps maar enkellaarsjes.
1.80m.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
1.79 dus, oké. Alle anderen mogen hun account verwijderen.
Ik ben 1.78quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
1.79 dus, oké. Alle anderen mogen hun account verwijderen.
Alsof ik dat erg vindquote:
jij 1.72 nerdquote:
Ik ook niet hoorquote:
Ik zal mezelf uitrekken op een pijnbank.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je niet ergens nog 3cm extra liggen? Dan kan ik het grootste deel van mijn schoenen nog wel aan.
Ik had dus foto's gemaakt. En ik had er eentje uitgezocht en eventjes netjes verkleind en opgeslagen. En toen heb ik de foto's van de camera verwijderd.quote:
Oh noes, de deceptiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had dus foto's gemaakt. En ik had er eentje uitgezocht en eventjes netjes verkleind en opgeslagen. En toen heb ik de foto's van de camera verwijderd.
En toen kwam ik erachter dat ik de foto's niet op de laptop had opgeslagen en nu zijn ze dus weg. Morgen weer een dag.
Ik ben het echtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij bent echt geen 1.78 kneus, beetje grootheidswaanzin
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mits ze er goed op kunnen lopen, niks?
Ik kan er ook niet op lopen, of tenminste niet of de echt hoge. Maar ik vind het wel zo mooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor
Kan er echt niet op lopen![]()
Ik heb ze wel, en dan doe ik ze even aan, en dan doe ik me slippers weer aan
Morgen dus! Zelfde outfit doe ik dan aan en zet 'm speciaal voor jou op de fotoquote:
jij rent elke keer weg man dwaasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
is goed kale, we vechten nog maar een keer dan
Ik heb een reden om morgen m´n bed uit te komen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Morgen dus! Zelfde outfit doe ik dan aan en zet 'm speciaal voor jou op de foto.
Oh en m'n zwarte pumps.
Ja het is wel mooi dat wel, als ik zie dat sommige meiden ze aan doen met stappen denk ik echt: die zijn gekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet op lopen, of tenminste niet of de echt hoge. Maar ik vind het wel zo mooi.
jij ging echt hard manquote:
Spannendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een leuke en lieve meid![]()
Geen fokster btw
is gewoon liefde hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Maar even wat anders; waddup met de pissing contest hier?
Op sommige hoge hakken kan ik uren uitgaan hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is wel mooi dat wel, als ik zie dat sommige meiden ze aan doen met stappen denk ik echt: die zijn gek![]()
Ik hou het echt maar een uurtje vol ofzo
hoezo?quote:
I made someone's dayquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een reden om morgen m´n bed uit te komen!
Ja, ik zat in de wachtkamer van de eerste hulp, rond een uur of 1 's nachts. Komen er 2 van die huppelkutjes op achterlijke hoge pumps en hoerige jurkjes aan. Afschuwelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is wel mooi dat wel, als ik zie dat sommige meiden ze aan doen met stappen denk ik echt: die zijn gek![]()
Ik wel langer. Maar ik heb tegenwoordig uit zelfbescherming wel flatjes bij me.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zat in de wachtkamer van de eerste hulp, rond een uur of 1 's nachts. Komen er 2 van die huppelkutjes op achterlijke hoge pumps en hoerige jurkjes aan. Afschuwelijk.
alleen maar liefde voor die dwerg uit brabantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
doe nou maar alsof voor die jankers hier
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
I made someone's day.
Ik doe dan m'n andere jurkje ook wel even aan. Dan kan die in m'n fotocollectie van jurkjes die ik heb.
Ja, broertje is een schatjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alleen maar liefde voor die dwerg uit brabant
Via een site, maar heb d'r vroeger wel eens gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend![]()
Via een datingssite? Of gewoon zo tegen het lijf gelopen?
Ehct waarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op sommige hoge hakken kan ik uren uitgaan hoor.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zat in de wachtkamer van de eerste hulp, rond een uur of 1 's nachts. Komen er 2 van die huppelkutjes op achterlijke hoge pumps en hoerige jurkjes aan. Afschuwelijk.
Ik kan het echt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel langer. Maar ik heb tegenwoordig uit zelfbescherming wel flatjes bij me.
Met jurkjes kan het ook prima. Het ligt alleen aan het model en de persoon die het draagt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ehct waar
Ow dat vind ik zo knap
[..]Ja maar hoge pumps onder een skinny vind ik op zich wel weer leuk en niet zo hoerig
Ik vind pumps onder een skinny ook het leukste. Onder een jurkje kan ook hoor, maar afhankelijk van het soort jurkje en de situatie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ehct waar
Ow dat vind ik zo knap
[..]Ja maar hoge pumps onder een skinny vind ik op zich wel weer leuk en niet zo hoerig
Ja, dat heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel langer. Maar ik heb tegenwoordig uit zelfbescherming wel flatjes bij me.
En wanneer gaat het gebeurenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Via een site, maar heb d'r vroeger wel eens gezien
Ja maar niet van die sletterigequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met jurkjes kan het ook prima. Het ligt alleen aan het model en de persoon die het draagt.
je bent een goede sabbelaar, dat mag ook weleens gezegd wordenquote:
Succes!quote:
Haha ja, maar dan moeten ze wel fijn zitten hoor!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ehct waar
Ow dat vind ik zo knap
Dat kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De jurkjes die ik jou heb zien dragen tot nu toe, zijn niet sletterig
Nee, dat sowieso niet. Maar die heb ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wanneer gaat het gebeuren
[..]
Ja maar niet van die sletterige
Ja waar haal je ze vandaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb alleen maar mooie jurkjes.
[..]
Nee, dat sowieso niet. Maar die heb ik ook niet.
De laatste twee die ik heb gekocht bij de America Todayquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja waar haal je ze vandaan
Als ik ga shoppen voor jurkjes kan ik ze nooit vinden
Dus ik draag merendeel rokjes
Bon Prix zie ik wel eens als reclame voorbijkomen op Facebookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste twee die ik heb gekocht bij de America Today. En ook via internet, Bon Prix bijvoorbeeld. Kleine prijs, leuke jurkjes
.
H&M heeft nu ook een leuke collectie. Ik zag laatst een leuke, beetje Marilyn Monroe achtig. Even zoeken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bon Prix zie ik wel eens als reclame voorbijkomen op Facebook![]()
Hmmm eens kijken, ik wil nog 2 nieuwe jurkjes hebben voor vakantie
America Today... die zit niet in Spijkenisse
Volgens mij wel in Rotterdam
Had 2 jurkjes van de H&M, maar die heb ik weer teruggestuurd
Kan altijd nog toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn voornemen om vroeg naar bed te gaan is niet gelukt
Dat maakt niet uit. Beha eronder waarvan de je bandjes kan verwisselen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ja die had ik ook gezienDie is wel leuk ja
Maar wel halter...
Ja en dat vind ik dus nooit lekker zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Beha eronder waarvan de je bandjes kan verwisselen.
Wat weet jij nou van mijquote:
Simpel maar leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0020900_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze gaat ook mijn kant opkomen. Wel een lelijk model dat de jurk aan heeft, zeg
.
Nicequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G80%2000125%2010101%2036%202479%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Gevonden!
Waar zijn haar rondingen gebleven?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0020900_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze gaat ook mijn kant opkomen. Wel een lelijk model dat de jurk aan heeft, zeg
.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Simpel maar leuk
maar als ik die aan heb voel ik me zo lomp
Ja geen ideequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom?
Of deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0262_003R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.2]&set=key[width],value[3580]&set=key[height],value[4186]&set=key[x],value[-80]&set=key[y],value[343]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik houd van simpele jurkjes. En dan met mooie sieraden en toffe pumps of slippertjes
.
Boooooquote:
Gewoon weer even naar de Primarkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de drie bovenstaande jurkjes maar bestellen. Eens zien hoe ze staan
.
Ik zou alleen niet weten welke schoenen ik bij de onderste twee aan zou moeten... Oh, misschien ook maar meteen de zilveren pumps halen dan...
