Dotpunt.comquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoeft geen punt tussen dot en com te zetten wanneer je dot uitschrijft he
Verbazend dat het lukt, want facebook lijkt me toch behoorlijk flinke datacenters te hebben met enorme bandbreedte...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:11 schreef WebBeestje het volgende:
Wie had dit nieuws gemist?
http://www.valuewalk.com/(...)ogged-out-for-hours/
Dat gaat nog wat worden als zij FB onder vuur gaan nemen, dan was gisteravond dus nog maar een testje.
Het nadeel van grote botnetwerken... Wellicht wordt het tijd dat internetproviders onbetrouwbare OSsen gaan werenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verbazend dat het lukt, want facebook lijkt me toch behoorlijk flinke datacenters te hebben met enorme bandbreedte...
Toch was de kwetsbaarheid al duidelijk geworden toen enkele weken geleden FB had aangegeven te willen investeren in een glasvezelnetwerk in Europa:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verbazend dat het lukt, want facebook lijkt me toch behoorlijk flinke datacenters te hebben met enorme bandbreedte...
Wat een baas ben ik ook. [/webbeestje]quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
WebBeestje, je hangt hier nu wel een beetje de Toto-lul uit. Eerst een vage voorspelling die je had kunnen doortrekken naar morgen of zelfs volgende week, en dan nu een beetje gaan lopen pochen.
Zal ik ook eens een paar voorspellingen doen? Ik denk dat Nederland op papier best kampioen kan worden. Na deze stijging van 5% kunnen we ook weer een daling verwachten van meer dan 5% op een dag. Spanje gaat als het zo doorgaat binnen afzienbare tijd failliet.
Houden we deze uitspraken even in gedachten. Ik kan met deze uitspraken altijd mijn gelijk halen.
Gaat de goede kant op met jouquote:Wat een baas ben ik ook.
Volgens mij zijn er maar weinig FB aandeel kopers die zich niet kut voelenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Muwhaha die mensen die gister tegen het einde nog Facebook aandelen hebben gekocht voelen zich kuuuuuuutttt-5% nu
Nostradamusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef WebBeestje het volgende:
Voorbeurs is de winst van FB van gisteren al bijna helemaal weer weg, trouwens een mooie dag om in een korte broek te zitten
Wat makkt het uit? bemoei je met je eigen zaken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoeft geen punt tussen dot en com te zetten wanneer je dot uitschrijft he
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:47 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
Wat makkt het uit? bemoei je met je eigen zaken.
Linkje naar zo'n simulatietrader? Het lijkt me wel leuk om daarmee te spelen. Kijken wat ik in 2 weken met een ton kan doen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef Physics het volgende:
In mijn simulatietrader heb ik Facebook geshort en wat FSLR bijgekocht.
www.iex.nl heeft er een volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Linkje naar zo'n simulatietrader? Het lijkt me wel leuk om daarmee te spelen. Kijken wat ik in 2 weken met een ton kan doen...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Swingtrade?
Aandelen in een parenclub?
Goed dat Microsoft ervoor zorgt dat je actief toestemming moet verlenen. Had nog niet eens gehoord van deze mogelijkheid en heb 'm meteen ingeschakeld in Firefox.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:10 schreef Outlined het volgende:
Microsoft schakelt Do Not Track-knop automatisch in
andere browsers zijn ook al zo ver, bye bye Facebook
Ga gelijk terug naar explorer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:10 schreef Outlined het volgende:
Als hetzelfde bij Chrome/FF zou gebeuren zou dat echt een nekslag voor FB kunnen worden. Dus eigenlijk heeft Google ook een soort van troef in handen met hun browser.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:10 schreef Outlined het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |