Mini-bamischijfjes? Mini-loempia's?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Dan neem ik wel assorted snackswant bitterballen
Zeg dat tegen iedereen die al gereserveerd heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik gewoon tot morgen. Het is toch nog lang geen 15 september.
Dat kan ik toch welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ha, als je nou Erik had gequote kon hij mijn liedje posten.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:38 schreef Muis006 het volgende:
Friday night and the booze is on
Erik waits till Greys is gone
No adult supervision, everything’s allowed
It’s time to bitch the crowd
Crying, fighting, the claws are out
Whilst looking sad like a drowning trout
With a bit of the drama, Erik feels alright
He could go on all night
And when he gets the chance
He is a drama queen, sweet yet keen, over 17
Drama queen, show those tears and make them bleed oh yeah
He can prance
He can whine
His acting is simply divine, ooohhhh
See that boy
Watch that scene
Erik the dramaqueen
*spartelt zwakjes tegen*quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:58 schreef Qwea het volgende:
1 1 pers kamer
1 3 pers kamer
1 4 pers kamer
3 2 pers kamer waarvan 1 zonder douche ende toilet
en eventueel als het hotel vol zit, hebben ze ook nog appartementjes, met douche ende wc, maar ZONDER ontbijt. Prijs is hetzelfde.
Mogelijkheden zat dus!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:58 schreef Qwea het volgende:
1 1 pers kamer
1 3 pers kamer
1 4 pers kamer
3 2 pers kamer waarvan 1 zonder douche ende toilet
en eventueel als het hotel vol zit, hebben ze ook nog appartementjes, met douche ende wc, maar ZONDER ontbijt. Prijs is hetzelfde.
DAT MAG IK TOCH WEL HOPENquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogelijkheden zat dus!![]()
Al vraag ik me af of die vierpersoons niet al vergeven is aan moi via de boekingsite.
Dat waren nog eens tijden.quote:
Een beller is sneller..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al vraag ik me af of die vierpersoons niet al vergeven is aan moi via de boekingsite.
Ja, net dus niet hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Een beller is sneller..dus als iemand hem nu telefonisch vastlegt
Ai did not askquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
oma.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Wait, whut? Een nieuw deel? Ik hing nog ergens halverwege het vorige
Je hebt wel eens charmanter op de foto gestaan.quote:
En nu is je After Eight op zeker?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
WIJ SLAPEN IN HETZELFDE HOOTTTEEEHHEEELLLquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt wel eens charmanter op de foto gestaan.
Mijn boeking is bevestigd zei de mail mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Een beller is sneller..dus als iemand hem nu telefonisch vastlegt
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ai did not ask
Ooh, en ze ging om 22u dicht, dus dan nam ze niet meer op. Want Greys had al gezegd dat ze ws platgebeld zou worden
Samequote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Die site van Bienvenue laat bij mij steeds mijn hele browser crashen.
KKSSHHHHT!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Peter het volgende:
"die boeking via de site was niet helemaal goed, de kamer moet op een andere naam komen anders gaat dat niet goed met declareren, dat kan? Fijn!"
Ga je dan ook aangerand worden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn boeking is bevestigd zei de mail mij.![]()
En anders ga ik klauwen en krabben!
Niehiet doehoen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Peter het volgende:
"die boeking via de site was niet helemaal goed, de kamer moet op een andere naam komen anders gaat dat niet goed met declareren, dat kan? Fijn!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet bij Cat eigenlijk alleen maar denken aan de melk die ze aan de poepgaatjes smeert zodat ze gelikt kunnen worden. Dat beeld gaat nooit meer uit mijn hoofd
.
What the fuck?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet bij Cat eigenlijk alleen maar denken aan de melk die ze aan de poepgaatjes smeert zodat ze gelikt kunnen worden. Dat beeld gaat nooit meer uit mijn hoofd
.
Uhuh.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WIJ SLAPEN IN HETZELFDE HOOTTTEEEHHEEELLL
JIJ hebt deze chaos in werking gesteldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:03 schreef indaha het volgende:
Ik ben bijgelezen en ga nu naar bed, morgen lees ik de 10 topics wel bij die jullie volspammen ,mijn kamer is toch al geboekt
Ooit he, dan adopteer jij van mij een gelikt poepgaatje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooit he, dan adopteer jij van mij een gelikt poepgaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |