Zo slecht is een console nu ook weer niet hoor, maar op pc is het gewoon beter. Je kan mods gebruiken en het ziet er gewoon veel beter uit.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef daeh het volgende:
Wie spelen nog meer console dan? Of ben ik nu sukkel..
Trouwens, nieuw character of m'n huidige gewoon helemaal omgooien? Want die eerste quest waar je moet vluchten voor die draak komt ondertussen m'n keel uit.
Tips voor een leuke class ofzo? Ik heb nu nu altijd met zwaard/schild en 2h gespeeld. Zeker met quick reflexes is het zo gemakkelijk..quote:
Klopt, baal er wel van dat ik geen mods kan gebruiken.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Zo slecht is een console nu ook weer niet hoor, maar op pc is het gewoon beter. Je kan mods gebruiken en het ziet er gewoon veel beter uit.
Spel op master zettenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:33 schreef daeh het volgende:
[..]
Tips voor een leuke class ofzo? Ik heb nu nu altijd met zwaard/schild en 2h gespeeld. Zeker met quick reflexes is het zo gemakkelijk..
[..]
Klopt, baal er wel van dat ik geen mods kan gebruiken.
Master speel ik alquote:Op zondag 3 juni 2012 15:34 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Spel op master zettenEn dan Stealth spelen
Vampier zijn vond ik ook niet veel toevoegen inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef daeh het volgende:
[..]
Master speel ik al
Wat speelt met Stealth fijner dan, bow of dagger? En vampier worden, is dat nog een verlengstuk aan je gameplay? Want weerwolf zijn vond ik echt 10x niks..
Je hebt meer attack speed als je dual wield. Maar je kan eigenlijk gewoon 2 wapens dragen en dan bijvoorbeeld alleen maar met je rechterwapen meppen.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:54 schreef Draganta het volgende:
[..]
Vampier zijn vond ik ook niet veel toevoegen inderdaad.
Maar over stealth: heeft dual wield meerwaarde? Ik bedoel, je slaat toch omstebeurt met je wapens, waarom zou het dan meer damage doen?
Nice, ik wil ook een stealth character beginnen. Speel nu ene met heavy armor, shield, 1 hander en resto, er is op dit moment (lvl 30) niks meer wat echt voor moeite zorgt, echt jammer.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hebt meer attack speed als je dual wield. Maar je kan eigenlijk gewoon 2 wapens dragen en dan bijvoorbeeld alleen maar met je rechterwapen meppen.
Dus iron dagger in mijn linker hand + een sterkere dagger in mijn rechter is ook genoeg? Ik ga denk ik vanmiddag even opnieuw beginnen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hebt meer attack speed als je dual wield. Maar je kan eigenlijk gewoon 2 wapens dragen en dan bijvoorbeeld alleen maar met je rechterwapen meppen.
ik speel ook op consolequote:Op zondag 3 juni 2012 15:19 schreef daeh het volgende:
Wie spelen nog meer console dan? Of ben ik nu sukkel..
Trouwens, nieuw character of m'n huidige gewoon helemaal omgooien? Want die eerste quest waar je moet vluchten voor die draak komt ondertussen m'n keel uit.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:35 schreef Snowbells het volgende:
Nou meestal steekt de staart er tussenuit
Bow voor aan het begin, en later ben je zo goed in sneak dat: "They'll never know you where there" <- verwijzing die je nog vaak gaat tegen komen. Later dus met knife.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef daeh het volgende:
[..]
Master speel ik al
Wat speelt met Stealth fijner dan, bow of dagger? En vampier worden, is dat nog een verlengstuk aan je gameplay? Want weerwolf zijn vond ik echt 10x niks..
1 dagger voldoet voor een 1 hit kill, mochten ze dat nog overleven, dan schakel je over na 2 daggersquote:Op zondag 3 juni 2012 16:16 schreef daeh het volgende:
[..]
Dus iron dagger in mijn linker hand + een sterkere dagger in mijn rechter is ook genoeg? Ik ga denk ik vanmiddag even opnieuw beginnen.
Hoe staan armors bij Khajiit? Ik zie ze altijd alleen maar in doekjes enzo.
Aah ok, bedankt voor de tips. Ik ga nu even een Khajiit aanmaken en kijken of het wat voor me is. Had net trouwens deze vent gevonden op youtube:quote:Op zondag 3 juni 2012 17:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
1 dagger voldoet voor een 1 hit kill, mochten ze dat nog overleven, dan schakel je over na 2 daggers
xbox mensen kunnen wel zeggen hoe goed/slecht het is.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik kijk eerst de reacties van anderen aan.
Yup, maand eerder.quote:
Microsoft heeft daarvoor betaald.quote:
Ik heb me al ingeschreven voor de beta, nu maar hopen dat ik uitgekozen word.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
xbox mensen kunnen wel zeggen hoe goed/slecht het is.
Trouwens, sneaken is echt super! Ik heb vanmiddag een Khajiit gemaakt, loopt echt soepeltjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
1 dagger voldoet voor een 1 hit kill, mochten ze dat nog overleven, dan schakel je over na 2 daggers
Hey, nieuwe avatar?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:20 schreef Snowbells het volgende:
Ah yeah ik leid ze wel af terwijl jullie erop inslaan
RIP in vrede.quote:
Dat betekent maar 1 ding.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:44 schreef Snowbells het volgende:
Kan geen groepsgesprekken op steam met m'n mobiel
Je doet het maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:48 schreef Snowbells het volgende:
Ligt in de woonkamer, en ik lig in bed. Geen zin om op te staan
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:48 schreef Snowbells het volgende:
Ligt in de woonkamer, en ik lig in bed. Geen zin om op te staan
Boefje!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef borisz het volgende:
No One Escapes Cidhna Mine
Helaas toch ontsnapt.
Stel geen domme vragen of vragen waarvan je het antwoord makkelijk op internet kunt vindenquote:Op maandag 4 juni 2012 13:58 schreef Quotidien het volgende:
Ik kijk hier al een tijdje mee en nu ook maar eens geregistreerd.
Ik speel Skyrim al sinds de release, bazenspel blijft het toch.
Nog enige gedragscodes waar ik me aan moet houden?
Ik wil Draugr graag diplomatiek verslaan. Welke skills kan ik daarvoor het best gebruiken? 2-handed of Destruction?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stel geen domme vragen of vragen waarvan je het antwoord makkelijk op internet kunt vinden
Dat is geen vaste questline, zijn alleen maar losse quests... Maar ik heb ze nog niet gespeeld.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:04 schreef daeh het volgende:
Wie heeft trouwens de bard college quest line al eens gespeeld?
Is het dus niet waard om te proberen?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat is geen vaste questline, zijn alleen maar losse quests... Maar ik heb ze nog niet gespeeld.
Mwoh, het is vooral dingen zoeken en meenemen, niks bijzonders dus, maar je verdient er weer wat aan, al is het slechts prestigequote:
Dan laat ik het zitten denk ik. Met mooie questline was ik een bard gaan roleplayenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, het is vooral dingen zoeken en meenemen, niks bijzonders dus, maar je verdient er weer wat aan, al is het slechts prestige
Daar komen alle quests in Skyrim een beetje op neer, vond ikquote:Op maandag 4 juni 2012 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, het is vooral dingen zoeken en meenemen, niks bijzonders dus, maar je verdient er weer wat aan, al is het slechts prestige
Mensen zonder bewegende UIquote:Op maandag 4 juni 2012 16:36 schreef Snowbells het volgende:
Waarom stellen nieuwe mensen zich niet vooraso's
Uhu, hopelijk meer talent trees. Zoals lycanthropy wat je in dat ene filmpje zag. En dan ook Vampirism oidquote:Op maandag 4 juni 2012 18:08 schreef FerryNL het volgende:
Hopelijk krijgen we nog wat leuks te zien op de E3 van Skyrim.
Hoi ik ben John en ik speel Skyrim.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:36 schreef Snowbells het volgende:
Waarom stellen nieuwe mensen zich niet vooraso's
DOEEI DOEIIII DOEIEIIIII DOEEEEIIIIIIIII DOEIIIIIIIIIquote:Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef daeh het volgende:
Thieves Guild is best wel cool
Bedankt voor de tips nog Dr. Sexy, sneaken is echt super tof.
[..]
Hoi ik ben John en ik speel Skyrim.
En nu ga ik sporten, doei
Dan maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf, want de meeste enemies levelen met je mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:35 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje gecheat, ben level 12 met 70+ sneak
Die sneak attack welke x15 met daggers geeft maakt een boel goed hoor. Ik onehit bijna alle tegenstanders, zo niet dan heb ik m'n 2e power attack al gedaan voordat ze me zienquote:Op maandag 4 juni 2012 22:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dan maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf, want de meeste enemies levelen met je mee.
Balen dat een xbox geen console commands heeft, keertje als draak rondhuppelen lijkt me wel tof.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:44 schreef Snowbells het volgende:
Bovenstaande ja
Enige keer dat ik ooit gecheat heb was naar die developers room en daar wat armor gepakt
Cheats mis je niks bij hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 22:57 schreef daeh het volgende:
[..]
Die sneak attack welke x15 met daggers geeft maakt een boel goed hoor. Ik onehit bijna alle tegenstanders, zo niet dan heb ik m'n 2e power attack al gedaan voordat ze me zien
[..]
Balen dat een xbox geen console commands heeft, keertje als draak rondhuppelen lijkt me wel tof.
Die's al 30 keer gepost inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:40 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik ga als een unarmed badass viking spelen in mijn volgende playtrough, dankzij dit filmpje!
* daar is het gat van de deur van dit topic *quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen met die stomme jobs
Alleen vechten gaat moeilijker toch met het spel op master? Want met pickpocket oid merk ik er nog niks vanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
* daar is het gat van de deur van dit topic *
Dan heb jij die thievery enhancement mod nog niet! Inclusief Realistic lighting, realisting archery en de game op master.
Het is geen hele game he. Het blijft een DLC, en vind het allang netjes dat je er 20 uur over kan doen.quote:
Ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |