quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik denk dat ik het dichtste bij zit.
Maar er zit een postnl agentschap op 300 meter van Ymme's huis (volgens postnl en de routeplanner van de anwb) dus ik denk dat dat een slap excuus is.
edit: ze zijn al op de post zie ik....
ik geloof er geen ruk vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef klumsy het volgende:
Ymme heeft de boekjes gisteren op de post gedaan, dus verwacht wel dat ik ze morgen heb
die van bellelena is ook wegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:21 schreef livelink het volgende:
Hup aan het werk, Klumsy!
En is jouw boekje nu de enige die kwijt lijkt te zijn? Hopelijk komt hij ook weer boven water.
Rustig aan hoor! als je je moet haasten is ook niks!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef klumsy het volgende:
Sonnetje ik zal kijken of ik zondag een boekje af kan maken, dan stuur ik die gelijk met het boekje van jou door
Wat spannend!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef Susie het volgende:
Liedjes ik heb het boekje van Yppy binnen![]()
En wat is ie leukheuk!En wat wordt het moeilijk om er iets in te maken!
![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef simmu het volgende:
voor ik het vergeet, is dit misschien iets als inspirational?
[ afbeelding ]
klikkerdeklikkerdeklik
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vsquote:
quote:
ik heb nog wel een linkje naar een goede webwinkel waar ze geregeld dat spul hebben, pm maar ervoor (spammerdespam)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef Lenaatje het volgende:
Simmu, wat een leuke link! Ik ben meteen gaan kijken/zoeken, maar in Nederland hebben ze ook allemaal van die spulletjes! Hebbuh! Leuk en er zitten inderdaad ook wel ideetjes bij voor wat je voor RR kan doen!
Lief.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef simmu het volgende:
[..]
sangdrax had zo'n smash! boek voor me meegenomen uit de vs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |