Jawel, het is geen holbewonerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef Qwea het volgende:
Hoelaat is die meet eigenlijk?
En je kan bij Henk vast niet pinnen hea?
Echt, je weet het wel te brengen he?quote:
Ooh thank godquote:
Met een klein hartjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij ziet er anders wel uit als een alfamannetje
Trein is: 28,80 * 2 (en voor Patrick mogelijk 10 euro meer) = 68 euro.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom met de trein. Hotel is vijf minuutjes lopen.
Geen idee, Pat en ik waren erg rustig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa kamerhoppen![]()
Oh trouwens, hoe was het de vorige keer, waren jullie luidruchtig bij het terugkomen (en 's nachts douchen) en vonden die eigenaars dat niet erg?
Q, in het hotel kun je NIET pinnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh thank god
Ik ben altijd mijn cash geld kwijt
Ohja, jullie komen van de noordpool. Was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Trein is: 28,80 * 2 (en voor Patrick mogelijk 10 euro meer) = 68 euro.
Met de auto evenveel en veeeel relaxter
Ochermquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, jullie komen van de noordpool. Was ik even vergeten.
Mooi he? Noord en Zuid komen bij elkaar in West.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, jullie komen van de noordpool. Was ik even vergeten.
Hier durf ik wel ja op te zeggenquote:
Ik denk dat hij gewoon een keer niet wilde zeggend at er iemand dik is.quote:
Morgen wordt mijn 2e dag ( maandag pinksteren en dinsdags ben ik vrijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Peet![]()
Bevalt je nieuwe baan nog steeds?
Roozjee, ik hoop maar dat onze kamert een rookmogelijkheid heeft
Wij zijn apart heen gegaan, vrouwen eerst, half uurtje later wij, en volgens mij waren wij redelijk kalmquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa kamerhoppen![]()
Oh trouwens, hoe was het de vorige keer, waren jullie luidruchtig bij het terugkomen (en 's nachts douchen) en vonden die eigenaars dat niet erg?
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Morgen wordt mijn 2e dag ( maandag pinksteren en dinsdags ben ik vrij) Ik weet nu nog maar 2 namen van mijn collega's de rest ben ik alweer vergeten
Och, ik sla wel een raampje in en ga naar buiten hangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Peet![]()
Bevalt je nieuwe baan nog steeds?
Roozjee, ik hoop maar dat onze kamert een rookmogelijkheid heeft
*ns opstartquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Trein is: 28,80 * 2 (en voor Patrick mogelijk 10 euro meer) = 68 euro.
Met de auto evenveel en veeeel relaxter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |