quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dat kun jij dus wel op je buik schrijven
quote:
Gaan jullie lekker?quote:
Geen snurkende mensen naast mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
Zie aanvulling hierboven
Oh en Q boekt een 1 persoons kamer want dat vindt ze prettig
Nou, ik weet niet hoe Patrick erover denkt, ik hoef heus niet persé op een tweepersoons kamerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
Cat, anders boek je een kamer voor jou en Takke?
Indaha gaat met haar man, Pat met Renesite (neem ik aan?), Erik met Steve en/of TMM, Roozjee komt dan bij mij en Gb (want wij hebben 3-pers kamer genomen).
En stel dat Takke dan echt niet kan, dan houd je maar 1 plekkie over ipv 3...
Dan nemen Gb en ik Roozjee ( we nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe Patrick erover denkt, ik hoef heus niet persé op een tweepersoons kamer
Ik ook. Helemaal van groepen, klap ik van dicht. Nou ja, dichter dan normaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef Qwea het volgende:
[...] ik word nerveus van nieuwe mensen meeten
[s]Dat moet je wel meemaken hè, zo'n partij FOK!ers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Kommie ook slapen in ons kneuterig FOK!-hotel?
En dat klopt!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe Patrick erover denkt, ik hoef heus niet persé op een tweepersoons kamer
Ik krijg in de week aanlopend naar de meet altijd kouwe voetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ook. Helemaal van groepen, klap ik van dicht. Nou ja, dichter dan normaal. [ afbeelding ]
Contact met Takke gehad!quote:
Zie er eerst maar eens door te komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Contact met Takke gehad!Ze kan!
![]()
En een 2 of 4 persoontje maakt haar niks uit!
Zuwwe samen kameren dan?
Die hebben er nu toch wel een extra telefoniste opgezet?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die hebben er nu toch wel een extra telefoniste opgezet?![]()
Zie je wel, die arme man kan het niet aan!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..].
Ik denk (dat zou ik doen) dat ze de hoorn v/d haak hebben gemikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |