SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het duurt inderdaad luttele seconden voor hij me heeft laten komen. Toch knapquote:
heldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het duurt inderdaad luttele seconden voor hij me heeft laten komen. Toch knap.
Aan mij twijfelenquote:
wel hoorquote:
Jawel.quote:
Je zit mobiel zeker?quote:
Misschien kan je ze nog terughalen, zolang je niks anders op het kaartje hebt gezetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel.
En ik ben dom. Ik heb de foto's van m'n camera verwijderd zonder ze eerst op de laptop te zetten.
vaag want ik zie gewoon een plaatjequote:
1.40quote:
Heb ik niet. Hoe?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kan je ze nog terughalen, zolang je niks anders op het kaartje hebt gezet
Langer dan Jofu.quote:
ja straks gaat het topic weer dichtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zit Jofu altijd te plagen.
Ja, daarom durfde ik het ook wel te zeggen, broertjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha gelukkig zeg jij het dwarf queen
volgens mij hou jij wel van een beetje incest of nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom durfde ik het ook wel te zeggen, broertje.
Intronic is 1 meter en 72 centimeters.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zit Jofu altijd te plagen.
Ja, is dat slecht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
volgens mij hou jij wel van een beetje incest of niet
merk er anders niks vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had twi toch gelijkIk ben groter
Ik heb mezelf helemaal ingepaktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik zit hier half naakt op de bank, ik heb het echt warm
piksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik zit hier half naakt op de bank, ik heb het echt warm
Ik ben groter dan Intronic en Jofu.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HeyHeb je de laatste Glee al gekeken
oke en nu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben groter dan Intronic en Jofu.![]()
Ik haat het de kleinste te zijn.
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
hou je dat van iedereen bij in je dagboek?
Intronic compenseert met zijn pener.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had twi toch gelijkIk ben groter
quote:
Neequote:
Ik vind de aflevering echt leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja!
Ik baal omdat het de laatste aflevering weer was voor een poosje.En een beetje onduidelijk wat iedereen nu het volgende seizoen gaat doen. Maar het was wel weer tof.
nou dan niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
De deur staat zelfs op een kier open
[..]
Nee
[..]
Ik vind de aflevering echt leuk
Wat een leuke liedjes....
en sommige stukjes
Komt door zijn grote mond.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:10 schreef Myraela het volgende:
Intronic komt niet echt klein over, eigenlijk.
Nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ohhh dat is niet zo heel klein. Dat mag nog net bij meisjes van <1.70
Marginaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij bent langer dan 1.72m toch?
Huh? Waar, wanneer, hoe en met wie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Samzz wil jij nog een poging doen tot een potje voetbal?
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
bij mij wel, nog nooit problemen mee gehad
al je vriendinnetjes waren dan ook 12jaar of jongerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
bij mij wel, nog nooit problemen mee gehad
En liepen waarschijnlijk ook niet op hakken van 12 cm.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
al je vriendinnetjes waren dan ook 12jaar of jonger
Met Feyenoordsupportersquote:
Als ze daar aan mee doet dan hoef ik haar niet meer te zienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Feyenoordsupporters
Groene Haas Supporterstoernooi #3 Met een sportzomert?
Binnenkort ergens... ik ga ook meedoen![]()
Als het op een dag is dat ik kanMaar leuker als er nog meer dames meedoen
Ohhh dat is niet zo heel klein. Dat mag nog net bij meisjes van 1.73 minus maximale pumphoogte.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze daar aan mee doet dan hoef ik haar niet meer te zien
Haha, hoe groot acht je de kans dat ik aan zoiets meedoequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Feyenoordsupporters
Groene Haas Supporterstoernooi #3 Met een sportzomert?
Binnenkort ergens... ik ga ook meedoen![]()
Als het op een dag is dat ik kanMaar leuker als er nog meer dames meedoen
In dat geval voel ik me niet aangesproken meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ohhh dat is niet zo heel klein. Dat mag nog net bij meisjes van 1.73 minus maximale pumphoogte.
ach ik dreig tenminste niet met kelen doorsnijden van een kankerjoodquote:
En 1,75?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want? Ik heb er geen last van dat 1.72m niet mag bij mij.
Geen idee, maar ik dacht ik vraag het effequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, hoe groot acht je de kans dat ik aan zoiets meedoe?
In dat geval doe ik mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze daar aan mee doet dan hoef ik haar niet meer te zien
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach ik dreig tenminste niet met kelen doorsnijden van een kankerjood
quote:
Nu ben ik benieuwd naar jouw maximale pumphoogte. Want dat is meer dan 9cm. Hoe hoog gaan die dingen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In dat geval voel ik me niet aangesproken meer.
ja tot ik echt zeg van zoek het maar uitquote:
Mijn huidige hoogste zijn 15cm, maar dat zijn alleen geen pumps maar enkellaarsjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar jouw maximale pumphoogte. Want dat is meer dan 9cm. Hoe hoog gaan die dingen?
Heb je niet ergens nog 3cm extra liggen? Dan kan ik het grootste deel van mijn schoenen nog wel aan.quote:
1.79 dus, oké. Alle anderen mogen hun account verwijderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn huidige hoogste zijn 15cm, maar dat zijn alleen geen pumps maar enkellaarsjes.
1.80m.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
1.79 dus, oké. Alle anderen mogen hun account verwijderen.
Ik ben 1.78quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
1.79 dus, oké. Alle anderen mogen hun account verwijderen.
Alsof ik dat erg vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |