En je hebt mijn boekje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:26 schreef Muks het volgende:
Hier pagina 1 t/m 4 af !! Voor 5-8 liggen de plannen al klaar maar dat komt zaterdag of zondag
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:39 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Sneakje voor YPPY!
[ afbeelding ]
Susie hij komt jouw kant op, wil je even laten weten als hij aankomt?
quote:
Je gebruikt toch wel WC Eend he!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
hij ligt in de plee te weken <3 ik hou van een frisse start
*kuch*het worden er 12....*kuch*quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:12 schreef Kyara het volgende:
Hier al 6 pagina''s af!Misschien ga ik wel voor de 10 pagina's dit keer!
Nah, je blijft wel negatief steeds zeg! Bar brengt het weg en dan kan ze er ook niets meer mee of wel! Tjonge zeg!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 06:35 schreef SummerBreeze het volgende:
Ja, want rechstreeks naar het sorteercentrum brengen was vorige keer ook zo'n succes![]()
quote:
quote:
Ik heb volgens mij al heel lang geen sneaks voor mij gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Wat ziet het er leuk uit!
Ik was weer vergeten sneaks te plaatsen
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Die kan je dus als verloren beschouwen...
och als je kind een maand of 6 is heb je vast wel een boekje dat nu bij ymme ligt.. of nog steeds nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb trouwens ook nog.een sneak voor.summerbreeze, maar dat moet k vanavond op mn pc.even doen.
Heb iig.met.Klumsy afgesproken dat als.zij de boekjes van ymme heeft gekregen ze er 1 alvast doorstuurt naar.mij. Dan kan ik daar alvast in beginnen.
En nu maar hopen dat mn baby niet met 37 weken komt
ik denk dat ik het dichtste bij zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Woont er niemand in de buurt die even de boekjes (in envelop en gefrankeerd uiteraard) op kan pikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |