abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112181027
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Bij het hechtingsproces zijn beide ouders van nut, het zal wel lukken alleen met de moeder, maar als een vader daarbij is werkt dat niet averechts o.i.d. dit werkt juist bevorderend. Een kind heeft een vader- en moederfiguur nodig om zich aan te kunnen refereren. Het is juist 'schadelijk' voor de kind dat hij/zij alleen maar vrouwen om zich heen heeft, een mannelijke rolmodel is alles behalve negatief.
En dan kom je als argument met borstvoeding. Tegenwoordig hebben ze ook flesjes waar je een kind melk uit kan geven gevuld met moedermelk :') .
Tis evolutionair bepaald dat een vrouw - in de eerste maanden na de geboorte ESSENTIEEL is voor de overlevingskansen van de baby. Daarom lijkt mij het vanzelfsprekend dat de eerste maanden van het leven van een baby een moeder erg belangrijk is.
Rustig aan.
pi_112181040
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik doelde op het zelfmoord gedeelte. Genoeg mensen die wél vinden dat iemand het recht zou moeten hebben zichzelf van het leven te beroven.
Maar jij kan toch een stap eerder zijn en hem een condoom om schuiven? Of durven jullie dat niet bespreekbaar te maken :') ?
pi_112181043
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, plicht...
Fatsoen misschien. Maar verplichten kan niet.
De plicht ergens toe hebben is ongelijk aan verplicht zijn. (Maar dat ligt misschien aan mijn interpretatie van het woord)
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:22:10 #112
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112181047
Word helemaal agressief door die egoïstische sletjes hier. :r Ik ben weg.

If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_112181081
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik zeg precies hetzelfde, maar dan in hardere taal. Ik zou zeker abortus plegen. Ga nou maar lopen janken in een hoekje.
Nee, je zegt niet precies hetzelfde.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, met straw is niks mis, jij hebt alleen een gebrek aan inlevingsvermogen en zelfreflectie.
Rustig aan.
pi_112181096
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef Geelman het volgende:
En terecht dat 'ie er tegen is.
Precies.
We leven in een dusdanige wegwerpcultuur waar zelfs de komst van een kindje in 10 minuten teniet gedaan kan worden.

Ik gun meisjes die nu abortus doen omdat ze zwanger zijn geworden door hun eigen onoplettendheid bij wie het 'niet uitkomt' dan ook dat ze in de toekomst niet meer zwanger blijken te kunnen worden.
pi_112181103
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis evolutionair bepaald dat een vrouw - in de eerste maanden na de geboorte ESSENTIEEL is voor de overlevingskansen van de baby. Daarom lijkt mij het vanzelfsprekend dat de eerste maanden van het leven van een baby een moeder erg belangrijk is.
Een goede vriend van mij is opgevoed door een homostel :') , die hebben een draagmoeder gevonden en kregen na de geboorte de baby. Maar hij is inderdaad een hele slechte jongen geworden.

Ik begrijp wel je punt, voornamelijk het moederinstinct. Maar ik denk dat een man het er niet veel slechter vanaf brengt, als vader word je dan ook wel getriggerd om je zorgzaam op te stellen.
pi_112181164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Bij het hechtingsproces zijn beide ouders van nut, het zal wel lukken alleen met de moeder, maar als een vader daarbij is werkt dat niet averechts o.i.d. dit werkt juist bevorderend. Een kind heeft een vader- en moederfiguur nodig om zich aan te kunnen refereren. Het is juist 'schadelijk' voor de kind dat hij/zij alleen maar vrouwen om zich heen heeft, een mannelijke rolmodel is alles behalve negatief.
En dan kom je als argument met borstvoeding. Tegenwoordig hebben ze ook flesjes waar je een kind melk uit kan geven gevuld met moedermelk :') .
De vader is voornamelijk belangrijk voor de ontwikkeling van een zoon. Misschien heeft het met een functie als rolmodel te maken. Neem bijvoorbeeld alcoholisme. Alcoholmisbruik van de vader zorgt voor een meer verhoogde kans op alcoholmisbruik bij de zoon, dan wanneer de moeder alcoholist is.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:24:16 #117
350968 kedge
cicatrix manet
pi_112181165
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Ik snap dat wanneer een vrouw een verkrachting ondergaan is dat de mening van de man niet telt en dat je het weg kan halen als je dit wilt. Maar wanneer een kind verwekt wordt uit liefde, hoe kortstondig dan ook, heb je niet als vrouw het alleen recht om te zeggen ik haal het weg. Nee de man beslist mee, het is ook zijn kind.
Als ze het niet wil houden, dan houd ze het niet. Wij mannen hoeven niet met een toeter rond te lopen en striae erna te verbergen. Laat staan de bevalling zelf.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_112181181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Word helemaal agressief door die egoïstische sletjes hier. :r Ik ben weg.

[ afbeelding ]
De realiteit is hard.
pi_112181187
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Een goede vriend van mij is opgevoed door een homostel :') , die hebben een draagmoeder gevonden en kregen na de geboorte de baby. Maar hij is inderdaad een hele slechte jongen geworden.
Who knows dat er na een onderzoek blijkt dat mensen die direct na geboorte afgestaan zijn vaker last hebben van bepaalde ziektes?
Rustig aan.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:24:38 #120
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_112181190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, je zegt niet precies hetzelfde.

[..]

Jawel, ik zeg precies hetzelfde. Jij bent gewoon gefrustreerd omdat ik het niet in kalfjestaal aan je duidelijk maak. Ga in een hoekje lopen janken.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_112181210
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Maar jij kan toch een stap eerder zijn en hem een condoom om schuiven? Of durven jullie dat niet bespreekbaar te maken :') ?
Want ongewenste zwangerschappen komen altijd door het hebben van onbeschermde seks, yeah right. Trouwens is het gebruiken van een condoom zowel de verantwoordelijkheid van de man als de vrouw.
pi_112181241
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want ongewenste zwangerschappen komen altijd door het hebben van onbeschermde seks, yeah right. Trouwens is het gebruiken van een condoom zowel de verantwoordelijkheid van de man als de vrouw.
Door pijpen word je ook zwanger :@ .
pi_112181250
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Jawel, ik zeg precies hetzelfde. Jij bent gewoon gefrustreerd omdat ik het niet in kalfjestaal aan je duidelijk maak. Ga in een hoekje lopen janken.
Nee, je zegt niet hetzelfde:
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, met straw is niks mis, jij hebt alleen een gebrek aan inlevingsvermogen en zelfreflectie.
Rustig aan.
pi_112181296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Door pijpen word je ook zwanger :@ .
Niks van gemerkt. :@

:')
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:27:11 #125
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_112181305
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, je zegt niet hetzelfde:

[..]

Aaah schattig, het blijven herhalen :) Jij bent gewoon een onzeker ventje dat het niet kan hebben als een vrouw je keihard de les leest O+

Jammer Kingtoppie, het leven is hard O+
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_112181307
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De vader is voornamelijk belangrijk voor de ontwikkeling van een zoon. Misschien heeft het met een functie als rolmodel te maken. Neem bijvoorbeeld alcoholisme. Alcoholmisbruik van de vader zorgt voor een meer verhoogde kans op alcoholmisbruik bij de zoon, dan wanneer de moeder alcoholist is.
Meisjes hebben juist dat ze veel meer naar hun vader trekken en bij jongens naar hun moeder. Weet je waarom jongens hun vaders imiteren? Omdat ze net zo willen zijn als hun vader, want ze zien namelijk hun vader als concurrent. Door het gedrag na te bootsen proberen ze dezelfde liefde te krijgen van hun moeder wat de vader krijgt.
En je denkt dat wanneer de moeder alcoholist is het kind niet de kans heeft om dit over te nemen?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:27:23 #127
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112181315
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. Ik ben opgevoed door mijn moeder en mijn pa was/is inderdaad alcoholist. Als ik niet door mijn mams was opgevoed was ik waarschijnlijk gedoemd om te mislukken. Vaders zijn ook niet alles. Doe mij maar moederliefde.

Ik drink ook geen druppel alcohol en heb er eigenlijk haatgevoelen voor. Ik heb gezien wat het met mensen doet en er zijn er genoeg die er niet mee om kunnen gaan.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_112181317
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zijn de gevolgen ook voor beide en zou er niemand een veto-recht moeten hebben met betrekking van de uitkomst ervan...

Helaas is het biologisch bepaald dat de moeder een enorme inspanning moet verrichten om het kind te verwekken waardoor het logisch is dat de vrouw wel het veto-recht hanteert op abortus.
Rustig aan.
pi_112181337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Aaah schattig, het blijven herhalen :) Jij bent gewoon een onzeker ventje dat het niet kan hebben als een vrouw je keihard de les leest O+

Jammer Kingtoppie, het leven is hard O+
8)7
Rustig aan.
pi_112181407
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Meisjes hebben juist dat ze veel meer naar hun vader trekken en bij jongens naar hun moeder. Weet je waarom jongens hun vaders imiteren? Omdat ze net zo willen zijn als hun vader, want ze zien namelijk hun vader als concurrent. Door het gedrag na te bootsen proberen ze dezelfde liefde te krijgen van hun moeder wat de vader krijgt.
En je denkt dat wanneer de moeder alcoholist is het kind niet de kans heeft om dit over te nemen?
Freud? Meen je dat nou? :')
pi_112181423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Freud, meen je dat nou? :')
odypuss.....

Ik geloof daar wel in: Evolutionair gesproken.
Rustig aan.
pi_112181503
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. Ik ben opgevoed door mijn moeder en mijn pa was/is inderdaad alcoholist. Als ik niet door mijn mams was opgevoed was ik waarschijnlijk gedoemd om te mislukken. Vaders zijn ook niet alles. Doe mij maar moederliefde.

Ik drink ook geen druppel alcohol en heb er eigenlijk haatgevoelen voor. Ik heb gezien wat het met mensen doet en er zijn er genoeg die er niet mee om kunnen gaan.
Verhoogde kans betekent niet dat iedere zoon met een alcoholistische vader gedoemd is om alcoholist te worden. En wat ik zei is gewoon wetenschappelijk te ondersteunen. Zegt verder niets over jou als persoon.
pi_112181563
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

odypuss.....

Ik geloof daar wel in: Evolutionair gesproken.
Ach ik niet, te vaak ontkracht al van wat ik zo uit mijn psychologieboeken heb.
pi_112181577
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Freud? Meen je dat nou? :')
Over het algemeen ben ik het niet overal eens met Freud, maar dit gedeelte zeer zeker wel.
pi_112181605
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef NooitGenoeg het volgende:

[..]

Over het algemeen ben ik het niet overal eens met Freud, maar dit gedeelte zeer zeker wel.
Je laat het seksuele gedeelte voor het gemak even weg. :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:32:57 #136
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112181607
Ik ben het trouwens ermee eens dat een man sneller een moederskindje is en een vrouw papa's klein meisje
pi_112181609
Lullen jullie niet enorm langs elkaar heen?
Neem aan dat er weinig animo is voor mensen die eisen dat een moeder die verkracht is dat kind per se moet houden.
Stel jezelf straks voor als ouder en je dochter raakt op haar 14e zwanger door een verkrachter. Dan zou jij als opa of oma ook voor dat kind wat een product is van die laffe daad moeten gaan houden/zorgen.
pi_112181635
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach ik niet, te vaak ontkracht al van wat ik zo uit mijn psychologieboeken heb.
Ik beredeneer het evolutionair, wat heb jij uit je psychologieboeken qua informatie gehaald dan?
Rustig aan.
pi_112181737
Waar is ''you can leave you head on'' gebleven? Ze bracht wel wat pit naar dit topic.
Rustig aan.
pi_112181803
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
Waar is ''you can leave you head on'' gebleven? Ze bracht wel wat pit naar dit topic.
Het enige wat zij mij mag brengen is haar vagijn.
pi_112181809
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef NooitGenoeg het volgende:
Nog even over die laatste zin: jawel. Alleen laat wetenschappelijk onderzoek dus zien dat de kans bij een zoon groter is wanneer het om een alcoholistische vader gaat dan een alcoholistische moeder.
pi_112181841
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nog even over die laatste zin: jawel. Alleen laat wetenschappelijk onderzoek dus zien dat de kans bij een zoon groter is wanneer het om een alcoholistische vader gaat dan een alcoholistische moeder.
Kansen wetenschappelijk noemen :')
pi_112181848
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik beredeneer het evolutionair, wat heb jij uit je psychologieboeken qua informatie gehaald dan?
Met een studie als psychologie kun je niet echt om Freud heen. Maar de hoofdstukken uit verschillende boeken die aan hem gewijd waren ontkrachtten ook veel van zijn theorieën, of ze waren simpelweg niet te ondersteunen met bewijs.
pi_112181886
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:37 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Kansen wetenschappelijk noemen :')
Ik heb het niet bedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')