heey iedereen
Het zit zo: Ik heb een relatie gehad van 1 jaar en 5 maanden. Nu is het een ,klein jaartje gedaan, maar in dat klein jaartje heb ik wel heel vaak aan haar moeten denken.
Ze had er een einde aan gemaakt omdat ze vond dat we niet goed bij elkaar pasten en we vaak ruzie hadden. Ook omdat ik geen schoothondje van haar wou zijn, ik deed mijn eigen zin in plaats van haar te gehoorzamen. Dat was blijkbaar de druppel voor haar
De eerste weken dat het uit was stuurden we nog vaak berichtjes naar elkaar. Ik miste haar, zij miste mij, maar toch konden we niet samen zijn. In die periode heb ik vaak geweend (ik ben een man voor alle duidelijkheid) maar geleidelijk aan ging het dan wel beter.
Na ongeveer 2 maanden (het ging al beter met me, maar miste haar wel nog steeds) heb ik haar gezegd dat ze niet meer hoeft te sturen en dat we voortaan ook niet meer gingen bellen of chatten. Kortom, alle contact vermijden. Dat heeft me uiteindelijk over haar hen geholpen.
Nu, na een klein jaartje stuurde ze me een smsje met hoe het met mij gaat enzo. Ik heb haar geantwoord en uiteindelijk wou ze nog eens afspreken. Dat heb ik gedaan en het was heel plezant. Ik voelde me op slag weer verliefd, zij ook op mij dacht ik...
En inderdaad, twee dagen later kreeg ik een telefoon waarin ze al huilend zei dat ze me na al die tijd nog steeds mist. Gisteren spraken we terug af in de namiddag bij haar thuis en ik heb haar gezegd dat ik nog van haar hou, maar dat ik niet weet of we wel zo'n goed koppel zouden vormen.
Nu is mijn vraag: Wat zou ik doen? Een relatie beginnen of niet? In die tijd dat het gedaan was, is ze wel verliefd geweest op een andere jongen maar die kreeg toen een relatie met een ander meisje. Dus ik voel me nu een beetje alsof ze me maar terug wil omdat ze die ene jongen niet kon krijgen
Groetjes
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"