Die is ook leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Deze vind ik geweldig! Polka dots![]()
[ afbeelding ]
Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen. M'n zwarte en bloemetjes jurkje komen van de H&M.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de H&M jurkjes irl soms wel een beetje tegenvallen. Hele dunne stof, beetje vormloos.
Die is wel leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
.
Da's niet duur. Eerst maar eens verhuizen, daarna shoppen. Heb wel nieuwe schoenenquote:
Gewone zwarte ballerina's heb ik nog niet gevonden dit jaar. Of er zitten van die overdreven truttige strikjes op, of ze zijn overduidelijk nepquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's niet duur. Eerst maar eens verhuizen, daarna shoppen. Heb wel nieuwe schoenen
Gewoon zwarte ballerina's.
Verhuizenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's niet duur. Eerst maar eens verhuizen, daarna shoppen. Heb wel nieuwe schoenen
Zwart is altijd goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:
Ik vind verhuizen altijd verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Mits niet gedwongen uit je huis gezet natuurlijk
![]()
je bent zelf een touwtyfusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou de touwtyfus, de schoenen die ik wilde hebben zijn er ook al niet meer.
Er zit ook een stom strikje op, maar ik probeer er maar mee te levenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewone zwarte ballerina's heb ik nog niet gevonden dit jaar. Of er zitten van die overdreven truttige strikjes op, of ze zijn overduidelijk nep
Het zit je niet mee he?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou de touwtyfus, de schoenen die ik wilde hebben zijn er ook al niet meer.
Doe eens liefquote:
Ja, je hebt het gewone stomme strikje maar ik kwam een kanten strikje tegen en een strikje met allerlei tierelantijntjes tegen die muziek maken als je looptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er zit ook een stom strikje op, maar ik probeer er maar mee te leven
Nu heb ik blaren in mn hielen van mn ballerina's, en blaren tussen mn tenen van nieuwe slippers.
Leuk ja, nieuwe schoenen.
Nee, echt nietquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn schoenen geven licht als ik erop loop, en met die klittenband hoef ik ze niet te strikken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je hebt het gewone stomme strikje maar ik kwam een kanten strikje tegen en een strikje met allerlei tierelantijntjes tegen die muziek maken als je loopt
haha ik moest lagge XDquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn schoenen geven licht als ik erop loop, en met die klittenband hoef ik ze niet te strikken.
Nee, want dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef kipknots het volgende:
Mooie kleren 14.gif
Is het erg dat ik baalde dat ik een paar schoenen moest laten staan omdat ik ze niet kon combineren?
Bikini heb je toch helemaal niet nodig?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet. En bij de bikini's hoef ik ook niet te kijken, want 75E hebben ze niet
.
nou je ziet er wel lekker uit in dit jurkje hoor samzzquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0022087_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Check dit, H&M gebruikt niet eens echte modellen meer!
Oh ik zou ze gewoon kopen en er passende kleding bij zoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:13 schreef kipknots het volgende:
Mooie kleren 14.gif
Is het erg dat ik baalde dat ik een paar schoenen moest laten staan omdat ik ze niet kon combineren?
quote:Ja hoi. Hier is Hups voor uw dagelijks portie vermaak. Lachen mag, doe ik zelf ook maar zou u wel zo vriendelijk willen zijn om dat te combineren met een reddingspoging!
Ik sta ergens in Rotterdam. Uiteraard geen idee waar, volgens mij op het noordereiland ergens en uhm HELLUP! IK BENT VERDWAALD EN DIT KEER OOK ECHT GOED!
Nogmaals, combineer het lachen met het redden. Al is het maar iemand die mij wat te drinken komt brengen![]()
Bvd.
quote:Ik snap dat jullie allemaal nieuwsgierig zijn naar hoe de film was. Ik ga dat hier wel even vertellen!
Spontaan als ik ben dacht ik dat het wel een goed plan zou zijn om even naar Pathé de Kuip te rijden om daar een filmpje te pakken, tenslotte heb ik die Pathé Unlimited pas niet voor niets.
Zo gezegd zo gedaan! Nou uhm niet dus!
Op de A15 ging ik al verkeerd, ipv Den Haag volgen want dan kom je afslag Feijenoord tegen pakte ik die andere. Bij Ahoy er maar af gegaan en tot mijn grote blijheid kwam ik ook daar al heel snel bordjes tegen dat ik voor parkeren bij de Kuip richting X moest.
Tegen de tijd dat ik ook echt daadwerkelijk bij de Kuip was kon ik mijn kaartje niet meer ophalen. Jammer dan, ik besloot om dan maar even naar de Kralingse Plas te rijden om ff uit te waaien en gewoon genieten. Vraag me niet hoe maar opeens zat ik in Capelle!!
In Capelle gekeerd en toen ging het helemaal mis, bordjes die gewoon ophielden met mij de weg te wijzen en alles. Dus mijn auto ergens neergezet en toen maar hopen dat ik ooit wel weer de weg zou vinden na even rustig oriënteren enz.
Na mijn hulpkreet op Facebook, nog bedankt he jongens! Allemaal al klaar met lachen inmiddels?
Nadat mijn redder in nood kwam. Geen prins op het witte paard eerder a loveable little devil on a longboard bleek dat ik gewoon op de Prins Hendrikkade zat, vlakbij de Zwaan (niet dat ik weet waar dat is maar dat terzijde) dus zijn we even bij het ♥ water ♥ gaan zitten en vooral lachen om mijn verdwaalskills!!
Uiteindelijk ben ik goed Rotterdam uit geholpen, ik werd fijn naar Crooswijk gestuurd en daar kreeg ik gelukkig de mogelijkheid om te bewijzen dat ik heus WEL iets van Rotterdam weet als het om de weg gaat!
Inmiddels ben ik weer thuis, heb ik (alweer) een film niet gezien om wat voor reden dan ook en heb ik buikpijn van het lachen!!
En nee, ik wil nog steeds geen TomTom! Dit soort acties zou ik dus echt niet willen missen!
Big thanks naar mijn loveable little devil on a longboard !!
Mwah, zou ik er een nieuw pak bij moeten kopen, terwijl ik donderdag al een nieuwe krijg (op bestelling). Wordt me net wat te gortig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik zou ze gewoon kopen en er passende kleding bij zoeken
Ja ok, dat wordt dan iets too much. Dit zijn ook wel echt schoenen voor onder een pakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mwah, zou ik er een nieuw pak bij moeten kopen, terwijl ik donderdag al een nieuwe krijg (op bestelling). Wordt me net wat te gortig.
Als ik er uberhaupt wat bij zou vinden wat ik kon combineren.
[ afbeelding ]
Nou ja, je mag niet overal topless. Dat is wel jammer. Toplessquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bikini heb je toch helemaal niet nodig?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nooit meer naar de film!!
[..]
[..]
Eens met deze dame!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je mag niet overal topless. Dat is wel jammer. Topless.
Lach niet kreng!!quote:
Pak kopen. Vorige week gedaan. Een mooiequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Mwah, zou ik er een nieuw pak bij moeten kopen, terwijl ik donderdag al een nieuwe krijg (op bestelling). Wordt me net wat te gortig.
Als ik er uberhaupt wat bij zou vinden wat ik kon combineren.
[ afbeelding ]
Hier mag het nergens. Kut katholieke hypocrietenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je mag niet overal topless. Dat is wel jammer. Topless.
Ja, sorry hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach niet kreng!!
Verdomme, ik wilde gewoon naar de film! Gelukkig hoefde ik niet te betalen voor mijn kaartje, die wel al was besteld!
Waar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
MiauwIk ben die foto aan het uploaden van die blote kont van de barman van Pirates
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest van mijn stapavondje staat er op facebook
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 23:27:16 ]
Ik lag zelf ook compleet in een lachstuip hoorquote:
Krijg donderdag een maatpak binnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pak kopen. Vorige week gedaan. Een mooie
[..]
Hier mag het nergens. Kut katholieke hypocrieten
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier* Huppelmuts zoekt het like knopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
HierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noes
With the stars as her umbrella
[..]
Hierwanneer was dat? de zaterdag meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest van mijn stapavondje staat er op facebookSame shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dit is de barman van het Feest van Joop!
[ afbeelding ]
Ze zijn nogal vaag allemaalquote:
Jij drinkt toch nooit?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn nogal vaag allemaal
Vind ik... op het terrasje waren we al aangeschoten
Wel 2,5 uur heerlijk in de zon gezeten en meegdraaid met de zon... ze vonden het niet zo leuk dat we weggingen, want we hadden aardig doorgezopen
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn nogal vaag allemaal
Vind ik... op het terrasje waren we al aangeschoten
Wel 2,5 uur heerlijk in de zon gezeten en meegdraaid met de zon... ze vonden het niet zo leuk dat we weggingen, want we hadden aardig doorgezopen
Nee hoe kom je erbijquote:
Ja en we hadden gewoon super weer natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggenik zie de biertjes en de wijntjes voorbij komen
![]()
Maar wel gezellig
Moet mogelijk zijn, heel goed zoekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Krijg donderdag een maatpak binnen.
Maar in navy. Blauwe schoenen in een wat nettere combinatie wordt sowieso bijna onmogelijk lijkt me.
Heet en 25 graden, dan moet je wel drinkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoe kom je erbij
[..]
Ja en we hadden gewoon super weer natuurlijk
Tijdens het stappen ook gewoon jas thuisgelaten enzo
We hadden het toch heet door al het drank
Allemaal leedvermaak mensenquote:NaamVanFBVriendje ik heb oprecht medelijden en type dit terwijl ik in een deuk lig van het lachen xD geweldige story weer!
Dat heb ik dan ook het hele weekend gedaan!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heet en 25 graden, dan moet je wel drinken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook het hele weekend gedaan!!
Gewoon omdat het moet!
ja het ging erin als waterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heet en 25 graden, dan moet je wel drinken
Nou Rembrandt - Vondelpark is ook nog wel een eindje hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja het ging erin als water
We sliepen bij het Vondelpark, en dit was op het Rembrandt....
En ik vond het een lange wandeling naar het Vondelpark met zoveel bier
Daarna nog weet ik veel hoeveel trappen naar boven, want we zaten op de bovenste verdieping.. En dan met je aangeschoten kop douchen![]()
Even half uurtje rust en toen weer op pad gegaan om te eten en te stappen
Maar was wel geslaagd
Nice!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet mogelijk zijn, heel goed zoekenIk heb een lichtgrijs kostuum gekocht, voor de zomer.
Wow hebben we zoveel KMs gelopenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou Rembrandt - Vondelpark is ook nog wel een eindje hoordrie kilometer met een zatte kop
Blauw met blauw kan toch prima, lijkt me?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Krijg donderdag een maatpak binnen.
Maar in navy. Blauwe schoenen in een wat nettere combinatie wordt sowieso bijna onmogelijk lijkt me.
Linnen misschien een optie? Alleen kreukt dat als de sodemieterquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nice!
Zie me zelf nog niet zo snel dagelijks in pak lopen. Heb nu vooral korte broeken en wat t-shirts / polos gekocht voor de 28+ dagen.
Moet nog eens wat mooie pantalons kopen zodat ik als het net iets koeler is voor zoiets kan gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:39 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nice!
Zie me zelf nog niet zo snel dagelijks in pak lopen. Heb nu vooral korte broeken en wat t-shirts / polos gekocht voor de 28+ dagen.
Moet nog eens wat mooie pantalons kopen zodat ik als het net iets koeler is voor zoiets kan gaan:
[ afbeelding ]
Dat is toch zo'n 4 kilometerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow hebben we zoveel KMs gelopen
We hebben zaterdagochtend ook van het Vondelpark naar Centraal gelopen... dat leek wel een eeuwigheid te duren...
Linnen is alleen te doen met een pocket-size strijkijzer bij de handquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Linnen misschien een optie? Alleen kreukt dat als de sodemieter
quote:
ik zie jullie zo al zwalken door de stadquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We wilde de tram pakken, maar die reed voor onze neus weg
Het is Amsterdam daar komt de volgende tram toch altijd binnen een paar minutenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zag er erg grappig uit volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie jullie zo al zwalken door de stad
Uhmzz ja.... we dachten we lopen naar de volgende haltequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is Amsterdam daar komt de volgende tram toch altijd binnen een paar minuten
Ik had een heel mooi linnen kostuum gezien. Ik aanpassen, kijk in de spiegel, en voelde me opeens zo´n plantage slavendrijverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Linnen is alleen te doen met een pocket-size strijkijzer bij de hand.
Haha maar ehm op het Leidse gaan ze om de 2 minuten hèquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzz ja.... we dachten we lopen naar de volgende halteEn toen redde we het weer niet
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzz ja.... we dachten we lopen naar de volgende halteEn toen redde we het weer niet
Nouquote:
Bijna niemand, zelfs. Johnny Depp misschien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een heel mooi linnen kostuum gezien. Ik aanpassen, kijk in de spiegel, en voelde me opeens zo´n plantage slavendrijverNiet iedereen komt ermee weg
Echtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha maar ehm op het Leidse gaan ze om de 2 minuten hè
quote:
En de plantage slavendrijver waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna niemand, zelfs. Johnny Depp misschien.
Oh boeiendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
owWe voelden ons echte toeristen
Tot zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt Kyra uitlaten
En dan slapen
(maar kom vast nog even mobiel online )
Eng, raar, apart enzquote:
Tomtom?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ik erover nadenk kan ik gewoon beter kluizenaar worden![]()
In de auto verdwaal ik, met de fiets en scooter kan ik dat ook heel makkelijk in de plaats waar ik op dat moment woon, zelfs lopend lukt het me in de wijk waar ik woon!!
En het OV is al helemaal een ramp. Ik ben in staat om in Limburg uit te komen als ik vanaf Gorinchem naar Rotterdam wil gaan
Linnen is gewoon ook kut. Hoe mooi het ook is...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de plantage slavendrijver waarschijnlijk.![]()
Ik hou het wel bij de reguliere zomerkostuums dan
laterrrrrquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt Kyra uitlaten
En dan slapen
(maar kom vast nog even mobiel online )
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een heel mooi linnen kostuum gezien. Ik aanpassen, kijk in de spiegel, en voelde me opeens zo´n plantage slavendrijverNiet iedereen komt ermee weg
Mjah nee.quote:
Lijkt me nogal saai worden. Pak en schoenen mogen wel wat tegen elkaar afsteken, anders is ook het hele effect van die schoenen weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blauw met blauw kan toch prima, lijkt me?
Maar het is wel lekker in de zomerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Linnen is gewoon ook kut. Hoe mooi het ook is...
Misschien had ik er nog zo´n wandelstok en witte gleufhoed bij moeten kopen?quote:
Wel hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm niet zo slim om half naakt naar buiten te gaan
je wil aangerand worden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
Gaat lekker met je he?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
Niet als het gekreukeld is als een malle.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker in de zomer
[..]
Misschien had ik er nog zo´n wandelstok en witte gleufhoed bij moeten kopen?
Truequote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nee.
Dan volg je de TomTom, is er een omleiding en dan stuurt dat ding je constant in rondjes!!
Ook al te vaak meegemaakt
Is dit anders geen goeie look voor je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker in de zomer
[..]
Misschien had ik er nog zo´n wandelstok en witte gleufhoed bij moeten kopen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Is dit anders geen goeie look voor je?
[ afbeelding ]
Oiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:58 schreef kipknots het volgende:
[..]
Is dit anders geen goeie look voor je?
[ afbeelding ]
De middelste krijgt het nog voor elkaar om op z'n 80ste lekkere 20 jarige chicks tegen zich aan te laten schuren, dus misschien is dat wel een goede optie.quote:
owja in R'dam stikt het van de aanrandersquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
Het is koud
En koen ik woon niet in rdam hoor
Loop alleen naar het grasveldje naast het rijtje huizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |